Raskaaksi 2024

Mulla myös ensi viikolla pikkujoulut ja taitaa olla silloin dpo 8. Siinä mielessä ärsyttävää, kun tiedän spekulointien lähtevän heti siinä kohtaa kun huomataan minun kieltäytyvän alkosta. Onhan toki tässä vielä aikaa keksiä joku hyvä tekosyy :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Menet sinne "migreeni- kohtauksen melkein lääkkeillä jo voittaneena. Niiden kanssa ei alkoa saa ottaa.

Mulla myös ensi viikolla pikkujoulut ja taitaa olla silloin dpo 8. Siinä mielessä ärsyttävää, kun tiedän spekulointien lähtevän heti siinä kohtaa kun huomataan minun kieltäytyvän alkosta. Onhan toki tässä vielä aikaa keksiä joku hyvä tekosyy :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Pääsetkö menemään paikalle autolla? 😁

Kannattaa kokeilla ihan vaan sitä, että tilaa alkoholittomia ja jos joku ihmettelee niin se on "välijuoma" ettei mene liikaa kännin puolelle. Yleensä jos juomassa on pilli ja jäitä tai on lasissa alkoholitonta olutta, viiniä tai siideriä niin kukaan ei edes huomaa ettei juo alkoholia. 😁 Minä oon jo vuosia käyttänyt noita keinoja, jos en ole halunnut juoda alkoholia. Joskus ihmiset ovat jopa kauhistelleet, kun olen lähtenyt autolla, kun eivät ole tajunneet minun tosiaan juoneen alkoholitonta olutta tai siideriä koko illan. 🤭

Ehkä sulla on seuraavana päivänä jokin meno tai anoppi tulossa kylään? Jokin 1-2 annosta on turvallista kuitenkin ottaa.

Takaisin