Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisi enemmänkin viitata siihen että ovis mennyt ja keltarauhanen siellä värjää vv:täNyt tuli jo vähän kellertävää paksuhkoa limaa, eilen valkuaismaista toivottavasti ei mitään tulehdusta
Voisi enemmänkin viitata siihen että ovis mennyt ja keltarauhanen siellä värjää vv:tä
Hei täällä melkein sama tilanne. Mä 37, mies 40v, mulla 2 vanhempaa lasta ja miehellä ei omia vielä ole meillä kylläkin yritystä jo useampi vuosi.Liityn mukaan myös. Eli olen 37 v ja itselle olisi kolmas haaveissa ja miehelle 40 v, ensimmäinen. Omat lapset jo isohkoja eli tänä vuonna 16- ja 12-vuotiaat. Nyt olisi käynnissä yk 0/1 , koska eilen kävimme poistamassa kuparikierukan eikä muuta ehkäisyä ole ollut. Tällä hetkellä kp 17/28.
Onpa hauska sattuma Vähän jännittää kauan menee, että nappaa. Edellisissä raskauksissa tärppäsi nopeasti, mutta ikääkin oli huomattavasti vähemmän.Hei täällä melkein sama tilanne. Mä 37, mies 40v, mulla 2 vanhempaa lasta ja miehellä ei omia vielä ole meillä kylläkin yritystä jo useampi vuosi.
Tsemppiä sinne
Mulla! Ja seitsemän lasta ja useasti raskautunut nytkin kahdeksatta yrittäessä että ei haittaa ainakaan ole!Onko kellään muuten kokemusta että ovislimat (?) tulisi jo ennen ovista; siis tyyliin viikkoa ennen ja loppuukin jo 3-4 päivää ennen ovisplussaa en tiedä mitähän tämäki sit on. Ennen ei ole tämmöistä ollut..
No mulla on just täl hetkel tällänen tilanne, koskaan aiemmin ei oo kyl näin käyny eli kp11-14 runsaasti ovislimaa, en saanut kuitenkaan ovisplussaa testeihin. Nyt tänään tuli sit kunnon ovispussa testiin ja tässä välissä on ollut ihan kuivaa muuten, mutta eilen tuli kertaalleen vähän ovislimaa. En ymmärrä kroppaaniOnko kellään muuten kokemusta että ovislimat (?) tulisi jo ennen ovista; siis tyyliin viikkoa ennen ja loppuukin jo 3-4 päivää ennen ovisplussaa en tiedä mitähän tämäki sit on. Ennen ei ole tämmöistä ollut..