Leposyke palautui normaaliin, joten kyl se oli tässä Mulla on kaikissa raskauksissa ja jopa kemiallisissa ollut alusta asti leposyke 10 pykälää korkeampi ku normisti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia ja jaksamista jos oli kemiallinen Mä ainakin pidän silti vielä sormet ja varpaat teille ristissä Toivottavasti vanhat merkit ei pitäisi tällä kertaa paikkaansa ja jatkuisi sittenkin loppuun saakka.Leposyke palautui normaaliin, joten kyl se oli tässä Mulla on kaikissa raskauksissa ja jopa kemiallisissa ollut alusta asti leposyke 10 pykälää korkeampi ku normisti.
Mie haluan kans uskoa että raskaus jatkuu ja vuoto oli jotain alkuraskauteen liittyvääVoimia ja jaksamista jos oli kemiallinen Mä ainakin pidän silti vielä sormet ja varpaat teille ristissä Toivottavasti vanhat merkit ei pitäisi tällä kertaa paikkaansa ja jatkuisi sittenkin loppuun saakka.
Joo keliakiat sun muut on poissuljettu, ja todettu IBS ilman mitään kolonoskopioita tai vastaavia. Nyt raskaus ja imetysaikana ei noussut ikinä mihinkään mut HB nous 88->137 rautalisällä ja lähti sit taas laskuun nii nyt on kuuri päällä täällä päin on sitä lääkärikoulukuntaa että ferritiini on vaan trendi.Eikö ole selvitetty ollenkaan, että MIKSI ei imeydy? Siihenkin voi olla useita syitä ja tokihan ne pitää selvittää. Kannattaa alkaa ihan tosissaan vaatimaan, että asia pitää saada kuntoon!
Miulla on ongelmana, että rautavarastot hupenevat runsaiden menkkojen takia, mutta muutaman kuukauden kuuri 100-200mg/päivä nostaa varastoja paljon tuota paremmin. Yleensä 2kk lisärautaa nostaa ferritiiniä noin 30-50 yksikköä.
Toivotaan kuitenkin vielä parasta!Viisi tuntia sitten tuli viimeksi vaaleanpunaista vuotoa. Syke nous takas 10 pykälää korkeammaks, mut mä oon menettäny jo toivoni. Toivon vaan, että vuoto alkaisi tänään, eikä myöhemmin.
Varmaan jos ei olis noita aikaisempia pettymyksiä, niin voisin vielä ajatella, että ehkä jotain alkuraskauteen kuuluvaa vuotoa
Bebetuulia24 täällä täysin sama meininki! Tosin taitaa olla dpo9. Unet on ihan älyttömiä, aamut yhtä yökkäilyä ja illat närästää. Itellä vaan olo et näinköön on taas kemiallinen kuten niin monesti aiemminkin. Avasin testin kuvan ottoon, kun siinä lasissa oli just testiviiva kohdalla kunnon naarmu, joka teki kunnon varjot ja heijastukset. Äärimmäisen onneton hailurahan tuo taas on, että näinköön vahvistuu. Sorruin tosin eilenkin jo testaamaan ja se oli kyllä blankompi, eli vahvempi tänään versus eiliseen.View attachment 131262
Osaako joku kertoa mihin flo perustaa sen arvion kk alkamispäivästä? viime kierrossa kk alkoi dpo12 ja kp28 mikä on ihan fine. Nyt kuitenkin näyttää et alkais jo huomenna, eli kp24 ja dpo 9-10 en ymmärrä
Hemoglobiinihan nousee yleensä ensin ja varastot alkavat nousta vasta viiveellä. Toki aina ei hemoglobiini kerro kaikkea, sillä siihenkin vaikuttaa moni muukin asia kuin ferritiini. Kannattaa vaihtaa lääkäriä ja etsiä sellainen jota oikeasti kiinnostaa siun hyvinvointi!Joo keliakiat sun muut on poissuljettu, ja todettu IBS ilman mitään kolonoskopioita tai vastaavia. Nyt raskaus ja imetysaikana ei noussut ikinä mihinkään mut HB nous 88->137 rautalisällä ja lähti sit taas laskuun nii nyt on kuuri päällä täällä päin on sitä lääkärikoulukuntaa että ferritiini on vaan trendi.
Näkyykö se jossain siellä suoraan tää on vasta 6. kierto viime synnytyksen jälkeen, niin lähes joka kierto ollu eri mittainen vaihteluväli tosin ollu 26-31 päivää sinä aikana joten en ymmärrä mistä tuo 24 päivän kierto oikein tulisiMitä se näyttää kierron keskipituudeksi? Oon meinaan miettinyt ihan samaa kun tuntuu että se heittää ihan arvalla välillä että laskeeko se jotain aiempien kiertojen yhteenvetoo ja päättelee siitä tms..
Mullakin kierron keskipituus 26, silti Flo ennustaa alkavaksi vasta kp 29 vaikka yleensä ei veny kierto sinne asti, luultavasti sekoittunut aiemman kemiallisen takia.
Näkyykö se jossain siellä suoraan tää on vasta 6. kierto viime synnytyksen jälkeen, niin lähes joka kierto ollu eri mittainen vaihteluväli tosin ollu 26-31 päivää sinä aikana joten en ymmärrä mistä tuo 24 päivän kierto oikein tulisi
No tuon perusteella ka kierron pituudelle on 29 päivää jännityksellä seuraan alkavatko muka huomenna (epäilen suuresti vaikkei oisikaan tärpännyt)....Joo mulla on ainakin siellä vasemmalla ylhäällä se oma profiili -pallo ja sieltä klikkaa grafiikat ja raportit > kierron pituus.