Raskaaksi 2024

Kiitoa vinkistä. En oo kuullukaan. Tai varmaan oon kuullut, mutta en oo noteerannut, että mikä normaali, normaalejahan mä käytän, enkä mitään erityisiä, mitä häh 🤭 Niin että Normal kaupan. 🤦‍♀️😄Täytyypä käydä hakemassa ja kokeilla, jos on tarve joskus. ✌️👍
Mut tosiaan, mikä herkkyys? Näytti tossa linkissä olevan 10-25. 🤔
Juu katoin kans et outo herkkyys. 😅🙈 Ei ainakaan positiivista mulla. 🤣

Milloinhan raskaustestiin pitäisi tulla ne kuuluisat ”leffaviivat” tai edes sinne päin? Tänään dpo14 ja viivat on muttei kyllä mitkään leffaviivat. Testiviiva selvästi haaleampi. 🤔 paniikki.

Äääh... Tänään dpo 10 ja kaikissa raskauksissa on tänään näkynyt testissä jotain. Tänään ei mitään. 🥲 Yk 4 odotellessa. Pisin aika mitä on yritetty on tuo 4 tai 5 kiertoa (en ole varma mistä voi laskea viimeisimmän kohdalla).

Oireet ovat myös paljastaneet. Nyt oli kyllä dpo 5-8 kohdun tuntemuksia, ja 8-9 valtavaa turvotusta, mutta ne kaikki on poissa. Väsymys oli pari PV myös ihan tajuton, mutta se ehkä selittyy sillä että kaikki muut sairasti kotona, paitsi minä.

Mutta ei pidä lannistua. Ehkä vielä joskus.

Loppuviikosta alkaen pahoinvointia, eli ehkä se oli nyt se ovulaatio sitten. Hassun aikaisin, eihän tätä kiertoa vielä kovin paljoa takana ole, tai ehkä olen vaan päivistä sekaisin kun on ollut liikaa hommaa :Face Without Mouth:

Mä laitoin koko mun mielikuvituksen peliin ja epätoivoisena kuvittelen näkeväni jotain. Dpo 9. Huomenna varmaan testattava uudestaan 😊 Ei varsinaisesti oireita, mutta joitain tuntemuksia mitä nyt on ollut joka kierrossa.
IMG_20240218_133707.jpg

Dpo 4. Osaako kukaan sanoa että mihin kaikkiin muihin hormoneihin ovulaatiotesti reagoi? :tears: Ihan testimielessä tässä seurannut ovulaation jälkeen ovistestien muutoksia. Oviksen jälkeen selkeästi haaleni todella haaleaksi, mutta tänään sain aika vahvan tuloksen. Vaihteleeko kehon LH-tasot kierron mukana miten sattuu?

Täällä nyt dpo3 ja alavatsa kipuillut kummallisesti. Lisäksi ollut metallin makua suussa. Ei kai kiinnittyminen voi tapahtua jo näin aikaisessa vaiheessa kuitenkaan? :Weary Cat Face: mulla yleensä ollut se oviksen jälkeinen aika kivutonta sinne kk alkuun saakka.

Tsemppiä kaikille piinailuun ja yrittämiseen! Täällä eka ivf-hoito ja piinailu on kamalaa! En tiedä miten lasketaan dpo nyt, mutta kp25/27. Perjantaina vasta virallinen testipäivä (lääkärin määräämä). Kuva huono, mutta siinä oli haalea viiva! Nyt vaan pitää toivoo, että se vahvistuu. Rinnat vähän välillä arat ja väsyttää ja pissattaa…🥹❤️

Liitteet

• IMG_7315.jpeg
    IMG_7315.jpeg
    347.7 KB · Katsottu: 114
Tsemppiä kaikille piinailuun ja yrittämiseen! Täällä eka ivf-hoito ja piinailu on kamalaa! En tiedä miten lasketaan dpo nyt, mutta kp25/27. Perjantaina vasta virallinen testipäivä (lääkärin määräämä). Kuva huono, mutta siinä oli haalea viiva! Nyt vaan pitää toivoo, että se vahvistuu. Rinnat vähän välillä arat ja väsyttää ja pissattaa…🥹❤️

Sormet ja varpaat ristissä, että lähtee tummumaan 🤞🥰

Milloinhan raskaustestiin pitäisi tulla ne kuuluisat ”leffaviivat” tai edes sinne päin? Tänään dpo14 ja viivat on muttei kyllä mitkään leffaviivat. Testiviiva selvästi haaleampi. 🤔 paniikki.
Kai se on ihan raskauskohtaista. Mie en oo testannu enää sen jälkeen kun digi näytti 2-3. En tiedä tulisko leffaviivat nyt 5+0/4+4 päivillä..

Täällä nyt dpo3 ja alavatsa kipuillut kummallisesti. Lisäksi ollut metallin makua suussa. Ei kai kiinnittyminen voi tapahtua jo näin aikaisessa vaiheessa kuitenkaan? :Weary Cat Face: mulla yleensä ollut se oviksen jälkeinen aika kivutonta sinne kk alkuun saakka.
Oon miettinyt ihan samaa välillä, oviksen jälkeen saattanut kipuilla hieman dpo3 ja pahimmat dpo 4-6. Esim viime kierrossa oli ja nyt meinaa taas nippailla (taitaa täälläkin olla dpo3 menossa nyt). Luteaali on ollu 12 päivää oli ovis sit kp13 tai 15. Ei voi ymmärtää enää tällä ikää mitä tää kroppa oikeen meinaa.🙈😅 oli se nuorempana helppoa tähän verrattuna 😂

Täällä aikalailla sama tilanne, dpo 4 jos päättelin oviksen oikein. Nipistelee ja vihloo hellästi molempia munasarjoja vuorotellen ja välillä menkkamaista kipua koko alavatsassa, ei koko ajan, mutta pitkin päivää ollut näitä tuntemuksia eilisillasta asti. Herättää kieltämättä toiveita. 🙈

Uutena juttuna myös tänään alkanut runsas valkovuoto ja ovislimojen tapaista vuotoa tullut. Saas nähdä kuinka käy, pidetään peukkuja. 🤭

Kp21 ja en saanut ovista kiinni vklp.. Ei tosin ole ollut mitään oireitakaan, ei limoja eikä rinnat kipeet.
Toivottavasti ei kuitenkaan jäisi tulematta, tikutan varmuudeksi vielä muutaman päivän jos olisikin vain myöhässä.. 🙁

Takaisin