Raskaaksi 2024

Dpo10 eikä voinut enää pidätellä testaushimoja. Esikoisesta näillä päivillä tuli jo melko selkeää hailuraa. Samaa ei kuitenkaan voi sanoa nyt. Oikein jos kuvittelee niin voi nähdä hennon hailuran, joka kuitenkin taitaa osoittautua viivanpaikaksi. 😅 Jospa malttaisi huomenna pitää välipäivän.
Testasin kans viime kierrossa dpo10, negatiivinen oli silloin ja myöhemminkin. Oli niin kova pettymys, että tässä kierrossa en haluaisi testata ollenkaan 😂😂 Tänään on dpo12 eli varmaan jo alkaisi näkyä jos on näkyäkseen. Mutta testailen ensi viikolla vasta ettei mee viikonloppu pilalle, virallinen testipäivä vasta tasan viikon päästä.

Toivottavasti sulla tulos vielä muuttuu! 😊

Vatsaa kipristelee siihen malliin että menkat tulossa.

Toisaalta alan epäillä että kärsin raskausaivoista tai sitten jotain on oikeasti vialla. Muistin tänään käydä kirjastossa, mutta unohdin palauttaa kirjan. Kaupassa käydessä unohtuu puolet ostoksista ja mies on valittanut ettei pysty nukahtamaan kun sanon "hyvää yötä rakas" jotain kuusi kertaa, kun en muista sanoneeni jo.

Töissä tuttujen laitteiden kanssa olen kuin puolisokea mummeli ensimmäistä kertaa älypuhelimella; painelen nappeja summanmutikassa ja avaan jotain outoja valikoita. Päivälläkin kävin pukkarilla hakemassa pitkähihaisen, niin takaisin työpisteelle mennessäni kirjasin itseni ulos työpaikalta. Vissiin jotenkin unohdin olleeni töissä jo pari tuntia ja kuvittelin olevani vasta tulossa töihin ja yritin leimata itseni sisään. 🤣 Työkaveri katsoi sekunnin liian pitkään, en tiiä mihin liittyen, varmaan johonkin sekoiluun.

Jos elämä olisi Inside Out -elokuva, niin mulla varmaan joku olisi kaatanut limsat ohjauspaneelille ja apina hyppisi loppujen toimivien nappien päällä.

En tiiä, voihan tää johtua stressistä (ei kyllä aiemmin ole ollut tämmöistä) tai sitten mulla on jokin alkava korona (olen aivastellut koko viikon). Toivottavasti tää ei kuitenkaan ole mikään toistuva luteaali-amnesia, ei tuu mitään jos tästä lähtien joka kuukausi on niin tohelo meno että saa olla onnellinen kun ei vahingossa huomaamattaan ole työntänyt sukkapuikkoa pistorasiaan.

@Sinertävää aikamoinen päivä sulla takana 😂 toivotaan että johtuis raskaudesta!

Mulla kp9 ja tuntuu että oviskivut olis jo alkanu, tosi aikasin kyllä mutta mietin että onko esim tässä kierrossa alotettu gelee royale voinu sekottaa kiertoa niin että ovis tulis normaalia aiemmin 🤔 viime kierrossa kivut alko kp13 ja ovis oli kp17. Ei yhtään haittais jos ovis olis nyt aiemmin

Vatsaa kipristelee siihen malliin että menkat tulossa.

Toisaalta alan epäillä että kärsin raskausaivoista tai sitten jotain on oikeasti vialla. Muistin tänään käydä kirjastossa, mutta unohdin palauttaa kirjan. Kaupassa käydessä unohtuu puolet ostoksista ja mies on valittanut ettei pysty nukahtamaan kun sanon "hyvää yötä rakas" jotain kuusi kertaa, kun en muista sanoneeni jo.

Töissä tuttujen laitteiden kanssa olen kuin puolisokea mummeli ensimmäistä kertaa älypuhelimella; painelen nappeja summanmutikassa ja avaan jotain outoja valikoita. Päivälläkin kävin pukkarilla hakemassa pitkähihaisen, niin takaisin työpisteelle mennessäni kirjasin itseni ulos työpaikalta. Vissiin jotenkin unohdin olleeni töissä jo pari tuntia ja kuvittelin olevani vasta tulossa töihin ja yritin leimata itseni sisään. 🤣 Työkaveri katsoi sekunnin liian pitkään, en tiiä mihin liittyen, varmaan johonkin sekoiluun.

Jos elämä olisi Inside Out -elokuva, niin mulla varmaan joku olisi kaatanut limsat ohjauspaneelille ja apina hyppisi loppujen toimivien nappien päällä.

En tiiä, voihan tää johtua stressistä (ei kyllä aiemmin ole ollut tämmöistä) tai sitten mulla on jokin alkava korona (olen aivastellut koko viikon). Toivottavasti tää ei kuitenkaan ole mikään toistuva luteaali-amnesia, ei tuu mitään jos tästä lähtien joka kuukausi on niin tohelo meno että saa olla onnellinen kun ei vahingossa huomaamattaan ole työntänyt sukkapuikkoa pistorasiaan.
Kuulostaa ihan samalta kuin itselläni pari vuotta sitten loppuraskaudessa, mutta syyksi paljastuikin silloin raudanpuute.. 😵‍💫 Toki syitähän voi olla miljoona muutakin unohtelulle. Tsemppiä ❤️

Tuleeko muuten kellekään muulle dpo:sta mieleen da-capo? 😁 Itse jotenkin luen sen aina päässä dakapoo. Tänään täällä mennään dakapoo4 eikä merkin merkkiä et olis tärpännyt, miten tympeää.. 🙄 Esikoisen aikaan tuli pieni tihru kiinnittymisvuoto joskus dpo7 tienoilla ja siitä arvasin että nyt muuten tärppäsi. Oi tulisipa pian jokin merkki! 🙏😇

Tuleeko muuten kellekään muulle dpo:sta mieleen da-capo? 😁 Itse jotenkin luen sen aina päässä dakapoo. Tänään täällä mennään dakapoo4 eikä merkin merkkiä et olis tärpännyt, miten tympeää.. 🙄 Esikoisen aikaan tuli pieni tihru kiinnittymisvuoto joskus dpo7 tienoilla ja siitä arvasin että nyt muuten tärppäsi. Oi tulisipa pian jokin merkki! 🙏😇
Ei kyllä tule. 😂 Mutta jotenkin se sopii kuvaan, kun miettii, että joka hemmetin luteaali se piinaaminen alkaa taas alusta uudelleen. 🤭

Tällä kertaa näin unta että testiin tuli kunnon leffaviivat. Unessa tein myös digitestin näyttääkseni miehelle, mutta siinä testissä oli jotain nappeja joita mies paineli ja se mun 'raskaana' tulos meni siitä pois.:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Dpo11 mutta olo on enemmän sellainen että kohti seuraavaa kiertoa mennään.:No Evil Monkey:

Täällä päänvaivaa aiheuttaa edelleen nämä kivuliaat kuukautiset, joita ei ikinä aiemmin ole ollut 🤔 (Kuvassa tämän kierron haamuilija, joka muuttui negaksi myöhemmin) Kivuliaat kuukautiset alkoi heti sen jälkeen, kun oltiin alettu yrittää raskautta. Mietin, että onko joka kierrossa yrittänyt tapahtua jotain raskautumista, minkä vuoksi kuukautiset on olleet niin kivuliaat. Tässäkin kierrossa piti melkein ottaa saikkua, kun kivut sai kaksinkerroin... Toki pääsin nyt lääkärin jonoon, aika ehkä joskus puolen vuoden päästä 🙄

Miten teillä kemiallisten jälkeen, onko vuoto / kivut olleet erilaisia muihin kiertoihin verrattuna?
1000001160.jpg

@octoberries minulla oli kemillisista kierrosta huomattavasti runsaammat ja oikeasti kivuliaat vuodot! Normaalisti kipuja silleen että selviää yhdellä lääkkeellä, jopa ilman, mutta kemiallisissa piti popsia lääkkeitä pari päivää. Ja ehkä hieman pidempään kesti vuoto. Siihen en osaa sanoa miten jatkossa kemiallisten jälkeen kun mulle tuli niitä kahdessa peräkkäisessä kierrossa, sitten yksi normi kierto (en muista yhtää millainen se oli) ja sit raskauduin esikoisesta.

@octoberries jos siulla on ollut hornonaalinen ehkäisy aiemmin käytössä niin sen lopettaminen käynnistää sen oikean kierron ja voi tulla kipuja. Miulla on estrogeenilääkitys apuna kivuliaisiin kuukautisiin ja pms-oireisiin. Laitan yhden suihkauksen/päivä noin viikko ennen kuukautisia joka päivä kuukautisten alkuun asti. Se on auttanut kipuihin ja gyne oli sitä mieltä ettei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen.

Toisaalta miekin oon miettinyt, että tuntuu kuin kivut olisivat pahentuneet yrittämisen aloittamisen jälkeen, kun miullahan ei ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä. Tai sitten ne menkat tulevat aina niin kovana pettymyksenä, että tuntuvat sen takia kivuliaammilta. Tiedä tuota mistä johtuu. 🤷‍♀️

Eli voisi hyvinkin johtua siitä 🤔 Ikinä aiemmin ei tässä +25 vuoden aikana, mitä kuukautiset olleet, ole ollut mitään kipuja vaan kuukautiset ovat aina alkaneet huomaamatta ja loppuneet noin 3 päivän päästä. Nyt neljäs vuotopäivä menossa ja edelleen kipuja 😣 Esikoisesta raskauduin heti ensimmäisestä yrityskierrosta, niin ei ole vertailupohjaa siitäkään.

Yhdessä aiemmassakin kierrossa onnistuin nappaamaan haamun raskaustestiin, että ainakin kaksi raskautumisen yritystä on ollut.

Täällä päänvaivaa aiheuttaa edelleen nämä kivuliaat kuukautiset, joita ei ikinä aiemmin ole ollut 🤔 (Kuvassa tämän kierron haamuilija, joka muuttui negaksi myöhemmin) Kivuliaat kuukautiset alkoi heti sen jälkeen, kun oltiin alettu yrittää raskautta. Mietin, että onko joka kierrossa yrittänyt tapahtua jotain raskautumista, minkä vuoksi kuukautiset on olleet niin kivuliaat. Tässäkin kierrossa piti melkein ottaa saikkua, kun kivut sai kaksinkerroin... Toki pääsin nyt lääkärin jonoon, aika ehkä joskus puolen vuoden päästä 🙄

Miten teillä kemiallisten jälkeen, onko vuoto / kivut olleet erilaisia muihin kiertoihin verrattuna?
View attachment 138987
Mullakin on ollu kivuliaammat vuodot kemiallisten jälkeen. Nykyään yleensä on kivuttomat, mut nyt kemiallisten jälkeen on jonkin verran ollut jomotusta. Ei oo tarvinnu kipulääkettä, mut ero kuitenkin selkeä.

@Pilkki24 Ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä 20 vuoteen. Tietenkin voisi testata, jos olisi pari kiertoa ilman yritystä, mutta ei näin vanhana ole enää aikaa tuhlattavaksi sellaiseen 😁
Miulla oli nyt kierto ilman yritystä, mutta sellaiset hevosentainnutuslääkkeet, että menkat meni anyway lähes huomaamatta. 🤣🤣🤣 Eli ei voi sanoa tuosta teoriasta täälläkään mitään. 😂

Mutta onhan nuo hedelmöitysasiat tutkimuksen alla ja lähettäähän miehen siittiöt käsittääkseni naisen elimistölle erilaisia viestejä, että elimistö olisi vastaanottavaisempi niille. Eli luulisin, että naisen elimistö raskautta yrittäessä aktivoituu eri tavalla, vaikka ei tärppäisikään. 💁🏼‍♀️

@octoberries Minullakin aina kemiallisen jälkeen kuukautiset kivuliaammat, runsaammat ja sekä kivut että vuoto kestää pidempään kuin normimenkoissa. Voihan se olla, että sulla ollut useampia kemiallisia kuin mitä oot saanut testeillä kiinni! Mulla tärppää tosi helposti, on ollut useampi kemiallinen (ainakin neljä) tässä reilu vuoden yrityksen aikana, mutta jokin siinä mättää ettei kehitys jatku...

Ei ollut raskaudesta kyse, tänään alkoi vuoto joten todnäk tätipäivät edessä. Vielä ei pahasti masenna kun vuoto niin niukkaa ettei vielä voi edes kuukautisiksi ristiä, uskottelen itselleni ettei verta tule enempää ja olenkin raskaana. Toisaalta ei tunnu miltään, tätä tää on, ehkä jotenkin tiesinkin loppuvaiheessa että kyllä ne menkat alkaa vaikka toiveet kävivätkin korkealla. Joskus vaan olisi kiva olla väärässä ja yllättyä positiivisesti.

Uusi kuumeilija täällä! Tänään on dpo4, seksiä oli tiistaina ja samana iltana sain hymynaaman cb-ovistestiin.

Oon pahimman luokan himotestaaja enkä taas millään malta oottaa et sais aloitettua testaamisen 😅
Tervetuloa ja tsemppiä piinailuun. Täällä kans toinen innokas testailija :Waving Hand Sign:😁 Ovista odottelen tälle päivälle, niin vielä saa kuitenkin odotella. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Millon aattelit ekan testin tehdä?

Tervetuloa ja tsemppiä piinailuun. Täällä kans toinen innokas testailija :Waving Hand Sign:😁 Ovista odottelen tälle päivälle, niin vielä saa kuitenkin odotella. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Millon aattelit ekan testin tehdä?
Kiitos 😁 Jos dpo8 malttaisi ootella, vaikka sekin on varmasti liian aikaisin 😅 Millon sä oot yleensä aloitellu?

Takaisin