Raskaaksi 2024

Mitä oireita teillä on ollut kiinnittymisen aikaan?
Mulla pitäs alkaa tänään menkat. Mutta... mulla oli ovulaatiotuntemuksia viimeviikon ke ja torstainakin vielä vähän limoja.
Tänään on tullut vähän oranssihtavaa vv, limansekaista parilla vessareissulla paperiin ja alaselkää särkee. Muutenkin valkovuoto ollut runsaampaa nyt viimeiset päivät.
Yleensä mulla alkaa menkat heti kerralla punaisena,- suoraan kuivasta kaudesta.
Mietinkin olisko tää oireilu tänään kiinnittymisestä johtuvaa?

Miten ne dpot lasketaan? Jos viimeviikon torstaina oli oviskivit pois ja limoja vielä vähän sillon, niin onko se viimeviikon perjantai(ensimmäinen ovisoireeton päivä) se dpo1. Auttakee tietämätöntä :)

Tietty ne menkat tulee nyt ja mulla on vaan joku hiiva jonka vuoksi runsaampi vv 🤦‍♀️😛
Miulla ei ollu mitää kiinnittymisoireita, esikoisesta oli. Silläkin raskaus oli aika yllätys vaikka mahdollisuus oli koko aika 😅

Dpot lasketaan niin että ovispäivä on dpo0.

Ja sitten vielä vähän ihmettelyä tänne..
Katsoin tuosta esikoisen odotuksesta dpo13 raskaustestistä kuvaa ja tämän raskauden dpo13 kuvaa. Tämän raskauden viivat on ainakin puolella tummemmat mitä esikoisesta.. oisko aihetta huoleen vai saako pelätä tuplia ? 😅

Sori tämä spämmi mutta fiilistelen nyt vielä koska kokoajan takaraivossa takoo että kohta tämä loppuu taas 🤯😓 tänään dpo11.

Jatkuisipa tämä nyt ❤️

Meillä muuten lapsettomuuslääkärille aika 28.2. ja miehen pitää käydä antamassa spermanäyte ensi keskiviikkona 🤔 kaipa pidetään niistä kiinni kun ei tiedä onko tämä raskaus ensi viikolla ohi. Vai miten te muut tekisitte?
Anteeksi kun kysyn, en löytänyt jos olet jo kertonut taustaa. Onko teidän aiemmat lapset siis yhteisiä? Mietin vain siis tuota, että pääseekö julkiselle tutkimuksiin jos on jo yhteisiä lapsia. Toki aika jo teille varattu niin ilmeisesti pääsee :)

Toivottavasti tämä pieni pysyisi matkassa ettekä hoitoihin joudu 🥰

Anteeksi kun kysyn, en löytänyt jos olet jo kertonut taustaa. Onko teidän aiemmat lapset siis yhteisiä? Mietin vain siis tuota, että pääseekö julkiselle tutkimuksiin jos on jo yhteisiä lapsia. Toki aika jo teille varattu niin ilmeisesti pääsee :)

Kaksi yhteistä lasta jos on, silloin ei enää julkinen tarjoa hoitoja. Yksityiseltä toki saa.

esikoinen on toisen miehen kanssa ja kuopus nykyisen kanssa yhteinen. Me päästiin tutkimuksiin kun mun ikä marraskuussa 40 ja yksi yhteinen lapsi. Jos olisi ollut kaksi yhteistä niin sitten ei julkiselle olisi päästy 🙄

Sori tämä spämmi mutta fiilistelen nyt vielä koska kokoajan takaraivossa takoo että kohta tämä loppuu taas 🤯😓 tänään dpo11.

Jatkuisipa tämä nyt ❤️

Meillä muuten lapsettomuuslääkärille aika 28.2. ja miehen pitää käydä antamassa spermanäyte ensi keskiviikkona 🤔 kaipa pidetään niistä kiinni kun ei tiedä onko tämä raskaus ensi viikolla ohi. Vai miten te muut tekisitte?
Hyvin on tummunut viiva, toivotaan että pysyy matkassa mukana tällä kertaa❤️🤞 pitäisin varmaan ajan sen takia et vähentää stressiä 🤣

Mitä oireita teillä on ollut kiinnittymisen aikaan?
Mulla pitäs alkaa tänään menkat. Mutta... mulla oli ovulaatiotuntemuksia viimeviikon ke ja torstainakin vielä vähän limoja.
Tänään on tullut vähän oranssihtavaa vv, limansekaista parilla vessareissulla paperiin ja alaselkää särkee. Muutenkin valkovuoto ollut runsaampaa nyt viimeiset päivät.
Yleensä mulla alkaa menkat heti kerralla punaisena,- suoraan kuivasta kaudesta.
Mietinkin olisko tää oireilu tänään kiinnittymisestä johtuvaa?

Miten ne dpot lasketaan? Jos viimeviikon torstaina oli oviskivit pois ja limoja vielä vähän sillon, niin onko se viimeviikon perjantai(ensimmäinen ovisoireeton päivä) se dpo1. Auttakee tietämätöntä :)

Tietty ne menkat tulee nyt ja mulla on vaan joku hiiva jonka vuoksi runsaampi vv 🤦‍♀️😛
En kyllä silloin tiennyt johtuvan kiinnittymisestä, mutta tuli sellaista kovaa "puukotuskipua" ja jonkun verran kiinnittymisvuotoa (kuin olisi ollut päivän kestävät niukat menkat).

Hyvin on tummunut viiva, toivotaan että pysyy matkassa mukana tällä kertaa❤️🤞 pitäisin varmaan ajan sen takia et vähentää stressiä 🤣
no en ainakaan peru sitä vielä! mieshän voi käydä sen näytteen antamassa ja katsotaan sitten päivää-paria ennen että perunko ajan (eli siis onko raskaus jatkunut; sen verran mitä siitä voi nyt tuossa vaiheessa tietää)🤔

no en ainakaan peru sitä vielä! mieshän voi käydä sen näytteen antamassa ja katsotaan sitten päivää-paria ennen että perunko ajan (eli siis onko raskaus jatkunut; sen verran mitä siitä voi nyt tuossa vaiheessa tietää)🤔
Sinuna en peruisi aikaa. Antaisin näytteet ja kävisin ainakin ensikäynnillä, osaavat varmasti kertoa sitten sieltä miten jatkossa. Ainakin on kaikki testit tehtynä (mielenrauhaa) ja ensikäynti takana, jos käykin huonosti.
Voisi olla hyvin, että ultraavat vielä sinut siellä niin ainakin saisit varmuuden, että siellä kasvaa pieni ja oikeassa paikassa. ☺️
Voit myös hyvin kertoa siellä ettet perunut aikaa, sillä km pelko on kova. Uskon heidän ymmärtävän. ☺️

Meillä ei ainakaan ultrata jos luomuraskaus. Kysyin ennen pasia että pääseekö ultraan jos tulee sitä ennen raskaaksi, sanoi ei 😁 mutta ensikäynnille voinee mennä 😊

Piti ystävänpäivänä tehä testi, mutta kuukautisethan ne sieltä tuli 😪 Katotaan miten tästä homma jatkuu. Voipi olla, että otan nyt pienen tauon kaikesta kesään asti ja katsotaan jatkuuko yritys sitten uudelleen. 🙏❤️

Noni!! Kyllä tässä jonkin asteisen paniikin voi kehittää!! 🤯🤯 pitäisikö noiden viivojen olla kehittynyt enemmän? Tänään dpo12 🤔 ainakin tuon PC :n kehitys näyttää aika vaatimattomalle 🙄 help!

Liitteet

• IMG_9281.jpeg
    IMG_9281.jpeg
    326.5 KB · Katsottu: 142
  • IMG_9279.jpeg
    IMG_9279.jpeg
    345.3 KB · Katsottu: 147
Noni!! Kyllä tässä jonkin asteisen paniikin voi kehittää!! 🤯🤯 pitäisikö noiden viivojen olla kehittynyt enemmän? Tänään dpo12 🤔 ainakin tuon PC :n kehitys näyttää aika vaatimattomalle 🙄 help!
Mun silmään näyttää ihan hyvältä kehitykseltä :) vahvat viivat!

Mun silmään näyttää tosi hyvältä 😊 itse sain esikoisen kohdalla vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä eli ehkä dpo13-14 tollasen viivan rfsun perustestiin 😄

Mulla tää on nyt eka ovulaatio sen jälkeen kun oon lopettanut imetyksen ja ei kamala millasta tää on 😵 samana päivänä kun ovisplussa niin ihan järkyttävät vatsakivut ja paha olo, mahakin turvonnu niin et näyttää ku ois jo kuudennella kuulla menossa. Halut sun muut ollu ja menny jo pari päivää ennen plussaa. Hirveesti sellasissa kivuissa ja oloissa tekeekin mieli peiton heiluttelua 🙃 ei oo tehty tätä lastensaantia kyllä liian helpoksi...

Takaisin