Raskaaksi 2024

Ootko laittanut noita sun tuloksia premom sovellukseen? Mulla myös oviksen jälkeen yllättävän tummia viivoja pari päivää, mutta lukema silti selkeästi pienempi kuin LH piikissä. Suosittelen tuota sovellusta, helpottaa seuraamista ja viivojen analysointeja 😊. Mullekin tuota suositeltiin ja olen kyllä hyväksi havainnut 🤗. View attachment 129414
Heii🥰 Kuinka tää sovellus toimii? Että kannattaako latailla🤔

KP24/28 eilen alkoi rinnoissa "paineen/kylmän" tunne... Dpo10 ovistestin perusteella.
Saapa huomata, että tuleeko muita oireita, väsymystä on ja vilun väristyksiä iltapäivällä normaalia aikaisemmin, menee kyllä nopeaan ohi.. toissapäivänä tuntui ihan, että nouseeko kuume, kun palelin.. mutta meni sitten ohi..
Sunnuntaina voisi ehkä testata.. tai sitten maltan mieleni ja testaan vasta kun/jos menkat ei ala maanantaina 🤔🙈
Sen verran monta pettymystä mahtunut näihin vuosiin..🥺 toki oon niin kärsimätön...🤪 Että jos tulee lisää oireita (kuviteltua tai tosia) voi olla etten malta odottaa tiistaihin.. dpo15 🙈

Muokattu viimeksi:
Täällä tänään pärähti vähän yllättäen plussa eli pysyvä hymynaama CB:n dual -testiin :Eyes: Yleensä on vilkutellut pari päivää ainakin, nyt ei ollut kuin yksi vilkkuva päivä ja sitten plussa. Myös liuskoihin tuli yllättävän vahvat viivat vaikka yleensä tuntuu etten saa niihin kuin mitä sattuu hailuroita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kp12 vasta tänään eli tosi aikaisessa on mutta jospa sillä ei ole merkitystä...

Ite ainakin tykkään että on helppo käyttää, siinä on suoraan etusivulla sitte sellanen vaihtoehto että pääsee ottaan kuvan testistä ja se listaa ne sitten tuonne ja vertaa niitä viivojen vahvuuksia. Aika näppärä mielestäni. Näyttää myös arvion kierron hedelmällisistä päivistä sen mukaan mitä sinne on tietoja syöttänyt. Toki tietosuojan kannalta en tiiä miten turvallinen, oli jotain päivityksiä tullut sitten viime yrityksen ja jotain tietojen luovuttamisista siinä infottiin mutta vähemmän yllättäen en jaksanut lukea kaikkea kunnolla läpi :rolling:

Muoks. Tässä vielä liitteenä kuva omista liuskoista 😌

Liitteet

• IMG_9867.jpeg
    IMG_9867.jpeg
    711.3 KB · Katsottu: 102
Mä latasin kans ton premom ja viime kierron sinne tikuttelin mutta en kyllä ymärrä millä järjellä se mun viivoja tulkitsee kun tosi hailuran viivan se merkas high, sit se heitti sen peakin johonkin yhtä hailuraan viivaan ja sit kun sain tasavahvat viivat ni siitä ne luvut oli paljon pienemmät kun minkä se siihen peakkiin merkkas? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Poistin sit sen koko kuvan sieltä ni sit se teki uuden peakin ja high niistä plussista. Katotaan mitä se tässä kierrossa tuumii mun viivoista.

Mun mielestä myös helppo käyttää ja seurata omaa kiertoa ja hedelmällisiä päiviä. Saa myös lisäiltyä oireita yms samalla tavalla kuin noissa muissakin naisten kalenterisovelluksissa. Toki kannattaa seurata liuskojen vahvuuksia paljaallakin silmällä ja seurailla muita oireita 😊. Mun tapauksessa toi premom on ainakin bongannut oviksen liuskoista oikein. Mulla ovis tapahtui oireista päätellen yöllä ja todennäköisesti high peak olis ollut vielä tummempi jos olisin yöllä testannut. Mulla on lisäksi toinenkin sovellus, jota käytän, mutta tuohon premomiin tykkään syöttää ovistestit ja ovikseen liittyvät asiat 😊.
Mulla oli viimekierrossa kemiallinen joka meni kesken viikolla 5. Kävin hiukan vajaa viikko sen jälkeen yksityisellä gynellä. Nyt on 23.1 tulossa aika julkiselle puolelle tutkimusten aloitukseen. Yksityisen gyne määräs mulle lugesteroneja tähän kiertoon, koska useampi kemiallinen takana ja epäily kiinnittymisen häiriöissä. Oviksen tikutin nyt tästä kierrosta ja tallettelujakin on hyvin. Nyt on dpo2 ja luget aloitan ylihuomenna. Toivon super paljon, että kun 23 päivä on tutkimukset, niin siellä voitais todeta että oonkin jälkeen raskaana. Mutta katsotaan miten menee 😊.

Nyt kp19 ja dpo4 tai 5 ja menin huvin vuoksi tekemään tuon rfsu liuskan! Selittäkää mulle tää, tuli heti näkyviin testiajalla ja olo vaaleenpunertavaa sävyä. Siis miten nää on näin sysipaskoja? Ja kuivuttuaan näkyy viiva edelleen ja vähän paremmin selkeempänä. Ei ole hävinnyt. Eli susi testi. Ainoo mahdollinen olis kiinnittymisdippi🤔

Liitteet

• IMG_20240104_121610.jpg
    IMG_20240104_121610.jpg
    490 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
Nyt kp19 ja dpo4 tai 5 ja menin huvin vuoksi tekemään tuon rfsu liuskan! Selittäkää mulle tää, tuli heti näkyviin testiajalla ja olo vaaleenpunertavaa sävyä. Siis miten nää on näin sysipaskoja? Ja kuivuttuaan näkyy viiva edelleen ja vähän paremmin selkeempänä. Ei ole hävinnyt. Eli susi testi. Ainoo mahdollinen olis kiinnittymisdippi🤔
en ole kyllä itse noita samaisia testjä käyttänyt mutta ainakin ne "testaa 6 päivää ennen"- testi antaa semmosia "vääriä" positiivisia tai siis että näyttää että olisi viiva muttei sitten missään muussa testissä ole ja menkat alkaa 🙄🤷‍♀️

en ole kyllä itse noita samaisia testjä käyttänyt mutta ainakin ne "testaa 6 päivää ennen"- testi antaa semmosia "vääriä" positiivisia tai siis että näyttää että olisi viiva muttei sitten missään muussa testissä ole ja menkat alkaa 🙄🤷‍♀️
Niistä mullakin kokemuksia, näitä en oo tehnyt kun kuulemma niin epäherkkiä. Mä tarkistan tän pc liuskalla. Jos siinä olis viiva niin sit on kyllä kiinnittynyt munanjohtimeen. Aiemmin en oo raskautunut. Koska oli se kemiallinen ja testasin sen pois ja menkat oli ihan jäätävät ja kipeät. Eikä oikeen seksikkään ole ollut sillain et olis mahdollista. Oviskin tikutettu. Ellei ovis voi olla sit aiemmin ennen Lh huippua, ei kai nyt sentään.

Tein toisen rfsu ja nega eli noi on kyllä kauheita testejä! Menin ihan paniikkiin että on johkin putkeen sit täytynyt kiinnittyä, mutta onneksi tuo toinen on nega eli nou hätä sen suhteen😂 En ikinä tee noita testejä, enkä nytkään olis ellei mies olis ostanut.

Näihin en kyllä myöskään luottaisi varhaisessa testaamisessa ainakaan. Mullakin sattui noita viimeksi olemaan kaapissa ja sain tuolla ihan ok plussan ja samaan aikaan pc oli ihan haalea haamu. Silloin kyllä myös varhainen digi näytti raskaana. Ja silloin siis kyllä olin raskaana. Myöhemmin toinen vastaava näytti viivanpaikkaa/ negaa, mutta silloin pc oli kyllä jo vahvempi. Ehkä noilla voisin testaa seuraavaksi vasta viivojen vahvistumista kun menkat reilusti myöhässä. Toisaalta haluan alusta asti ”hyvää viivaa” niin valitsisin silti pc liuskat mieluummin. Noi vois mun puolesta poistaa myynnistä, samoin ne rfsu varhaiset 😆.

Mä tein dpo7 herkän testin (Raskauskeijun liuska) ja siihen piirtyi ”jotain” mittausajan lopulla. Uskon viivanpaikkaan, mutta tulee tässä nyt jännättyä ennen kuukautisia. 🤪
Jännittävää, onko sulla kuvaa? Toivottavasti se jokin on alkava haamu ja vahvistuu tulevien päivien myötä 😊. Mä oon noissa kemiallisissa niin monesti joutunut pettymään, kun olen plussannut ennen menkkojen alkua, ja sit joutunutkin pettymään kun ovat alkaneet viikon tms myöhässä kuitenkin ja kesken on mennyt. Nyt olis suunnitelmissa testata vasta aikaisintaan dpo12, mutta kyllähän te kanssasisaret tiedätte…mission impossible 🙈🤭😅.

Minusta tää näyttää kuvassa siltä, että väriä on kertynyt viivanpaikan molemmin puolin?

Olen seuraillut vauvakuumeeni kanssa tätä ryhmää jo 2022 vuodesta lähtien, vaikka meillä varsinaista yritystä ei olla aloitettukaan vielä. Alaa vaihtanut mieheni on valmistunut yliopistosta, ja etsii vielä työpaikkaa, oli puhetta että aloitetaan yrittäminen sitten kun työpaikka on löytynyt.
Meillä käytössä kondomit (kierukka poistettu viime kesänä), ja niitä on käytetty joka kerta, mutta pari kertaa se on kyllä laitettu vasta seksin loppuvaiheessa..

Näillä pohjustuksilla, muhun iski eilen todella vahva fiilis siitä, että oon raskaana... Tein testin sekä eilen iltapäivällä että tänään aamulla, ja negatiivista näyttää, mutta oon silti ihan varma, että jotain tapahtuu. En ole koskaan ollut raskaana, joten en tiedä miltä se tuntuu, mutta silti tämä tunne vaan on tosi vahva! Onko tällainen yhtäkkinen tunne ihan normaalia tai yleistäkin? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Saapa nähdä olenko oikeassa. Vauva olisi kyllä tervetullut joka tapauksessa, vaikka olisikin ottanut varaslähdön.

Varsinaisia raskausoireita mulla ei mielestäni ole ollut, mutta aloin tutkimaan asiaa sen jälkeen kun tämä vahva raskaana-tunne tuli, ja tosiaan jouluaattoaamuna oli yksi tällainen kondomin myöhään laittaminen, ja sattuipa flon mukaan näköjään olemaan ovulaatiopäivä... Mun kierto on aika pitkä, yleensä n. 35pv (33-40), joten nyt ois noin dpo 11, menkkojen pitäis alkaa ens viikon ke, joten eikö se ole vielä mahdollista, että tämä tunne pitää paikkaansa, mutta ei vaan näy vielä testeissä?
Samoin niitä oireita oon nyt sit myös alkanut huomaamaan, eilen ja tänään pientä tiputteluvuotoa ja tunti sitten alkoi menkkakipua vastaava kipu, mut tosiaan menkat ei mulla ikinä ala näin aikaisin (nyt kp30).

Jännittävää, onko sulla kuvaa? Toivottavasti se jokin on alkava haamu ja vahvistuu tulevien päivien myötä 😊. Mä oon noissa kemiallisissa niin monesti joutunut pettymään, kun olen plussannut ennen menkkojen alkua, ja sit joutunutkin pettymään kun ovat alkaneet viikon tms myöhässä kuitenkin ja kesken on mennyt. Nyt olis suunnitelmissa testata vasta aikaisintaan dpo12, mutta kyllähän te kanssasisaret tiedätte…mission impossible 🙈🤭😅.
No juurikin oli ajatus testata vasta joskus myöhemmin, mutta näin tässä nyt kävi. 😆 Tältä näyttää testi - tosiaan uskoisin kyseessä olevan viivan paikka, niin on haaleaa.

IMG_0469.jpeg

Olen seuraillut vauvakuumeeni kanssa tätä ryhmää jo 2022 vuodesta lähtien, vaikka meillä varsinaista yritystä ei olla aloitettukaan vielä. Alaa vaihtanut mieheni on valmistunut yliopistosta, ja etsii vielä työpaikkaa, oli puhetta että aloitetaan yrittäminen sitten kun työpaikka on löytynyt.
Meillä käytössä kondomit (kierukka poistettu viime kesänä), ja niitä on käytetty joka kerta, mutta pari kertaa se on kyllä laitettu vasta seksin loppuvaiheessa..

Näillä pohjustuksilla, muhun iski eilen todella vahva fiilis siitä, että oon raskaana... Tein testin sekä eilen iltapäivällä että tänään aamulla, ja negatiivista näyttää, mutta oon silti ihan varma, että jotain tapahtuu. En ole koskaan ollut raskaana, joten en tiedä miltä se tuntuu, mutta silti tämä tunne vaan on tosi vahva! Onko tällainen yhtäkkinen tunne ihan normaalia tai yleistäkin? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Saapa nähdä olenko oikeassa. Vauva olisi kyllä tervetullut joka tapauksessa, vaikka olisikin ottanut varaslähdön.

Varsinaisia raskausoireita mulla ei mielestäni ole ollut, mutta aloin tutkimaan asiaa sen jälkeen kun tämä vahva raskaana-tunne tuli, ja tosiaan jouluaattoaamuna oli yksi tällainen kondomin myöhään laittaminen, ja sattuipa flon mukaan näköjään olemaan ovulaatiopäivä... Mun kierto on aika pitkä, yleensä n. 35pv (33-40), joten nyt ois noin dpo 11, menkkojen pitäis alkaa ens viikon ke, joten eikö se ole vielä mahdollista, että tämä tunne pitää paikkaansa, mutta ei vaan näy vielä testeissä?
Samoin niitä oireita oon nyt sit myös alkanut huomaamaan, eilen ja tänään pientä tiputteluvuotoa ja tunti sitten alkoi menkkakipua vastaava kipu, mut tosiaan menkat ei mulla ikinä ala näin aikaisin (nyt kp30).
Mulla ainakin ed. raskaudessa tiputteli monta päivää ennen kuin viiva tuli näkyviin. Hyvin on siis mahdollista! :)

Mulla näytti rfsu liuskatesti ok viivaa viime raskaudessa oletettuna kuukautisten alkamispäivänä eli luultavasti dpo15-16, mutta silloinkaan testiviiva ei ollut edes yhtä vahva kuin kontrolli :Grinning Face:

Pc liuskalla varmistin negan vielä koska säikähdin että jos olis munanjohtimeen sit kiinnittynyt. Mutta onneksi tosiaan negaa. Tuskin kyllä oikeeseen testaus aikaan edes plussaksi muuttuu🙄

Takaisin