Vatsaa kipristelee siihen malliin että menkat tulossa.
Toisaalta alan epäillä että kärsin raskausaivoista tai sitten jotain on oikeasti vialla. Muistin tänään käydä kirjastossa, mutta unohdin palauttaa kirjan. Kaupassa käydessä unohtuu puolet ostoksista ja mies on valittanut ettei pysty nukahtamaan kun sanon "hyvää yötä rakas" jotain kuusi kertaa, kun en muista sanoneeni jo.
Töissä tuttujen laitteiden kanssa olen kuin puolisokea mummeli ensimmäistä kertaa älypuhelimella; painelen nappeja summanmutikassa ja avaan jotain outoja valikoita. Päivälläkin kävin pukkarilla hakemassa pitkähihaisen, niin takaisin työpisteelle mennessäni kirjasin itseni ulos työpaikalta. Vissiin jotenkin unohdin olleeni töissä jo pari tuntia ja kuvittelin olevani vasta tulossa töihin ja yritin leimata itseni sisään.
Työkaveri katsoi sekunnin liian pitkään, en tiiä mihin liittyen, varmaan johonkin sekoiluun.
Jos elämä olisi Inside Out -elokuva, niin mulla varmaan joku olisi kaatanut limsat ohjauspaneelille ja apina hyppisi loppujen toimivien nappien päällä.
En tiiä, voihan tää johtua stressistä (ei kyllä aiemmin ole ollut tämmöistä) tai sitten mulla on jokin alkava korona (olen aivastellut koko viikon). Toivottavasti tää ei kuitenkaan ole mikään toistuva luteaali-amnesia, ei tuu mitään jos tästä lähtien joka kuukausi on niin tohelo meno että saa olla onnellinen kun ei vahingossa huomaamattaan ole työntänyt sukkapuikkoa pistorasiaan.