Raskaaksi 2024

Mä oon elänny vähän hiljaiseloa täällä ryhmässä. Päivittäin oon kyllä käynyt kattomassa miten teillä on mennyt. Päätettiin tossa viime kuussa että ei yritetä vauvaa vielä et mä aloitan vuoden vaihteessa opinnot ja lapsilla alko päiväkoti jo. Noh tein sit tänään positiivisen raskaustestin. Ja eka reaktio oli et ohhoh. Ja miehellä oli sama kun vielä aloitin e pilleritkin viimekuussa uudestaan. Tuntuu et tää on unta.😁

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 154
Mä oon elänny vähän hiljaiseloa täällä ryhmässä. Päivittäin oon kyllä käynyt kattomassa miten teillä on mennyt. Päätettiin tossa viime kuussa että ei yritetä vauvaa vielä et mä aloitan vuoden vaihteessa opinnot ja lapsilla alko päiväkoti jo. Noh tein sit tänään positiivisen raskaustestin. Ja eka reaktio oli et ohhoh. Ja miehellä oli sama kun vielä aloitin e pilleritkin viimekuussa uudestaan. Tuntuu et tää on unta.😁
Tulee vaan mieleen, että pitäsköhän itekin alkaa taas syömään pillereitä, kun edellinen tuli myös niillä ja nyt ei tapahdu mitään. 😆

Paljon onnea ja tarrasukkia! Eiköhän kaikki kuitenkin lutviudu ja ilmeisesti kuitenkin ihan positiivinen yllätys? 😊

Tulee vaan mieleen, että pitäsköhän itekin alkaa taas syömään pillereitä, kun edellinen tuli myös niillä ja nyt ei tapahdu mitään. 😆

Paljon onnea ja tarrasukkia! Eiköhän kaikki kuitenkin lutviudu ja ilmeisesti kuitenkin ihan positiivinen yllätys? 😊
Nojoo oli kyllä positiivinen yllätys eikä tarvinu miettiä onkohan tuo positiivinen vai ei😁 ja tän aamun testi kerto myös että ei tuo unta ainakaan ole😁

Kiitos 😁 Jos dpo8 malttaisi ootella, vaikka sekin on varmasti liian aikaisin 😅 Millon sä oot yleensä aloitellu?
Dpo8-9 on tullut tehtyä ekat testit. Dpo9 on suurin osa raskauksista näkynyt testissä. Tällä kertaa tulee varmaan dpo6 tehtyä varmistustesti, kun on viinimaistelua luvassa, jos ovis onkin ollut ihan eri aikaan kuin luulin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä kp16 ja ovista odotellaan. Eilen tehty ovistesti oli nega ja tänään aamupäivällä myös negaa näytti. Flo ennustelee ovista perjantaille, mutta katsotaan. Kierto on nyt pyörinyt 29-34päivän pituisena. Hiukan ehkä alkaa valaistua se ettei raskaaksi tullakaan ihan noin vain kun nyt meilläkin menossa jo yk5..

Dpo8-9 on tullut tehtyä ekat testit. Dpo9 on suurin osa raskauksista näkynyt testissä. Tällä kertaa tulee varmaan dpo6 tehtyä varmistustesti, kun on viinimaistelua luvassa, jos ovis onkin ollut ihan eri aikaan kuin luulin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Se dpo9 on kyl mullekin semmonen, et sillon jo alkaa testailu mennä realistisemmaksi 😂 Esikoisesta sain sillon ihan haalean haamun herkkään testiin, mut seuraavan sain sit vasta dpo10 illalla. Tokan kohdalla dpo10 tais tulla eka hailea posi.

Minä! Tänään dpo5 ja jännäpäivät koittaa viikonloppuna. Mä en oikeen tiiä mitä odottaa, mut toki jännittää jo kun ajattelee. Ehkä 75 % aattelen että ei ois tärpänny 😅
Jee, jännitellään sitten yhdessä viikonloppuna. 🤗

Täällä kp10. Normaalisti olisi jo oviksen merkkejä pikkuhiljaa ilmassa mutta nyt on aika hiljaista. Luulen, että viivästyy lääkityksen vuoksi eikä mahkut ole kovin hyvät.
Täällä samoissa kiertopäivissä mennään! Ovista näyttää viikonlopulla ja keskiviikkona käyn gynellä ultrassa katsomassa et miltä näyttää tilanne, samalla katsotaan vahvempaa terolut annostusta jottei tuhruta läpi. Toivotaan et keskiviikkona jo näkyis lähestyvä ovis!

Täällä dpo10 tai 11. En oo uskaltanut testata 🫣 pitäisi tässä nyt joku aamu. Uuden kierron pitäs alkaa perjantaina, toki toivon ettei alkaisi 🥹. Oireista en oikein osaa sanoa. Oon kai kieltänyt itseltäni kaikki oireiden tunnustelun, koska kyllähän niitä sitten toiveikkaana tuntee 🤪

Wuhuu täällä tuli nyt niin tumma ovistesti että näyttää varmasti iltapäivällä jo täysin posia 😍 eli ovis tosiaan tässä kierrossa normaalia aiemmin kuten ennustelinkin, kp14 on huomenna kun normisti ovis on siinä kp16-19. Veikkaan gelee royalen vaikuttaneen tässä jotenkin, toivotaan että sen taika jatkuis tästä eteenpäinkin 🤞🏻

Tajusin vaan että nyt kun tää aikaistu tälleen niin jos nyt ei tärppää niin seuraava ovis on luultavasti joulun pyhinä 😅 toivottavasti ei mee siihen

Mulla loppui km jälkeiset ekat menkat sunnuntaina ja pari päivää siitä vielä tuhrutteli. Eilen kp 7 kun tuli vielä tuhrua, tein ekan ovistestin mikä näytti hyvältä, siltä että ovis on tulossa ihan lähipäivinä (yleensä plussa tullut kp 9-10). Tänään tein uuden ja olikin haalistunut! Mitä ihmettä, menikö ovulaatio nyt sitten kuitenkin jo ohi...

IMG_20241127_101112.jpg

Onko muilla kestänyt hormonaalisen ehkäisyn jälkee pitkään, että normaali kierto on käynnistynyt ja kuukautiset alkaneet? Mun minipillereiden lopetuksesta on nyt 7 viikkoa, mutta menkkoja ei ole kuulunut. Raskausepäily oli, mutta negaa näyttää testit.
Kun esikoista yritettiin, niin menkat palautui kuukauden jälkeen. Toki tiedostan, että nämä on yksilöllisiä ja tapauskohtaisia.

Onkohan mitään konsteja saada tuo kierto käyntiin? Lääkkeellisesti ainakin, mutta mikähän siinäkin mahtaa olla aikaraja, jolloin voisi lääkäriltä asiaa kysyä?

Takaisin