Mitä rautavalmistetta syöt ja kuinka usein?Itsellä heinäkuussa oli hb133 ja rautavarasto 17. Söin 4kk intensiivisen rautakuurin ja hb 128 ja rautavarasto edelleen vain 17. Lääkäri käski vielä jatkaa kk. Tammikuussa mitattu 31,7 ja hb 137, eli aika hitaasti nousee ferrit ja lääkäri sanoikin, että voi mennä 6kk-1vuos ennenkuin näkyy mitään. Itsellä runsaat kk mistä raudanpuute johtuu. Lääkäri olisi halunnut aloittaa hormoonallisen valmisteen, muttakun raskaus yritys niin sanoin en ota. Joten ei tässä muuta kun vaan raudan syöntiä.
Olen huomannut, että lisäraudan syönti on kyllä vielä entisestään lisännyt kk määrää
Oloja ovat olleet väsymys, aivosumu, unohtelu, ärtyneisyys ja mustelmien helppo muodostuminen. Pikkuhiljaa on alkanut olo olemaan parempi
Mä mietin, kun vedän tota Sideralia, et täytyisi kans varmaan käydä mittaamassa noita arvoja, vaikka oon kyllä todistetusti aiemmin raskautunu normaalisti alle 10 ferritiinillä ja anemialla (hb 109) Monelta kuitenkin kuullut, että toi Sideral ei nosta arvoja, niin oon pohtinut et onkohan kans kyse siitä että ne arvot korjaantuu vaan tosi hitaasti. Mä oon jo 5 kk kyllä syöny ite.