Dpo 10 ja tuli haamu testiin Mun kokemuksella en vaan voi vielÀ olla iloinen, vaan katson nyt pÀivÀ kerrallaan tummeneeko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jospa ei vielÀ vaan nÀy, mulla nÀkyi esikon kohdalla haalea plussa vasta oletettuna kk alkamispÀivÀnÀ (kp28/28). Toivoa on niin kauan kun tÀtiÀ ei nÀyKP 25/28 ja dpo 11, ei plussaa. Ei tÀstÀkÀÀn kierrosta siis tÀrppiÀ. Kuinka paljon se sattuukaan keskenmenon kokeneena.
Ihan kuin siinÀ joku haamulainen kummittelisi mikÀ dpo sulla menossa?MÀ vaan vielÀki kuvittelen nÀkevÀni jotaki. MieheltÀ sain "no ehkÀ" Sekin varmaan siksi ettei mulle tulis niin paha mieli taas View attachment 131053
Dpo 10 VielÀ tÀssÀ voi kÀydÀ miten vaan.Ihan kuin siinÀ joku haamulainen kummittelisi mikÀ dpo sulla menossa?
MikÀ sun TSH arvo nyt oli?TÀÀllÀ oletettu dpo 9, kp 26/27-28. Alavatsalla samanlaista painon tunnetta kuin ennen ovulaatiota ja rinnat turvonneet. Ei oo testejÀ kaapissa houkuttelemassa, mutta ÀkkiÀhÀn sitÀ ruokiksella kipaisis kauppaan... Haaveilen mielessÀni ettÀ mitÀ jos torstaina esikoisen synttÀriaamuna olis tilaisuus tehdÀ testi ja olis vielÀ positiivinen. Mutta, pidetÀÀn hepat vielÀ tallissa, voi meidÀn iÀllÀ olla taas pitempi prosessi.
LÀÀkÀri juuri soitti kilpirauhaskokeiden tuloksia ja tyroksiini tulee kehiin. Arvot normaalin viitteissÀ, mutta raskautta ajatellen TSH himpan liian korkea.
TÀÀllĂ€ kp10, aiemmissa kierroissa ovikset kp13 ja 14 joten tĂ€llĂ€ kieppeillĂ€ lienee nytkin. Testailen kerran pĂ€ivĂ€ssĂ€ toistaiseksi, ja ehkĂ€ tuhlaan noi viimeiset digitâŠ
Oliko jollain varmaa tietoa noista CB dual (violetti) ettĂ€ antaako nekin sen LH huipun eli pysyvĂ€n hymyn vaikka ekalla testauksella jos sopiva aika vai antaako aina ensin sen tyhjĂ€n ympyrĂ€n? En oo pÀÀssy tĂ€stĂ€ kĂ€rryille vielĂ€ ennen vilkuttavaa tulee aina tyhjĂ€ mutta mites se varsinainen plussaâŠ
TSH oli 2,6 eli nÀtisti keskellÀ viitearvoja, mutta gyne sanoi ettÀ hedelmöittymistÀ ajatellen 1,5 - 2 on parhaat. Mulla oli myös edellisessÀ yrityksessÀ ja raskauden ajan thyroxin kÀytössÀ. LÀhisuvussa on kuitenkin myös vajaatoimintaa, joten en ihmettelisi vaikka se joskus puhkeaisi "oikeastikin".MikÀ sun TSH arvo nyt oli?
TÀÀllÀ dpo 11. Tein r-testin ja siihen tuli ehkÀ jotain aavistuksen viivaa, jota ei eilen aamulla tehtyyn testiin tullut. Itseasiassa sen nÀkee aika helposti sen viivan.
Testaan ehkÀ huomenna tai ylihuomenna uudelleen.
Pelottavaa tÀssÀ on se, ettÀ mun mies lÀhti kÀvelemÀÀn viikko sitten ja eilen sitten lopullisesti haki kaikki vÀhÀiset kamansa tÀÀltÀ. Mulla on 2 alle kouluikÀstÀ omaa lasta aikaisemmista suhteista. Oon tajunnu miten paljon mun mies mua haukku ja epÀili mua(mustasukkainen) suhteemme aikana pettÀjÀksi. EikÀ koskaan ole pyytÀnyt mitÀÀn anteeksi. Haukkui mua yhÀ lisÀÀ, jos sanoin loukkaantuneeni mistÀÀn. EpÀili viimeiseen hetkeen asti mua pettÀjÀksi ja sitten sanoi eroavansa ja esti minut puhelimessaan. Erottiin niin absurdiin tilanteeseen missÀ minua epÀiltiin jostain mitÀ en koskaan ole osoittanutkaan tehdÀ. Hulluutta.
En saanut omaa aikaa ilman tÀtÀ pettÀmis epÀilystÀ niskaani, enkÀ solmia ystÀvyyssuhteitakaan rauhassa, ilman hÀn epÀili ettÀ etsin rakastajaa ja sotki sitÀ hommaa.
HÀn on omalle isommalle lapselleen tunnekylmÀ ja moittii. Palvelee kyllÀ lapsen kÀytÀnnössÀ jos lapsi jotain haluaa kaupasta, esim herkkuja kaksin kÀsin. Mutta muuten kylmÀ, etÀinen ja sÀÀnnötön kasvatusmetodi. Ei ole arkirytmiÀ, ei sÀÀntöjÀ, ei itsenÀistymiseen tukemista, ei mitÀÀn syvÀllistÀ kontaktia lapseen, eikÀ hellyyttÀ, ei haleja, ei hymyilyjÀ, ei rakkaussanoja KOSKAAN.
Mies halusi meille lapsen, koska lapsesta tulisi a-luokan kansalainen, kaunis ja ÀlykÀs. Voi ei miksi nÀen tÀmÀn kaiken vasta nyt? Nyt kun testikin...nÀyttÀÀ..
Miten ihmeessÀ voisin tÀn lapsen pitÀÀ? SelviÀisin kyllÀ kolmenkin lapsen kanssa. Olen monessa liemessÀ keitetty. Mutta miten ihmeessÀ kestÀn lapsen isÀÀ elÀmÀssÀni? Miten mun lapsi sen kestÀÀ, ettÀ hÀnellÀ olisi tuollainen isÀ? Miten ihmeessÀ suojelisin lastani?
ByÀÀÀÀÀh.
Kiitos, tuo valaisikin paljon tÀmÀn "pikkusisaruksella lupatulla" -vaiheen ko lÀÀkkeen tuen tarvetta. Mulla arvo oli joulukuussa tuotakin sun arvoa korkeampi. PitÀÀpÀ pistÀÀ viestiÀ luottogynelle reseptin saamiseksi.TSH oli 2,6 eli nÀtisti keskellÀ viitearvoja, mutta gyne sanoi ettÀ hedelmöittymistÀ ajatellen 1,5 - 2 on parhaat. Mulla oli myös edellisessÀ yrityksessÀ ja raskauden ajan thyroxin kÀytössÀ. LÀhisuvussa on kuitenkin myös vajaatoimintaa, joten en ihmettelisi vaikka se joskus puhkeaisi "oikeastikin".
Omg. En mÀ tÀtÀ kyllÀ voi tehdÀ. Miten sellaisen valheen kanssa oikein eletÀÀn?Sanomalla ettet tiedÀ kuka lapsen isÀ on, yhden yön juttu tms.
Sanomalla ettet tiedÀ kuka lapsen isÀ on, yhden yön juttu tm