Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tilasin nyt seuraavia kiertoja varten ovulaatiotestejä ja herkkiä halpis raskaustestejä muutaman raskauskeijulta. Ehtivät ainakin saapua ajoissa 🙃

Heippa! Täällä on menossa kp 2 ja on jotenki hirmu erikoisesti alkanu tämä kierto ja halusin tulla tännekki tätä ihmettelemään😅 mulla on normaalisti 4-5pv kestävät menkat, joiden ensimmäinen päivä on jo semmonen, että vuoto runsastuu tosi voimakkaasti ja iltaa kohden alkaa selkää ja masua särkemään kans. Yleensä kp2 vuodan ku seula ja olen aivan tuskissani kivuista. No nyt eilen ja vielä tänäänkin tullut aivan ruskeaa vuotoa tosi niukasti, ja nyt yli 4h aikana tamppooniin tullut juuri yhtään mitään (normaalisti olisi pitänyt vaihtaa jo ainakin kerran tuossa ajassa). Selkäkipua ei näy, masukipu on oikeastaan myös olematonta. Ei ole koskaan ennen käyny tämmöstä, vaan aina ollu tosi runsaat🫣

Heippa! Täällä on menossa kp 2 ja on jotenki hirmu erikoisesti alkanu tämä kierto ja halusin tulla tännekki tätä ihmettelemään😅 mulla on normaalisti 4-5pv kestävät menkat, joiden ensimmäinen päivä on jo semmonen, että vuoto runsastuu tosi voimakkaasti ja iltaa kohden alkaa selkää ja masua särkemään kans. Yleensä kp2 vuodan ku seula ja olen aivan tuskissani kivuista. No nyt eilen ja vielä tänäänkin tullut aivan ruskeaa vuotoa tosi niukasti, ja nyt yli 4h aikana tamppooniin tullut juuri yhtään mitään (normaalisti olisi pitänyt vaihtaa jo ainakin kerran tuossa ajassa). Selkäkipua ei näy, masukipu on oikeastaan myös olematonta. Ei ole koskaan ennen käyny tämmöstä, vaan aina ollu tosi runsaat🫣

Kiinnittysmisvuotoa? Ootko tehnyt raskaustestiä?

Sinänsä ymmärrän ja olen sitä mieltä että onhan yrityksessä tärkeää olla molempien mukana ja seksin on ehdottomasti oltava suostumuksellista ja näin.

Se optimaalinen aikaikkuna on kuitenkin todellisuudessa aika lyhyt, ja jos on yhteisymmärrys siitä, että nyt oikeasti yritetään, niin olisin itse todella vihainen, jos mies lähtisi uhriutumaan siinä kriittisessä kohtaa, että hän ei nyt millään orgasmia jaksa saada. Jos ajatellaan raskauden riskejä, vaikutuksia kehoon kenties loppuelämäksi ja ihan oikeasti sitä, että komplikaatioihin voi edelleen myös synnyttäjä kuolla, niin minusta se, että toisen pitäisi minimisuorituksena maata selällään ja laueta.... Se ei vaan ole se asia, josta jaksaisin miehen päätä silitellä, että kauheeta, kun sulla on tässä rankkaa.

Elikkäs
a)mä olen varmaan vähän julma ja ikävä ämmä, koska moni muu on selkeästi ymmärtäväisempi
b)musta on ihan oikeutettua olla vähän vihainen ja pettynyt tuollaisessa tilanteessa.

Pakollinen kysymys: ootko tehny raskaustestiä? Vaikka oon kyllä lukenu että mikäli tulee side/tamponi täyteen on kyseessä menkat. Ota tosta sitten selvää 🤷‍♀️

Tosi ikävää ettei mies ole ajokunnossa. Toisaalta siittiötkään eivät varmaan kovin hyvässä jamassa ole kun ovat monta päivää hautuneet kuumeisissa palleissa. Vielä lisäksi jos on ollut nestehukkaa, niin viskositeetti on korkea ja se sitten huonontaa uintia.

lisäksi kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä

Omaa napaa: huomenna EHKÄ alkion tuoresiirto, ellei mitään omituista tapahdu. ❤️ Ensimmäistä kertaa olen oikeasti "kisassa" mukana. Punktio tosiaan oli maanantaina, niin mulla ei omaa keltarauhasta ole niin pitää mennä joillain ällötys emätinpuikoilla. Etukäteen en voi paljoa testailla, kun triggeri (hcg:n kaltainen hormoni, jolla kypsytetään munasolut) näkyy melko pitkään testeissä. Virallinen testipäivä on aprillipäivänä (!!).

@Zebra ja @Olive tässä hion parhaillaan strategiaa ja taktiikkaa ja oon valmistautunut ottamaan kaikki keinot käyttöön. Samalla pitää yrittää jotenkin valmistautua kylmään kyytiin, jos ei tuo innostu. 😬 Olis vaan ollut jo ovis, niin voisin itkee muutaman päivän ja jatkaa elämääni, mutta ku ei niin ei. Tuun raportoimaan sit, miten tytön lopulta kävi. Kiitos kun elätte tätä jännitystä mun kanssa. <3

Takaisin