Raskaaksi 2024

Tämä kuva viime kierrosta, yleensä saan näin tummaa pari päivää.. Mut juu saa nähdä 😊 Voi olla että imetyksen lopetus tehnyt muutoksia kiertoon

Liitteet

• Screenshot_20240102_184351_Premom.jpg
    Screenshot_20240102_184351_Premom.jpg
    601.4 KB · Katsottu: 123
Täällä dpo2, vihdoin ovistestien tulokset laskeneet, oli pari päivää siis vielä aika korkeat.
Vielä kun 8 päivää malttaisi niin ehkä voisi jo ekat testit (negat) tehdä. Samanlainen olo on kuin viimeksi plussan tullessa, eli pessimistisenä mennään. Viimeksikin ajattelin negan testata että pääsisi uuteen hoitokertaan mutta sitten tulikin plussa joka oli aika shokki kun olin niin varma että hoidot ei tehoa.

Kp5, menkat loppuu tänään selkeesti. Ootan koska mun testit tulee postilla… Toivottavasti pakkanen ei tee hallaa testeille! (Gigi ja liuska) Tuli vasta nyt mieleen… Kevyet -24/-25c pakkasta ja postilaatikko ulkona. 🫢 mä aattelin testailla jo kp9-10 ainakin ovista. Joskus se oli aikaisemmin, viimeks ollut about kp14/15… Tää on viimeinen luomuyritys. Ens kierto on sit ehkä jo ivf… Se selviää reilun viikon päästä.

Nyt tuli jo vähän kellertävää paksuhkoa limaa, eilen valkuaismaista 🤔 toivottavasti ei mitään tulehdusta

Voisi enemmänkin viitata siihen että ovis mennyt ja keltarauhanen siellä värjää vv:tä😊

Niinpä, mutta testin mukaan tänään voisi olla ovulaatio 🤔 äh on kyllä outo kierto tai sit vasta muutaman päivän päästä iskee kunnon oireet ja viivat. Tai ovuloimaton. Ei se ollut kuin se yksi limamöykky ja ehkä vähän kellersi, sori TMI 🙈 vähän kyllä mietin jos tämän kierron suuret määrät niitä särkylääkkeitä teki nyt jotain..

Hei, liitynpäs minäkin tähän ketjuun! 😊 Olenkin ihan uusi koko foorumilla, nähtäväksi jää kuinka aktiivisesti muistan seurailla ja kirjoitella.

Meillä yritetään ensimmäistä. Ehkäisy jätettiin pois kesällä -22 ajatuksella, että tulee jos tulee. Ja kun ei tullut, niin viime keväänä aloin tikkutteleen oviksia kun aloin jo epäileen ovuloinko ollenkaan, kun mulla on pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Hyvin olen kuitenkin saanut tikuilla niistä kiinni, eli ilmeisesti ovuloin 👍🏻

Tässä juuri paraikaa tuskailen taas jälleen erilaisen ja ihmeellisen kierron kanssa. Lauantaina alkoi tiputtelu, mulle normaalia ennen menkkoja, kestää yleensä pari päivää. Nyt se on kestänyt neljättä päivää vielä tänäänkin niin, että puolet päivästä ei tullut yhtään mitään. Iltaa kohden kuitenkin homma jatkui ja vuoto lisäänty. Tietysti petyin taas, vaikka tiesihän sen. Ja kuitenkin samalla vielä vähän toivon, että aamulla kun herään, niin kuukuppi oliskin tyhjä ja koko vuoto loppuis ennen aikojaan ja pääsis tekeen testin 🙈

Liityn mukaan myös. Eli olen 37 v ja itselle olisi kolmas haaveissa ja miehelle 40 v, ensimmäinen. Omat lapset jo isohkoja eli tänä vuonna 16- ja 12-vuotiaat. Nyt olisi käynnissä yk 0/1 , koska eilen kävimme poistamassa kuparikierukan eikä muuta ehkäisyä ole ollut. Tällä hetkellä kp 17/28.

Liityn mukaan myös. Eli olen 37 v ja itselle olisi kolmas haaveissa ja miehelle 40 v, ensimmäinen. Omat lapset jo isohkoja eli tänä vuonna 16- ja 12-vuotiaat. Nyt olisi käynnissä yk 0/1 , koska eilen kävimme poistamassa kuparikierukan eikä muuta ehkäisyä ole ollut. Tällä hetkellä kp 17/28.
Hei täällä melkein sama tilanne. Mä 37, mies 40v, mulla 2 vanhempaa lasta ja miehellä ei omia vielä ole😅 meillä kylläkin yritystä jo useampi vuosi.
Tsemppiä sinne 😊

Hei täällä melkein sama tilanne. Mä 37, mies 40v, mulla 2 vanhempaa lasta ja miehellä ei omia vielä ole😅 meillä kylläkin yritystä jo useampi vuosi.
Tsemppiä sinne 😊
Onpa hauska sattuma 😊 Vähän jännittää kauan menee, että nappaa. Edellisissä raskauksissa tärppäsi nopeasti, mutta ikääkin oli huomattavasti vähemmän.

Minulla on siis olllut yhteensä viisi raskautta vuosina 2007-2012, joista kaksi onnistunutta, kaksi sponttaania keskenmenoa ja yksi keskeytynyt keskenmeno. Syytä keskenmenoille ei ikinä tutkittu, joten tämäkin lisää hiukan jännitystä tulevasta.

Mä tänne pari päivää sit kirjottelin, että hermot taas menee kiertoon, kun en saanut ovisplussaa kiinni ja ovislimat jo loppui. Vannotin myös, etten enää testaile 🙈😆 nohh eilen alkoi tuntuu, et mitäs jos se ovis kolkutteleeki vasta nyt ja iltapäivästä ja illalla tuli melkein positiiviset testit. Nyt aamusta sit selkee plussa 👏 toivottavasti oikeasti ovuloisin. Vatsassa vähän nippailee, rinnat eilen arat, tänään vaan nännit arat. Ovislimaa näky eilen tauon jälkeen mut hyvin vähänlaisesti. Tänään kp17 menossa.

Liitteet

• 20240103_084707.jpg
    20240103_084707.jpg
    699.9 KB · Katsottu: 108
Mä aloin kans nyt miettiin noita särkylääkkeitä. En oo ennen niin ajatellut vaan tosiaan useissa lähteissä on että ei kannattais just ovista ennen hirveästi syödä. Aivan järkyttävä hammassärky siis täällä ja pakko on kyllä särkylääkesetti ottaa, pelkkä panadol ei auta 😩 ei voi mitään, tuskin jatkuva kova kipu ja sen aiheuttama stressitilakaan on kropalle ja näille jutuille hyväksi. Onneksi sain iltapäivälle ajan hammaslääkäriin.

Täällä olis uutta yritystä toiveissa. Tai siis odotellaan menkkojen alkamista minipillereiden lopettamisen jälkeen. Vasta viikko mennyt, ei mitään muistukuvaa kauanko viimeksi meni että kierto käynnistyi (minulla aina minipillerit lopettaa menkat, ihanaa!). Meillä alkaa ikää olla jo jonkin verran, täytän helmikuussa 40 ja mies on kohta 43. Meillä on yksi yhteinen melkein 2-vuotias taapero (2/22) ja ennen häntä yksi varhainen km (2/21). Yhteensä esikoisen yrittämiseen tuo km mukaan lukien meni hieman alle vuosi.

Mietin että kävisinkö yksityisellä mittaamassa kierron palattua kilppariarvot (minulla oli edellisen yrityksen ja raskauden ajan tyroksiini tukilääkityksenä kun km jälkeen huomattiin kilpparivasta-aineet korkeiksi) ja muita perusjuttuja. Miehellä todettiin viimeksi hieman vinoja simppoja mutta määrä oli muuten niin suuri ettei meille suositeltu inssiä tms. Mutta, jännittää ihan sikana; alkaako ne menkat edes enää, onko hyviä munasoluja, kauanko menee että tulisi plussa, meneekö kesken, jaksaako sitä peittoa heiluttaa taaperoarjessa niin paljon että jotain voisi edes tapahtua :tears: painokin itsellä hilautunut ihan hurjiin lukemiin yövalvomisten, huonon syömisen ja tän syksyn päiväkotiflussien myötä. Painon normalisoinnista olis varmaan hyvä aloittaa 💪

Onko kellään muuten kokemusta että ovislimat (?) tulisi jo ennen ovista; siis tyyliin viikkoa ennen ja loppuukin jo 3-4 päivää ennen ovisplussaa 🙄 en tiedä mitähän tämäki sit on. Ennen ei ole tämmöistä ollut..

KP 18 - 27/28 Dpo3 , tai max 4 ja ei mitään mainittavaa! Olisko kuitenkin munis jäänyt irtoomatta tai sit vaan en oo hedelmöittynyt kun ei oo niitä samoja juttuja kuin raskauskierroissa. Vähän alavatta jomoo mutta en tiedä siitäkään. Toivottavasti kuitenkin ovuloin ettei mee ikuisuus kun uusi kierto starttaa🙄 Stressaa jo valmiiksi ne petihommat kun ne alkanut miehestä tuntuu jo ihan pakkopullalta!

Onko kellään muuten kokemusta että ovislimat (?) tulisi jo ennen ovista; siis tyyliin viikkoa ennen ja loppuukin jo 3-4 päivää ennen ovisplussaa 🙄 en tiedä mitähän tämäki sit on. Ennen ei ole tämmöistä ollut..
Mulla! Ja seitsemän lasta ja useasti raskautunut nytkin kahdeksatta yrittäessä että ei haittaa ainakaan ole!

Moikka! Tulen mukaan kuumeilemaan toista pientä. Meillä on taapero 10/22 ja toisen yritys aloitettiin 10/23. Tulin heti raskaaksi mutta se päättyi tuulimunaan varhaisultrassa. Ennen taaperon odotusta oli myös tuulimunaraskaus ekalla yk:lla. Ihmeellisen huonosta tuurista saa varmaan syyttää ikää, olen nyt 41 v. Suvussa on kuitenkin tehty lapsia tässä iässä ja kävin testeissä 1/22, jolloin AMH oli erinomainen. Uskon ja toivon, että tärppää vielä ja menee loppuun asti kun ei kai tässä muutakaan voi. Plussatuulia!🙏🌈

No mulla on just täl hetkel tällänen tilanne, koskaan aiemmin ei oo kyl näin käyny 😬 eli kp11-14 runsaasti ovislimaa, en saanut kuitenkaan ovisplussaa testeihin. Nyt tänään tuli sit kunnon ovispussa testiin ja tässä välissä on ollut ihan kuivaa muuten, mutta eilen tuli kertaalleen vähän ovislimaa. En ymmärrä kroppaani 😅

Aamulla tuli kiusattua itteään ja testattua. Meinasin jo laittaa aamulla ennen töille lähtöä tänne et tyylipuhdas negahan se, mutta en kahtonu ku värjäytymisen ja tyrkkäsin pettyneenä kaappiin. Aamukahvin jälkeen tottakai piti vielä kurkata hetkee myöhemmin ja hailurahan siellä taas.🥴 saa nähä vahvistuuko tuo tuosta mihinkään, tuskin, usko ei kovin vahva ole. Dpo 11 menossa. Oli sentään sen verran vahvuutta tuossa ettei tarvinnut käännellä ja väännellä että otti selvää.🙄 alan turhautua näihin hailuroihin jotka ei koskaan vahvistu.😔
IMG_20240103_070036~2.jpg

Täällä pitäisi uuden kierron alkaa vkonloppuna. Tässä kierrossa ei pahemmin yritystäkään ollut oikeaan aikaan joten ei hirveemmin toivoakaan siis... Jotenkin silti toivoo et tässä kierrossa ovis oiskin sattunut eri aikaan kuin yleensä ja oiskin käynyt tuuri 😅

Takaisin