@Kevätlilja @Kali @Round2❤️ kiitos teille ja kiitos muillekin sympatiasta ja empatiasta. Toivotaan tosiaan, että pääsin jankuttamasta samasta asiasta. Saatiin onneks talletus tosiaan tehdyksi vielä eilen – mulla ihme kyllä oli limoja ja ovisoireita viel tänään aamullakin. Pitää tarkistaa tilanne viel iltapäivällä uudestaan. Ja onneksi mies oli eilen jo paremmalla fiiliksellä ylipäänsä, vaikka vähän väsynyt ja muuten toipilas viikonlopulta. Tässä kierrossa mä en siis sanonut hänelle hedelmällisistä päivistä niin aikaisin kuin normaalisti oon sanonut vaan vasta, kun CB:seen tuli pysyvä hymy, eli ei hän tiennyt, että ne päivät oli just nyt käsillä. En itse jaksanut päivittää aiheesta ns. turhan aikaisin. Muttta onneksi mitään juhlia ei ole nyt tulossa, joten krapuloitakaan ei pitäisi olla edessä. Normaalina viikonloppuna mies siis juo saunaoluita ja ruokaviinit.
Ja siis
@Kali jännä tosiaan tuo sammakkohomma ja
@Tuutikintytär ja
@Moosee – toivotaan, että nää on meille kaikille hyviä merkkejä tulevaan. <3 <3
@Toiveikas odottelija voi että, onpa kurja juttu, jos nyt kemialliseksi kääntyi tuo. <3 Ootko ollu yhteydessä gyneen progesteronituesta? Voiskohan sitä saada ihan yleislääkäriltäkin, jos gyne on budjetin ulkopuolella...? Olitko sä
@Kali saanut luget yleislääkärilt, muistanko oikein?
@Syyskukka sulla oli hyvä puheenvuoro tuosta, että onko itsekästä tehdä lapsia tai jättää tekemättä tai tehdä vain yksi lapsi, ja että miksi itsekkyydestä puhutaan vain, kun kyse on lapsista. Ehkä siinä on jotain primitiivistä, ja helposti ihmiset voi kokea, että jos joku tekee eri tavalla kuin he on itse tehneet, niin se on ikään kuin arvostelu ja moite heidän omia valintojaan vastaan. Sitten mennään hyökkäys on paras puolustus -taktiikalla ja syytetään itsekkääksi ikään kuin varmuuden vuoksi. Mutta onhan toi totta, että esim. mun työpaikka on pois joltain muulta. Toisaalta sit taas kenenkään muun lapsi ei ole multa pois, eikä keneltäkään olis pois, jos mulla olisi lapsi.
Ja ehkä vielä se, kun sanoit, että onko itsekästä, että jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee valintoja sen sisällä, niin tuli mieleen, että onko se sit niin paha, jos vaikka välillä olisikin vähän itsekäs?
@Kevätlilja kuulostaa tutulta nuo kelat siitä, että yksi osa itsestä on ihan varma, että raskaus alkaa viimeistään silloin ja silloin – ja toinen osa sit yrittää kumota sitä ja sanoo, että unen näit, sisko, ei toi sulta onnistu. Mä kokeilin greippimehua parissa kierrossa, mutta kun se ei vaikuttanut mun mielestä yhtään mihinkään, niin päätin säästää rahani muuhun. Käsittääkseni greippimehun pitäisi just lisätä limoja ja parantaa kohdun limakalvon laatua, vaikka siitä ei kait mitään kliinistä tutkimusnäyttöä olekaan. Mutta siis toivottavasti sulla auttaa ja huomaat vaikutuksen ovulaation lähestyessä.
Mitä greippimehua te muuten ootte juoneet? Mä join jotain pink grapefruit -mehua, kun en mistään löytänyt ihan tavallista. Sit söin kans ihan normigreippejä yhdes kierrossa, mutta se kävi niin vaivalloiseksi, että luovutin aika pian.
@Moosee nätti viiva ja hyvin lupaava! Onnittelut siis ainakin varovaisesti <3 Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pikkutyyppi pysyy kyydissä. Mun puolesta kans saat mielellään kirjoitella täällä ihan niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Kiva päästä seuraamaan alkuviikkojen vaiheita ja tuntemuksia, jos vaan jaksat tänne kirjoitella. <3
@Kali mulla on sulle tässä nyt monta tägiä, mutta tuli nyt vielä mieleen, että totta kai sulla on oikeus toivoa plussaa ja toivoa, että raskaus jatkuu ja saat elävän lapsen syliin. Vaikka teillä on ollut kemiallisia ja keskenmenoja, ja varmasti raskaudesta olisi vaikea iloita edes ns. turvallisten viikkojen jälkeen, niin kyllä sulla on yhtäläinen oikeus toivoa kuin kaikilla muillakin. <3