Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Syyskukka ja @Pakkanen , varovaisen lämpimät onnittelut plussasta kummallekin, ja vahvoja tarrasukkia pienille kyytiläisille 💖 Pidetään sormet ja varpaat ristissä teidän molempien puolesta että kaikki menisi hyvin 🥹

Itse täällä pääasiassa taustalla seurailen ja luen, mutta kovasti toivon lisää plussatuulia tähän ketjuun! 😚 Toivotaan että itse kukin pääsisi pian seuraamaan perässä 😌 Omalla kohdallani alan olla jo aika luovuttanut että plussa vielä joskus tulisi, todennäköisempää on että kolmihenkisenä perheenä jatketaan ja se on meille myös ihan ok.

Toki tässä nyt on itsellä dpo 8/9 menossa, tuli talleteltua ihan ok ja tottakai sitä on keksinyt itselleen jo vaikka mitä oiretta 🤭

Onko muilla tissit ja ehkä erityisesti nännit kipeytyneet Donafertyn käytöstä? Mulla jo jonkun viikon verran lisääntyvää kipua, mut memkkojen pitäisi alkaa vasta 8-10 päivän päästä, nyt menossa kp 16. Ja siis todella erikoista, että tähän aikaan tissit kipeenä, yleensä vasta pari päivää ennen menkkoja vähän tuntuneet.

Onko muilla tissit ja ehkä erityisesti nännit kipeytyneet Donafertyn käytöstä? Mulla jo jonkun viikon verran lisääntyvää kipua, mut memkkojen pitäisi alkaa vasta 8-10 päivän päästä, nyt menossa kp 16. Ja siis todella erikoista, että tähän aikaan tissit kipeenä, yleensä vasta pari päivää ennen menkkoja vähän tuntuneet.
No donafertyy en oo käyttäny, mut pelkkää inositolia kyllä nyt täs kierrossa. Oviksen jälkeen on kyl ollu tavallista kipeemmät nännit. 🤔

Takaisin