Raskaaksi 2024

Kp16 ja ovistestit ihan hailakoita vaan edelleen, digistä loppui tikut jo pari päivää sitten… 😩 mitähän nyt teen ton keltarauhastuen kanssa, kun olis pitäny alottaa kp15 mutta jos ei oo ovista ollut, niin eikai sitä kannata alottaa… mutta mihin asti tässä oottelis kun ei näköjään näy eikä kuulu. Sen mitä oon koskaan näitä testaillut niin ei oo tätä myöhempään ollut, ja myös olot on ollu sellasta jo yli viikon että olin ihan varma sen viimestään perjantaille osuvan. Ärsyttää ja turhauttaa 😭

Oon tässä amazonin selannu ja varmaan tilaan sieltä jonku megapaketin ovistestejä lisää. Tai sitten ostan sen yhen digipaketin vielä… ärsyttää kun se on niin kallis, mutta onhan se helpompi kun sen voi tehdä aamulla niin ei tartte pitkin päivää näitä miettiä.

Dpo 11 ja aamun pc-testissä ”ehkä jotain.” Huooh. 😅 kuivahdettuaan näkyy ehkä vähän paremmin ja yritin ottaa kuvaakin, mitäs raati on mieltä?

Liitteet

• IMG_9707.jpeg
    IMG_9707.jpeg
    702.9 KB · Katsottu: 180
  • IMG_9714.jpeg
    IMG_9714.jpeg
    300.6 KB · Katsottu: 179
Dpo 11 ja aamun pc-testissä ”ehkä jotain.” Huooh. 😅 kuivahdettuaan näkyy ehkä vähän paremmin ja yritin ottaa kuvaakin, mitäs raati on mieltä?
Mä en näe mitään.

Ehkäisyn lopetuksesta pitkälle yli 50 päivää. Ei menkkoja. Jouduin lääkäriin kivun, säryn, tuikkimisen ym takia. Sain ab kuurin... Se vielä päällä. Nyt yli viikon jälkeen tullut taas oireita mutta lievempänä ja tissit kolmatta päivää kipeinä(raskaat ja kisketusarat). Testi nega. En ymmärrä enää mitään. Tulis edes kuukautiset 😢

Näkyy! Mulla oli tämmöstä dpo9

Liitteet

• 20240221_113616.jpg
    20240221_113616.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 128
Kp16 ja ovistestit ihan hailakoita vaan edelleen, digistä loppui tikut jo pari päivää sitten… 😩 mitähän nyt teen ton keltarauhastuen kanssa, kun olis pitäny alottaa kp15 mutta jos ei oo ovista ollut, niin eikai sitä kannata alottaa… mutta mihin asti tässä oottelis kun ei näköjään näy eikä kuulu. Sen mitä oon koskaan näitä testaillut niin ei oo tätä myöhempään ollut, ja myös olot on ollu sellasta jo yli viikon että olin ihan varma sen viimestään perjantaille osuvan. Ärsyttää ja turhauttaa 😭

Oon tässä amazonin selannu ja varmaan tilaan sieltä jonku megapaketin ovistestejä lisää. Tai sitten ostan sen yhen digipaketin vielä… ärsyttää kun se on niin kallis, mutta onhan se helpompi kun sen voi tehdä aamulla niin ei tartte pitkin päivää näitä miettiä.
Siis et usko kuinka paljon voin samaistua! Mietinkin tänään että mitä sulle kuuluu, kun meillä piti olla samana päivänä ovulaatiot. 🥲 Oon kans tässä pidätelly itkua perjantaista, jotenki ottaa koville koko homma taas. Menny liian monta ylikallista cb tikkua nyt ihan turhuuksiin.

En tiedä noista keltarauhasjutuista mitään, kannattaa varmaan olla yhteydessä osaaviin. 😬❤️

Koko viikon pysyny viiva yhtä hailakkana tai liki näkymättömänä. Harmittaa aivan järkyttävän paljon, tuntuu että tämä(kin) kierto meni nyt aivan hukkaan. On ihan raskaus-olo, mutta eipä siihenkään tikkuun tuu ku yks viiva.

Myötäeläen. ❤️

Mulla oli hailakkaa viivaa viikon, sit yks ip päätin kokeilla ku oli enemmän vielä oloja ja se oli ihan vähän tummempi. No illalla pärähtikin se plussa ja seuraavana päivänä jo haaleempi. Oli nopee ovis😅 et voihan se olla että on jo ollut jos on normaalipituinen kierto🤔

Täällä dpo 11 :Two-hearts: Olen pikkuhiljaa siirtynyt jo tuonne Marraskuisiin ja näillä näkymin soittelen huomenna omalle terveydenhoitajalle :folded: Toivottavasti jatkuu tummuminen samaan malliin!

Jään taka-alalle seuraamaan tätä ketjua.
Mullakin kuivahti tän aamuinen testi lopulta tän näköiseksi, sama dpo🤩 vielä en ite uskalla hypätä kun oli viimeksi kemiallinen. Mut ehkä ens viikolla!

Mulla oli hailakkaa viivaa viikon, sit yks ip päätin kokeilla ku oli enemmän vielä oloja ja se oli ihan vähän tummempi. No illalla pärähtikin se plussa ja seuraavana päivänä jo haaleempi. Oli nopee ovis😅 et voihan se olla että on jo ollut jos on normaalipituinen kierto🤔
No hyvin on mahdollista toki sekin 🤔 oon välillä saanu testattua parikin kertaa päivässä mutta ihan joka päivä ei oo tullu montaa tehtyä joten ehkä siihen laitan toivoni… 😅 mieluummin tollanen salaovis ku kokonaan ovuloimaton 🤭 mä en niin oloista tunnista sitä että millon ovis tarkalleen on, tän ennakoivan jonku verran mutta en kyllä osaa sanoa onko mennyt jo 🤷‍♀️

Puhutaas vähän miehistäkin välillä 😀 Onko teillä miehet aina suoriutuneet tehtävästään vai aiheuttaako asiat välillä paineita eikä yksinkertasesti vaan nouse?
Meillä kävi tänään näin. Juuri kun en tässä kierrossa mittaile ovulaatiota, enkä tiedä nyt yhtään milloin se on 🤷🏻‍♀️ Tarkoitus oli joka toinen päivä varmistaa, ettei hetki mene ohi. Kuitenkin pitkän kierron kanssa meillä seuraava yrityshetki on aina vasta viiden viikon päästä edellisestä. Todella pitkä aika vaan odotella 🙄 No, ehkä yritetään aamulla uudestaan, josko sitten onnistuisi.

Puhutaas vähän miehistäkin välillä 😀 Onko teillä miehet aina suoriutuneet tehtävästään vai aiheuttaako asiat välillä paineita eikä yksinkertasesti vaan nouse?
Meillä kävi tänään näin. Juuri kun en tässä kierrossa mittaile ovulaatiota, enkä tiedä nyt yhtään milloin se on 🤷🏻‍♀️ Tarkoitus oli joka toinen päivä varmistaa, ettei hetki mene ohi. Kuitenkin pitkän kierron kanssa meillä seuraava yrityshetki on aina vasta viiden viikon päästä edellisestä. Todella pitkä aika vaan odotella 🙄 No, ehkä yritetään aamulla uudestaan, josko sitten onnistuisi.

Kyllä suorituspaineet on näkynyt, mut enempi mielen tasolla, ettei huvita niin paljon kuin tarvitsisi. Kerran muistan käyneen niin että minä sain ja hän ei, mistä tuli vähän turhautunut "you had one job 🙄😑🤦🏻‍♀️"-olo minkä jälkeenpäin koki tietty tosi tyhmäksi turhautumiseksi😂 Oon miettinyt et jos tämääkän kierto ei tuota tulosta niin sitten pitää varmaan investoida erotiikkaliikkeeseen 😅 josko se auttaisi pitämään tekemisen enempi jännittävänä eikä yksitoikkosena työnä 😉

Miehen aivolisäkkeeseen toimintaa tutkitaan nyt et ehkä sieltä saattaa löytyä jotain mitä myös voisi auttaa. Tarkemmin en tiiä mistä on kyse muuta ku et hormonitoimintaahan se aivolisäke vaikuttaa.

Onko täällä kokemusta aknen hoidosta raskausaikana? Mulla alko selän iho kärsiä heti ku jätin ehkäisyn pois. Toivottavasti tämän pahenemisvaihe ei nyt enteile menkkoja 😣 lääkeaikeiden kanssa koen helpoimmaksi huomioida jo tekoaikana, että sopiiko aineet raskauteen, kun en luota että muistan sit lopettaa.

Dpo11, nyt näkyy selkeä (mutta edelleen haalea) viiva myös rfsu perustestissä. Olo ei oo yhtään sellanen et oisin raskaana, enemmän pelottaa koko ajan se että ne menkat kuitenkin alkaa sieltä 🥲

Tän aamun pc:n tulos samanlainen hailura/viivanpaikka kuin eilenkin, eli taitaa tämä kierto olla tässä. 😕 kp 26/27, aamulämpö tänään 37,2 eli se on vähän nousussa aiempaan verrattuna ja pitää vielä vähän toivoa yllä mutta jään nyt odottelemaan menkkoja alkavaksi.

Liitteet

• IMG_9736.jpeg
    IMG_9736.jpeg
    371.4 KB · Katsottu: 118
Tän aamun pc:n tulos samanlainen hailura/viivanpaikka kuin eilenkin, eli taitaa tämä kierto olla tässä. 😕 kp 26/27, aamulämpö tänään 37,2 eli se on vähän nousussa aiempaan verrattuna ja pitää vielä vähän toivoa yllä mutta jään nyt odottelemaan menkkoja alkavaksi.
Täällä samoissa fiiliksissä dpo11. Pc ei näytä ku jotain mallia mihin voi kuvitella et tuohon pitäis jotain ilmestyä jos ois ilmestyäkseen. Eli suomeksi blankko. Vuoto alkaa yleensä dpo 13, joten sitä odotellessa täälläkin.😕
IMG_20240226_074013.jpg

Takaisin