Raskaaksi 2024

Voi harmi kun oli lähikaupasta tyhjennetty pc:t. Tuli testiajalla se kuuluisa.. jonka sai nyt jopa ikuistettua kuvaan ja myös kuivuttua tikkuun jäi hiukan väriä. Tiedä sitten oliko liian nopeasti dipattu.
Oloja ei oikeastaan ole ollut, paitsi että kiinnitin huomiota limailuun joka on nyt jatkunut useita päiviä ja muutenkin kostea olo. Äsken kouraisi pari kertaa kohdun seudulta. Nyt kp 26 ja oletetusta oviksesta ei mitään hajua.
Näkyy siinä jotain toivotaan että vahvistuisi😍

Hö, kp16 ja eilen oletettu ovis tai jo aiemmin ja ei nännikipua😕 aina ollut nänni kipu heti oviksen jälkeen seuraavana päivänä kun oon raskautunut, oli kemiallinen tai normaali raskaus! Voi hitto tää oli taas tässä tää kierto👀

Minäkin nakkasin itseni listoille, vaikka aika harvoin tulee kirjoiteltua. Mutta se ei liene haittaa?

Esikoisen syntymän jälkeen kierto ollut epäsäännöllinen ja nyt on sitten saavutettu epäsäännöllisyyden tämänhetkinen huippu: jo kahdet kuukautiset jääneet välistä. Miljoona raskaustestiä olen tehnyt ja perjantaina kävin verikokeissakin, joten kai sitä on vain uskottava, että ei sitä raskaana olla. Vaikka ei ole koskaan ennen käynyt näin että kuukautusia olisi jäänyt välistä.

Emmehän me edes kauan ole toista yrittäneet, mutta jotenkin itse olen jo valmistautunut siihen ajatukseen, että lapsiluku jäisi vain yhteen. Olisin jopa ihan ok sen kanssa. Puolisolle tämä vain tärkeämpi asia, mikä sitten ahdistaa hieman itseäni. Itse olisin sitä mieltä, että vuosi yritetään ja jos ei onnistu, niin se oli sitten siinä. Mutta puolisoa on alkanut huolestuttamaan nyt kun kuukautisia on jäänyt välistä. Itse haluaisin edelleen mennä sillä ajatuksella, että vuosi yritetään, enkä mitään kiertoa tasoittavia lääkkeitäkään haluaisi. Haluaisin vain mennä sillä ajatuksella, että onnistuu jos onnistuu. Mutta olisiko se kuitenkin liian julmaa puolisoa kohtaan? Kun ei minulla itselläni kuitenkaan mitään toista lasta vastaan ole, mutta jotenkin vain tuntuu, että en halua koko elämän pyörivän "ikuisesti" lapsen yrittämisen ympärillä.

Taidan lopultakin hypätä tänne foorumeille, edellisestä kerrasta kymmenen vuotta aikaa. On vain hieman tukijoukot vähissä tämän asian kanssa, ketkä ymmärtäisi näitä korvien välissä pyöriviä ajatuksia..

Meillä siis ensimmäisen yhteisen yritystä huhtikuusta -23 alkaen, km rv 7 loppuvuodesta takana ja nyt menossa taas dpo 9. Lapsia molemmilla edellisistä suhteista. Näin niinku tiivistetysti taustat.

Alkaa aika raskasta olla tämä jo tälleen päälle 30v ja usko onnistumiseen meinaa loppua. Jotain ongelmaa ilmeisesti kiinnittymisen kanssa, erilaisia hailuroita on tullu testattua ja petyttyä kerta toisensa jälkeen.

Sen verran tullu foorumeilla pyörittyä tänä aikana, etsien "vippaskonsteja", oon kokeillu geleet, vadelman- ja poimunlehtiteet, punkut, ananakset, loman vietot, ovis-testit jne. Käytössä enää foolihappo reiluna, mamma vitamiinit ja siveydenpuu-uute.

Jollain tasolla on sinänsä lipsuttu jo ns väkipakkomeiningistä, tikutan oviksen vaan varmistaakseeni että on sillon ku yleensäkin ja annetaan peittojen heilua. Alan vain epäillä, ettei vika olekaan vain minussa sairauksieni vuoksi (endometrioosi). Saa nähdä, tuleeko tästä lopulta yhtään mitään. Ois vaan se iltatähti kovin toivottu!

Minäkin siirtyilen tänne ryhmään, kun uuden vuoden kunniaksi kp1 tänään 😩 Terolutit sotki kierron ja se venyi melkein 40päivän mittaiseksi. Itsellä kun ovis on tapahtunut vasta kp20-25 välillä niin johan tässä taas saa sitäkin odotella😁

Uuden vuoden aloitus pitäisi olla kai toivoa täynnä, mutta tällä hetkellä tuntuu, että mistähän sitä taas löytäisi ne toivon kipinät🙄 Onneksi on tällainen ryhmä, mihin voi kirjoitella ja saada vertaistukea, kiitos siitä!❤️

Ihanaa ja plussantäyteistä uutta vuotta kaikille!🩷

Tervetuloa porukkaan uudet! Ja tsemppiä, ei ole tämä elämä aina helppoa. Nyt alkoi uusi vuosi, toivottavasti tämä on entistä parempi ja meillä on onni myötä!
Itsellä kp20 ja dpo7... Testaan aikaisintaan dpo13... Ehkä maltan odottaa kp28 asti.. todennäköisesti en malta.. mutta yritän...
Eilen illalla jomotti hieman alavatsassa.. yö meni pyöriessä.. ja tänään on tuntunut vähän rinnoissa...hajuaisti tuntuu liian tarkalta.. Mutta ei mitään ihmeempää tai varmempaa vielä..
Piinaa siis vielä varmaan ainakin viikko vielä... 🙈

Muokattu viimeksi:
Täällä kp4 ja aaton aattona tuli sit otettua sitä viiniä vähän liikaakin. Toivottavasti ei sotke kiertoa. Oon sievistelly koko viime vuoden, että jatkan samaan malliin. Ei toi riekkuminen oo mun juttu enää. 😀 Uusi vuosi vaihtui rennoissa merkeissä ja nyt odotan mun testejä saapuvaksi postista. Ekaa kertaa testaan digeillä ovista. Seuraava kierto on sit jo ivf-hoitokierto, jos nyt ei tärppää.
Hyvää vuotta 2024!❤️

Hyvää ja plussan täyteistä vuotta 2024 täältäkin ❣️

Täällä vähän epäselvyyksiä taas oman kierron kanssa 😔🤦🏼‍♀️ en jaksais enää tälläistä arpomista. Eli nyt kp15, cb vilkutti useamman päivän, mutta tasavahvoja viivoja mihinkään liuskoihin tai pysyvää hymyä ei tullut. Ovislimaa tuli runsaasti kp11-14 (liekö tässä kierrossa nautittu greippimehu vaikuttanut positiivisesti? 😁), mutta nyt ihan kuivaa eikä enää mitään ovikseen viittaavaa. Eli ovis tapahtui ja lh-piikki ei vaan jäänyt kiinni testeihin (näin kävi yhdessä kierrossa) tai sitten estrogeenitasot nousi mutta lh ei ja kroppa jätti ovuloimatta (näin tapahtui toissa kierrossa). Ainakin tallettelut tehtiin otolliseen aikaan, jos se ovis tapahtuikin. Aloitin nyt ohjeen mukaan tänään terolutin, kun on kiertoja tasaamaan määrätty enkä aio testailla enää mitään 😐

Voi harmi kun oli lähikaupasta tyhjennetty pc:t. Tuli testiajalla se kuuluisa.. jonka sai nyt jopa ikuistettua kuvaan ja myös kuivuttua tikkuun jäi hiukan väriä. Tiedä sitten oliko liian nopeasti dipattu.
Oloja ei oikeastaan ole ollut, paitsi että kiinnitin huomiota limailuun joka on nyt jatkunut useita päiviä ja muutenkin kostea olo. Äsken kouraisi pari kertaa kohdun seudulta. Nyt kp 26 ja oletetusta oviksesta ei mitään hajua.
Ootko tehnyt uutta? :)

@Wendla hankalia tilanteita nämä.

Meillä niin päin, että mies enemmän tjottailee ja on puhunut sen suuntaisia, ettei haluaisi lähteä hoitoihin, jos ei tärppää luomukeinoin. Tämä tietenkin aiheuttaa itsessäni stressiä ja pientä pelkoa, että jos tämä ei nyt pian onnistu, se oli sitten siinä. En tiiä, toisaalta en itsekään ehkä jaksaisi enää kovin pitkään tällaista koko elämän pyörimistä kiertojen mukaan. Aluksi tää homma jopa piristi parisuhdetta, mutta en tiedä pidemmän päälle...

Tsemppiä teille!

Täällä kp 28 ja kierrot aina 27-28 päivää. Menkat ei tänään alkanut, mut toisaalta perjantaina tein negatestin eli en ole raskaanakaan 🤔 Ehkäpä ne alkaa yöllä sitten 🤷🏼‍♀️

Onko teillä millaista valkkari ennen menkkoja? Mulla se limainen vuoto ei lopu, on siis hyvin paljon ovislimaa muistuttavaa ja välillä myös vetistä. En ole maaliskuun plussasta merkannut, oliko silloin tällaista. Negakierroista en muista näin pitkään jatkuneen, yleensä tosi kuivaa ollut ennen seuraavaa kiertoa.

Onko teillä millaista valkkari ennen menkkoja? Mulla se limainen vuoto ei lopu, on siis hyvin paljon ovislimaa muistuttavaa ja välillä myös vetistä. En ole maaliskuun plussasta merkannut, oliko silloin tällaista. Negakierroista en muista näin pitkään jatkuneen, yleensä tosi kuivaa ollut ennen seuraavaa kiertoa.
Mulla dpo oletettavasti 1 kohta 2 ja ihmetellyt samaa tänään että vetistä vuotoo tulee🤔 onko tää spermaa vai mitä hittoa. Ei kai nyt ovislimat jälkikäteen tuu..
Mullakin ollut kuivaa yleensä. Mutta muistan itsellä että ainakin tokaksi viimeisessä raskaudessa josta lapsikin niin tuli vetistä vuotoo ennen plussaa...

Mulla dpo oletettavasti 1 kohta 2 ja ihmetellyt samaa tänään että vetistä vuotoo tulee🤔 onko tää spermaa vai mitä hittoa. Ei kai nyt ovislimat jälkikäteen tuu..
Mullakin ollut kuivaa yleensä. Mutta muistan itsellä että ainakin tokaksi viimeisessä raskaudessa josta lapsikin niin tuli vetistä vuotoo ennen plussaa...

Okei. Ei kyllä mullakaan limoja ole enää ovisplussan jälkeen ilmennyt, loppuu hyvin äkkiä lh-piikin jälkeen. Meillä edellisestä pupuilustakin aikaa jo 5pv ni ei voi johtua seksistäkään. Ota nyt tästä kropasta ja sen toiminnasta tolkkua.. ei kai tässä auta kun ootella, joko plussaa tai menkkoja. Oon kyllä jotenkin omalla kohdalla menettänyt uskon plussaan tän kierron osalta jo, mutta toivotaan että sulla enteilee raskautta🤞🏼

Mulla ainakin nyt syksyn tullu limoja vielä dpo3 (vähän) ja sit kosteeta menkkoihin asti..

Nyt kp14 ja ovis lähellä.. yks testi oli jo melkein plus mut en usko että vielä huippu meni, kipuja ei ole paljoa ollut, tänään kunnon limat. Huomenna jatkuu testailu, kokeilen aamulla tikulla ja jos se tumma niin myös digillä.. oon joutunut buranaa ottamaan viikon sisällä pari kertaa, toivottavasti ei tee hallaa.. Tai siis ainakaan siirrä/estä ovista, limakalvo muutenkin huono eli sama se jos siihen vaikuttaa, tuskin kuitenkaan tärppäisi..

Mulla ainakin nyt syksyn tullu limoja vielä dpo3 (vähän) ja sit kosteeta menkkoihin asti..

Nyt kp14 ja ovis lähellä.. yks testi oli jo melkein plus mut en usko että vielä huippu meni, kipuja ei ole paljoa ollut, tänään kunnon limat. Huomenna jatkuu testailu, kokeilen aamulla tikulla ja jos se tumma niin myös digillä.. oon joutunut buranaa ottamaan viikon sisällä pari kertaa, toivottavasti ei tee hallaa.. Tai siis ainakaan siirrä/estä ovista, limakalvo muutenkin huono eli sama se jos siihen vaikuttaa, tuskin kuitenkaan tärppäisi..
Apteekkari sanoi mulle, että ei ole raskautumista estävää vaikutusta parilla buranalla, kun jouduin hakemaan migreeniin.

Vaihtelee, joskus on kuivempaa ja joskus enemmän limoja, ehkä pari päivää ennen menkkoja lisääntyy joka tapauksessa.

Takaisin