Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Syssymyssy Ei jumalauta mikä ääliö tuo tuttu! Joillain ei ole kyllä yhtään tilannetajua. En ihmettele yhtään, että sulla lentelee ruuveja päästä, olisin itsekin kyllä kiehahtanut. Jotkut ei käsitä yhtään, että välillä voi olla ihan hissukseen.

Hei ajattelin jakaa teille kuuntelusuositukseksi Kierron verran toivoa-podcastin! Spotifyssä on muutamia jaksoja ilmaisena, mutta kaiken sisällön saa kuunneltavaksi kympillä kuussa. Tässä podcastin kuvaus:

”Podcast käsittelee tahatonta lapsettomuutta ja siihen liittyviä tunteita, syitä, elämänvaiheita ja tarinoita. Mukana on omakohtaisia kokemuksia ja erilaisia tarinoita lapsettomuudesta, sen vaiheista, tunteista ja tilanteista. Lisäksi luvassa on asiantuntijahaastatteluja.”

Tuo on ihana, sensitiivinen ja erilaisia tositarinoita sisältävä podi. ❤️

Kiukkuinen ON tähän väliin: siis nyt iski niin hirveä raivo taas universumia kohtaan, että varmaan alkaa limat huomenna (toivon tän olevan ovisraivoa). Tallettelut epäonnistui, vaikka yritettiin kahdesti. Kun tämän jälkeen avasin sääsovelluksen, pamahtaa keskelle ruutua OP:n vauvavakuutuksen mainos. Seuraavaksi menen Facebookiin, ja kahden tuttavan raskausilmoitukset lävähtää silmille PERÄKKÄIN. Iski sitten niin hirveä vitutus, että meinasin kirjaimellisesti paiskata luurin seinään. Olin kuitenkin taktinen, ja nappasin yöpöydän laatikossa lojuvan tyhjän rasvapurkin. Lopun kiukun purin takomalla nyrkkiä patjaan.
Tää on jotenkin niin tuttua.
Tytärtä yritän kerhossa sosiaalistaa aina kun sinne pääsee ja siellä nähtävästi yksi jos toinen äiti raskaana, samalla kun itse vaan odotellut, että koska tämä toinen peräkkäinen keskenmeno olisi vihdoin ohi.
Tasan ei mene nallekarkit..
Pitäisi varmaan käydä jossain raivohuoneella riehumassa. 🙈

Ei ei mulla positiivista tulosta ovistestit oo näyttäneet koko aikaa. Lähinnä ongelma joulukuun keskenmenon jälkeen ollut ettei oo näyttäneet positiivista tulosta lähellekkään vaikka lämpöjen perusteella ovulaatio ollut. ☹️ Mulla vaan clearbluen hedelmällisyys monitori näyttänyt kahtena kiertona pitkään korkeaa tulosta ilman sitä varsinaista huippua. Ja liuskatestitkään ei vahvoja ole monena kiertona olleet.

Juu musta tuntuu että oon kyllä jo pikku hiljaa muuttumassa sellaiseksi katkeraksi ämmäksi, mutta varmaan kun tai sanotaan jos yritys loppuu katkeroidun lopullisesti. 😔

//Niin ja munkin vaikea olla muiden puolesta enään onnellinen. Tiedän eihän muiden onni ole multa pois. Mutta tuntuu vaan sellaiselta että kaikki muut onnistuu mutta mä en. Tuntuu sellaiselta kuin hieroisi suolaa haavoihin..
Ok. 👍 On kyllä ikävä tilanne. Ei kyllä näin ulkopuolisena löydy viisaita neuvoja tai sanoja, kun itse kunkin meidän tilanne on omanlainen. 🙁 Uskon kyllä, että tilanne tulee ratkeamaan tavalla tai toisella, sillä ei mikään jää junnaamaan paikoilleen loputtomasti. Sulla on kyllä myös ihan yhtälainen oikeus ilmaista toiveesi, kuten puolisollasikin.

Takaisin