okei, enteileeköhän tämä sitten jotain huonoa? oon kyllä hysteerinen nytMulla oli näin nyt tässä keskenmenneessä ja edellisessäkin. Aamulla oli kaikkein haalein ja jäätävä ero sit päivän muihin pissoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei, enteileeköhän tämä sitten jotain huonoa? oon kyllä hysteerinen nytMulla oli näin nyt tässä keskenmenneessä ja edellisessäkin. Aamulla oli kaikkein haalein ja jäätävä ero sit päivän muihin pissoihin.
On näitä onnistuneissakin raskauksissa. Se, miten pissaa erittyy hormonia ei oikeasti kerro mistään! Verikokeeseen kannattaa mennä ja seurata parin päivän päästä miten nousee, jos se yhtään rauhoittaisi sua.okei, enteileeköhän tämä sitten jotain huonoa? oon kyllä hysteerinen nyt
joo totta, pitää varmaan varata aika verikokeeseen ensi viikolle jos sinne asti pääsen tässä raskaudessa. kaksi kemiallista takana niin oon niin hysteerinen vaikkei se mitään auta.On näitä onnistuneissakin raskauksissa. Se, miten pissaa erittyy hormonia ei oikeasti kerro mistään! Verikokeeseen kannattaa mennä ja seurata parin päivän päästä miten nousee, jos se yhtään rauhoittaisi sua.
Mulla kokemusta tästä kuopuksen kohdalla, että aamun eka näytti seuraavana päivänä haalistuneen ja luulin että kesken menee. Sit kahden aamukahvin jälkeen laimeesta pissasta pärähti kunnon plussa samana päivänä.Onko muilla kokemusta että kun tekee raskaustestin aamun ekasta pissasta niin testiviiva on paljon haaleampi kuin aamun toisesta? tästäki voi jonku paniikin kehittää. Alla kuva testi siitä toisesta pissasta. Siitä ekasta en ottanut edes kuvaa ku alko heti masentaan ku tuskin huomasi eroa eiliseen. View attachment 131092
okei, enteileeköhän tämä sitten jotain huonoa? oon kyllä hysteerinen nyt
Täällä tulee vahvemmat toisesta tai peräti iltapissistä Kuin aamun ekasta :) huikean hienot viivat! Pitäisiköhän itsekkin testata rv5+2(tai 4+6) että millaiset viivat tulisi.Onko muilla kokemusta että kun tekee raskaustestin aamun ekasta pissasta niin testiviiva on paljon haaleampi kuin aamun toisesta? tästäki voi jonku paniikin kehittää. Alla kuva testi siitä toisesta pissasta. Siitä ekasta en ottanut edes kuvaa ku alko heti masentaan ku tuskin huomasi eroa eiliseen. View attachment 131092
sama täällä, että kahden kemiallisen jälkeen luotto raskauden jatkumiseen aika alhainen vaikka eihän testaaminen kerro raskauden jatkumisesta mutta huomaapa ainakin jos viivat alkaa haalistua että taas kemiallinen tuliTäällä tulee vahvemmat toisesta tai peräti iltapissistä Kuin aamun ekasta :) huikean hienot viivat! Pitäisiköhän itsekkin testata rv5+2(tai 4+6) että millaiset viivat tulisi.
Päivittelen tännekkin välillä koska en 100% osaa luottaa että raskaus menisi hyvin ja pelot on suuria...
Jos testaa joka päivä, niin silloinhan parillisten ja parittomien päivien testejä tai niistä otettuja kuvia voi vertailla keskenään.Olispa tollasta kärsivällisyyttä, että testais joka toinen päivä vaan
Ei se auta ku nyt vaa luottaa, että jos nyt ei taaskaan ole meidän aika, niin vielä se koittaa Kiitos tsempeistä!
Nojoo, kyllä se kkm mikä todettiin rv12+ (sikiö menehtynyt rv8+) niin on jättänyt aikamoiset pelot, esikoisen odotuksestakaan ei oikein osannu sit sen jäljiltä nauttia...sama täällä, että kahden kemiallisen jälkeen luotto raskauden jatkumiseen aika alhainen vaikka eihän testaaminen kerro raskauden jatkumisesta mutta huomaapa ainakin jos viivat alkaa haalistua että taas kemiallinen tuli
pahoittelut tuosta teidän menetyksestä ihan varmasti jättää jälkensä.Nojoo, kyllä se kkm mikä todettiin rv12+ (sikiö menehtynyt rv8+) niin on jättänyt aikamoiset pelot, esikoisen odotuksestakaan ei oikein osannu sit sen jäljiltä nauttia...
Mutta siulla kyllä tosi hienot viivat, ja meillä taitaa olla LA aika lähekkäin !
Onneks ollaan sen jälkeen saatu kuitenki tämä meidän esikoinen vaikka se hoitoja vaatikin. (Oli siis tosiaan se kkm luomuraskaus, niinkuin nyt tämäkin)pahoittelut tuosta teidän menetyksestä ihan varmasti jättää jälkensä.
Mulla vissiin LA 26.10.24 hankala ajatella niin pitkälle ku selviäis edes ens viikkoon kemialliset mennyt kesken sut tässä 5-6 viikolla.
Tsemppiä itsekin saman kokeneena tiedän sen pelon ja huolen raskauden jatkumisesta. Mutta päivä ja viikkokerrallaan. Itsellä ainakin varhaisultra helpotti huolia kovin ja myöhemmin myös kotidoppleri.Nojoo, kyllä se kkm mikä todettiin rv12+ (sikiö menehtynyt rv8+) niin on jättänyt aikamoiset pelot, esikoisen odotuksestakaan ei oikein osannu sit sen jäljiltä nauttia...
Mutta siulla kyllä tosi hienot viivat, ja meillä taitaa olla LA aika lähekkäin !
Mie en oo onneksi ainakaan vielä joutunut kokemaan keskenmenoja, mutta täytyy sanoa, et tuo kotidoppler oli ihan paras huolien hälventäjä itsellä, kun olin raskausajan jatkuvasti huolissani, että onko vatsassa kaikki hyvin.Tsemppiä itsekin saman kokeneena tiedän sen pelon ja huolen raskauden jatkumisesta. Mutta päivä ja viikkokerrallaan. Itsellä ainakin varhaisultra helpotti huolia kovin ja myöhemmin myös kotidoppleri.
Jep, neuvolaseuranta on jotenkin tosi harvaa, varsinkin siinä vaiheessa kun ei vielä tunne vauvan liikkeitä. Jos tästä joskus uudestaan raskautuu niin varmaan oon enemmän epäilevä raskauden jatkumiselle, kun on ainakin yksi todettu kemiallinen kans täälläMie en oo onneksi ainakaan vielä joutunut kokemaan keskenmenoja, mutta täytyy sanoa, et tuo kotidoppler oli ihan paras huolien hälventäjä itsellä, kun olin raskausajan jatkuvasti huolissani, että onko vatsassa kaikki hyvin.