Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi omanapailut mutta hirveä kiire töihin ja pakko päästä johonkin purkamaan tämä, MÄ PLUSSASIN ekan kerran elämässäni!! 😭😭❤️❤️

Siis hitto, dpo11 kiinnittymisvuoto jota luulin urbaanilegendaksi olikin kiinnittymisvuoto. 🤯 Menkkajomottelua tuntunut dpo11 alkaen ja muutenkin oireet oli niin samat kun negakierrossa, että tää oli todellinen yllätys. Tarkemman oirekuvauksen oon kirjottanut ”Piinailijoiden tulokset” ketjuun.

Ei muutakun töihin sit vaan, mitenhän onnistun olemaan möläyttämättä mitään 😳

View attachment 154046
Onnea 🩷🩷🩷

Anteeksi omanapailut mutta hirveä kiire töihin ja pakko päästä johonkin purkamaan tämä, MÄ PLUSSASIN ekan kerran elämässäni!! 😭😭❤️❤️

Siis hitto, dpo11 kiinnittymisvuoto jota luulin urbaanilegendaksi olikin kiinnittymisvuoto. 🤯 Menkkajomottelua tuntunut dpo11 alkaen ja muutenkin oireet oli niin samat kun negakierrossa, että tää oli todellinen yllätys. Tarkemman oirekuvauksen oon kirjottanut ”Piinailijoiden tulokset” ketjuun.

View attachment 154046
Onnea! 🩷

View attachment 154046
Ihana tuplaviiva ja oikein tumma. Paljon paljon onnea! ❤️

Hirveä yö takana... 🙄 Oli jotenkin toiveikas olo vielä eilen aamulla, ei mitään siis oo tapahtunut kun vasta ehkä dpo5?? Mutta yöllä mietin pienessä päässäni että varmaan on sittenkin ovuloimaton kierto ihan vaan mun tuurilla. Jotenkin sain uskoteltua itselleni sen tuossa yöllä kun valvoin... Eipä siinä sitten mitään mahdollisuuksia ole jos niin on. 🥴 Vaikka nyt en toki sitä saakkaan tietää millään varsinkin kun eilen aamulla aloitin ne lugesteronit. No ei sinänsä kyllä tallettelujakaan ole kuin 1 samana päivänä kuin ovulaatio mukamas oli että vaikka se olisi ollut vähän huonosti tuli talleteltuakin...

Hirveä yö takana... 🙄 Oli jotenkin toiveikas olo vielä eilen aamulla, ei mitään siis oo tapahtunut kun vasta ehkä dpo5?? Mutta yöllä mietin pienessä päässäni että varmaan on sittenkin ovuloimaton kierto ihan vaan mun tuurilla. Jotenkin sain uskoteltua itselleni sen tuossa yöllä kun valvoin... Eipä siinä sitten mitään mahdollisuuksia ole jos niin on. 🥴 Vaikka nyt en toki sitä saakkaan tietää millään varsinkin kun eilen aamulla aloitin ne lugesteronit. No ei sinänsä kyllä tallettelujakaan ole kuin 1 samana päivänä kuin ovulaatio mukamas oli että vaikka se olisi ollut vähän huonosti tuli talleteltuakin...
Kyllä mä uskaltaisin väittää ainakin sen sun BBT-ketjuun postaamasi käyrän perusteella, että oot ovuloinut.

@Anni123 Hurjasti onnea! 😍

@Maana Mannila Voi onpa ikävää, että nyt olette molemmat kipeitä. Todella kurja ajoitus ja ymmärrän että ottaa todella päähän. Varsinkin kun nyt olisi mahdollisuus joulukuiseen. Jos vointinne sallii, niin voihan sitä vielä miettiä jos tekis vaan vaikka käsipelillä homman siihen pisteeseen ja sit uimarit sisään tmv. Romantiikka on kaukana tuosta, mut sit olisi ainakin tehty se minkä voi. Pikaista parenemista sinne ❤️

@Anni123 hirmuisesti onnea! Esikoisen plussaamispäivänä en kyllä yhtään pystynyt keskittymään, onneksi oli etätyöpäivä niin pystyi kotona välillä yksin hihkumaan :Face With Tears Of Joy:

mulle on ilmaantunut joku kaktus kurkkuun ja toivon ettei se tästä nyt sen enempää etene.

View attachment 154046

Hui miten hieno plussa! Ei muutes tarvi tihrustella 😍 onnea!

Omanapailen nyt vaan törkeesti, mutta en ala ollenkaan! Oon odottanut, että miehen flunssa helpottais, ja päästäis viel mökillä ollessa pupuilee. No hänel alkaa olot helpottaa, mut mulla alkoi eilen illalla ekat flunssan oireet. Eli eiköhän tää kierto meen nyt sit ihan täysin viemäriin ja saan heittää hyvästit joulukuiselle, vaikka se oli mun unelma. 😭

Meil ei ole ollut siis yhtään yhdyntöjä tässä kierrossa, joten eipä tarvi piinailla. Ja luget säästyy.

Vituttaa niin, ettei veri kierrä.

Voi räkä, että sattuikin "sopivasti" sinun flunssaoireet. 😐 Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä (tai ehkä mielummin mahdollisuuksia). ❤️‍🩹

Täällä myös joku kestotauti ollut joulusta saakka - ihan yksittäisiä päiviä ollut ilman tukkoisuutta tai että nenä vuotaa. Huoh.

View attachment 154046
Ihanaa, onnea! Toivotaan tarrasukkia pienelle. 😍❤️

Ihania ootte, kiitos sydämistä kaikille ja @pienirakas ja @Zebra tsempeistä. Kyllä se taitaa tämä kierto nyt mennä viemäriin, kun ei miestä saa motivoitua hommiin. Ymmärrän kyl, ettei häntä oikein nappaa sairaana puuhastella, kun pelkkä käveleminen ottaa hengenpäälle. Teoriassa mahdollisuus joulukuiseen on vielä ens kierrosta, mutta olis ollut kiva hyödyntää nää molemmat kierrot. Suututtaa, kun ei voi tehdä yhtään mitään asian eteen, vaikkei sille mitään voikaan.

Toivottavasti teilläkin @pienirakas alkais jo hiljalleen pöpöt hellittää – ennen kuin alkaa allergiakausi lyömään kunnolla päälle.

@Noora992 jeps, täällä sama juttu. Eilen tuntui vähän jotain "outoa", ja tänään nyt sit tuntuu jo ihan kunnolla oireet. Nyt on kyllä niin paljon kaikkea liikkeellä, että vaikea näiltä on välttyä. Toivotaan, että jäis kevyeks ja lyhyeks tauti molemmilla. <3

@Kali mun kokemuksen mukaan illalla ja yöllä kaikki huolet tuntuu jotenkin kasvavan normaaliakin isompiin mittoihin. Päiväsaikaan sitä osaa jotenkin suhtautua niihin rationaalisesti. Onko sulla yhtään parempi fiilis nyt? Mua masentaa jo etukäteen, kun vielä viikko sit oli niin hyvä usko ja toivo siihen, että tässä kierrossa tärppäis, kun syöty gelee royalet ja ubikinonit, ja aukkarikin tehty. Ja sit hommat kosahtaa flunssaan.

Alkais nyt nopeasti uusi kierto, niin pääsis takas toistaa samaa kuin tähänkin asti.

View attachment 154046
Onnea! 🥰

ON: Itselleni tapahtui tämä sama tänä aamuna! En ole voinut vielä kertoa kenellekään, enkä oikein edes usko, että voi olla pysyvä plussa, mutta kävin töihin ajaessa ostamassa vielä 6 testiä lisää, joten teen niitä vielä huomenna aamulla. 😅 Päivällä pissattaa niin usein (normaalistikin juon paljon ja käyn paljon vessassa), että on tosi laihaa pissaa...

@Maana Mannila Ei mulla sinänsä parempi olo ole tänäänkään ollut päivällä. Vähän itkuinen ja erittäin ärtynyt olo koko päivän vaan ollut. Mutta oon pahoillani että teillä menee nyt kierto sivusuun flunssan takia. 😭 Tiiän että ihan varmasti masentaa, muakin varmasti masentaisi ihan hemmetisti että menee kierto yrittämättä edes. Siksi en ole halunnutkaan edes mitään taukoja yms pitää omasta tahdosta edes keskenmenojen jälkeenkään.

Nähtävästi paljon plussanneita... Onnea kaikille tasapuolisesti, en nyt muista ketkä kaikki olikaan plussannut mutta paljon teitä taisi olla...

@Kali ymmärrän, kuulostaa tosi ikävältä ja raskaalta sun ja teidän tilanne. <3 Kyllä tähän matkaan kaikenlaisia tunteita ja kokemuksia mahtuu. Muahan ei haittaisi tosiaan talletella, vaikka ollaankin sairaana, mutta mies ei innostu. Tänään aamupalalla sanoin, että tylsää sairastua itse, kun oon odottanu hänen vointinsa paranemista kuin kuuta nousevaa, että päästäis täällä mökillä heiluttelee peittoa. En ehtinyt lausetta lopettaa, kun hän alkoi paasta siitä, miten ei melkein saa henkeäkään tässä ja on niin kurja olo jne. yms... Että joo. Tylsää nyt sit ruveta kohta ootteleen menkkoja. Mun tuurilla tästä tulee joku maailman pisin kiertokin vielä.

Onnea plussanneille ja sympatiat kaikille, jotka piinailevat tai muuten vain tämä kierto menee sivu suun ❤️‍🩹

Omia mietteitä: Tänään kp 6, säädin kuukautisten alkamisaikaa siten, ettei kp 1 ole ihan pelkkä tiputtelupäivä. Vielä on pientä menkkavuotoa, mutta selkeästi on loppumaan päin. Ostin Pregcheckin ovistestejä varastoon, vaikka en kovin hyvin löydä niillä ovulaatiota, jospa se Clearbluen pinkki testi olisi itsellä parempi. Clue ennustaa ovista 30. - 31.3. ja on aiemmin hyvin pitänyt paikkansa, joten sillä mennään.

Onnittelut sullekin plussasta, @Pohjolanemma! <3 Hyvä, että ostit testejä varastoon, niin pääset seurailemaan, miten viiva vahvistuu. Mä näen sut sieluni silmin tehtailemassa raskaustestejä huomenna aamulla. xD Ootko jo kertonut puolisolle? <3

Osaisiko joku asiasta tietävä sanoa (@Maana Mannila esim.), että kun mulla ultrataan kohtu ja munasarjat 25.3. ja ovulaatio on oletettavasti 30.3.-31.3., näkeekö lääkäri jo silloin tulevan ovulaation ja mahdollisen johtofollikkelin?

Nauran täällä räkäisesti sille, että tekoäly oli mun uudella puhelimella kategorisoinut mun valokuvat, ja se oli tehnyt sellaisen kansion kuin "seafood" ja laittanut sinne kuvia mun valkovuodosta 🤣 olin tosiaan puolitoista kiertoa kuvannut valkovuotoani oppiakseni tunnistamaan ovulaation, ja tekoälyn mielestä ne oli selkeästi seafood.

Takaisin