@Maana Mannila saisko miehen suostumaan esim siihen että sä olet päällä ja teet kaikki työt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko tähän kommentoida et meillä lapset on tehty näin@Maana Mannila saisko miehen suostumaan esim siihen että sä olet päällä ja teet kaikki työt?![]()
Heippa! Täällä on menossa kp 2 ja on jotenki hirmu erikoisesti alkanu tämä kierto ja halusin tulla tännekki tätä ihmettelemäänmulla on normaalisti 4-5pv kestävät menkat, joiden ensimmäinen päivä on jo semmonen, että vuoto runsastuu tosi voimakkaasti ja iltaa kohden alkaa selkää ja masua särkemään kans. Yleensä kp2 vuodan ku seula ja olen aivan tuskissani kivuista. No nyt eilen ja vielä tänäänkin tullut aivan ruskeaa vuotoa tosi niukasti, ja nyt yli 4h aikana tamppooniin tullut juuri yhtään mitään (normaalisti olisi pitänyt vaihtaa jo ainakin kerran tuossa ajassa). Selkäkipua ei näy, masukipu on oikeastaan myös olematonta. Ei ole koskaan ennen käyny tämmöstä, vaan aina ollu tosi runsaat
![]()
Pakollinen kysymys: ootko tehny raskaustestiä? Vaikka oon kyllä lukenu että mikäli tulee side/tamponi täyteen on kyseessä menkat. Ota tosta sitten selvääHeippa! Täällä on menossa kp 2 ja on jotenki hirmu erikoisesti alkanu tämä kierto ja halusin tulla tännekki tätä ihmettelemäänmulla on normaalisti 4-5pv kestävät menkat, joiden ensimmäinen päivä on jo semmonen, että vuoto runsastuu tosi voimakkaasti ja iltaa kohden alkaa selkää ja masua särkemään kans. Yleensä kp2 vuodan ku seula ja olen aivan tuskissani kivuista. No nyt eilen ja vielä tänäänkin tullut aivan ruskeaa vuotoa tosi niukasti, ja nyt yli 4h aikana tamppooniin tullut juuri yhtään mitään (normaalisti olisi pitänyt vaihtaa jo ainakin kerran tuossa ajassa). Selkäkipua ei näy, masukipu on oikeastaan myös olematonta. Ei ole koskaan ennen käyny tämmöstä, vaan aina ollu tosi runsaat
![]()