Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä vasta nyt olen alkanut lukea noista lisäravinteista, kun otin ne käyttöön. Tuli nyt vaan mieleen, kun tuosta NACista kirjoitetaan, että se voi auttaa parantamaan tulehduksellisia tiloja (tai jotain), että saattaisiko esim. siitä saada apua tuohon vaivaan? Ei kai siitä haittaakaan ole jos kokeilee hetken?

Otin muuten jo eilen ekan NACin ja tänään aamulla myös + muita vitskuja. Outo juttu on se, että mun nenä alkoi heti aamulla vuotaa, vaikken ole ollut yhtään kipeä. Tulin myös niin väsyneeksi, et oli pakko mennä lepää hetkeks. Mä nyt jotenkin epäilen, et jotain etenkin tuo NAC lähti tekee, eli lähti puhdistaa kehoa tai jotain. 🤷‍♀️ Mielenkiintoista.
Kiitos vinkistä! Pitääpä perehtyä 🤗

View attachment 154815
Siis nyt en ymmärrä enää näiden testien toimintaa. Olen säästänyt viimeistä digiä siihen, että kun viivat lähes yhtä tummat niin testaan sillä vielä. Ja ajattelin, että nyt se voisi olla jo hymynaama, mutta ei. Toi toinen kuva on nyt sitten kolmen tunnin päästä ja premon antoi kuvuksi 0.96. Kylläpä jurppii, kun en viitsinyt enää digejä ostaa,
On outoa. Mulla kyllä tuossa kohtaa olisi jo hymy tullut, koska noin vahvat viivat liuskassa. Itellä ei ole koskaan tasavahvat viivat ollu liuskassa, kun hymy tulee jo.

Takaisin