Raskaaksi 2024

Itse asiassa pakko lisätä: luulin että väsymys johtuu eilisestä treenistä, mikä ois aika normaalia mulle, mutta mittasin äsken lämpöä ja mittari näytti 37. Yleensä mulla ei oo ollut noin ”korkea” normi lämpö. En tosin oo tähän lämpöjen mittailuun lähtenyt muuten tässä yrityksen aikana, niin ei oikein lähiaikojen vertailukohtaa ole.
Minkälaisia lämpöjä plussanneilla on ollut ennen plussaa? Terkuin nimimerkki odotanko jotain kuumetautia tulevaksi vai jotain kivempaa😂
Mulla normilämmöt on ollut 35,9-36,3 välillä ja nyt ne on pyörineet siellä 36,7-37,0. Eli selkeesti noussut nyt. 😊

En tiiä miks kiusaan itteeni näillä surullisen kuuluisilla rfsu-testeillä mutta aika mojovaa viivanpaikkaa tarjoilee. 😁 halusin tehdä sen pc:n lisäksi jonkun herkemmän mutta olis varmaan pitänyt valita joku muu testimerkki.

Mulla on myös muuten nyt tässä kierrossa tullut tuota ovismaista limaa satunnaisesti pyyhkiessä, viimeksi eilen. Nyt vuoto vaihtunut kosteusvoidemaiseksi.

Sitten vielä kysymys: onko kukaan tuntenut oletettua kiinnittymistä tai jotain erityisiä tuntemuksia ennen plussaa? Mulla alkoi viikonloppuna polttamaan alavatsaa oikealta, tuntemus tuli ja meni mutta oli pelkästään oikean puolen alueella ja tuntui vähän siltä kuin ois kylmägeeliä kohdussa. 😂 jossain kohtaa poltti aika kovastikin molempia munasarjoja. Nyt on jo laantunut mutta tuntuu silloin tällöin ja levinnyt enemmän kohti reisiä ja alaselkää. Elättelen siis toiveita myöhäisestä kiinnittymisestä kun ei tosta oviksestakaan oo ihan täyttä varmuutta. 😄 kp siis 26/27.
Miulla oli edellisessä raskaudessa vuotoa ja kovaa kipua kiinnittymisen aikaan (tuli jopa yksi kunnon kipukohtaus). Silloin luulin vain, että taas on vuotohäiriöitä (oli ollut menkat miten sattuu) ja jotain kovaa menkkakipua. Osasin vasta myöhemmin yhdistää tämän kiinnittymiseen.

Puhutaas vähän miehistäkin välillä 😀 Onko teillä miehet aina suoriutuneet tehtävästään vai aiheuttaako asiat välillä paineita eikä yksinkertasesti vaan nouse?
Meillä kävi tänään näin. Juuri kun en tässä kierrossa mittaile ovulaatiota, enkä tiedä nyt yhtään milloin se on 🤷🏻‍♀️ Tarkoitus oli joka toinen päivä varmistaa, ettei hetki mene ohi. Kuitenkin pitkän kierron kanssa meillä seuraava yrityshetki on aina vasta viiden viikon päästä edellisestä. Todella pitkä aika vaan odotella 🙄 No, ehkä yritetään aamulla uudestaan, josko sitten onnistuisi.
Meillä miehellä stressaa kaikenlainen testailu ja senkin kertominen että olis tärppipäivät lähellä. Esikoisen kanssa meni useamman kerran molemmilla fiilikset ihan tyystin kun yrittäminen kävi työstä. Nyt mulla taas taitaa stressata enemmän, kun ei ole samoanlaisia kivoja rauhallisia iltapäiviä touhuta kuin edellisellä kerralla kun olin itse vielä koronan takia etätöissä 90% ajasta ja nyt on sitten taapero jaloissa pyörimässä ja molemmat käy ihan työpaikalla töissä (miehellä koko ajan ollutkin työ johon pitää mennä fyysisesti paikalle).

Täällä kp3. Tilasin eilen jonkun isomman testipaketin missä sekä cb että rakauskeijun ovis- ja raskaustetstejä. Katsotaan mitä testailu nyt aiheuttaa, tuleeko enemmän stressiä vai pääseekö nyt sinuiksi tämän homman kanssa. Onneksi menkat näyttävät kestävän lyhyen aikaa, vaikka eilinen oli välillä ihan karmivaa, mun mittapuulla. On vaan niin vaikea uskoa että kirto kesti niin monta päivää pitempään kuin normaalisti. Pitää toivoa että ei tule tavaksi nämä.

Puhutaas vähän miehistäkin välillä 😀 Onko teillä miehet aina suoriutuneet tehtävästään vai aiheuttaako asiat välillä paineita eikä yksinkertasesti vaan nouse?
Meillä kävi tänään näin. Juuri kun en tässä kierrossa mittaile ovulaatiota, enkä tiedä nyt yhtään milloin se on 🤷🏻‍♀️ Tarkoitus oli joka toinen päivä varmistaa, ettei hetki mene ohi. Kuitenkin pitkän kierron kanssa meillä seuraava yrityshetki on aina vasta viiden viikon päästä edellisestä. Todella pitkä aika vaan odotella 🙄 No, ehkä yritetään aamulla uudestaan, josko sitten onnistuisi.
Meillä ei onneks (vielä) ole ollut ongelmia.. Eilen meinas isäntää naurattaa kun sanoin että nyt pitää heilutella peittoa mennen tullen palatessa 😅 Sain siis ilmeisesti vahingossa lh-huipun kiinni.. Mutta niin toivon että kipinä säilyy peittojen alla, vaikka nyt sitä heilutellaankin ihan tosi tarkoituksella 🫣

Dpo 11 ja nyt on hyvä taas kuvitella oireita, väsymys, turvotus, lisääntynyt vv ja herkät limakalvot, pieniä jomotuksia kohdun alueella🤗

Ja mulla yksi syy miksen oviksia tikuta on se, että en kuitenkaan voisi sanoa miehelle että nyt hommiin, tulisi turhia suorituspaineita. Eli puuhataan läpi kierron säännöllisen epäsäännöllisesti😅

Kauheeta ku menin tekee vielä iltapissasta joka Max 1,5 h rakossa ja tosi laimeeta, testin ja se on nyt yhtä haalea jollei haaleampi ku noi tän päiväset 2 epäherkkää (Sofi ja pc) 🫨 miten selviää yön yli🤣 tässä on siis eilinen ja toissapäivänen aamupissa sekä tän iltanen pc muutama tunti ennen tota hailuraa🥹 vahvistu jo niin hyvin ottaen huomioon et tänää on vasta dpo12🥹

Muoks. Testiajan ulkopuolella alko tummenee ihan hyvin, joten kai syynä oli se laimee pissa. Täytyy kyl huomenna tehä epäherkkä aamulla ja sit pitää taukoa🫨

Liitteet

• IMG_20240226_125707.jpg
    IMG_20240226_125707.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 184
  • IMG_20240226_163644.jpg
    IMG_20240226_163644.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 177
Muokattu viimeksi:
Lirautin kans vielä iltapissasta tälläsen, raskauskeijun one step, ja voiko nää ihan oikeesti antaa tälläsiä viivanpaikkoja? Ensin vähän innostuin, mutta sit googlasin oikeestaan pelkkiä huonoja kokemuksia että nää antaa aina tälläsiä turhia viivoja ihan testiajalla.. 😞

Liitteet

• IMG_9805.jpeg
    IMG_9805.jpeg
    518.1 KB · Katsottu: 214
  • IMG_9834.jpeg
    IMG_9834.jpeg
    281.8 KB · Katsottu: 215
Lirautin kans vielä iltapissasta tälläsen, raskauskeijun one step, ja voiko nää ihan oikeesti antaa tälläsiä viivanpaikkoja? Ensin vähän innostuin, mutta sit googlasin oikeestaan pelkkiä huonoja kokemuksia että nää antaa aina tälläsiä turhia viivoja ihan testiajalla.. 😞
Toivottavasti ei oo turha viivanpaikka sulla🤞🥰

Onestep liuskatestit antaa viivanpaikkoja. Oon itse onestep puikko testejä käyttänyt ja en oo kertaakaan viivanpaikkoja saanut, nega on ollut nega ja kahdesti saanut haamun, eka raskaus jäi kemialliseksi ja toinen haamu nyt jo 8 viikkoa pysynyt mukana.
@Ketttutyttö ekassa kuvassa on testi vielä niin märkä että sitä on vaikea lukea ja tokassa kuvassa en näe haamua. Voi olla että kuvanlaatu on vaan huono ja livessä näkyy.

En uskalla vielä kokonaan siirtyä marraskuisiin 😄 tänään dpo12, viime kierrossa kk alkoi tänä päivänä. Eli nyt jännätään! Rfsu perustesti näyttää jonkunmoista viivaa edelleen mut en tiedä onko se liian halju näille päiville ja kohta se kp1 alkaakin 😕 tässä testi jo kuivuneena
20240227_060725.jpg

Kp18 eikä edelleenkään mitään tietoa missä mennään 🙄 ovistestit näyttäny ihan samaa settiä monta päivää. Toki kai se vois olla ollut jossain tuolla välissä, viimeksi sain liuskalla kiinni ihan sattumalta (verrokkina edellinen kierto) kun testasin yöllä reissusta tullessa. Mutta mistä näistä tietää.. Eipä tartte kovin laskeskella milloin vois testata kun ei oo mitään hajua mikä dpo 🤣

Liitteet

• 1709015224092.png
    1709015224092.png
    1.4 MB · Katsottu: 134
  • 1709015260836.png
    1709015260836.png
    1.2 MB · Katsottu: 131
Kp18 eikä edelleenkään mitään tietoa missä mennään 🙄 ovistestit näyttäny ihan samaa settiä monta päivää. Toki kai se vois olla ollut jossain tuolla välissä, viimeksi sain liuskalla kiinni ihan sattumalta (verrokkina edellinen kierto) kun testasin yöllä reissusta tullessa. Mutta mistä näistä tietää.. Eipä tartte kovin laskeskella milloin vois testata kun ei oo mitään hajua mikä dpo 🤣
Oletko tässä kierrossa testannut ennen tuota kp13? Jos onkin tullut aiemmin

Selittäkää tietämättömälle noista ovulaatiotestituloksista 🫥 eli jos tulee vaan tollanen yksittäinen huippu niin tulos ei oo luotettava.

Selittäkää tietämättömälle noista ovulaatiotestituloksista 🫥 eli jos tulee vaan tollanen yksittäinen huippu niin tulos ei oo luotettava.
On luotettava, se huippu voi olla tosiaan nopeakin ja liuskalla saattaa seuraava olla tosiaan jo haalea. Pitäis vaan saada ees se yks korkea… 🙈😅

Oletko tässä kierrossa testannut ennen tuota kp13? Jos onkin tullut aiemmin
Joo siis oon testannut kp9 eteenpäin… samanlaista sielläkin 😅 että otapa tässä selvää 🤷‍♀️ digillä testasin pari päivää (kp11-13) kun ei ollu enempää liuskoja…

Liitteet

• 1709018282895.png
    1709018282895.png
    1.3 MB · Katsottu: 107
Okei, se voi olla että mulla onkin jo ovis mennyt, eikä eilinen seksin väliinjääminen haittaakaan (niin paljoa) 🤔 Ainakin ruumiinlämpö näytti nyt aamulla 37,1. En tosin ole sitä mittaillut, niin en tiedä kuinka luotettava on. Voiko siihen vaikuttaa jos yöllä on kuuma? 🧐 Mutta niin, koska en ole kipeäkään, niin sovitaan että ovis oli jo 😅
Nyt on ehkä jotenkin mennyt jo luotto tähän kiertoon (vaikka siis vasta ovisaikoja eletään). Mutta tosiaan en yhtään tiedä onko se jo mennyt, vasta tulossa vai mitä hittoa. Ja nyt on jo 4 päivää edellisestä seksistä ja ahdistaa 😫 Jos tulis jotain oireita, niin osaisin vähän päätellä milloin ehkä olis ovis, kun tiedän suurinpiirtein kauanko sen jälkeen menee oireilla ilmestyä.

Tässä alkaa jo miettimään, pitäiskö johonkin tutkimuksiin mennä kun ei onnistu. En tarkkaa yk.ta osaa sanoa, mutta huhtikuussa tulee vuosi siitä, kun aloin oviksia tikuttamaan. Ja siinä paketissa lukee, että tutkimuksiin voi mennä, jos ei puolen vuoden päästä ole tärpännyt sen jälkeen, kun on niitä testejä alkanut käyttää.

Ja täytyy vielä lisätä, että tämä palsta on ihana, kun tänne saa purkaa näitä kaikkia ajatuksia ja tietää, että muut käy läpi samoja asioita 🩷

Takaisin