Raskaaksi 2024

Laitampa tämän myös tänne kokeneille, jos joku keksis jotain selityksiä..

Uskottava se on. "Ei raskaana" ja laskurin mukaan edellisistä, nyt pitäs olla jo 5+0. Toisesta cbstä pysty kuvitteleen sinisen haamun, mutta toi viikkonäyttö tuskin valehtelee. Mitähän tässä sit tapahtuu?? 6 päivää myöhässä(laskin joku päivä et tänää tulis jo viikko, sekoilen mut eipä se päivän päälle oo väliä) , kp35. Näin paljon en oo koskaa ollut myöhässä. Kierto on vaan kerran influenssan jälkeen venyny 40 päivään. Nää oireetkin on ihan poikkeuksellista.

Vähintään 4+0 pitäs olla mitä nyt kalenterista koitin laskea simppojen elinkaarta, koska pysyvän hymiö hyödynnettiin vain kerran.

En taida nousta sängystä tänää ollenkaan

Uskottava se on. "Ei raskaana" ja laskurin mukaan edellisistä, nyt pitäs olla jo 5+0. Toisesta cbstä pysty kuvitteleen sinisen haamun, mutta toi viikkonäyttö tuskin valehtelee. Mitähän tässä sit tapahtuu?? 6 päivää myöhässä(laskin joku päivä et tänää tulis jo viikko, sekoilen mut eipä se päivän päälle oo väliä) , kp35. Näin paljon en oo koskaa ollut myöhässä. Kierto on vaan kerran influenssan jälkeen venyny 40 päivään. Nää oireetkin on ihan poikkeuksellista.

Vähintään 4+0 pitäs olla mitä nyt kalenterista koitin laskea simppojen elinkaarta, koska pysyvän hymiö hyödynnettiin vain kerran.

Milloin olet saanut hymiön?
Olen törmännyt vuosien varrella muutamiin, joilla on tullut hymiö ilman ovulaatiota ja sitten myöhemmin uusi, jolloin todennäköisesti ovulaatio tapahtui kun luteaali oli oma normaali.

Musta mahdollisesti voisi kuulostaa siltä että on ollut kiinnittymisyritys mutta ei valitettavasti oo sit siitä edennyt pidemmälle. Kuitenkin jos on jo muutaman päivän haamuttanut niin viivan pitäisi selkeästi vahvistua. Valitettavasti myös se mitä myöhemmin kiinnittyy (eli mitä myöhemmin plussaa) voi indikoida sitä että kaikki ei välttämättä mene hyvin, MUTTA jokainen tilanne on yksilöllinen ja aina tulee niitä poikkeus sääntöön tapauksia.

Laitan tän tännekin ryhmään, vaikka nyt näyttää monella olevan huono tilanne. Voimia kaikille ❤️ nyt uskon että sisälläni kasvaa pieni ihme. Viiva vahvistunut selkeästi viime testistä. 7 kuukautta siinä meni. Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti 🥰 melko oireetonta on vielä. Välillä palelua ja ajoittaista pahoinvointia joka menee nopeasti ohi

Liitteet

• 20240407_062805.jpg
    20240407_062805.jpg
    437.2 KB · Katsottu: 69
Laitan tän tännekin ryhmään, vaikka nyt näyttää monella olevan huono tilanne. Voimia kaikille ❤️ nyt uskon että sisälläni kasvaa pieni ihme. Viiva vahvistunut selkeästi viime testistä. 7 kuukautta siinä meni. Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti 🥰 melko oireetonta on vielä. Välillä palelua ja ajoittaista pahoinvointia joka menee nopeasti ohi
Voi ihanaa, paljon onnea 🥰

Katsoin että olit jo aiemmin viikolla saanut selkeitä plussia. Olisko sitten kemiallinen kyseessä? Sehän voi venyttää kiertoa.
Niistä taisi vain yksi haamu olla oikea testiajalla ilmestynyt.

Nyt on alkanut vasemmalla puolen kipuilla, mutta ei sellasta tavallista pms-kipua.

Niistä taisi vain yksi haamu olla oikea testiajalla ilmestynyt.

Nyt on alkanut vasemmalla puolen kipuilla, mutta ei sellasta tavallista pms-kipua.
Mustakin ne näytti selkeiltä plussilta, mutta meni ihan ohi ettei olleet testiajalla tulleet 😔 Toivottavasti siellä nyt tilanne selkeytyisi pian ja menkat alkaisi! Paljon tsemppiä sinne, kurja tilanne 🩷

Ajattelin, että sehän on näppärä, kun tiistaina on se verikoe nii kattosko ne samalla nekin arvot, mutta sepä ei kuulu työterveyssopimukseen. Vaikka mistään en mitään tiiä, että oisko niillä tuloksilla ees mitään väliä tai kertosko ne mitään.

Ajattelin, että sehän on näppärä, kun tiistaina on se verikoe nii kattosko ne samalla nekin arvot, mutta sepä ei kuulu työterveyssopimukseen. Vaikka mistään en mitään tiiä, että oisko niillä tuloksilla ees mitään väliä tai kertosko ne mitään.
Toisihan se varmaan ainakin lisävarmuutta tilanteeseen. Mä varmaan itse samassa tilanteessa testaisin nyt parin pv välein vielä Pregcheckin tai Apteekin omalla testillä (koska ne on suht edullisia, mutta oon ainakin siinä käsityksessä, että luotettavampia kuin noi rfsu:n, jotka antanut monilla tosi haalean tuloksen), jos menkat ei siis vielä ala. Sit jos niihin tulis testiajalla plussa, niin vois vielä varmistaa digillä.

Tekisin näin sen takia, että sais myös suljettua pois kohdunulkoisen raskauden, jossa hcg nousee usein alussa hitaasti ja tulee siksi myöhäisiä plussia.

Toivottavasti nyt pian selkiytyisi tilanne, suuntaan tai toiseen. Jos ois ollut kemiallinen raskaus, niin toivottavasti vuoto alkaisi pian 🩷

Täällä kans yks malttamaton testailija . :)
Eka kuva kp25/31, dpo10 jossa vähän ehkä näkyy jotain haamun poikasta?

Toka kuva Kp27/31 dpo 12
Ei ainakaan ole vahvistunut,ehkä päinvastoin :D

Edellisissä raskauksissa tosin oon testannut selvän plussan vasta dpo14. Mutta malttamaton kun on niin… ääh

Oireita oli loppuviikosta tissien kihelmöinti, alavatsalla paineentuntu, vessassa juokseminen, vasemman munasarjan jomotus.. (mulla toimii vaan vasen puoli) .. mieliteot ja itkuherkkyys. Oli pakko hakea kuivattuja banaaneja (vaikka oon allerginen), tortillasipsejä ja suolakurkkua. XD

Nyt ei tunnu oikein mitään oireita. Seuraavaan kiertoon taidetaan mennä :)

Miten pancake sun tilanne etenee? Onko muita piinailijoita?

Liitteet

• IMG_7267.jpeg
    IMG_7267.jpeg
    95.7 KB · Katsottu: 114
  • IMG_7301.jpeg
    IMG_7301.jpeg
    234.2 KB · Katsottu: 116
Onnea plussasta Hattimatti! Toivottavasti tullaan pian perässä. ❤️

Täällä piinailija, eikä asiaa auta lainkaan eilinen liuskatestin haamu. Enkä edes huijaa, koska mies näki myös sen. 😅

Tosin on edelleen liian aikaista (dpo 8-9) edes omalla kohdalla testailla, niin ei tässä hätiä. Edelleen rinnat turvoksissa ja jatkuvasti pissahätä, mutta oma fiilis on että yhtä hyvin sieltä voi tulla menkatkin. 🤨 Pitäis malttaa vielä ainakin kp 28 tai jos malttais venyytää vaikka viikon päähän, mutta testihullu mikä testihullu. 😆

Dpo 9 sen plussan mukaan. Nyt näkyi pyyhkiessä verta. Se kyllä sopisi siihen, että ovulaation ja menkkojen välinen aika on minulla ollut aika suhteellisen lyhyt, 10 tai 11.

Eli varmasti sieltä uusi kierto alkaa.

Täällä kanssa dpo9 mennään ja menkkojen pelkäsin alkavan jo tänään, mutta ei oo ainakaan vielä kuulunut. Ei oo kyllä mitään uskoa että oisin raskaana, koska ei oo minkäänlaisia oireita 😅 Mutta oon jo tyytyväinen siitäkin, jos luteaalivaihe pidentyisi ees parilla päivällä. Niin ois sit ollut ees jotain mahdollisuuksia kiinnittyä…

Vähän ahdistaa jo etukäteen, kun kesken menneen raskauden laskettu aika lähestyy uhkaavasti (ois ollut touko-kesäkuun vaihteessa), kun jotenkin sitä naiivisti oli ajatellut, että kyllä siihen mennessä ois jo uudestaan raskaana 😔

@Hannie_ tunnistan ahdistuksen siitä jos ei oo uudelleen raskaana ennen laskettua aika. Ekan ja tokan keskenmenon jälkeen olin raskaana ja sain uuden keskenmenon ennen laskettua aikaa ja näin kolmannen jälkeen raskaus vielä odotuttaa itseään (toki nyt on aikaa vieneet tutkimukset ja antibioottikuurit jotka on tärkeä hoitaa alta niin ehkä se seuraava raskaus onnistuu) mut silti se syö.

Eilen oli jo hyvät enteet, että kierto päättyy (oliko se maaginen raja klo18 jonka jälkeen kp1 on vasta seuraava päivä?) Menkkamaista voimakasta mahakipua, mistä aattelin, että kohta alkaa todellinen verenvuodatus niinku edelliset kierrot on ollut, että vuoto alkaa äkisti voimakkaiden kipujen kanssa, mutta paperissa näky vain aavistus punasta ja ruskeeta töhnää ja sitten yhtäkkiä illasta jomotukset loppuivat kokonaan, aattelin eka sen olevan vaan särkylääkkeen ansio, mutta sitemmin ei oo tuntunut mitään eikä nytkään vessassa käydessä näkyny mitään, ei edes siinä ku taittelin kupin sisuksiin. Ei yleensä oo mitään tämmösiä oiretaukoja 😑 Töihinhän sitä siis menee, toivottavasti menkat oottas neljään asti mikäli niillä ois suunnitelmissa tänään alkaa. Tissit ei oo enää ihan niin kipeet ja nyt oli yölämmöt laskenu -0.2 normaalista.

Tänään dpo 10 (?) ja kp 22/23 ja ihan puhdas nega testattu 😵 Nyt on kyllä eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen että voi olla että kierto onkin pidempi, mutta aikalailla on toivo jo kadoksissa, kun ei oikein ole oireitakaan😁

Mä en taas oo saanu ovista kiinni liuskoilla 😒 oireiden perusteella uskoisin olevan joko ihan tässä lähipäivinä tai olleen jo, mutta paha sanoa kun nuo liuskat ei tosiaan näytä ku hailakkaa, oon useamman kerran yrittäny päivässä kyllä testata. Eilen tuli vähän verta peiton heiluttelun jälkeen mikä ihmetytti, ei oo yleensä mitään tällasia tai välivuotoja ylipäätään ollu. Oliko täällä kokemusta ovisvuodosta kellään? 😯 toki voi olla jotain limakalvojen ärtymistäkin, vähän vaan säikäytti että mitäs hittoa nyt taas 🫣

Mä en taas oo saanu ovista kiinni liuskoilla 😒 oireiden perusteella uskoisin olevan joko ihan tässä lähipäivinä tai olleen jo, mutta paha sanoa kun nuo liuskat ei tosiaan näytä ku hailakkaa, oon useamman kerran yrittäny päivässä kyllä testata. Eilen tuli vähän verta peiton heiluttelun jälkeen mikä ihmetytti, ei oo yleensä mitään tällasia tai välivuotoja ylipäätään ollu. Oliko täällä kokemusta ovisvuodosta kellään? 😯 toki voi olla jotain limakalvojen ärtymistäkin, vähän vaan säikäytti että mitäs hittoa nyt taas 🫣
Täällä sama homma , ei nyt ovisliuskat tummene mihinkään - paitsi testiajan jälkeen rutikuivana on ihan kirkuvan värisiä, roskisplussia. CB digi on tyhjänaamainen aina vaan. Tänään pitäis jaksaa heilutella varalta peittoa jos ovis iskisi huomenna/ylihuomenna kun oon reissussa. Mietin että otanko testit sinne mukaan, jos varmistaisin sitten että koska se plussa tulee. Oon alkanut pelkäämään että ehkä en enää ovuloikaan kun oon vaan niin vanha (helmikuussa tuli 40 mittariin)....

Pahoittelut Daiya, ei ollut siulle vastausta välivuodoista, vaan vertaistukivalittelua :No Evil Monkey:

Takaisin