@Piisku joo mul ovulaatio kans tulee ja menee ihan omia aikojaan ja vaihtelee jopa yli 10 päivää. Mulla vaihtelua kans luteaalivaiheesea. Nyt tuntuu kyl vähän juilintaa oikeal alavatsalla, joten voihan se olla, että ovis on vasta tulossa. Silti olisin odottanu pysyvää hymyä viimeistään tänään. Jatkossa aion joka tapauksessa testaa PC:n analogisilla testeillä ja seurata viivan vahvistumista. En jaksa tällasta epämääräistä vilkuttelua.
Oura ennustaa nyt ovulaatioo eiliselle, vaikka silloin klo 5 maissa ehdotteli viel tälle päivää. Ei taida olla flunssan takia luottaminen peruslämpöihin. Lähdettiin just ajelee mökilt kotiin. Pitää tarkastaa seafoodin (tää jää käyttöön,
@Suskikitten 
) tilanne omasta alakerrasta viel uudestaan, kun päästään kotiin. En tiiä, vaikuttiko tää flunssa nyt kuitenkin jotenkin ovikseen.
@Zebra no ei mun mies varsinaisesti tiedä mun toiveesta joulukuiselle. En oo kehdannut kertoa.

Hän on niin käytännöllinen ja jotenki jalat maassa, ettei yhtään ymmärrä tällast haihattelua syntymäkuukauden suhteen — kun ei siihen kuitenkaan voi juuri vaikuttaa (paitsi pidättäytymällä, jolloin ei varmasti synny yhtäkään vavvaa). Ja siis joo, on tosi huonos kunnos edelleen, hänel on siis immuniteetti infektioita vastaan alentunut lääkityksestä johtuen, joten miesflunssa ei oo mitään verrattuna mun miehen miesflunssaan. Eilen viel hänel oli ääni, joka sai Hannele Laurin kuulostamaan kuoropojalta (if you know what I mean

). Suosittelen soittaa Felicitaksen ajanvaraukseen, osaavat sielt varaa sit oikeanlaisen ajan ja saat esitietolomakkeen täytettäväksi. Jos Karilla on vapaata, niin yritä päästä hänelle. (Tai siis ei pakko ole, mut en voi liikaa suositella häntä. Osaa kohdata potilaan ja kertoo tavallisten ihmisten kielellä asioista. Ajattelee myös potilaan kukkaroa ja suositteli esim. mulle labroihin Puhtia tai HUSLabia.)
Joo pitää nyt sit panna kaikki energia ja toivo ens kiertoon. Ehkä tilaan YA:lta minäkin Donafertya ja käyn ostamassa lisärautaa mahdollisuuksien maksimoimiseksi — ja toivon, että raskaus alkais ja etenis niin, että synnytys tapahtuis joulukuun puolella. Pohdin jopa akupunktiota. Onko kellään kokemusta?
Lisäravinteista oli puhetta, niin mun mies syö ubikinoni q10:ä ja gelee royalea. Paan hälle joka ilta ne esille samalla ku omani. Muuten ei varmaan muistaisi. Me eletään kyl koko lailla terveellisesti. Ei käytetä nikotiinituotteita, syödään monipuolisesti, ja kahvia kuluu maltillisesti. Mulla 1 kuppi aamuisin, miehellä sama plus töissä taitaa juoda ip-kahvit ehkä. Kotona ollessa ei välttämättä, mutta toimistopäivinä kaiketi. Alkoholii mä en käytä lainkaan, mies hyvin maltillisesti: saunaoluet, lasi tai kaksi viiniä ruoan kanssa viikonloppuisin. Joskus lomalla tissuttelee, mutta hyvin kohtuullisessa määrin.
@Kali joo teillä tietysti vielä eri tilanne, kun raskauksia on alkanut aika montakin. Niistä saa aina pientä toivonkipinää, joka sit viedään pois. En voi kuin kuvitella, miten vaikeaa raskaudesta on iloita, kun ei tiedä, kestääkö se.

Ja itelläkin toi kyllä, että en tosiaankaan jätä yrityskertoja välistä sen takia, että joku kuukausi on vähiten suosikki.
@Westo mul ei ole noista testeistä kokemusta, mutta mun silmään punertaa kyllä testiviiva. Varovaiset onnittelut ja sama vinkki kuin Zebralla, että tee toisen merkin testi vaikka parin päivän päästä. Toivotaan, että viiva vahvistuu ja paketti pysyy matkassa mukana.
Jatkan viel tähän samaan: Oli puhetta myös urheilusta, niin joo mä kävelen 12 kilsaa päivässä. Salille pitäis palata taas, koska lihaskuntoakin on tärkeää kehittää. Ajattelin mennä Elixialle, kun siel olis pilatesta ja muuta ohjattua. Kävin vuosia TFW:llä ja sit vähän toista vuotta crossfitissa, mut sit vaihdoin ihan perinteiseen kuntosaliin. Pakko jotain liikuntaa harrastaa, muuten hajoo pää ja kroppa.