Mikäli kaikki menee hyvin ja päätät pitää lapsen niinTäällä dpo 11. Tein r-testin ja siihen tuli ehkä jotain aavistuksen viivaa, jota ei eilen aamulla tehtyyn testiin tullut. Itseasiassa sen näkee aika helposti sen viivan.
Testaan ehkä huomenna tai ylihuomenna uudelleen.
Pelottavaa tässä on se, että mun mies lähti kävelemään viikko sitten ja eilen sitten lopullisesti haki kaikki vähäiset kamansa täältä. Mulla on 2 alle kouluikästä omaa lasta aikaisemmista suhteista. Oon tajunnu miten paljon mun mies mua haukku ja epäili mua(mustasukkainen) suhteemme aikana pettäjäksi. Eikä koskaan ole pyytänyt mitään anteeksi. Haukkui mua yhä lisää, jos sanoin loukkaantuneeni mistään. Epäili viimeiseen hetkeen asti mua pettäjäksi ja sitten sanoi eroavansa ja esti minut puhelimessaan. Erottiin niin absurdiin tilanteeseen missä minua epäiltiin jostain mitä en koskaan ole osoittanutkaan tehdä. Hulluutta.
En saanut omaa aikaa ilman tätä pettämis epäilystä niskaani, enkä solmia ystävyyssuhteitakaan rauhassa, ilman hän epäili että etsin rakastajaa ja sotki sitä hommaa.
Hän on omalle isommalle lapselleen tunnekylmä ja moittii. Palvelee kyllä lapsen käytännössä jos lapsi jotain haluaa kaupasta, esim herkkuja kaksin käsin. Mutta muuten kylmä, etäinen ja säännötön kasvatusmetodi. Ei ole arkirytmiä, ei sääntöjä, ei itsenäistymiseen tukemista, ei mitään syvällistä kontaktia lapseen, eikä hellyyttä, ei haleja, ei hymyilyjä, ei rakkaussanoja KOSKAAN.
Mies halusi meille lapsen, koska lapsesta tulisi a-luokan kansalainen, kaunis ja älykäs. Voi ei miksi näen tämän kaiken vasta nyt? Nyt kun testikin...näyttää..
Miten ihmeessä voisin tän lapsen pitää? Selviäisin kyllä kolmenkin lapsen kanssa. Olen monessa liemessä keitetty. Mutta miten ihmeessä kestän lapsen isää elämässäni? Miten mun lapsi sen kestää, että hänellä olisi tuollainen isä? Miten ihmeessä suojelisin lastani?
Byäääääh.
eihän sinun tarvitse hänestä biologiselle isälleen kertoa. Sinun kehosi ja sinun elämäsi... Itsellisiä äitejä onnellisten lasten kanssa tunnen itsekin.
Puhutaan paljon lapsen oikeuksista molempiin vanhempiin, jonka hyvin ymmärrän. Puhutaan myös lapsen tarvitsemasta kasvurauhasta, joka voi tapahtua parhaiten tasapainoisessa kodissa ei tunne kylmien aikuisten avulla. Lapsuuden turvaamiseen liittyvät ratkaisut ovat aina hankalia, etenkin nyt sinunkin kohdallasi. Neuvolan kautta pitäisi järjestyä neuvolapsylogi, jonka kanssa voisit yrittää asiaa pohtia.