Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulee vaan mieleen, että pitäsköhän itekin alkaa taas syömään pillereitä, kun edellinen tuli myös niillä ja nyt ei tapahdu mitään.Mä oon elänny vähän hiljaiseloa täällä ryhmässä. Päivittäin oon kyllä käynyt kattomassa miten teillä on mennyt. Päätettiin tossa viime kuussa että ei yritetä vauvaa vielä et mä aloitan vuoden vaihteessa opinnot ja lapsilla alko päiväkoti jo. Noh tein sit tänään positiivisen raskaustestin. Ja eka reaktio oli et ohhoh. Ja miehellä oli sama kun vielä aloitin e pilleritkin viimekuussa uudestaan. Tuntuu et tää on unta.![]()
Nojoo oli kyllä positiivinen yllätys eikä tarvinu miettiä onkohan tuo positiivinen vai eiTulee vaan mieleen, että pitäsköhän itekin alkaa taas syömään pillereitä, kun edellinen tuli myös niillä ja nyt ei tapahdu mitään.
Paljon onnea ja tarrasukkia! Eiköhän kaikki kuitenkin lutviudu ja ilmeisesti kuitenkin ihan positiivinen yllätys?![]()
Dpo8-9 on tullut tehtyä ekat testit. Dpo9 on suurin osa raskauksista näkynyt testissä. Tällä kertaa tulee varmaan dpo6 tehtyä varmistustesti, kun on viinimaistelua luvassa, jos ovis onkin ollut ihan eri aikaan kuin luulin.KiitosJos dpo8 malttaisi ootella, vaikka sekin on varmasti liian aikaisin
Millon sä oot yleensä aloitellu?

No höh, oon niin pahoillaniJaha näköjään alkoikin kp1.![]()

Se dpo9 on kyl mullekin semmonen, et sillon jo alkaa testailu mennä realistisemmaksiDpo8-9 on tullut tehtyä ekat testit. Dpo9 on suurin osa raskauksista näkynyt testissä. Tällä kertaa tulee varmaan dpo6 tehtyä varmistustesti, kun on viinimaistelua luvassa, jos ovis onkin ollut ihan eri aikaan kuin luulin.![]()
Minä! Tänään dpo5 ja jännäpäivät koittaa viikonloppuna. Mä en oikeen tiiä mitä odottaa, mut toki jännittää jo kun ajattelee. Ehkä 75 % aattelen että ei ois tärpännyKetäs muita täällä jännitelee tällä viikolla kuukauden tuotoksia? Mikä on fiilis? Täällä dpo 6 eikä olo ole ollenkaan toiveikas, että olisi tärpännyt.![]()
Jee, jännitellään sitten yhdessä viikonloppuna.Minä! Tänään dpo5 ja jännäpäivät koittaa viikonloppuna. Mä en oikeen tiiä mitä odottaa, mut toki jännittää jo kun ajattelee. Ehkä 75 % aattelen että ei ois tärpänny![]()
Täällä samoissa kiertopäivissä mennään! Ovista näyttää viikonlopulla ja keskiviikkona käyn gynellä ultrassa katsomassa et miltä näyttää tilanne, samalla katsotaan vahvempaa terolut annostusta jottei tuhruta läpi. Toivotaan et keskiviikkona jo näkyis lähestyvä ovis!Täällä kp10. Normaalisti olisi jo oviksen merkkejä pikkuhiljaa ilmassa mutta nyt on aika hiljaista. Luulen, että viivästyy lääkityksen vuoksi eikä mahkut ole kovin hyvät.