Raskaaksi 2024

Mulla on tainnut olla runsaat limat niissä kierrossa, joissa on jotain yrittänyt edes tapahtua (kemiallisia), vaikkakin kuivahtanut jonkun verran sitten kierron loppua kohti. Tosin niissä kierrossa on ollu sit muutenki oireita enempi versus menkkoja edeltävään, eli huonoa oloa, rinnat hellänä ja jäätävä turvotus. Mulla kuuluu menkkoja edeltävään iltaan hartiapistos ja toispuoleinen niskakipu, siitä yleensä tietää et se oli sit siinä. Samalla helpottaa oireetkin ja testeistä nekin hailurat häviää.🙄

Tässä kierrossa ollu oviksen jälkeen melko kostea meininki taas, ainoa ero et olikohan dpo 6, vv muuttui enemmän nimensä mukaisesti valkoiseksi tahnaksi (peitot heilui edellisen kerran dpo 2 niin ei voinut siitäkään johtua), epäilin jo jotain tulehdusta, mutta kesti vain sen päivän kaks. Ota näistä nyt sitten selvää.🥴 ei jaksa oikein uskoa "ennakoiviin oireisiinkaan" enää, kun tällä ikää on jo muutenki kaikkia kivoja oireita hormonikierrossa vaivana.😂

Aamun ovistestit, pc näyttää melkein tummalta (8h pidätys) mutta se on niin herkkä että vasta kun yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli niin sit plussa. Toivottavasti ei mennyt jo kun yks päivä oli jo tosi tumma. Viime kierrossakin tummeni, sit vaaleni ja sit kunnon plus. Digi oli haalea ja nega.

Liitteet

• 20240102_082351.jpg
    20240102_082351.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 75
  • 20240102_082410.jpg
    20240102_082410.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 76
Toivottavasti ei jo eilen ollut huippu.. ei kyllä ole kipuja tänään ollut.. no aika näyttää palaako kivut ja tummentuuko viivat vielä

Liitteet

• Screenshot_20240102_093725_Premom.jpg
    Screenshot_20240102_093725_Premom.jpg
    332.4 KB · Katsottu: 141
Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Mulla tänään dpo1. Talleteltu on, mutta harmillisesti ovispäivä jäi väliin. Ovispäivän käyttämättä jättäminen harmittaa aina niin paljon vaikka mekin ollaan kohta 2 vuotta aktiivisesti yritetty ilman tulosta eli tuskin yhdestä päivästä on kiinni, mutta joo 😆

@Wendla hankalia tilanteita nämä.

Meillä niin päin, että mies enemmän tjottailee ja on puhunut sen suuntaisia, ettei haluaisi lähteä hoitoihin, jos ei tärppää luomukeinoin. Tämä tietenkin aiheuttaa itsessäni stressiä ja pientä pelkoa, että jos tämä ei nyt pian onnistu, se oli sitten siinä. En tiiä, toisaalta en itsekään ehkä jaksaisi enää kovin pitkään tällaista koko elämän pyörimistä kiertojen mukaan. Aluksi tää homma jopa piristi parisuhdetta, mutta en tiedä pidemmän päälle...

Tsemppiä teille!
Tsermppiä teillekin!

Täällikin puoliso juuri eilen sanoi, että on koko ajan ihan pelko persiissä, että jos toista lasta ei tulekkaan. Se on hänelle niin tärkeä asia.

Mutta sitten on juurikin tuo kierron mukaan eläminen. Ovulaatiotesteja, ajoituksia, ruokasuositusten mukaista elämää. Suoraan sanottuna puuduttavaa.

Täällä kp17 -27/28 ja dpo2 oletetusti, ellei ovis ollut ekana kunnon plussa päivänä niin dpo3 Max. . Nännit on vähän kipeytynyt nyt👍 mutta ei niin kipeet kun viime kierrossa. Saas nähdä. Jotenkin vaikee uskoo että mitään tästä nyt tulee varsinkaan kun oireet verrattuna plussakiertoihin ihan mitättömät.

Toivottavasti ei jo eilen ollut huippu.. ei kyllä ole kipuja tänään ollut.. no aika näyttää palaako kivut ja tummentuuko viivat vielä
Jouduin tässä kierrossa käyttään näitä, kun unohtui tilata ajoissa one step liuskoja. Mulla tuli digiin hymy vasta, kun liuska oli ihan tasavahva eli sulla olis saattanut toi yksi olla jo huippu. One step liuskojen kanssa oon huomannut, että digi antaa hymyn ennen kuin liuska kerkeää täysin vahvaksi 🙂

Milloin täällä testaillaan? Itse aioin testata jo lauantaina jolloin dpo6 tai 7🙈 jos näkyisi jotain vaikka ei taida tässä kierrossa näkyy kyllä mitään mutta minkäs voit, pakko tikkua uitella😅 Mulla keskenmenneessä näky eka haamulsisesta hasmulaisin dpo6. Dpo 8 oli jo plussa.

Jouduin tässä kierrossa käyttään näitä, kun unohtui tilata ajoissa one step liuskoja. Mulla tuli digiin hymy vasta, kun liuska oli ihan tasavahva eli sulla olis saattanut toi yksi olla jo huippu. One step liuskojen kanssa oon huomannut, että digi antaa hymyn ennen kuin liuska kerkeää täysin vahvaksi 🙂

Voi olla, yleensä mulla se plussa pari päivää, ja myöhemmin tuona päivänä oli haaleampi.. ja viime kierrossa tuli myös näihin aikoihin plussa mutta joku 4päivää myöhemmin vielä tummempi plussa eli nähtäväksi jää.. ainoat kunnon limat bongattu eilen tähän mennessä. Sit tuli talleteltua vaan pari kertaa 😬 jos se plussa nyt meni jo..

Täällä tänään dpo6 ja malttamattomana testasin aamulla. Puhdas nega tottahan toki... :No Evil Monkey:

Osui tallettelut niin hyvin tässä kierrossa ja oireet oviksen jälkeen ovat olleet lupaavia, että odotukset ovat korkealla 🤞 Nyt yritän malttaa mieleni ja testata vasta viikonloppuna uudestaan.

Milloin täällä testaillaan? Itse aioin testata jo lauantaina jolloin dpo6 tai 7🙈 jos näkyisi jotain vaikka ei taida tässä kierrossa näkyy kyllä mitään mutta minkäs voit, pakko tikkua uitella😅 Mulla keskenmenneessä näky eka haamulsisesta hasmulaisin dpo6. Dpo 8 oli jo plussa
Mie yritän malttaa ja testata vasta perjantaina, sillon ilmeisesti dpo10. Eli todennäköisesti testaan viimestään torstaina🤣 Tänään on kyllä ollu niin menkkojen alkamisolo et tuskin pääsen ees testaamaan 😞 Semmone inhottava hormoonikuuma-aalto mikä lie koko ajan, Sit välillä kylmä. Tissikipu oli hävinnyt yöllä mut nyt palas takas, selkää juilii ihan niinku ennen menkkoja. Saapi nähdä..

Joo just kun sanoin että nännikipua tullut niin ei enää mitään että se siitä🥱 kyllä on niin turha kierto taas!

Minäkin liityn ketjuun. Viime vuonna tähän aikaan kävin jo lukemassa vuoden 2023 ketjua, mutta en uskaltanut alkaa yrittämään. Elokuussa kesälomahuumassa päätettiin kuitenkin antaa kolmoselle vielä mahdollisuus tulla. Katsotaan, miten käy. Ollaan miehen kanssa puhuttu, että kesään saakka yritetään ja sitten mietitään uudelleen, mitä tehdään, jos ei tärppää. Kp 10 eli mukavin vaihe alkamassa ☺️

Jannn:in ovistesteissä näkisin minäkin tuon cd14 ovisplussana. Ajottuuko sulla miten yleensä kivut tuohon ovisplussaan?

Olipa rauhoittava huomata etten oo ainoo "hätäinen" testaaja.😂 joka kierto vannotan etten liian aikaisin testaa kun ei kuitenkaan oo onnistunut. Noh, tässäkin kierrossa testasin jo dpo9 hailuroiden hailuran, jolle en kyllä anna painoarvoa. 🥴 Ja sorruin lisäksi tänään kaupalla ostamaan lisää testejä, jos huomenna testais vielä herkällä ja kahtos mihin suuntaan menee vai meneekö mihinkään.

Jos itekkin korkkais tän ketjun. Tänään oltiin ensikäynnillä ja parin viikon päästä lahjasoluneuvonta niin josko ens kierrosta pääsis jo yrittämään. Ollaan siis naispari niin hoitojen kautta mennään. Yritetään neljättä, vaikka kolmannen piti olla viimeinen :No Evil Monkey: Nyt kp11 ja jos sitä alkais tikuttamaan ovista niin pääsee vähän kärryille, ultran mukaan ei vielä ollut tulossa.

Jannn:in ovistesteissä näkisin minäkin tuon cd14 ovisplussana. Ajottuuko sulla miten yleensä kivut tuohon ovisplussaan?

Olipa rauhoittava huomata etten oo ainoo "hätäinen" testaaja.😂 joka kierto vannotan etten liian aikaisin testaa kun ei kuitenkaan oo onnistunut. Noh, tässäkin kierrossa testasin jo dpo9 hailuroiden hailuran, jolle en kyllä anna painoarvoa. 🥴 Ja sorruin lisäksi tänään kaupalla ostamaan lisää testejä, jos huomenna testais vielä herkällä ja kahtos mihin suuntaan menee vai meneekö mihinkään.

Kipuja yleensä lievänä monta päivää ennen ovulaatiota ja pahempana siinä päivä ennen ovulaatiota ja ovulaatiopäivänä. Nyt oli pelkkiä lieviä kipuja mutta joku päivä siinä söin särkylääkkeen joka saattoi lieventää. Vähän epäilen että EHKÄ ovulaatio vielä tulossa.. mutta merkkasin nyt alustavasti flohun että eilen oli plus. Testailen taas jos kipuja tai kunnon limoja ilmenee. Olis kyllä ok jos se meni jo 😁

Takaisin