Vertaistuki bestTäällä sama homma , ei nyt ovisliuskat tummene mihinkään - paitsi testiajan jälkeen rutikuivana on ihan kirkuvan värisiä, roskisplussia. CB digi on tyhjänaamainen aina vaan. Tänään pitäis jaksaa heilutella varalta peittoa jos ovis iskisi huomenna/ylihuomenna kun oon reissussa. Mietin että otanko testit sinne mukaan, jos varmistaisin sitten että koska se plussa tulee. Oon alkanut pelkäämään että ehkä en enää ovuloikaan kun oon vaan niin vanha (helmikuussa tuli 40 mittariin)....
Pahoittelut Daiya, ei ollut siulle vastausta välivuodoista, vaan vertaistukivalittelua![]()
Oon sua vuoden nuorempi ja ihan samat pelot täällä, mitä jos en enää ovuloikaan. Toisaalta, aiemminkin oon yhen ainoan kerran selkeän plussan liuskoilla saanut, muuten vaan digillä, joten ehkä se on vaan niin tarkkaa noilla ettei osu oikeaan aikaan. Noh, kun tuo paketti tuhlattu (ostin 50
Samalla ärsyttää oma hätäisyys asian kanssa, kun osais olla sillä ajatuksella että tulee kun on tullakseen… Tässä on ollu niin paljon stressiä ja syömiset ym. ihan retuperällä, nekin kun sais kuntoon niin varmasti ainakin auttaisi asiaa..