Toiveikas odottelija
Satasella mukana keskusteluissa
Nokun näin mäkin sen ajattelin, mut oon siis tehny ton pregcheckin testin 4päivää vuodon loppumisesta. Eli olisko tuo hcg ehtiny sit nousta sen 4päivää kun kiinnittyminenon ollu ehkä mahdollisesti valmis vasta 5.pv, kun vuoto loppu?En toki sata varmaksi voi sanoa, mutta mä luulisin mun logiikalla ainakin, että jos kiinnittyminen olisi ollut silloin 1 päivä ja vuoto 5 päivä loppunut niin kyllä pitäisi olla jo selkeämpi viiva jos kaikki hyvin valitettavasti...Mutta kannattaa varmaan heti aamusta testata, se pitäisi sitten jo erittäin selkeä kyllä olla jo. Ja toki kiinnittymisvuoto yleensä lyhyempää, vaikka lukenut täällä että pidempi kestoisempiakin vuotoja ollut.
Googlen mukaan 20min pidätyksellä tehty clearblue ei ainakaan oo luotettava
Mä teen uuden testin aamullaSanoisin, et uutta testiä vaan kehiin pidemmällä pidätyksellä.
Mikäli olet raskaana, ja raskaus jatkuu, niin en näe että juomisesi olisi vaikuttanut alkioon. Kromosomit on jo kohdillaan, eikä alkio ole heti suoraan yhteydessä verenkiertoosi.
Tiedän, että tuossa on noita tutkimuksia, joissa on mainittu että alkoholin käyttö hyvin varhaisessakin vaiheessa raskautta saattaisi vaikuttaa sikiöön - ajankohtana, jolloin äiti ei vielä tiedä olevansa raskaana. Kuitenkin jos noita tutkimuksia lukee tarkemmin, niin niissä viitataan niihin äiteihin, jotka ovat tajunneet raskautensa vasta myöhemmin, eli tehneet testin ehkä vasta joskus 6+ viikoilla. En avannut noita linkkejä tässä ketjussa, mutta oletan kyseessä olevan ehkä samat tutkimukset joihin olen aiemmin tömännyt.