Olen seuraillut vauvakuumeeni kanssa tätä ryhmää jo 2022 vuodesta lähtien, vaikka meillä varsinaista yritystä ei olla aloitettukaan vielä. Alaa vaihtanut mieheni on valmistunut yliopistosta, ja etsii vielä työpaikkaa, oli puhetta että aloitetaan yrittäminen sitten kun työpaikka on löytynyt.
Meillä käytössä kondomit (kierukka poistettu viime kesänä), ja niitä on käytetty joka kerta, mutta pari kertaa se on kyllä laitettu vasta seksin loppuvaiheessa..
Näillä pohjustuksilla, muhun iski eilen todella vahva fiilis siitä, että oon raskaana... Tein testin sekä eilen iltapäivällä että tänään aamulla, ja negatiivista näyttää, mutta oon silti ihan varma, että jotain tapahtuu. En ole koskaan ollut raskaana, joten en tiedä miltä se tuntuu, mutta silti tämä tunne vaan on tosi vahva! Onko tällainen yhtäkkinen tunne ihan normaalia tai yleistäkin?
Saapa nähdä olenko oikeassa. Vauva olisi kyllä tervetullut joka tapauksessa, vaikka olisikin ottanut varaslähdön.
Varsinaisia raskausoireita mulla ei mielestäni ole ollut, mutta aloin tutkimaan asiaa sen jälkeen kun tämä vahva raskaana-tunne tuli, ja tosiaan jouluaattoaamuna oli yksi tällainen kondomin myöhään laittaminen, ja sattuipa flon mukaan näköjään olemaan ovulaatiopäivä... Mun kierto on aika pitkä, yleensä n. 35pv (33-40), joten nyt ois noin dpo 11, menkkojen pitäis alkaa ens viikon ke, joten eikö se ole vielä mahdollista, että tämä tunne pitää paikkaansa, mutta ei vaan näy vielä testeissä?
Samoin niitä oireita oon nyt sit myös alkanut huomaamaan, eilen ja tänään pientä tiputteluvuotoa ja tunti sitten alkoi menkkakipua vastaava kipu, mut tosiaan menkat ei mulla ikinä ala näin aikaisin (nyt kp30).