Raskaaksi 2024

Ensi viikolla pitäisi tulla ovis loppuviikosta, jos vanhat merkit pitää paikkansa, mutta nyt on sen verran tujut lääkkeet, että saapa nähdä miten käy. Onko teillä muilla vaikuttanut pitkät ja vahvat tulehduskipulääkekuurit ovulaatioon?
Burana ainakin toimi mulla hyvänä ehköisypillerinä, tosin tietämättäni sen niin toimivan.
Optimistina vahvaa plussatuulta sinulle kuitenkin jo tähän kiertoon lähetän,!!

Ensi viikolla pitäisi tulla ovis loppuviikosta, jos vanhat merkit pitää paikkansa, mutta nyt on sen verran tujut lääkkeet, että saapa nähdä miten käy. Onko teillä muilla vaikuttanut pitkät ja vahvat tulehduskipulääkekuurit ovulaatioon?
Minä jouduin koronan ja poskiontelotulehduksen kanssa kaksin käsin vetämään buranaa ja lisäksi vielä ab-kuurin. Silti ovuloin muutaman päivän myöhemmin, mutta en oo lähellekään aina testikierroissa ovuloinut. Joten voisiko tästä päätellä että buranaa vaan joka kierrossa ennen ovista😆 No ei mutta voihan se vaikuttaa nimenomaan ovikseen ja kiinnittymiseen jos niihin aikoihin syö jos oikein oon ymmärtänyt?

Positiivinen testi :red-heart:menkat pitäisi alkaa tällä viikolla, mutta vaikea arvioida täsmälleen, koska en tiedä tarkkaa kiertoa. Tämä oli ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen. Tein Clearbluen varhaisen testin aamupissasta ja oli ihan selvä plussa, ei mikään haamu vaan lähes kontrolliviivan värinen testiviiva.
Huh, kyllä vaan ne mun pienet flunssaoireet ja kauhea väsymys kertoi sittenkin jostain muusta kuin flunssasta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Tänään illalla täytyy ostaa vielä lisää testejä, voi sitten tässä muutamat päivät testailla että pysyykö mukana.

Huh. Olo on todella hämmentynyt, innostunut mutta sekava. En jotenkin yhtään osannut odottaa, että tärppäisi heti.

Mites teillä, joilla on ollut kemiallisia raskauksia. Onko nämä näkyneet ihan selkeänä viivana testeissä vai vaan haamuna? Mietin tässä että onko vielä mahdollista että minun täysin selvä viiva olisi kuitenkin kemiallinen vai voiko tässä jo todeta että kyllä sitä tais ihan oikeasti tärpätä. Ei malta odottaa että pääsee tekemään lisää testejä :D

Mites teillä, joilla on ollut kemiallisia raskauksia. Onko nämä näkyneet ihan selkeänä viivana testeissä vai vaan haamuna? Mietin tässä että onko vielä mahdollista että minun täysin selvä viiva olisi kuitenkin kemiallinen vai voiko tässä jo todeta että kyllä sitä tais ihan oikeasti tärpätä. Ei malta odottaa että pääsee tekemään lisää testejä :D
Ihanaa, onnea! 😍

Kun raskaustesti näyttää plussaa, niin silloin on ihan oikeasti tärpännyt ja kiinnittyminen tapahtunut. Kemiallinen tarkoittaa ihan oikeaa raskautta, joka vaan menee kesken ennen 6+0. Itellä menny kaikki nopeasti kesken, että kauhean vahvaksi ei ole testi ehtinyt vahvistua. Mutta kyl se voi tapahtua missä vaiheessa vain. Viivan vahvuudella ei voi viel luvata, et ei menis sulla kesken, mut kyl mitä vahvemmaks viiva tulee, niin sen parempi. Monesti kemiallisiin liittyy sitä, et viiva vahvistuu hitaasti, koska alkio ei kehity normaalisti. Eli jos sulla viiva nyt vahva ja vahvistuu hyvin, niin hyvältä vaikuttaa. 🌈 Ja muista, et suurin osa raskauksista päättyy hyvin. 🥰

Dpo8 ja alkaa kyllä testaushimot nostaa päätään. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Mulla vaan ei taida olla yhden yhtäkään testiä kaapissa. Mietin että kuinkahan nopeaa tulisi jos vielä jostain tilaisi, ei huvittais kaupoille lähteä.

Inhottavasti vaan meinaa flunssaa pukata. Koko syksy ollut kyllä yhtä sairastelua 🙄

Dpo8 ja alkaa kyllä testaushimot nostaa päätään. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Mulla vaan ei taida olla yhden yhtäkään testiä kaapissa. Mietin että kuinkahan nopeaa tulisi jos vielä jostain tilaisi, ei huvittais kaupoille lähteä.

Inhottavasti vaan meinaa flunssaa pukata. Koko syksy ollut kyllä yhtä sairastelua 🙄
Sama täällä sairastelujen ja dpo:n suhteen 😋 Ensimmäisestä veikkaan syyksi stressiä ja liian pitkään laiminlyötyjä lomia (nyt sit sairaslomalla paikkaillaan), ja jälkimmäisen kanssa yritän odottaa vielä joitakin päiviä, kun inhoan sitä jos negasta ei osaa sanoa varmaksi oliko se nyt nega vai testasinko vaan liian aikaisin.

äh, poistin turhaa stressikitinää

Olin vastaamassa siulle, että ei kaikilla testeillä välttämättä missään vaiheessa tule sellaisia supertummia viivoja. Miulla ainakin oli ihan hirveästi eroja niissä testeissä, vaikka testasin menkkojen oltua jo myöhässä ihan parin päivän sisään useammalla testillä, kun en uskonut olevani raskaana. 😅 Testit, omat hormonitasot ja virtsan koostumus vaikuttavat kaikki.

Ällövaroitus ja myös "liikaa infoa" -varoitus

Täällä meneillään historialliset piinapäivät. Joka toinen päivä luulen olevani raskaana ja joka toinen päivä päinvastainen fiilis. Tänään Dpo 10 ja huomasin vuodon (jota edellisi seksuaalihyvinvointia edeltävä itsenäinen toiminta ) joukossa hieman vaaleanruskeaa vanhaa verta. 😍 Mulla ei ikinä ole tullut näinä päivinä verta, joskus nuorena saattoi tiputella pari päivää ennen menkkoja. Tuo nyt ei ollut edes tiputtelua, vaan rantu. Päätin nyt sitten uhastakin tehdä perjantaina (Dpo 12) testin, kun viikonloppuna ei pysty ja maanantaina pitäisi tädin tulla kylään.

Kp 28 on myös kp 1, kun kuukautiset alkoivat kellontarkasti 🙄 Mites teillä, joilla on säännölliset kuukautiset, onko ovulaatio myös keskimäärin samaan aikaan?

Mies tulee käymään kotona kuun lopussa, joten talletus mahdollinen ehkä kp 12 eli ajoituksen puolesta raskautuminen on mahdollista, jos ovulaatio on kierron puolivälissä 🤪 Tässä kierrossa vois kokeilla, onko greippimehussa taikaa... ✨

Kp 28 on myös kp 1, kun kuukautiset alkoivat kellontarkasti 🙄 Mites teillä, joilla on säännölliset kuukautiset, onko ovulaatio myös keskimäärin samaan aikaan?

Mies tulee käymään kotona kuun lopussa, joten talletus mahdollinen ehkä kp 12 eli ajoituksen puolesta raskautuminen on mahdollista, jos ovulaatio on kierron puolivälissä 🤪 Tässä kierrossa vois kokeilla, onko greippimehussa taikaa... ✨
Mulla on ollut säännöllinen 28 (joskus 29) päivän kierto, ja nyt olikin yhtäkkiä ovis pari päivää etuajassa kp 13. Tärppi kävi, nyt vaan jännätään pysyykö kyydissä 🫣 Tuo kp 12 on 28 päivän kierrolla varmasti tosi hyvä talletushetki!

Tänään dpo 8 ja heräsin migreeniin. Oli pakko ottaa burana joten varmaan nyt meni mahikset lopullisesti tälle kierrolle🤔 vai vaikuttaako yksittäinen tulehduskipulääke kuinka voimakkaasti kiinnittymiseen?

Takaisin