Raskaaksi 2024

Minä jätin testailut pois kun ei lähtenyt hailurat vahvistumaan. Limailu jatkuu ja nyt tuli oranssia limaista vuotoa! En usko minkään tulehduksen olevan kyseessä kun ei ole pahaa hajua tai kutinaa tai muutakaan oiretta. Kyllä on taas kummallinen kierto, ei ole vielä tällaista sattunut kohdalle 😅 ehkä siellä vaan kp1 tulossa.

Minä jätin testailut pois kun ei lähtenyt hailurat vahvistumaan. Limailu jatkuu ja nyt tuli oranssia limaista vuotoa! En usko minkään tulehduksen olevan kyseessä kun ei ole pahaa hajua tai kutinaa tai muutakaan oiretta. Kyllä on taas kummallinen kierto, ei ole vielä tällaista sattunut kohdalle 😅 ehkä siellä vaan kp1 tulossa.
Onko nää testit muuttunut jotenki oudoiksi vai kuvittelenko? Outoo että näinkin paljon tulee nuita hailuroita, vaikkakin selkeissä nega-kierroissa testit on ollu puhasta plankkoakin.🤔 Nyt näihin on jo turtunut, mutta sillon kun yritys aloitettiin, herätteli jokusen kerran turhia toiveita.

Oliko siula missä vaiheessa kierto menossa?

Edelleen mietin tuleeko se ovis vielä.. tuntuu että aina iltaisin tummemmat viivat kuin muutoin 🤔 ei kyllä oikein ole enää mitään oireita. Harmi kun testasin niin harvakseltaan uv aikoihin. Toivotaan että se nyt meni jo.

Liitteet

• Screenshot_20240103_191900_Gallery.jpg
    Screenshot_20240103_191900_Gallery.jpg
    920.7 KB · Katsottu: 61
Onko nää testit muuttunut jotenki oudoiksi vai kuvittelenko? Outoo että näinkin paljon tulee nuita hailuroita, vaikkakin selkeissä nega-kierroissa testit on ollu puhasta plankkoakin.🤔 Nyt näihin on jo turtunut, mutta sillon kun yritys aloitettiin, herätteli jokusen kerran turhia toiveita.

Oliko siula missä vaiheessa kierto menossa?

En tosiaan tiedä. Luulen kuitenkin, ettei mitään testiä ole tarkoitettu niin tarkkaan analysoitavaksi mitä me ammattitestaajat (🤣) suoritetaan. Eli jos plussa on tullakseen tai näkyäkseen ni kyllä sen pitäis testiajalla näkyä ja jos se on ohjeiden mukaan tehty, niin pitäis olla luotettava myös tuloksen. Mutta mistäs sitä kukaan tietää, onko ollut esim. kiinnittymisyrityksiä jotka heti kariutuneet, tai jotain muuta joka voi erheellisen haamun näyttää. Mielenkiintoisia juttuja.

Mulla on nyt kp 29, kierto on epäsäännöllinen ja ehkä lyhimmillään sen 30pv ollut. Ajattelin nyt kiltisti jättää testit kauppaan ja odotella menkkoja.

Edelleen mietin tuleeko se ovis vielä.. tuntuu että aina iltaisin tummemmat viivat kuin muutoin 🤔 ei kyllä oikein ole enää mitään oireita. Harmi kun testasin niin harvakseltaan uv aikoihin. Toivotaan että se nyt meni jo.
On kyllä kumman hyvää viivaa🤔 vaikea nyt sanoa sit, voi olla ollut myös Lh nousu että aiemmin yrittänyt irrota ja ei ole irronnut ja yrittää uudestaan.

On kyllä kumman hyvää viivaa🤔 vaikea nyt sanoa sit, voi olla ollut myös Lh nousu että aiemmin yrittänyt irrota ja ei ole irronnut ja yrittää uudestaan.

Niin, niinkuin viime kierrossa.. olis nyt edes jotain oireita, ehkä lähipäivinä. Vois yrittää lämpöjäkin mittailla jos ne kertois

Ootko laittanut noita sun tuloksia premom sovellukseen? Mulla myös oviksen jälkeen yllättävän tummia viivoja pari päivää, mutta lukema silti selkeästi pienempi kuin LH piikissä. Suosittelen tuota sovellusta, helpottaa seuraamista ja viivojen analysointeja 😊. Mullekin tuota suositeltiin ja olen kyllä hyväksi havainnut 🤗.
IMG_9494.jpeg

Tänään tuli postissa raskaustestejä ja Babystart-liukkaria. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt on meneillään kp17, arviolta dpo6. Tosiaan tälle kierrolle todennäköisyydet ovat pienet, mutta kai sitä kuukautisia odotellessa tulee joku testi tehtyä.

Ovista en jaksa testailla, aika säännöllinen on kierto ja tunnistan oireet. Jos plussaa ei ala tulla niin täytyy sitten miettiä asiaa uudemman kerran.

Muokattu viimeksi:
Ootko laittanut noita sun tuloksia premom sovellukseen? Mulla myös oviksen jälkeen yllättävän tummia viivoja pari päivää, mutta lukema silti selkeästi pienempi kuin LH piikissä. Suosittelen tuota sovellusta, helpottaa seuraamista ja viivojen analysointeja 😊. Mullekin tuota suositeltiin ja olen kyllä hyväksi havainnut 🤗. View attachment 129414

Joo, en vaan meinaa uskoa että ovis meni jo 😁

Liitteet

• Screenshot_20240103_203940_Premom.jpg
    Screenshot_20240103_203940_Premom.jpg
    603.1 KB · Katsottu: 108
Te joilla on flow sovellus käytössä, miten saatte merkattua sinne todellisen ovulaatiopäivän? Mulla näkyy vain se ennustettu ovispäivä siellä 🤔 vai saako sitä ees merkattua tonne ilmaisversioon...

Te joilla on flow sovellus käytössä, miten saatte merkattua sinne todellisen ovulaatiopäivän? Mulla näkyy vain se ennustettu ovispäivä siellä 🤔 vai saako sitä ees merkattua tonne ilmaisversioon...

Eikö sulla näy tälleen?

Liitteet

• Screenshot_20240103_205231_Flo.jpg
    Screenshot_20240103_205231_Flo.jpg
    307 KB · Katsottu: 116
Kirjaa oireesi - ”ovulaatiotesti”, saisko tuota kautta?

Saa merkattua. Kun painaa sieltä plussasta mistä saa merkkailtua asioita niin siellä on se kohta kun ovulaatiotesti ja jos merkkaa plussatestin niin se laittaa oviksen seuraavalle päivälle ja jos valitsee sen oma tapani kohdan niin se merkkaa kyseiselle päivälle oviksen.0

Saa ilmaiseenkin! Mä meen sieltä kuukauden vierestä kalenteriin - > sit alaosasta plussasta sieltä mistä lisätään oireita ja muuta. Jos laittaa ovistesti plussa, se heittää oviksen seuraavalle päivälle. Jos laittaa ovulaatio: oma tapani, niin sit heittää mun mielestä saman päivän 😊

Kiitos useista vastauksista, näköjään mun versiota ei ollu ikinä päivitetty ja päivityksen jälkeen näkymä on sama kuin teillä muillakin 😄🙏

Nänni kipu tuli, mutta silti ei mitään toiveita. Mies toi ylläriksi kaupasta raskaustestejä ja olin että mitä mää niillä teen🙈 Kaikenlisäksi ne oli noita susi pas*oja epäherkkiä rfsu liuskoja jota en edes käytä😂Minä testihullu ihminen niin nyt jotenkin ei kiinnostaisi edes testata. Päivällä alkoi ruualla tehdä huonoa yhtäkkiä mutta laitan sen runsaan veden juonnin tai hormoonien piikkiin.

Oho, no nuo nousut on kyllä erikoisia 😁. Voiko olla, että olisikin irronnut molemmista jostain syystä ja vähän vaan eri aikaan 🤔.

Jaa a 😬 kaikki lienee mahdollista.. vasta lopetin imetyksen marraskuussa et ehkä kaikki sekasin.. Mut jos ovulaatio vasta tulossa niin eiköhän sunnuntaihin mennessä selviä

Takaisin