Raskaaksi 2024

Täällä pitäisi tänään olla se 3 viikkoa hedelmöityksestä tai ainakin kaiken järjen mukaan viim huomenna. Testien viivat jo ihan kivat mutta digi näytti ”2-3”. 🤔 varmaan täytyy testata esim keskiviikkona uudelleen.

Liitteet

• IMG_9437.jpeg
    IMG_9437.jpeg
    998.2 KB · Katsottu: 105
Okei, se voi olla että mulla onkin jo ovis mennyt, eikä eilinen seksin väliinjääminen haittaakaan (niin paljoa) 🤔 Ainakin ruumiinlämpö näytti nyt aamulla 37,1. En tosin ole sitä mittaillut, niin en tiedä kuinka luotettava on. Voiko siihen vaikuttaa jos yöllä on kuuma? 🧐 Mutta niin, koska en ole kipeäkään, niin sovitaan että ovis oli jo 😅

Täällä pitäisi tänään olla se 3 viikkoa hedelmöityksestä tai ainakin kaiken järjen mukaan viim huomenna. Testien viivat jo ihan kivat mutta digi näytti ”2-3”. 🤔 varmaan täytyy testata esim keskiviikkona uudelleen.

Joo se kannattaa tehdä pari, muutama päivä yli 5+0 🙏 hyvät viivat kyllä❤️

Puhutaas vähän miehistäkin välillä 😀 Onko teillä miehet aina suoriutuneet tehtävästään vai aiheuttaako asiat välillä paineita eikä yksinkertasesti vaan nouse?
Meillä kävi tänään näin. Juuri kun en tässä kierrossa mittaile ovulaatiota, enkä tiedä nyt yhtään milloin se on 🤷🏻‍♀️ Tarkoitus oli joka toinen päivä varmistaa, ettei hetki mene ohi. Kuitenkin pitkän kierron kanssa meillä seuraava yrityshetki on aina vasta viiden viikon päästä edellisestä. Todella pitkä aika vaan odotella 🙄 No, ehkä yritetään aamulla uudestaan, josko sitten onnistuisi.
Meillä saattoi toisella mennä vähän fiilis aluksi, kun mie suunnittelin ja tössötin ja pidin kirjaa kaikesta (seksikästä🙈) jo ennen kuin alettiin yrittämään, mutta homma on nyt tasaantunut, kun en levittele ovistikkuja ympäriinsä ja luo paineita yrittämisestä. 😅 Juteltiin silloin asia läpi ja nyt on päästy nauttimaan homman kivoista puolista. 🤭

Täällä nyt menossa ehkä dpo 3-5. Jäi taas yrittäminen vähän puolivillaiseksi, kun työt pitivät poissa kotoa juurikin oviksen aikoihin. Pari päivää ennen ja päivä tai kaksi jälkeen ehdittiin tallettelemaan. En siis ehtinyt tikuttamaankaan tarkkaa ovispäivää. No ehkä sitten ens kierrossa. 😅 Viime kiertohan jäi myöskin hyödyntämättä hedelmällisimpien päivien osalta. 😩

Muokattu viimeksi:
Onko täällä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta vähän ennen plussausta?

Mulla tilanne se että ovista en saanut ollenkaan kiinni tässä kierrossa (nyt kp28/30-35) ja nyt viime vklp kp 26 valkovuoto
muuttui ovislimojen kaltaiseksi. Ovistestit oli kuitenkin kaikki negatiivisia koko viikonlopun. Tietysti toiveikkaana googlettelin voisikos olla raskausoire, jos se ovis kuitenkin pääsi livahtamaan, tasaiseen tahtiin on nimittäin talletuksia tehty siitä huolimatta etten sitä kiinni saanut.

Mainittakoon vielä muita "oireita": hetkellinen alaselkäkipu lauantaina, hentoa menkkamaista jomotusta koko vklp, alavatsalla tuntemuksia, isoja kipeitä finnejä

Dpo11, nyt näkyy selkeä (mutta edelleen haalea) viiva myös rfsu perustestissä. Olo ei oo yhtään sellanen et oisin raskaana, enemmän pelottaa koko ajan se että ne menkat kuitenkin alkaa sieltä 🥲
Mäkin sain Sofiin sellasen että näkyy vähän jopa kuvassa 🤣 mut menkkamaiset jomottelut puuttuu mitä oli esikoisesta jo ennen plussaa nii se jännittää😬 pahoinvointia on tullu aaltoina ja aamusin varsinkin on sellainen krapulainen olo ja tuntuu mahassa ku ois edellisenä iltana syönyt pussin sipsejä😅

Liitteet

• IMG_20240226_092728.jpg
    IMG_20240226_092728.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 104
Täällä samoissa fiiliksissä dpo11. Pc ei näytä ku jotain mallia mihin voi kuvitella et tuohon pitäis jotain ilmestyä jos ois ilmestyäkseen. Eli suomeksi blankko. Vuoto alkaa yleensä dpo 13, joten sitä odotellessa täälläkin.😕View attachment 131375
Jospa se siitä vielä lähtisi🤩 eikö tää pc oo kans epäherkkä?
Puhutaas vähän miehistäkin välillä 😀 Onko teillä miehet aina suoriutuneet tehtävästään vai aiheuttaako asiat välillä paineita eikä yksinkertasesti vaan nouse?
Meillä kävi tänään näin. Juuri kun en tässä kierrossa mittaile ovulaatiota, enkä tiedä nyt yhtään milloin se on 🤷🏻‍♀️ Tarkoitus oli joka toinen päivä varmistaa, ettei hetki mene ohi. Kuitenkin pitkän kierron kanssa meillä seuraava yrityshetki on aina vasta viiden viikon päästä edellisestä. Todella pitkä aika vaan odotella 🙄 No, ehkä yritetään aamulla uudestaan, josko sitten onnistuisi.
Ja meillä ainakin oli esikoista yrittäessä usein sellasta että ei kummallakaan enää tehnyt mieli ja oli sellasta väkinäistä vääntämistä välillä sen pari kertaa oviksen ympärillä🤣

Kp 15 ja ovistesti oli vielä äsken nega. Useimmiten olen saanut plussan kp 15, mutta viimeksi oli kp 16. Eli jos nyt oletetaan että saan huomenaamulla ovisplussan, niin olisiko järkevämpää heilutella peittoa jo tänään kun menisi tuonne myöhään yöhön, varmaan puolenyön tienoille, tai sitten vasta huomenna kun menisi taas puolenyön tienoille työvuorojemme takia? Vai onko sillä niinkään merkitystä?

Ainakin viivat tummuu ja vuotoja ei ole 💖👍🏻

Mulla oli tässä onnistuneessa (rv6-9) ja keskeytyneessä km (rv6-7)samat oireet eli vähäistä vuotoa lähinnä pyyhittäessä, väriltään oli rusehtavaa, vpun ja persikan sävyistä, kkm todettiin sitten rv8 ylim. ultrassa.

Tässä onnistuneessa missä menossa nyt rvk27, niin tuli tuon alkujen vuotojen jälkeen kunnon verinen reisiä pitkin holahdus+hyytymiä pönttöön myös viikkoa ennen np-ultraa(rv 11+4), ultrassa kaikki silti ok ja pientä hematoomaa näkyy, joka vuoteli/tiputteli rv16 asti vähäisenä.

Itsellä ennen tätä raskautta kemiallinen, kkm ja vaikka tässä jo mennään hyvillä viikoilla, niin silti se pieni pelko on edelleen läsnä mikä on varmasti ihan loppuun saakka kaiken jälkeen, mutta se lienee normaalia😅.

Ja aikaisemmin kolme onnistunutta rakkautta missä ei ole koskaan vuodellut mitään ylimääräistä.

Mutta on point oli että aina se alun vuoto ei tarkoita pahaa❤️‍🩹.. Hurjana tsemppiä ja peukut pystyssä että pieni siellä kyydissä pysyy♥️!

Peeäs, onnea plussanneille ♥️♥️!

Muokattu viimeksi:
Mulla oli tässä onnistuneessa (rv6-9) ja keskeytyneessä km (rv6-7)samat oireet eli vähäistä vuotoa lähinnä pyyhittäessä, väriltään oli rusehtavaa, vpun ja persikan sävyistä, kkm todettiin sitten rv8 ylim. ultrassa.

Tässä onnistuneessa missä menossa nyt rvk27, niin tuli tuon alkujen vuotojen jälkeen kunnon verinen reisiä pitkin holahdus myös viikkoa ennen np-ultraa(rv 11+4), ultrassa kaikki silti ok ja pientä hematoomaa näkyy, joka vuoteli/tiputteli rv16 asti vähäisenä.
Itsellä ennen tätä raskautta kemiallinen, kkm ja vaikka tässä jo mennään hyvillä viikoilla, niin silti se pieni pelko on edelleen läsnä mikä on varmasti ihan loppuun saakka kaiken jälkeen, mutta se lienee normaalia😅.
Mutta on point oli että aina se alun vuoto ei tarkoita pahaa❤️‍🩹.. Hurjana tsemppiä ja peukut pystyssä että pieni siellä kyydissä pysyy♥️!

Peeäs, onnea plussanneille ♥️♥️!

Joo mulla tuli sillon la pari pyyhkäisyä vaaleanpunaista vuotoa ja säikähdin ihan hulluna. Nyt tullut toivoa, kun testit tummuu 👍🏻

Joo mulla tuli sillon la pari pyyhkäisyä vaaleanpunaista vuotoa ja säikähdin ihan hulluna. Nyt tullut toivoa, kun testit tummuu 👍🏻
Hyvä kuulla😍!! Aina sitä säikähtää ja varmistaa joka vessakäynnillä ettei vaan ole punaista paperissa. Stressaavaa aikaa kun ei ole tottunut että jotain ylimääräistä vuotelee raskauden aikana🥹.

Onko täällä kellään kokemuksia valkovuodon muuttumisesta vähän ennen plussausta?

Mulla tilanne se että ovista en saanut ollenkaan kiinni tässä kierrossa (nyt kp28/30-35) ja nyt viime vklp kp 26 valkovuoto
muuttui ovislimojen kaltaiseksi. Ovistestit oli kuitenkin kaikki negatiivisia koko viikonlopun. Tietysti toiveikkaana googlettelin voisikos olla raskausoire, jos se ovis kuitenkin pääsi livahtamaan, tasaiseen tahtiin on nimittäin talletuksia tehty siitä huolimatta etten sitä kiinni saanut.

Mainittakoon vielä muita "oireita": hetkellinen alaselkäkipu lauantaina, hentoa menkkamaista jomotusta koko vklp, alavatsalla tuntemuksia, isoja kipeitä finnejä
Muakin kiinnostais jos kellään on kokemusta 😅

Täällä kp27/32-36. Yritän malttaa keskiviikkoon testien kanssa. En oikein osaa sanoa mitä oireita, paitsi rintojen arkuus, mutta sekin ehkä jopa vähän helpottanut🤔

Nyt vähän hämmentää: sain lääkityksien takia lääkäriajan jo ensi viikon ti. Terkkari sanoi, että sillon ultrataan, vaikka on vasta silloin menkkojen mukaan 5+2 ja oviksen mukaan 5+4 😯 En haluais vielä ultraa, kun jos siellä ei vielä näy sykettä, niin huolestun turhaan 😔

Lääkkeet mulla siis vaihdettu ”turvallisiin”, mut haluavat silti alkaa heti seurata mikä on tietysti hyvä 👍🏻

Nyt vähän hämmentää: sain lääkityksien takia lääkäriajan jo ensi viikon ti. Terkkari sanoi, että sillon ultrataan, vaikka on vasta silloin menkkojen mukaan 5+2 ja oviksen mukaan 5+4 😯 En haluais vielä ultraa, kun jos siellä ei vielä näy sykettä, niin huolestun turhaan 😔

Lääkkeet mulla siis vaihdettu ”turvallisiin”, mut haluavat silti alkaa heti seurata mikä on tietysti hyvä 👍🏻
kaikista todennäköisimmin sykettä ei vielä näy mutta ainakin näkee, että onhan ruskuaispussi oikeassa paikassa 🙏

Noilla päivillä todennäköisempää että ei näy sykettä vielä, mutta näkee kyllä tosiaan onko lähtenyt alkuunsa siellä missä pitää jne. 😌 mulla edellisessä ultrattiin just tohon aikaan, ei näkyny vielä sykettä, sitte seuraavalle viikolle uus aika ja löytyi syke olisko ollu 6+2 😊

Muakin kiinnostais jos kellään on kokemusta 😅

Täällä kp27/32-36. Yritän malttaa keskiviikkoon testien kanssa. En oikein osaa sanoa mitä oireita, paitsi rintojen arkuus, mutta sekin ehkä jopa vähän helpottanut🤔
Itse asiassa pakko lisätä: luulin että väsymys johtuu eilisestä treenistä, mikä ois aika normaalia mulle, mutta mittasin äsken lämpöä ja mittari näytti 37. Yleensä mulla ei oo ollut noin ”korkea” normi lämpö. En tosin oo tähän lämpöjen mittailuun lähtenyt muuten tässä yrityksen aikana, niin ei oikein lähiaikojen vertailukohtaa ole.
Minkälaisia lämpöjä plussanneilla on ollut ennen plussaa? Terkuin nimimerkki odotanko jotain kuumetautia tulevaksi vai jotain kivempaa😂

En tiiä miks kiusaan itteeni näillä surullisen kuuluisilla rfsu-testeillä mutta aika mojovaa viivanpaikkaa tarjoilee. 😁 halusin tehdä sen pc:n lisäksi jonkun herkemmän mutta olis varmaan pitänyt valita joku muu testimerkki.

Mulla on myös muuten nyt tässä kierrossa tullut tuota ovismaista limaa satunnaisesti pyyhkiessä, viimeksi eilen. Nyt vuoto vaihtunut kosteusvoidemaiseksi.

Sitten vielä kysymys: onko kukaan tuntenut oletettua kiinnittymistä tai jotain erityisiä tuntemuksia ennen plussaa? Mulla alkoi viikonloppuna polttamaan alavatsaa oikealta, tuntemus tuli ja meni mutta oli pelkästään oikean puolen alueella ja tuntui vähän siltä kuin ois kylmägeeliä kohdussa. 😂 jossain kohtaa poltti aika kovastikin molempia munasarjoja. Nyt on jo laantunut mutta tuntuu silloin tällöin ja levinnyt enemmän kohti reisiä ja alaselkää. Elättelen siis toiveita myöhäisestä kiinnittymisestä kun ei tosta oviksestakaan oo ihan täyttä varmuutta. 😄 kp siis 26/27.

Liitteet

• IMG_9792.jpeg
    IMG_9792.jpeg
    934 KB · Katsottu: 102
  • IMG_9800.jpeg
    IMG_9800.jpeg
    571.8 KB · Katsottu: 101
Takaisin