Raskaaksi 2024

Te keillä on lapsia ennestään, millä dpo:lla ootte tehneet positiivisen testin? Täällä 13 dpo ja ei hailuran hailuraa testeissä. On kyllä ollut niin varma olo siitä että olis tärpännyt, mutta ei nyt kuitenkaan vaikuta siltä. Viimeks tein positiivisen 15dpo, mutta en kuolemaksenikaan muista että testasinko 10dpo ja 15dpo välissä kertaakaan.
Mä testasin esikoisesta dpo 9 alkaen 😅 Dpo 11 näkyi ehkä jonkinlaista hailuraa mutta oli niin epäselvä jokatapauksessa että negaksi luokittelin. Dpo 12 oli sitten ihan selvä haalea viiva testissä (testasin herkällä 10miu Onestepillä) 😁 Ja dpo 13 sain digiin ”Raskaana”.

Te keillä on lapsia ennestään, millä dpo:lla ootte tehneet positiivisen testin? Täällä 13 dpo ja ei hailuran hailuraa testeissä. On kyllä ollut niin varma olo siitä että olis tärpännyt, mutta ei nyt kuitenkaan vaikuta siltä. Viimeks tein positiivisen 15dpo, mutta en kuolemaksenikaan muista että testasinko 10dpo ja 15dpo välissä kertaakaan.
Dpo10 jotain ihan supertarkalla silmällä havaittavaa, dpo11 selkeämpi haamu. Mulla ei esikoisesta viivatestit vahvistuneet mitenkään hirveän nopeasti, dpo14 oli sekin ihan hailura ja vasta 5+x tuli tasavahvat. Digitestit näytti aina oikein viikot.

ON: Oon aivan super tylsistynyt, kun menkat eivät ole palanneet vieläkään. 😱 Yli kahdeksan viikkoa jo vikasta minipilleristä. Oliko Terolut se lääke, jolla saisi kierron käynnistettyä? Mietin, pitäisikö työterveyden chatista pyytää reseptiä siihen.

Mulla ei lapsia mutta yks alkanut raskaus, sain dpo10 aamulla ihan haaleen haamun, illalla jo ihan selkeesti havaittavan ja digillä posin.

Vitsi muuten kun nää follikkelivaiheen päivät menee huomattavasti nopeemmin kun piinapäivät 😅 välillä pitää tarkistaa että missäs kp:ssa sitä mennäänkään (kp5 tänään). Ovista odotan ens viikon lauantaille

Minulla on esikoisen aikaiset raskaustestit vielä tallessa ja muistelisin tehneeni ensimmäisen testin, kun kuukautiset oli yhden päivän myöhässä eli kp 29/28 (ovulaation ajankohtaa en tuolloin edes miettinyt). Todella hailakka viiva oli silloin ja seuraavat testit tein kuuliaisesti kahden päivän välein, joten vahvistuminen oli selvästi nähtävissä.

Toivon, että olisin seuraavan oviksen aikaan taas pelikunnossa. Ainakin aloin varustautumaan ovis- ja raskaustestiarsenaalilla ja totta kai laskemalla todennäköisintä aikaa ovikselle ja suunnittelemalla elämää sen ympärille kuntoon. 😂 Hyvää teki jättää kierto väliin, mutta näköjään en osaa höllätä kyllä yhtään. Sanoisin, että taitaa taas mennä suorittamisen puolelle. 🙈🙊
Täälläkin on jo kalenterista katsottu, mikä kiertopäivä menossa, kun mies tulee käymään seuraavan kerran kotona 🤣 Näyttää valitettavasti siltä, että mahdolliset talletukset osuis taas kp 11 ja se on liian aikaisin 🥺

Täälläkin on jo kalenterista katsottu, mikä kiertopäivä menossa, kun mies tulee käymään seuraavan kerran kotona 🤣 Näyttää valitettavasti siltä, että mahdolliset talletukset osuis taas kp 11 ja se on liian aikaisin 🥺
Milloin sulla on oletettu ovulaatio? Koska sekinhän voi mahdollisesti vaihdella ja toisaalta eikö 4-5kin päivää ennen ovulaatiota tehty talletus ole mahdollista onnistua? Aina kannattaa yrittää ja vaikkei onnistuisikaan niin onhan se muutenkin ihanaa. 😏🥰

Täällä tänäaamuna ovisdigitesti hymyili kauniisti, eli huipulla ollaan. Eilen vielä vilkkui eli oli hormonitasot nousussa. 3 päivää onkin nyt talleteltu huolella joten siitä ei ainakaan jää kiinni. 😬 Tosin tajusin eilen että mun testeistä oli menny pari kk sitten päiväys, kun olivat esikoisen aikaisia testejä, onkohan tuo vielä luotettava? 🤔 Onneksi oli vikat tikut niin voi mahdolliseen ensi kiertoon ostaa jo uusia. Mutta piinapäivät alkakoon 🥴 täytyy kai taas alkaa meditoida urakalla.. 🤭

Täällä tänäaamuna ovisdigitesti hymyili kauniisti, eli huipulla ollaan. Eilen vielä vilkkui eli oli hormonitasot nousussa. 3 päivää onkin nyt talleteltu huolella joten siitä ei ainakaan jää kiinni. 😬 Tosin tajusin eilen että mun testeistä oli menny pari kk sitten päiväys, kun olivat esikoisen aikaisia testejä, onkohan tuo vielä luotettava? 🤔 Onneksi oli vikat tikut niin voi mahdolliseen ensi kiertoon ostaa jo uusia. Mutta piinapäivät alkakoon 🥴 täytyy kai taas alkaa meditoida urakalla.. 🤭

Mä lahjoitin mun jämätestit kaverille tässä syksyllä, niissä oli mennyt muistaakseni noin vuosi sitten päiväys ja kaveri raskautui ekasta kierrosta missä testejä käytti ja on nyt noin puolivälissä raskautta 😅 eli eiköhän noi sunkin vielä pelitä ☺️

Eiköhän nuo oo ihan pelikunnossa. Se päiväys on siihen asti, kun niiden on testeissä todettu toimivan luotettavasti eli voi olla että toimisivat vielä kymmenenkin vuoden päästä, mutta niitä ei vaan ole testattu niin pitkälle sen säilyvyyden osalta. 💁🏼‍♀️

Mä lahjoitin mun jämätestit kaverille tässä syksyllä, niissä oli mennyt muistaakseni noin vuosi sitten päiväys ja kaveri raskautui ekasta kierrosta missä testejä käytti ja on nyt noin puolivälissä raskautta 😅 eli eiköhän noi sunkin vielä pelitä ☺️
Uu jospa noissa vanhoissa olisi sit jotain taikaa jos heilläkin noin hyvin lykästi 😍
@Pilkki24 joo näin vähän arvelinkin ja kun muutenkin osuu suunnilleen lasketun kiertopäivän kohdalle niin luulisi pitävän paikkansa! 😊

Ainiin tuli muuten myös juotua eilen vähän punkkua ja tänään käytyä salilla, toivottavasti näistä on enemmän hyötyä ku haittaa kiinnittymiselle.. 😄 Muistelen kyllä et esikoisen tärppiaikoihin tuli kans vähän viiniteltyä, vaikka muuten en kyllä juuri koskaan juo alkoholia. 😬

Eikai ne miksikään tuossa ajassa mene, pakko niihin on jokin päivämäärä laittaa exp:ksi.

Itsellä auttaa stressailuun se että luen neuroottisesti tätä palstaa. 😚 Varmaan kans alitajuisesti odotan että joku täällä kertoisi minun olevan 100% varmasti raskaana. 🤣
Mulla on tää sama 🤣

Mutta täytyy sanoa, että onneksi tein testin viikonloppuna! Oli negatiivinen ja nyt yleensä hyvin täsmälliset menkat on myöhässä jostain syystä, ja sekös olisi pahoinvoinnin kera saanut toiveet nousemaan kattoon. Nyt pystyy realistisemmin suhtautumaan ja odottelemaan, milloin alkaa uusi kierto.

Mulla on tää sama 🤣

Mutta täytyy sanoa, että onneksi tein testin viikonloppuna! Oli negatiivinen ja nyt yleensä hyvin täsmälliset menkat on myöhässä jostain syystä, ja sekös olisi pahoinvoinnin kera saanut toiveet nousemaan kattoon. Nyt pystyy realistisemmin suhtautumaan ja odottelemaan, milloin alkaa uusi kierto.
Mariam, kiva nähdä muitakin joulukuisia 22 täällä 🤗 oispa hauska jos tärpättäis taas samaan aikaan. 😄 Mulla oli tuo sama tilanne kuin sulla pari viikkoa sitten ja voin kans allekirjoittaa tuon että olipa hyvä tehdä negatesti ettei sitten liikaa pääse toiveet nousemaan.

Mariam, kiva nähdä muitakin joulukuisia 22 täällä 🤗 oispa hauska jos tärpättäis taas samaan aikaan. 😄 Mulla oli tuo sama tilanne kuin sulla pari viikkoa sitten ja voin kans allekirjoittaa tuon että olipa hyvä tehdä negatesti ettei sitten liikaa pääse toiveet nousemaan.
Oi, niin on! Olisi kyllä hauska sattuma 😁

Eipä oo tullut oltua joulukuisissa kauheen aktiivinen enää 🙈 Synnytyksen jälkeen tuli pidempi tauko eikä oikein ollut jaksamista mihinkään ylimääräiseen, ja sitten on tuntunut, ettei enää kannata pitkän tauon jälkeen palata kirjoittelemaan. Kävin kyllä välillä lueskelemassa, miten muilla menee 😊

Mä tein muistaakseni esikoisesta hailuran plussan dpo9. Toki en ovista tikuttanut niin voi heitellä päivällä sinne tänne.

Nyt menossa oletettu dpo 6. Muistelisin esikoisesta tähän aikaan tunteneeni juilintaa alavatsalla, jonka ajattelin johtuvan kiinnittymisestä. Tekisi mieli sanoa että pienen tuikkaisun tunsin tänään, mutta taitaa todennäköisemmin olla kuvitelmaa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Jotenkin ollut melko vahvana tunne, että tästä kierrosta ei tärppäisi. Salaa kylläkin toivon että alitajunta se vain yrittää suojella isommalta pettymykseltä, kun ei päästä toiveita liian korkealle.

20241119_175003.jpg
Tadaa 🙈 dpo 10 ja 2,5h pidätyksen tulos ILTApissasta. Oon herännyt jo 5:30 🥴 Hyvällä mielikuvituksella ja pienellä muokkauksella jotain hailakkaa nähtävissä. Teen huomenna aamusta vielä yhden.

Ensi viikolla pitäisi tulla ovis loppuviikosta, jos vanhat merkit pitää paikkansa, mutta nyt on sen verran tujut lääkkeet, että saapa nähdä miten käy. Onko teillä muilla vaikuttanut pitkät ja vahvat tulehduskipulääkekuurit ovulaatioon?

Takaisin