En voi kyllä suositella kenellekään noita CB:n liloja testejä. Kolme kiertoa käyttänyt, ja joka kierrossa toimii erilailla. Tänään mukamas edelleen korkea hedelmällisyys eli vilkkuva hymy. Pysyvää en ole saanut vaan vilkutusta on näkynyt 7 aamuna. Ekaa kiertoa lukuun ottamatta oon testannut ohjeen mukaan, ja siksi testauspäivän aloitus on vaihdellut mulla — koska kierto vaihtelee.
Aamulla Oura mittasi lämmöt klo 5.40 sinne 36,2 C pintaan ja synkkasin sit vielä FF:n kanssa. Tein näin, koska siirryin sohvalle ja en halunnut, että se vaikuttaa lämpöihin. Nukahdin kuitenkin uudestaan, ja Oura mittasi uudet lämmöt ja myös FF otti ne uudestaan. En pääse muokkaamaan, koska laite ei hyväksy manuaalista kirjausta. Ovat siis koholla.
No kohdunsuu edelleen avoin ja pehmeä, mutta limat taitaa olla muuttumassa voidemaisiksi. Eipä sillä väliä, kun ei yhden ainutta talletusta tälle kierrolle saatu sairastumisten takia. Alkaa vähän usko loppua, kun ei päästy edes yrittämään ja kun muuten kaikki oli oikein järjestetty parhain päin.
@Zebra ehdotit koti-inssiä, niin mulle sellainen kyllä sopis oikein hyvin, mutta mun mies on sellanen jästipää, että ei valitettavasti ota moista ehdotusta kuuleviin korviinsa. En tohdi edes ehdottaa.
En halua olla ärsyttävä ruikuttaja, mutta pakko nyt vähän valittaa kuitenkin. Oon tehnyt kaiken oikein heinäkuusta asti, kun päätettiin aloittaa yrittäminen. Menin jopa tutkimuksiin ja mies samoin, ja kävin sen h*lvetin aukkarin läpi. Kesästä asti oon pannu kaiken toivoni viime ja tähän kiertoon, koska marras—joulukuinen vauva on mun unelma. Vaikka ens kierrosta teoriassa vois viel onnistuu joulukuinen, mut sen jälkeen toiveet loppuvuoden vauvasta on meidän osalta enemmän ja vähemmän haudattu. Masentaa ja surettaa ja suututtaa. Tammi—maaliksuu on eniten inhokit syntymäkuukausista, joten eiköhän se mun tuurilla satu just siihen. En siis kuitenkaan sen takia aio jättää yrityskertoja tauolle.
Mut tää tuntuu ihan universumin ivalta, kun mulla oli yksi toive: loppuvuoden vauva, ja yritys on aloitettu jo elokuussa. Niin ei voida sit vaan onnistua.
Anteeksi omanavasta, mutta on taas huumori vähän koetuksella.