Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lopultakin kahdeksan vilkkupäivän jälkeen positiivinen ovulaatiotesti. Saa nähdä, päästäänkö tallettamaan esim. huomenna. Pitää tehdä nyt aamun toisesta pissasta PC:n testi ja seurata, vahvistuuko viiva. Nukuin tosi huonosti ja vähän.

@Jenspaaa toi on hyvä asenne. Toivotaan, että olis kiinnittyminen. ❤️

@Venkula okei kiitti. Siinä tapauksessa taidan harkita vielä, josko säästäisin rahani. Mulla on nyt luget kiertoa pidentää ja ovulaatiot on ihan tarpeeks voimakkaita ilmankin akupunktiota.

Ymmärrän hyvin surun ja kaipuun, kun plussaa ei tuu, vaikka miten tekee kaiken oikein. Muut tuntuu plussaavan oikealla ja vasemmalla ja raskaana olevia pompsahtelee kuin sieniä sateella. Itselle vaan ei kuulu eikä näy mitään. :( Must tuntuu, että just tää ovulaation aika on se raskain, kun pieni toivo aina nostaa päätään.

@Zebra toivotaan, josko mies tänään illasta innostuisi tai viimeistään huomenna. Molempi parempi, mutten taida uskaltaa toivoa.

Turhauttaa puolestasi, kun puolisosi ei muista tehdä kahta juttua, mitä häneltä pyydät. Kun itsellä vauva-asia on mielessä varmaan enempi vähempi koko ajan ja optimoi kaikenlaista sen eteen, eikä toinen voi edes kofeiinia vähentää. En tiedä, onko se miehille jotenkin abstraktimpi juttu sitten, kun raskaus ei tapahdu heidän sisällä ja kuukautiskierto ei heittele heidän hormoneita ylös alas jatkuvasti. Toivottavasti saisit taottua järkeä miehesi kalloon. ❤️

Kp3 aamu ja näyttäis siltä että vuoto loppuu ennen ku se edes kerkiää kunnolla alkaa😅 yön aikana siteessä ei juuri mitään. Vainoharhaseksi tässä tullee ku toivoo parasta, mutta jotenki on hirmu skeptinen. Illalla tuli yksi terävä vihlasu keskelle alamasua, josta heti olin että tarkottaako tämä jotaki. Nyt minun pitäis vain ottaa ja rauhottua, olla stressaamatta ku en voi asialle yhtään mitään oli taikka ei kiinnittyminen.
Täällä vähän sama tilanne, vuoto alkoi kolme päivää etuajassa dpo11 ja vaikka on ollut kunnon kivut niin vuoto ollut niukkaa. Joskus kyllä aiemminkin ollut niukka vuoto kunnes sitä sitten onkin joskus kp4 tullut koko rahan edestä 😅

Paljon onnea plussanneille! ❤

Hyvin samoja keloja yhdynnöistä myös mulla. Meillä on miehen kans nyt hyvä puheyhteys löytynyt ja ollaan samalla kaistalla tän homman kanssa. Lääkityksestä johtuen miehellä nyt tosi huono kondis, joten en viitsinyt sit alkaa painostaa kun kyse ei ole siitä ettei haluais vaan siitä, että joka paikkaan sattuu, olo on heikko ja henki ei kulje. Ratsastaminen ei oo munkaan lempiasento, joten en nyt sitäkään ehdottanut.

Kysyin äsken kasuaalisti, millainen vointi, ja mies vastasi että on tosi kipeä edelleen. En sit lähtenyt ehdottelee sen enempää, ettei tunnu, että painostan. Teen siis huomenna ovulaatiotestin ja jos saan pysyvän hymyn, toivon, että miehen vointi paranisi perjantaiksi. Toisaalta jos oma kondis tässä kovasti heikkenee, niin ei sekään varmaan miehen haluja sytytä.

Alan siis henkisesti haudata tän kierron ja suunnata energiaa kohti seuraavaa. Ehkä otan vähän etäisyyttä palstaankin (jos maltan pidättäytyä seuraamasta teidän tilanteita!). Seuraavan kierron alkaminen ennusteen mukaan 27.—31.3., josta laskettu aika menis 1.—4.1. välille. Siitä olis viel mahkut joulukuiseen. ❤️ Todella toivon nyt lyhyttä kiertoa ja lyhyttä luteaalivaihetta! 🙏

Onneks tää vaikuttaa nyt olevan eka kierto, jossa talletuksia ei oo yhtään.

@pienirakas asiakkaan kynsille yökkääminen on hyvä merkki! Toivotaan positiivisia uutisia. 🤩

@Kyfi3922260 toivottavasti kuulette pian hedelmällisyystutkimuksista lisää. Onks niis joku hoitotakuu? 6 kk jonossa ainakin tulee kohta täyteen. Valitettavasti ei yllätä tuo, miten sut on terveydenhoidossa kohdattu (tai siis ei ole kohdattu, heh), vaikka se ikävää onkin. Naistyypillisiä kipuja ja oireita vähätellään kategorisesti. ❤️ Toivottavasti muistat, että lapsettomuus johtuu yhtä useissa tapauksissa naisesta kuin miehestä ja usein mitään selitystä ei löydetä. Kovasti voimia ja jaksamista tilanteeseenne. Odotellessa voitte ainakin alkaa syödä Gelee Royalea (molemmat), Ubikinoni Q10 (molemmat) ja foolihappoa (sä). Muista myös syödä tarpeeksi ja riittävästi proteiinia.
Sitä mäkin toivon, alkaa turhauttaan tällänen odottelu ja nää joka kuukautiset pettymykset, et miks ei vieläkään oo meidän vuoro. Ja alkaa tää epätietosuus kyllä ihan rehellisesti käymää jo mielenterveyden ja psyykkeen päälle. Mut sen ainaki tiedän, et jos me joskus toivottavasti saadaan meidän oma lapsi ihan syliin asti, niin se on maailman toivotuin, odotetuin ja rakastetuin pieni ihme. Ja meidän lisäksi häntä odottaa jo moni meidän ystäväki, eli rakastavia ihmisiä ei sen pienen elämästä tuu puuttumaan❤️

Ja joo sitä täs haluttaiski lähtee selvittään et itteäänhän siinä saa sit syyttää, jos löytyyki jotain. Ollaan siis miehen kans molemmat päihdetaustasia mut lopetettu kaikki. Tupakkaki lopetettiin seinään heti ku saatiin kuulla, et olis mahdollista päästä lapsettomuushoitoihin. Ollaan molemmat poltettu tupakkaa 12-13 vuotiaista asti, eli kerkes sitäki meneen melkeen 10vuotta, hyi😳 miehellä on sit vähän pidempi ja ”rankempi” päihde tausta, mut neki on lopetettu jo useampi vuosi sitte. Oon syöny nyt noin 6-7kk mama vitamiinia, inositolia, omega-3 ja iltasin tripla magnesium ja toinen annos inositolia. Olis kyllä ihan mahtava päästä ees laajoihin verikokeisiin tsekkaan esimerkiksi kilppariarvot (mulla epäilty myös kilpparin liikatoimintaa), rauta arvot ja muuta tilanteeseen vaikuttavaa.

Ton ruokavalion kans on vielä opeteltavaa, kun on tuo adhd ja sitä tuppaa unohtaan ton syömisen ja en oikeen tunne/huomaa nälkää. Saatan vasta illalla sänkyy mennes havahtua, et ei hitto en oo muuten syöny tänään mitään. Samoten tuo liikunta on jotenki vaikia saada itteensä ulos, ku kotona on muka ”tärkeempääki” tekemistä. Mutta tilasin nyt ihan uudet lenkkarit, jos sais vähän motivaatiota niistä alkaa käymää kävelyllä. Ja varsinki nyt kun tuo kevät tuolta jo pilkottelee ja lumet on sulanu niin alan taas heräämään eloon ja näkemään maailmassa värit 😍

Mutta ainaki tässä odottelussa on se hyvä, että kerkee valmistautuun sit kunnolla. Oon alkanu kuluttaan vintedin vauvanvaate osastoa ja alkanu tilailee jo eri kokosia vauvan vaatteita varastoon. Oon suunnitellu et hommailen noita tarvikkeita silleen, et sit joskus ku se tyyppi ilmottaa tulostaan niin ostoslisalle ei jäis ku isoimmat ostokset. Eli vaunut, turvakaukalo, sänky yms. Nääkin varmasti hommaisin jo varastoon valmiiksi, jos olis joku paikka missä säilyttää näitä. Kotona ei neliöt riitä ja häkkivarastoki näyttää enemmän kaatopaikalta, niin en sinne kyllä uskalla viedä mitään. Ku ei oo tiivis paikka, vaan sinne pääsee lintuja ja kaikkee nii en halua et kaikki olis sit linnun eritteis tai linnun pesänä😆 mutta jos nyt ehtos edes kaikki kaappeihin mahtuvan vauvan tavaran katteleen valmiiks niin olis tosi hyvä. Ja mun tuurilla tuo pieni ihme ilmottaa jo ens testauksella tulostaan ja ihan vaa v*ttuillakseen😆

@Kyfi3922260 samastun vahvasti, mulla syömisen kanssa myös haasteita siinä, että en tunne nälkää juuri koskaan ja jätän helposti aterioita välistä. Onneks silloin, kun esim. miehen kans lomaillaan tai tehdään etätöitä, hän muistuttaa syömisestä ja huolehtii, että syön lounaan. xD

Nyt suosittelen, että aloitat mahdollisimman pian esim. uudessa työssä, jotta sitten varmasti plussaat koeajan alkuun ja saat jännittää, miten työsopparin käy, kun ootkin raskaana. Toinen, mikä on ainakin tällä foorumilla havaittu tehokkaaksi keinoksi plussata, on lomamatkan varaaminen sinne viikoille, kun ei enää saa lentää paitsi lääkärin erikoisluvalla. Ehkä pienempään asuntoon muuttaminen vois kans edesauttaa asiaa tai sit haet opiskelemaan. xD

Hienoa, että olette miehen kanssa molemmat päässeet irti päihteistä ja lopettaneet tupakoinnin. Kaikesta huolimatta olette tehneet jo tosi paljon raskautumisen eteen ja teillä on nyt edellytykset tarjota lapselle vakaa ja tasapainoinen koti ja perhe. Muistakaa olla ylpeitä itsestänne, vaikka nyt tuntuukin, että palkinto antaa odottaa itseään. Toivon, että pääsette pian tutkimuksiin ja että saatte muutenkin raskauden aikana ja vanhemmuudessa tarvitsemaanne tukea, mikä teille kuuluu – jos siis sellaista haluatte. <3

Omanapa vielä loppuun: Mä päätin hakea yhtä valtion virkaa, johon ei ole muodollisia kelpoisuusvaatimuksia, mutta johon työnantaja silti edellyttää ylempää korkeakoulututkintoa. Mullahan on gradu tässä viimeistelyä vaille, ja on ollut vaikeaa tarttua toimeen sen kanssa. Nyt päätin, että tän viikon lauantaihin mennessä gradu on siinä kunnossa, että voin sunnuntaina vain oikolukea sen ja lähettää sitten ohjaajalle esitarkastukseen. Kun hän on lukenut sen ja saan viimeiset kommentit ja korjausehdotukset, teen ne ja palautan työn lopputarkastukseen 9.4. Loppuarviointia odotellessani teen viimeiset rästikurssit – ihan sama, vaikka saisin kaikista arvosanaksi 1, kunhan menee läpi – ja sit valmistun hyvissä ajoin ennen kuin virka alkaisi kesäkuun allussa.

Tässä on nyt hyvä hetki hyödyntää loppuloma varsinkin, jos ei päästä edes tallettelemaan, niin ei tarvi silläkään päätään vaivata. Aivot kirkkaana ja eyes on the prize!

Hellou vaan kaikille. Valitettavasti oon takaisin täällä.. 😔 Toinen keskenmeno vai lasketaanko tämä kemialliseksi sitten vai mitä.. Huoh.

4+3 oli aikalailla tasavahvat viivat jo ja digi tietty näytti 2-3 viikkoa. Sit testasin seuraavan kerran nyt tiistaina 5+2 ja kappas, hailakka viiva enää ja 1-2 viikkoa. Ymmärsin kyllä menneen siis kesken. Vuoto alkoi tänään..

Nyt tietysti alkaa jo kovin mietityttämään, että missähän vika. Onneksi meni sentään kesken nyt, eikä vasta paljon myöhemmin, kuten edellinen.

Noh, ei kun kohti seuraavaa yritystä. Kovin montaa kertaa tätä paskaa ei kyllä jaksaisi. Mies jo heitti, en kyl tiedä, et oliko vitsillä, et pitäiskö mennä tutkimaan hänen siittiöt. Onks se kauhean kallista ja/tai hankalaa?

Onnea kaikille uusille plussaneille ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille.. ❤️ Yritän päästä juttuihin taas vähän mukaan.

Ehkä kolmas kerta toden sanoo meillä.. ❤️ Tutkimuksiin tuskin on mahdollista vielä päästä..?

Pakko vain tulla purkamaan omaa turhautumista, kirjoittaminen auttaa.
Tän kierron nega tulos oli kyllä tosi iso takaisku ja pettymys. Tuntui siltä, että olisi napannut. Nännit herkkänä, ja pahoinvoiva olo. Olin varma että olisin ollut raskaana. Testejä olen tehnyt useita, tiiraillut vähän joka valossa ja muokannut kuvia että saisin edes haamujen haamun näkyviin, mutta turhaan 😅
Seksiä oli ovulaation ympärillä Dpo -4, -3, -2 ja -1. Eli ei ainakaan yrittämisestä ollut kiinni. Välillä tuntuu hankalalta saada pikkulapsiperheessä aikaa kahden, joten olin aika optimistinen.
Tosiaan seuraava ovulaatio menee täysin ohi, kun itse lähden etelämpään reissuun ja mies ihan pohjoiseen. Nähdään vielä dpo -5 arvioidusta ovulaatiosta, mutta taitaa tuo kierto mennä aivan hukkaan.
Pitäisi vain odottaa menkkoja ja tehdä testi jos niitä ei kuulu, tai vaikka kerran digitaalinen testi kunnon dpo. Eikä miljoonaa testiä tihrustaa eri valoissa ja aina pettyä. Ärsyttää kuinka on epätavallisia pms oireita mutta ei raskautta, tuntuu ihan kehon vittuilulta 😆
Menkkojen pitäisi alkaa ihan näillä näppäimillä. Nyt siis dpo11! Vielä voi toki joku ihme tapahtua ja raskaana olla, mutta ei jaksa innostua kun edelliset raskaudet oon testannut posiksi jo dpo9 ja nyt ei ole edes sitä haamujen esi-isää ollut näkyvissä testeissä 😅 Vatsa myös juilinut menkkakipua tänään aamuyöstä, joten eiköhän menkat saavu ilahduttamaan ihan pian
Ei mulla muuta, oli pakko vaan päästä purkamaan ärsytystä. ❤️

@Kyfi3922260 samastun vahvasti, mulla syömisen kanssa myös haasteita siinä, että en tunne nälkää juuri koskaan ja jätän helposti aterioita välistä. Onneks silloin, kun esim. miehen kans lomaillaan tai tehdään etätöitä, hän muistuttaa syömisestä ja huolehtii, että syön lounaan. xD

Nyt suosittelen, että aloitat mahdollisimman pian esim. uudessa työssä, jotta sitten varmasti plussaat koeajan alkuun ja saat jännittää, miten työsopparin käy, kun ootkin raskaana. Toinen, mikä on ainakin tällä foorumilla havaittu tehokkaaksi keinoksi plussata, on lomamatkan varaaminen sinne viikoille, kun ei enää saa lentää paitsi lääkärin erikoisluvalla. Ehkä pienempään asuntoon muuttaminen vois kans edesauttaa asiaa tai sit haet opiskelemaan. xD

Hienoa, että olette miehen kanssa molemmat päässeet irti päihteistä ja lopettaneet tupakoinnin. Kaikesta huolimatta olette tehneet jo tosi paljon raskautumisen eteen ja teillä on nyt edellytykset tarjota lapselle vakaa ja tasapainoinen koti ja perhe. Muistakaa olla ylpeitä itsestänne, vaikka nyt tuntuukin, että palkinto antaa odottaa itseään. Toivon, että pääsette pian tutkimuksiin ja että saatte muutenkin raskauden aikana ja vanhemmuudessa tarvitsemaanne tukea, mikä teille kuuluu – jos siis sellaista haluatte. <3

Omanapa vielä loppuun: Mä päätin hakea yhtä valtion virkaa, johon ei ole muodollisia kelpoisuusvaatimuksia, mutta johon työnantaja silti edellyttää ylempää korkeakoulututkintoa. Mullahan on gradu tässä viimeistelyä vaille, ja on ollut vaikeaa tarttua toimeen sen kanssa. Nyt päätin, että tän viikon lauantaihin mennessä gradu on siinä kunnossa, että voin sunnuntaina vain oikolukea sen ja lähettää sitten ohjaajalle esitarkastukseen. Kun hän on lukenut sen ja saan viimeiset kommentit ja korjausehdotukset, teen ne ja palautan työn lopputarkastukseen 9.4. Loppuarviointia odotellessani teen viimeiset rästikurssit – ihan sama, vaikka saisin kaikista arvosanaksi 1, kunhan menee läpi – ja sit valmistun hyvissä ajoin ennen kuin virka alkaisi kesäkuun allussa.

Tässä on nyt hyvä hetki hyödyntää loppuloma varsinkin, jos ei päästä edes tallettelemaan, niin ei tarvi silläkään päätään vaivata. Aivot kirkkaana ja eyes on the prize!
Joo miehen kanssa tulee kyllä muistettua syödä, ku hän söis vaikka koko ajan, jos olis lopputomasti ruokaa valmiina tarjolla🤣 mut päivät ku on yksin kotona miehen olles töis niin helposti tuppaa unohtuun ja sit meen koko päivän yhellä kupilla kahvia ja vedellä. Sit vaan välillä tulee semmonen nälkä, et vattas kuplii niin tajuaa syödä ehkä leivän.

Ja joo noit töitä oonki kyll ahkerasti hakenu. Mun itseasias piti alottaa jo kuun alus tekeen kevytyrittäjänä noita maalarin hommia keikkalaisena, mutta sieltäkään ei oo kuulunu enää takasin päin mitää. Videohaastattelu pitäis jaksaa/muistaa kuvata jossain välissä. Opiskeluakin mietin yhdessä vaiheessa, halusin lähtee opiskeleen koulunkäynnin avustajaksi ja päästä erityisesti nepsylapsien kans tekeen töitä. Itekki ku on nepsy ja koulus kohdeltu aina epäoikeuden mukasesti, ku en ollukkaa paikallaan pysyvä, hiljanen opiskelija. Ja ystävän lastakin kohdeltu tosi ilkeesti nimeomaan opettajien toimesta, koska on haasteista. Mutta sit mulla menis mun raha asiat ihan solmuun, ku oon vaan kelan tuilla tällähetkellä niin tippuisin asumislisälle ja se on vaan jonku 100€ kuussa. Opintolainaaki menin nuorena ja tyhmänä nostamaan ja seki aiheuttaa jo omanlaista lovea lompakkoon. Miehellä onneks suht hyväpalkkanenn työ niin pystytään kyllä elämään.

Joo kyllä tässä ollaan tultu pitkämatka raitistumisen kanssa. Ja kumppani on tehny vielä suuremman työn tähän pisteeseen. Tosin alkoa menee omasta mielestä hänellä vielä turhanki paljon. Tai siihen nähden ainaki, että itse lopetin senkin lähes kokonaan. Mutta kyllä siitäki on oltu eros pidempiäki pätkiä, että ei sitäkään loppujen lopuksi enää mee mahottomia.

Mutta täällä on taas käynnissä 2vk odotus jakso, että sais pissiä tikkuja. Nyt on dpo 3-4 jos lämpöjä on uskomista. Tänään tosin tuli joku lämpö dippi ja laski eilisestä 37.1°—>36.6° 😵‍💫 ja masua raapii/nippailee vähän väliä. Rinnat mulla alko aristaan jo maanantaina🫨 ja iltasin ne on kaikkista herkimmillään. Niitä ovistikkuja en oo vieläkään saanu haettua, että näkis mitä ne sanoo. Kohta mun kyllä ehkä täytyy käydä mettästääs paketti niitä jostain ja kattoa mitä ne sanoo😃

Hellou vaan kaikille. Valitettavasti oon takaisin täällä.. 😔 Toinen keskenmeno vai lasketaanko tämä kemialliseksi sitten vai mitä.. Huoh.

4+3 oli aikalailla tasavahvat viivat jo ja digi tietty näytti 2-3 viikkoa. Sit testasin seuraavan kerran nyt tiistaina 5+2 ja kappas, hailakka viiva enää ja 1-2 viikkoa. Ymmärsin kyllä menneen siis kesken. Vuoto alkoi tänään..

Nyt tietysti alkaa jo kovin mietityttämään, että missähän vika. Onneksi meni sentään kesken nyt, eikä vasta paljon myöhemmin, kuten edellinen.

Noh, ei kun kohti seuraavaa yritystä. Kovin montaa kertaa tätä paskaa ei kyllä jaksaisi. Mies jo heitti, en kyl tiedä, et oliko vitsillä, et pitäiskö mennä tutkimaan hänen siittiöt. Onks se kauhean kallista ja/tai hankalaa?

Onnea kaikille uusille plussaneille ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille.. ❤️ Yritän päästä juttuihin taas vähän mukaan.

Ehkä kolmas kerta toden sanoo meillä.. ❤️ Tutkimuksiin tuskin on mahdollista vielä päästä..?
Oon pahoillani ensinnäkin että noin kävi teille. 💔 Mutta juu oot oikeassa tuota ei lasketa keskenmenoksi kun alle 6+0 mennyt kesken ja tutkimuksiinkaan ei pääse julkisella puolella ennen kuin 3 vähintään 6+0 kestänyttä raskautta mennyt kesken. Eli itsekkään en pääse kun mulla suurin osa kemiallisia ja 2 niistä kuudesta lasketaan vaan keskenmenoiksi. 😒 Ihan helvetin paska tämä Suomen terveydenhuolto keskenmenojen tutkimisen ja monen muunkin jutun osalta...

Pakko vain tulla purkamaan omaa turhautumista, kirjoittaminen auttaa.
Tän kierron nega tulos oli kyllä tosi iso takaisku ja pettymys. Tuntui siltä, että olisi napannut. Nännit herkkänä, ja pahoinvoiva olo. Olin varma että olisin ollut raskaana. Testejä olen tehnyt useita, tiiraillut vähän joka valossa ja muokannut kuvia että saisin edes haamujen haamun näkyviin, mutta turhaan 😅
Seksiä oli ovulaation ympärillä Dpo -4, -3, -2 ja -1. Eli ei ainakaan yrittämisestä ollut kiinni. Välillä tuntuu hankalalta saada pikkulapsiperheessä aikaa kahden, joten olin aika optimistinen.
Tosiaan seuraava ovulaatio menee täysin ohi, kun itse lähden etelämpään reissuun ja mies ihan pohjoiseen. Nähdään vielä dpo -5 arvioidusta ovulaatiosta, mutta taitaa tuo kierto mennä aivan hukkaan.
Pitäisi vain odottaa menkkoja ja tehdä testi jos niitä ei kuulu, tai vaikka kerran digitaalinen testi kunnon dpo. Eikä miljoonaa testiä tihrustaa eri valoissa ja aina pettyä. Ärsyttää kuinka on epätavallisia pms oireita mutta ei raskautta, tuntuu ihan kehon vittuilulta 😆
Menkkojen pitäisi alkaa ihan näillä näppäimillä. Nyt siis dpo11! Vielä voi toki joku ihme tapahtua ja raskaana olla, mutta ei jaksa innostua kun edelliset raskaudet oon testannut posiksi jo dpo9 ja nyt ei ole edes sitä haamujen esi-isää ollut näkyvissä testeissä 😅 Vatsa myös juilinut menkkakipua tänään aamuyöstä, joten eiköhän menkat saavu ilahduttamaan ihan pian
Ei mulla muuta, oli pakko vaan päästä purkamaan ärsytystä. ❤️
Tää oli ihan ku ite olis kirjottanu! Eli ymmärrän ihan 200% tän tunteen. Mulla yhden kierron aikana kun kierto veny 38 päivään, mulla oli oireena lämpö oli pysyny sielä 37.2° koko sen ajan oviksesta lähiten. Mun rinnat oli aivan älyttömän painavat, kipeet ja ihan kosketus arat. Aamusin oli todella voimakasta pahoinvointia ja taisin sillon oksentaakki muutaman kerran. Selkää juili ja mahas oli semmosta nipistelyä ja raapimista. Vatta oli kovalla, kun normaalisti mulla vetää suolisto ihan löysälle kuukautisten lähellä. Valkovuotoa ihan holahteli aamusin ku nousi ja pitkin päivää. Hajuaisti oli niin herkillä että haisto naapurinki hikiset sukat. Kaikki ruoka ällötti. Ja kuukautisia ei näkyny ja kiertoki oli venyny yli jo 10 päivää. Tein testejä ja kattelin joka valos ja joka suunnasta. Eikä muka edes viivan paikkaa vaikka päällään hyppi. Ja sit yhtäkkiä vaa repes ja se pettymys oli jotain ihan erilaista ku ennemmin ku oli tehny testejä. Ja se oli niin henkinen turpasauna että kyllä siinä verta pyyhkies muutaman kyyneleen tirautin ja mietin et mitä h*lvettiä tää nyt meinaa.

Tuo tunne on kamalin, ku oma kroppa antaa niin selvät merkit ja sit yhtäkkiä se yks vessa käynti ja paperi onki punanen. Se antaa samantien avaria.

Mutta isosti tsemppiä sinne, toivottavasti sieläkin olis kohta ilosia uutisia🫶🏼 tiedän et nyt tuntuu pahalta ja saaki tuntua❤️

Oon pahoillani, että jouduit myös palaamaan tälle puolelle :Broken Heart:

Toi sykli toiveiden ja pettymysten välillä on kyllä pahin. Mä aloin joskus vuoden jälkeen välttelemään testejä, ja muistan yhden kierron jossa menkat olivat myöhässä, tein testin JA paperi oli verinen heti negsun tuloksen lukemisen jälkeen. Siis oikeasti 🙄

Tämän aamun testi oli nega, joten virheellinen haamuilu oli se eilinen 😅 Tänään jomoilee jo hyvinnii menkkamaisesti, joten eiköhän lauantai ole kp 1

Täällä vähän sama tilanne, vuoto alkoi kolme päivää etuajassa dpo11 ja vaikka on ollut kunnon kivut niin vuoto ollut niukkaa. Joskus kyllä aiemminkin ollut niukka vuoto kunnes sitä sitten onkin joskus kp4 tullut koko rahan edestä 😅

Paljon onnea plussanneille! ❤
Hei kiva kuulla etten ole yksin tämän asian kans❤️ mulla ei ennen ole niukentunut näin vuoto ja tuntuuki että suojia ei kohta enää edes tarvitse ja vasta kp3 tänään😅 mulla alko tämä vuoto oletettavasti dpo 13/14, mutta jos ovis ollukki myöhemmin niin sitte en ole varma päivistä🫣 edellisestä kierron alusta oli 29 päivää.

Jos nämä olis kuitenki menkat, niin olisin super tyytyväinen, jos pääsisin näin helpolla joka kuukausi, ilman kipuja ja ilman runsasta vuotoa😌

@Jenspaaa Toivottavasti tämä on hyvä merkki 🤞
Toivotaan parasta🤞🏻 tänään lähden pois kotoa loppuviikoksi, jotta saan omalle mielelle vähän rauhaa ja työstöaikaa.

Kovasti näyttää, että tänään jo vuoto mahdollisesti loppuis, mutta mikäänhän ei ole varmaa. Jos näin tosiaan käy, niin ensi viikolla pitänee testata varmuuden vuoksi ja jos nega ja toistuu samanlainen vuoto myöhemmissä kierroissa, niin ehkä jopa vähän pitäis huolestua ku äkkiseltään muuttuu niin kovin😅

Takaisin