Raskaaksi 2024

Täällä sama homma , ei nyt ovisliuskat tummene mihinkään - paitsi testiajan jälkeen rutikuivana on ihan kirkuvan värisiä, roskisplussia. CB digi on tyhjänaamainen aina vaan. Tänään pitäis jaksaa heilutella varalta peittoa jos ovis iskisi huomenna/ylihuomenna kun oon reissussa. Mietin että otanko testit sinne mukaan, jos varmistaisin sitten että koska se plussa tulee. Oon alkanut pelkäämään että ehkä en enää ovuloikaan kun oon vaan niin vanha (helmikuussa tuli 40 mittariin)....

Pahoittelut Daiya, ei ollut siulle vastausta välivuodoista, vaan vertaistukivalittelua :No Evil Monkey:
Vertaistuki best 🙈
Oon sua vuoden nuorempi ja ihan samat pelot täällä, mitä jos en enää ovuloikaan. Toisaalta, aiemminkin oon yhen ainoan kerran selkeän plussan liuskoilla saanut, muuten vaan digillä, joten ehkä se on vaan niin tarkkaa noilla ettei osu oikeaan aikaan. Noh, kun tuo paketti tuhlattu (ostin 50 😂) niin sittenhän sitä voi jo käydä tsekkaamassa ihan lääkärissä tilannetta kun tulee yritystä riittävän kauan täyteen. Ite varmaan sinuna ottaisin ne testit mukaan, mä ainakin kaipaisin sitä varmistusta että se plussa tulis, niin helpottais jatkoa.

Samalla ärsyttää oma hätäisyys asian kanssa, kun osais olla sillä ajatuksella että tulee kun on tullakseen… Tässä on ollu niin paljon stressiä ja syömiset ym. ihan retuperällä, nekin kun sais kuntoon niin varmasti ainakin auttaisi asiaa.. 🫢

Tänään dpo 10 (?) ja kp 22/23 ja ihan puhdas nega testattu 😵 Nyt on kyllä eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen että voi olla että kierto onkin pidempi, mutta aikalailla on toivo jo kadoksissa, kun ei oikein ole oireitakaan😁
Heti kun pääsin sanomasta, niin on kyllä pari tosi reipasta repäisykipua tullut aamupäivällä 🤞

Heippa kaikki! Oon tässä ketjussa uusi mutta foorumi on tuttu. Kaksi lasta ennestään, kaksi raskauden menetystä takana ja varovainen toive kolmannesta lapsesta elää yhä. Nyt on vähän hassu tilanne ja kaipaan näkemyksiä.

Ekat kuukautiset geneettisen keskeytyksen jälkeen alkoi 22.3. Sitten 28.3. eli kuukautisten juuri loputtua oli jälkitarkastus, jossa lääkäri ultrasi. Kertoi että kierto on alkuvaiheessa, näki hyvänkokoisia follikkeleita. 1.-2.4. välisenä yönä oli yhdyntä, ja 2.4. selvät ovislimat ja muutkin tutut oireet. Flo:n mukaan oviksen olis kuulunut olla vasta 6.4. eli reilusti oli ajoissa ilmeisesti koska viikonloppuna ei ollut minkäänlaisia oviksen merkkejä.

Nyt sitten tänään, oletettavasti dpo 6 tein hetken mielijohteesta raskaustestin. Siihen tuli heti näkyviin päivänselvä punertava haamuviiva. Miten voi olla näin aikaisin? Ovis ei mitenkään ole voinut olla vielä aiemmin, kun se nytkin oli useita päiviä etuajassa, ja edellinen yhdyntä on tapahtunut ennen kuukautisia, 17.3. Eli myös ennen ultraa, jolloin lääkäri olis kyllä nähnyt jos olisi raskaus alkanut jo aiemmin. Silloin testinkin pitäisi olla nyt vahva.

Ainoa vaihtoehto siis kai on, että todella testi näyttää raskauden jo dpo6? Vai onko? Ennen kuukautisten alkamista sain jo negatiivisen testituloksen eli ei myöskään pitäis olla mitään jäänyt keskeytyksestä kohtuun, lääkärikin tarkisti että tyhjä ja toipunut on. Pregcheckin liuskatesti kyseessä. Edellisessä raskaudessa sain huomattavasti haaleamman haamun dpo 9. Pää on pyörällä 😳

Liitteet

• IMG_20240408_102830.jpg
    IMG_20240408_102830.jpg
    5.4 MB · Katsottu: 154
Heippa kaikki! Oon tässä ketjussa uusi mutta foorumi on tuttu. Kaksi lasta ennestään, kaksi raskauden menetystä takana ja varovainen toive kolmannesta lapsesta elää yhä. Nyt on vähän hassu tilanne ja kaipaan näkemyksiä.

Ekat kuukautiset geneettisen keskeytyksen jälkeen alkoi 22.3. Sitten 28.3. eli kuukautisten juuri loputtua oli jälkitarkastus, jossa lääkäri ultrasi. Kertoi että kierto on alkuvaiheessa, näki hyvänkokoisia follikkeleita. 1.-2.4. välisenä yönä oli yhdyntä, ja 2.4. selvät ovislimat ja muutkin tutut oireet. Flo:n mukaan oviksen olis kuulunut olla vasta 6.4. eli reilusti oli ajoissa ilmeisesti koska viikonloppuna ei ollut minkäänlaisia oviksen merkkejä.

Nyt sitten tänään, oletettavasti dpo 6 tein hetken mielijohteesta raskaustestin. Siihen tuli heti näkyviin päivänselvä punertava haamuviiva. Miten voi olla näin aikaisin? Ovis ei mitenkään ole voinut olla vielä aiemmin, kun se nytkin oli useita päiviä etuajassa, ja edellinen yhdyntä on tapahtunut ennen kuukautisia, 17.3. Eli myös ennen ultraa, jolloin lääkäri olis kyllä nähnyt jos olisi raskaus alkanut jo aiemmin. Silloin testinkin pitäisi olla nyt vahva.

Ainoa vaihtoehto siis kai on, että todella testi näyttää raskauden jo dpo6? Vai onko? Ennen kuukautisten alkamista sain jo negatiivisen testituloksen eli ei myöskään pitäis olla mitään jäänyt keskeytyksestä kohtuun, lääkärikin tarkisti että tyhjä ja toipunut on. Pregcheckin liuskatesti kyseessä. Edellisessä raskaudessa sain huomattavasti haaleamman haamun dpo 9. Pää on pyörällä 😳
Onpa hämmentävää, ja todella räikeä väärä positiivinen jos sellainen on 😳 tosiaan ei kyllä pitäis olla mahdollista näkyä vielä noin aikaisin, kun kiinnittyminenkin yleensä vasta n. 5 päivää oviksesta. Mutta toki jos se ovis on ollu just sillon kun yhdyntäkin ja on heti kiinnittynyt ja hcg lähtee tosi lujaa nousuun niin voisko olla… 🤔 aika hurjaa.

Josko se ovis on kuitenkin ollut aikaisemmin. Eikai noin selvä punertava viiva voi olla virheellinenkään 🤔 erikoista

Onpa hämmentävää, ja todella räikeä väärä positiivinen jos sellainen on 😳 tosiaan ei kyllä pitäis olla mahdollista näkyä vielä noin aikaisin, kun kiinnittyminenkin yleensä vasta n. 5 päivää oviksesta. Mutta toki jos se ovis on ollu just sillon kun yhdyntäkin ja on heti kiinnittynyt ja hcg lähtee tosi lujaa nousuun niin voisko olla… 🤔 aika hurjaa.
No tää on just ainoa mitä keksin. Jos toi kaikki on mennyt nappiin niin voiskohan se ääritapauksessa olla mahdollista? Jos munasolu on just irronnut ja tyrkyllä, ja nopeasti kiinnittynyt. Hurjalta silti tuntuu. Siis tein testin jo näin aikaisin ihan siks kun oon himotestaaja ja aina liian aikaisessa 🙈 Tiesin ettei vielä vois näkyä, vaikka muistan joskus googlanneeni että joku on saanut dpo 6 haamun ja siks ajattelin vaan kokeilla, harrastuksen vuoks 😂 Ihan korkeintaan olisin odottanu että olisi ollut sellainen hädintuskin nähtävissä oleva haamu, jonka oon saanut parissa raskaudessa ekana. Ja silti uskoin että aikaisimmillaan 8-9 näkyisi yhtään mitään.

Josko se ovis on kuitenkin ollut aikaisemmin. Eikai noin selvä punertava viiva voi olla virheellinenkään 🤔 erikoista
Jos ovis olis ollut päivääkin aiemmin, se ei olis voinut hedelmöittyä kun seksiä ei tossa välissä ollut. Vaikka siittiöt voikin säilyä jopa viikon odottelemassa, niin jos olisi 17.3. seksistä hedelmöittynyt, se ois tapahtunut kp3, keskellä äärettömän runsaita kuukautisia (reilunkokoisia inkontinenssisuojia vaatinut vuoto, molempien raskaudenmenetysten jälkeisetekat kuukautiset on ollut mulla tosi runsaat) mikä tuskin on mahdollista. Lisäks lääkärin ultra tapahtui kp 7, heti vuodon loputtua ja sekä lääkärille että mulle oli selvää että kohtu oli täydellisen tyhjä, pelkkä viiva. Ei siinä tilanteessa olis voinut hedelmöittyä. Follikkelit pullisteli näkyvästi munasarjassa vielä.

daiya, mulla myös tuli oviksen aikoihin tippa verta. Tullut nyt useammassa kierrossa, vaikka aiemmin ei.

Eppis, on kyllä plussa! Minäkin veikkaan että ovis on ollut aiemmin ☺️

Täällä tuli pyyhkiessä hailakan vaaleanpunaista ja alaselkä on ihan tulessa. Testi tänään nega. Taisi olla virheellinen testi aiemmin ja eiköhän tuo kp1 käänny ennen iltaa 🙃

Kp28/30-31 dpo 13

Kaksosraskaudessa testi voinee näyttää aiemmin plussaa, mutta aika selkeä plussa noihin päiviin nähden silti 😁

Kaksosraskaudessa testi voinee näyttää aiemmin plussaa, mutta aika selkeä plussa noihin päiviin nähden silti 😁
Lääkäri vihjaili kaksosraskauden mahdollisuudesta niitä follikkeleita katsellessa. Suvussa ei kaksosia ole eli tosi häviävän pieni todennäköisyys varmasti olis. Ja ihmettelen kyllä jos näin aikaisin sekään vaikuttais hcg:hen. Vhään myöhemmin varmaan kyllä.

Ei tässä muu auta kun odottaa mutta kiitos kommenteista! Helpotta akun saa spekuloida porukalla 😄🥰

Lääkäri vihjaili kaksosraskauden mahdollisuudesta niitä follikkeleita katsellessa. Suvussa ei kaksosia ole eli tosi häviävän pieni todennäköisyys varmasti olis. Ja ihmettelen kyllä jos näin aikaisin sekään vaikuttais hcg:hen. Vhään myöhemmin varmaan kyllä.

Ei tässä muu auta kun odottaa mutta kiitos kommenteista! Helpotta akun saa spekuloida porukalla 😄🥰
Muistan jonkun täällä joskus vuoden vaihteessa (?) kirjoitelleen, että testissä vois näkyä haamua kiinnittymisen aikoihin 🤔 Muistaako kukaan muu täällä tällaista tai onko tietoa.. En muista käyttäjää, mutta joku teki tosi varhaisen haamuplussan kiinnittymisen aikoihin. Sitten viivat tais haalistua ja myöhemmin tulla taas positiivinen, kun dpo:t oli isommat.

Muistan jonkun täällä joskus vuoden vaihteessa (?) kirjoitelleen, että testissä vois näkyä haamua kiinnittymisen aikoihin 🤔 Muistaako kukaan muu täällä tällaista tai onko tietoa.. En muista käyttäjää, mutta joku teki tosi varhaisen haamuplussan kiinnittymisen aikoihin. Sitten viivat tais haalistua ja myöhemmin tulla taas positiivinen, kun dpo:t oli isommat.
Oho! Jos tämmöinen on mahdollista niin varmaan harvoin törmää kun harva edes tekee testiä kiinnittymisen aikaan. Voisko siinä olla joku hormonirysäys sitten. Outo ajatus. Mutta ilmeisesti jollekin jotain vastaavaa kuitenkin käynyt ennenkin. Se jo on kiva kuulla. Onkin mielenkiintoista seurata nyt miten viivat kehittyy lähipäivinä.

7dpo ja tutut kiinnittymis-/raskaustuntemukset alavatsalla taas. Heräsin aamulla ja olin jo vähän pettynyt kun ei ollut tätä oiretta (aiemmin tullut 6-7 dpo yön aikana), mutta siinä aamuysin jälkeen pikkuhiljaa se alkoi kuitenkin tulla, ja 11 aikoihin tuntui jo ihan kunnolla. Voi kun nyt onnistuisi ja pysyisi tämä.

Mä en taas oo saanu ovista kiinni liuskoilla 😒 oireiden perusteella uskoisin olevan joko ihan tässä lähipäivinä tai olleen jo, mutta paha sanoa kun nuo liuskat ei tosiaan näytä ku hailakkaa, oon useamman kerran yrittäny päivässä kyllä testata. Eilen tuli vähän verta peiton heiluttelun jälkeen mikä ihmetytti, ei oo yleensä mitään tällasia tai välivuotoja ylipäätään ollu. Oliko täällä kokemusta ovisvuodosta kellään? 😯 toki voi olla jotain limakalvojen ärtymistäkin, vähän vaan säikäytti että mitäs hittoa nyt taas 🫣
Mulla viime kierrossa oli veristä vuotoa oletetun oviksen aikaan peiton heiluttelun jälkeen (en tikuta ovista). Ja jotain välivuotoja myös kuukautisten ja oviksen välillä.

Omaa napaa... Ovis oli varmaan eilen omien tuntemusten mukaan, Flo väitti että jo perjantaina... Mut pe, la ja tänään on talleteltu, sit vaan odotellaan 🥰

Mua kans jänskättää että ovuloinko kuinka usein tai ollenkaan kun ikää paukkuu mittariin. Mut on tässä kai toivoa 😄 Ainakin oviskipuja on ja kuukautiset tulee ajallaan niin luotan että jotain toimintaa siellä on.

Päivitä meille sitten miten käy! 😁

Himotestaajan päiväkirjat jatkuu. Iltapäivällä tehdyssä testissä ehkä joku viivanpaikka tai maailman haalein haamu mutta tuntuu että nään niissä jo ihan mitä haluan 😂 huomenna voisi olla menkat tulossa. Tosi paljon alavatsassa kaikkea villiä tuntemusta, jotain siellä tapahtuu mutta sitä en tiedä tehdäänkö siellä vauvaa vai menkkoja 😁

Muokattu viimeksi:
Mulla sattui silmään joku juttu missä sanottiin vv muuttuu ennen ovulaatiota makean tuoksuiseksi.... Onko kukaan huomannut? 😅

Päivitä meille sitten miten käy! 😁

Himotestaajan päiväkirjat jatkuu. Iltapäivällä tehdyssä testissä ehkä joku viivanpaikka tai maailman haalein haamu mutta tuntuu että nään niissä jo ihan mitä haluan 😂 huomenna voisi olla menkat tulossa. Tosi paljon alavatsassa kaikkea villiä tuntemusta, jotain siellä tapahtuu mutta sitä en tiedä tehdäänkö siellä vauvaa vai menkkoja 😁

Tosi saman kuuloisia ajatuksia mitä mullakin. Dpo 9 ja kp 26. Ei mitään hajua kuinka pitkää kiertoa pukkaa, normi on se 28 päivää, pisimmillään 33 ja lyhimmillään 27.

Ei oo menkkatuntemuksia, mutta jotenki sitä odottaa taas vaan niiden alkua. Tuntuu että näen ihan maailman haaleimman haamun testissä, mutta esikoisestakin kyllä piirtyi ihan sellainen haamulainen ettei tarvinnut siristellä. 😅 Toki esikoista en testaillut yhtä tutkaillen, vaan testasin vasta ekoista oireista.

Eiköhän tässä mennä uuteen kiertoon. 🤨

Edit. Pyyhkiessä taas tippa punaruskeaa vuotoa, mistä lie kertoo.

Muokattu viimeksi:
Mulla on poltellut koko päivän alaselkää niin että on pitänyt ottaa ihan panadolia.. Aamulla tuli tippa vaaleanpunaista vv ja sen jälkeen tullut paljon vaan valkuaismaista kirkasta… nyt kp28/30-31 ja dpo13

Takaisin