Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mur pari kertaa olen ihan vähän eggistä bongannut oviksen tienoilla tähän mennessä. Enemmänkin on semmoista kirkasta ja juoksevaa valkkaria useamman päivän ajan ja sitä tulee sen verran reilusti, että välillä saattaa tuntea, kuinka pikkareihin holahtaa jotain.

• Tykkään
Reaktiot: Mur
Mä taisin sanoa siitä, että elämä menee vähän käsijarru päällä. Nyt puolitoista vuotta niin olen kyllä tehnyt ja mennyt, ja edistänyt monenlaisia asioita, mutta esimerkiksi kiinnostavia töitä hakiessa sitä miettii sitten että entäs jos tai kannattaako, autoa vaihtaessa että minkälainen sen pitäisi olla ja jos on jotkut sukujuhlat tulossa, miettii ajoitusta. Aina kuitenkin ja siitä huolimatta, ettei mullakaan ehkä yhtä kiertoa lukuun ottamatta ole mitään kauhean lupaavaa ollut (mutta silloinkaan en saanut plussaa aikaiseksi, mutta jotain erikoista siinä tapahtui).

Mä oon miettinyt sitä, että miten päätyyn asti tämän pelin on valmis pelaamaan. Halutaanko niin kovasti, että käytettäisiin potentiaalisesti kymppitonneja hoitoihin, joista ei ole takeita. Tunnen parin, jolle tehtiin useita hoitokiertoja, ja sitten plussa tulikin luomuna, en tiedä että hoitojen ansiosta vai niistä huolimatta. Ja onko se, että edes miettii sitä hintalappua, jo merkki siitä, ettei halua tarpeeksi? Saako sitä hintaa edes ajatella, pitäisikö asian olla oikeasti että "teen ja maksan ihan mitä tahansa", jotta tahtotila on riittävä? Olisi jotenkin helpompaa jos äitiys olisi ollut aina itselle selviö, mutta kun ei ole ollut, enkä siis tiedä onko vieläkään. Edit: sitten ei tarvitse kun katsoa uutisotsikot, niin herääkin aika paljon kysymyksiä ylipäätään minkään järkevyydestä, ja siitä, onko tämä maailma nykyisellään sellainen, johon just minun pitäisi lasta väkisin tuoda.

Menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Toistaiseksi ei havaintoja, mutta rintojen arkuus taitaa hellittää, eli eiköhän sitä lähdetä taas seuraavaan kiertoon. Tähän kiertoon ei ollut ehkä ihan parasta tekemistä, mutta jurppiihan se silti. Labratuloksetkaan ei ole vielä tulleet, niistä varmaan sitten voi päätellä jotain siitä, että minkälaisia vastustajia meidän peli pitäisi potentiaalisesti sisällään.

@Pikkuviikuna kirjoitatpa kauniisti ❤️. Onko teillä suunnitelmia hoidoista? Kirjoititkin että mitään syytä ei ole löytynyt, mutta käsitän et jotkut hedelmöityshoidot voisi silti tuoda vauvan jos luomuna ei onnistu?

Limoista oli puhetta 😅. Mä en kyllä myöskään oikein seuraa, oviksen aikaan on ”kosteampaa”, mutta en ole oikein tunnistanut mitään eggiksiä tai muita. Oon varmaan vähän outo (anonyymina voi paljastaa näköjään vaikka mitä), mut mä en erityisemmin oo kiinnostunut särkkimään omaa kohdunkaulaa tms. Mua jotenkin ällöttää se 🙈. En siis ole ovislimojakaan mistään kovin syvältä tarkastellut.

Täällä on muuten nyt vähän outo kierto, kun edelleen on ns. pikkarit märkänä. Muistelen et luteaalivaiheessa yleensä on kuivempaa. Muuten jomottelee alavatsaa ja alaselkää, eipä oikein muita oireita. Lenkillä tuli jotain repäisykipuja jonnekin mihin sijoitan munasarjat, toivotaan ettei olis mitään häikkää tai väärinsijoittunutta alkiota…

@Moosee kiitos 😊 odotetaan joo ensimmäistä ivfää. Kevyempiä hoitoja jo kokeiltu ilman tuloksia ja vaikka ivf onkin se tehokkain, ei jotenkin enää jaksa niin kauheasti toivoa kun seksistä tulee kuulemma raskaaksi ja suurin osa tulee raskaaksi vuoden sisällä ja kevyetkin hoidot auttaa tosi monia 😅 kirpeitä fiiliksiä siis kyllä täälläkin. Ajatellaan nyt että käydään koko hoitoreissu läpi eli mitä julkinen tarjoaa ja mahdollisesti sitten vielä yksityisellä jos on tarpeen.

Sivusinkin jo tuota valkovuoto aihetta, joka siis mulla on tosiaan hyvin niukkaa enää. Se siis tekee tarkkailusta hankalaa. Vaikea tutkia, kun tyhjästä on paha nyhjästä. Se verran voin sanoa, että nuorempana vuoto oli huomattavasti runsaampaa, ja sen pystyi nähdä ihan pikkareista onko kyseessä paksumpaa valkoista, vai kirkkaampaa limaa. Välillä, kun kävi vessassa ihan normaaleilla asioilla ja pyyhki, niin paperi suoraan sanottuna liukui vauhdikkaasti kunnon limojen johdosta. Ei siis tarvinnut kummemmin sitä muuten edes aistia. 😝 Noista ajoista on kyllä vuosia, enkä silloin tuntenut edes tarvetta vahdata asiaa, kun kroppa vaan toimi itsestään. 🙄

Mulla on tosiaan sitten sama "ongelma" kuin joillain muillakin, eli kun luen viestejä niin mielessä on vaikka mitä kommentoitavaa, mutta kun alan kirjoittaa, en saakaan enää kiinni niistä asioista. Elän kyllä hengessä kaikkien jutuissa, vaikka oma kommentointi jäisikin vaiheeseen.

Takaisin