Kp16 ja ovistestit ihan hailakoita vaan edelleen, digistä loppui tikut jo pari päivää sitten… mitähän nyt teen ton keltarauhastuen kanssa, kun olis pitäny alottaa kp15 mutta jos ei oo ovista ollut, niin eikai sitä kannata alottaa… mutta mihin asti tässä oottelis kun ei näköjään näy eikä kuulu. Sen mitä oon koskaan näitä testaillut niin ei oo tätä myöhempään ollut, ja myös olot on ollu sellasta jo yli viikon että olin ihan varma sen viimestään perjantaille osuvan. Ärsyttää ja turhauttaa
Oon tässä amazonin selannu ja varmaan tilaan sieltä jonku megapaketin ovistestejä lisää. Tai sitten ostan sen yhen digipaketin vielä… ärsyttää kun se on niin kallis, mutta onhan se helpompi kun sen voi tehdä aamulla niin ei tartte pitkin päivää näitä miettiä.
Oon tässä amazonin selannu ja varmaan tilaan sieltä jonku megapaketin ovistestejä lisää. Tai sitten ostan sen yhen digipaketin vielä… ärsyttää kun se on niin kallis, mutta onhan se helpompi kun sen voi tehdä aamulla niin ei tartte pitkin päivää näitä miettiä.