Raskaaksi 2024

Tein uuden testin. Negatiiviselta vaikuttaa. Kuivuttua näkyy kyllä selkeästi viivanpaikka mutta väritön. Eli joko toi teoria hcg:n näkymisestä kiinnittymisen aikaan ja sitten uudestaan vasta myöhemmin pitää paikkansa joissain raskauksissa, tai sitten se eilinen haamu oli vana julmaa pilaa 🥺 Entistäkin hämmentävämpi tilanne...

Tein uuden testin. Negatiiviselta vaikuttaa. Kuivuttua näkyy kyllä selkeästi viivanpaikka mutta väritön. Eli joko toi teoria hcg:n näkymisestä kiinnittymisen aikaan ja sitten uudestaan vasta myöhemmin pitää paikkansa joissain raskauksissa, tai sitten se eilinen haamu oli vana julmaa pilaa 🥺 Entistäkin hämmentävämpi tilanne...
Teitkö saman testin? Etkä juonut illalla paljoa?
Mä oon kuullut tota kiinnittymisen aikaan plussa-juttua aina kun ollaan yritetty ja täällä oon pyörinyt, (vuodesta 2015), joten uskoisin siihen 🙏🏻 käsittääkseni siinä kiinnittymisen aikana tulee joku hcg droppi.

Täällä taas alaselkäkivut läsnä ja vuoto ei ole alkanut. Tänään dpo14. Käyn aamulla apteekista testin ja teen jostain aikaa, ellei vuoto ala. Laatikossa olisi pari viikkonäytöllisyä mutta en uskalla uhrata niitä 😂

Teitkö saman testin? Etkä juonut illalla paljoa?
Mä oon kuullut tota kiinnittymisen aikaan plussa-juttua aina kun ollaan yritetty ja täällä oon pyörinyt, (vuodesta 2015), joten uskoisin siihen 🙏🏻 käsittääkseni siinä kiinnittymisen aikana tulee joku hcg droppi.

Täällä taas alaselkäkivut läsnä ja vuoto ei ole alkanut. Tänään dpo14. Käyn aamulla apteekista testin ja teen jostain aikaa, ellei vuoto ala. Laatikossa olisi pari viikkonäytöllisyä mutta en uskalla uhrata niitä 😂
Hurjaa jos niin tosiaan on! Ei ilmeisesti ois pitänyt testata ihan niin aikaisin, ois välttynyt tältä hämmennykseltä. Mutta se kai tarkottais kiinnittymistä ehkä joka tapauksessa 😍 Kunhan vaan pysyis kiinni ❤️ Vielä en uskalla ihan uskoa.

Tein saman PC testin, samasta pakkauksestakin. Ja ihan samoin aamupissasta kuin eilenkin enkä hirveemmin juonut kummallakaan kerralla edellisenä iltana.

Taas odottelen ainakin huomiseen.

Löysin nyt jenkkihallituksen sivuilta tiedon että hcg nousee hetkellisesti kiinnittymisen aikaan 👀 Eli ei liene pelkkä palstalegenda. Vaikka ne konkreettiset kokemuksetkin helpottaa kyllä vertaistuellisesti 😁

Onko tää siis joku ihan oikea juttu 😂 Mä oon aina huomannut tän myös ennen ovulaatiota, mutta en oo sen koommin selvittänyt asiaa 😅 Oon ajatellut että oon varmaan ainoa epänormaali kun pystyn sen haistamaan 😅
Itse nimittäin haistoin makean tuoksun ja siksi googletin ja löysin yhden maininnan siitä 😅 En tiedä onko perää, mut ainakin itselläni tässä kierrossa piti paikkansa.

Täällä vissiin dpo 3. Vähän jännittää miten käy. Ainakin nyt sain oviksen kiinni ja on ollut oireita. Ihme vihlontaa oli oviksen aikoihin ja nytkin vähän ja sit väsyttää ja ei saa unta kunnolla. Eilen nukuin päikkärit, vaikka en yleensä nuku… kp17/27-28 siis nyt kierto…

Liitteet

• 9CBA6F82-EF46-4954-8684-FC05EBAE2499.jpeg
    9CBA6F82-EF46-4954-8684-FC05EBAE2499.jpeg
    225.5 KB · Katsottu: 125

No oli kyllä niin selkeä se sun eilinen testi etten oo kyllä ennen niin räikeetä väärää haamua nähnyt. Toivottavasti olisi siis kiinnitymishaamu! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Mä huijaan itseäni että on jo dpo7, koska tein sillon viime maanantai illalla myöhään liuskatestin joka oli yhtä vahva kun se tiistai aamunen kun digi oli kans plussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja tietty latasin sen ma illan testin premomiin joka myös sanoo että on dpo7.

Tilasin viime viikon lopussa jostain nettiapteekista muutaman apteq testin kun olivat suht halvalla kun päiväykset paukkuu kesäkuussa. No nehän tuli eilen ja tänään aamuna totesin et nyt en jaksa enää olla zen, tää on viimeinen kerta kun saan sekoilla raskaustestien kanssa ni sekoilen nyt sit oikein kunnolla ja alotin testauksen siis tänään!

Viimeks kun oon näitä tehnyt niin ei oo mitään tämmösiä viivanpaikkoja mulla antanut mutta mitäs mieltä te muut, kuvat testiajalla aikaisin aamulla huonossa valossa ja reippaasti sen jälkeen paremmassa valossa:Nerd Face:

Liitteet

• ISIMG-1054519.jpeg
    ISIMG-1054519.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 199
  • ISIMG-1053836.jpeg
    ISIMG-1053836.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 209
Mä huijaan itseäni että on jo dpo7, koska tein sillon viime maanantai illalla myöhään liuskatestin joka oli yhtä vahva kun se tiistai aamunen kun digi oli kans plussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja tietty latasin sen ma illan testin premomiin joka myös sanoo että on dpo7.

Tilasin viime viikon lopussa jostain nettiapteekista muutaman apteq testin kun olivat suht halvalla kun päiväykset paukkuu kesäkuussa. No nehän tuli eilen ja tänään aamuna totesin et nyt en jaksa enää olla zen, tää on viimeinen kerta kun saan sekoilla raskaustestien kanssa ni sekoilen nyt sit oikein kunnolla ja alotin testauksen siis tänään!

Viimeks kun oon näitä tehnyt niin ei oo mitään tämmösiä viivanpaikkoja mulla antanut mutta mitäs mieltä te muut, kuvat testiajalla aikaisin aamulla huonossa valossa ja reippaasti sen jälkeen paremmassa valossa:Nerd Face:
Mä nään tuossa avatussa versiossa alimmaisessa viivaa, mutta mun silmään näyttää viivanpaikalta 🧐 Toivottavasti saa väriä tuosta lähipäivinä🥰

Onko täällä ketään kellä toimisi vain toinen munasarja? Eli tarkoitan että joka toinen kierto ovulaatio tapahtuu ja jokatoinen taas ehkä ei?

Itsellä alkaa olla jo kiertohistoriaa kertynyt pillerien lopetuksesta ja joka toinen kierto on säännöllinen 33pv ja ovis tapahtuu oireista ja ovisliuskojen tulosten mukaan, mutta joka toinen kierto on ollut 60pv, 37pv ja 36pv ja näissä kierroissa ei selkeitä ovisoireita ole ollut enkä ole saanut ovista testein kiinnikään, tai sit se on tapahtunut ihan super myöhään sen jälkeen kun olen jo luovuttanut ovistestien kanssa. Syksyllä sattunut vkm tuli myös näistä säännöllisistä 33pv kierroista eli silloin munasolu on todistetusti irronnut.

En ole vielä ollut yhteydessä gyneen tai mihinkään kun olen "vasta" heinäkuussa lopettanut pillerit. Heräisiköhän mun toinenkin munasarja pian:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kemiallisen raskauden kokeneet, onko teillä vuoto ollut sillon voimakkaampaa? Kestikö pitempään?
Kesti suunnilleen yhtä pitkään kuin normaalisti, mutta oli aika tarkkaan tuplat runsaampi (laittelin muistiin kun kiinnosti tietää). Myös kivuliaampi. Normaalisti itsellä on yhtenä päivänä menkkakipuja, kemiallisen kanssa kesti neljä päivää ja krampit alkoi jo ennen vuotoa. Ei kuitenkaan ollut fyysisesti mikään ihan painajainen, vaan särkylääkkeillä selvittiin. Henkisesti se tuntui pahemmalta ja suututti kaikki sivustot joissa väitetään, että ihan normaalit kuukautiset tulee kemiallisen jälkeen, tai ehkä maksimissaan vähän vain runsaammat...

Mulla piti alkaa tänään menkat eikä alkanut ja testi nega😕 tissit kipeenä ja huono olo mutta en kyllä usko että tuosta plussaksi muuttuu 🤔 alkaa pikkuhiljaa tässä ikäkriisiä jo heti pukkaa ku aina ollu säännölliset kuukautiset ja pms oireena ei oo ollu rintojen kipuilu. Nyt oon ihan varma että vaihdevuodet alko, huhhuh!😅

Tälle päivälle (kp 23) olen odotellut menkkoja alkavaksi, eikä vielä ainakaan ole kuulunut. Se voisi olla ihan hyvä uutinen, koska kierto olisi mahdollisesti pidempi ja ovulaatio olisi voinut olla päivän pari myöhemmin ja sitten olisi ajoitukset huomattavasti paremmin kohdillaan 😁

Testit kyllä ihan selviä negoja vielä.

Onko täällä ketään kellä toimisi vain toinen munasarja? Eli tarkoitan että joka toinen kierto ovulaatio tapahtuu ja jokatoinen taas ehkä ei?

Itsellä alkaa olla jo kiertohistoriaa kertynyt pillerien lopetuksesta ja joka toinen kierto on säännöllinen 33pv ja ovis tapahtuu oireista ja ovisliuskojen tulosten mukaan, mutta joka toinen kierto on ollut 60pv, 37pv ja 36pv ja näissä kierroissa ei selkeitä ovisoireita ole ollut enkä ole saanut ovista testein kiinnikään, tai sit se on tapahtunut ihan super myöhään sen jälkeen kun olen jo luovuttanut ovistestien kanssa. Syksyllä sattunut vkm tuli myös näistä säännöllisistä 33pv kierroista eli silloin munasolu on todistetusti irronnut.

En ole vielä ollut yhteydessä gyneen tai mihinkään kun olen "vasta" heinäkuussa lopettanut pillerit. Heräisiköhän mun toinenkin munasarja pian:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla on oikea munasarja ”laiskempi” ja paljon korkeammalla, kaikki vauvat saanut alkunsa vasemmasta munasarjasta irronneesta munasolusta. Laskennallisesti se menee niin että joka toinen kierto irtoaisi toisesta ja sitten toisesta, mutta ei välttämättä siis aina mene niin.. voi olla että samasta irtoaa peräkkäinkin. Lapsettomuushoidoissa oli tästä puhetta ☺️ Mulla on myös pcos.

Jännittää, pelottaa, ahdistaa. Kp 31, testi on näyttänyt plussaa jo viime keskiviikosta asti
Yleensä ovis n. 10kp viime vuonna keskeytynyt keskenmeno, raskaaksi tulin heti ku ei oltu varuillaan. Haamuviiva joulukuun kierrossa. Tammikuu meni ja helmikuussa ei mitään. Nyt sit tärppäs. Ahdistaa kun luin et kun ikää on noin paljon nii mikään ei voi onnistua. Ekan lasten sain 23v ja toisen 37v

Takaisin