Raskaaksi 2024

Täällä kävin ostamassa päähänpistosta raskaustestin. Kierto tässä kuussa ollut omituinen, voin sanoa että olen ihan pihalla missä mennään, onko yö vai päivä. 🤦‍♀️

Ja tsadaa, testissä havaittavissa haamu, ei oo epäselvyyttä. 😱😭😍❤️
Ajattelin ystävänpäivänä kokeilla samaista testiä uudelleen ja vasta sitten kerron miehelle, jos on selkeytynyt. Lataan ystävänpäivänä tännekin kuvan, jos viiva on vahvistunut 😍

Jahas, täällä kyllä niin nega kun olla ja voi 😂 mikä siinä on, että aina pitää sortua jo nyt testaamaan 😁
Noh oon kyllä ajoissakin kp. 31/32. mut ei muuta ko odottelemaan josko uus kierto sieltä tulla tupsahtais 😅

Liitteet

• 20240211_153036.jpg
    20240211_153036.jpg
    691.4 KB · Katsottu: 123
Onko tässä kemiallisessa muuten jotain rajoituksia seksin suhteen? Kun jostain luin, että keskenmenon jälkeen tulehdusriskin vuoksi vuodon ajan kannattaisi käyttää kondomia, mutta onko tämmönen tosi varhainen km tai kemiallinen sama homma? Saako kuukuppia käyttää normaalisti vai onko parempi mennä siteillä samalla logiikalla? Osaisko joku sanoa?

Näkeekö muut tässä haamua?

Liitteet

• Screenshot_20240211_153244_Gallery.png
    Screenshot_20240211_153244_Gallery.png
    2.3 MB · Katsottu: 155
Muokattu viimeksi:
Täällä nyt testin mukaan dpo3 ja saahan
tässä taas piinailla. 😬 Kierron alkupuolella tuntui ehkä vähän kisaväsymystä koko asian suhteen, kun kesästä asti ajatukset olleet aikalailla vain mahdollisessa raskaudessa. Olin jo ajatellut, etten nyt tikuttelisi ollenkaan, mutta alkoihan se tikuttelu sitten oviksen lähestyessä, kun tuolla lähes täysi paketti noita CB tuplahormonitestejä oli. Kolmantena testipäivänä tuli pysyvä hymynaama, illalla tein vielä PC liuskan, mutta se ei mielestäni kyllä ollut vielä positiivinen.. Jätin kuitenkin testailun siihen. Talletteluja tuli useampi, mutta vahvasti on tunne, ettei tärpännyt ja muutenkin jotenkin sellainen olo, ettei raskaus tule omin avuin alkamaan. ☹️ Olin aiemmin ajatellut, että kävisin alkuvuodesta gynellä asian tiimoilta, mutta ehkä pidetään pieni aikalisä, jos ei raskaus luonnollisesti ala. On tämä kyllä raskasta, vaikka yritystä kuitenkin reippaasti alle vuosi takana. 😢

Täällä nyt testin mukaan dpo3 ja saahan
tässä taas piinailla. 😬 Kierron alkupuolella tuntui ehkä vähän kisaväsymystä koko asian suhteen, kun kesästä asti ajatukset olleet aikalailla vain mahdollisessa raskaudessa. Olin jo ajatellut, etten nyt tikuttelisi ollenkaan, mutta alkoihan se tikuttelu sitten oviksen lähestyessä, kun tuolla lähes täysi paketti noita CB tuplahormonitestejä oli. Kolmantena testipäivänä tuli pysyvä hymynaama, illalla tein vielä PC liuskan, mutta se ei mielestäni kyllä ollut vielä positiivinen.. Jätin kuitenkin testailun siihen. Talletteluja tuli useampi, mutta vahvasti on tunne, ettei tärpännyt ja muutenkin jotenkin sellainen olo, ettei raskaus tule omin avuin alkamaan. ☹️ Olin aiemmin ajatellut, että kävisin alkuvuodesta gynellä asian tiimoilta, mutta ehkä pidetään pieni aikalisä, jos ei raskaus luonnollisesti ala. On tämä kyllä raskasta, vaikka yritystä kuitenkin reippaasti alle vuosi takana. 😢
Toivotaan että se olisi plussatuulia teillekin osunut.
Mielestäni sun kannattaa käydä gynellä, mikäli plussaa ei tule. Vaivanhan ei tartte olla iso ollakseen tehokas raskaustumisen estäjä (polyyppi tms kohdun pinnalla tai joku oireeton bakteeritulehdus vaginassa) ja myöhemmin harmittaa kun ei oo tullut aiemmin käyneeksi.
Yt nimimerkki "Omakohtaista kokemusta asiasta on"....

Toivotaan että se olisi plussatuulia teillekin osunut.
Mielestäni sun kannattaa käydä gynellä, mikäli plussaa ei tule. Vaivanhan ei tartte olla iso ollakseen tehokas raskaustumisen estäjä (polyyppi tms kohdun pinnalla tai joku oireeton bakteeritulehdus vaginassa) ja myöhemmin harmittaa kun ei oo tullut aiemmin käyneeksi.
Yt nimimerkki "Omakohtaista kokemusta asiasta on"....
Kiitos. ❤️ Totta tuokin on. Jotenkin ajattelen, että kyse on jostain ovulaatiohäiriöstä tms., eikä tietenkään senkään hoito välttämättä iso juttu ole, mutta vaatinee varmaan kuitenkin labroja/tutkimuksia. Tai sitten miehen siittiöt ei ole parasta mahdollista laatua. Tai sitten ei ole mitään ”vikaa” ja tämä vain ottaa aikansa.

Täällä kun oli puhetta elämäntavoista niin heitän vielä kans kommenttia mukaan vähän jälkijunassa 😅 en oo ite tehnyt vielä kauheesti mitään muutoksia, mama-vitamiinit menee ja oon yrittänyt syödä hieman säännöllisemmin ja monipuolisemmin, alkoholia en oo tänä vuonna käyttänyt, ellei lasketa yhtä saunaolutta ja sitä, että nyt aattelin ottaa punkun kokeiluun 1/3 lasi per ilta oviksen tienoilla. Maca-jauhe ja ne vehnäalkioöljykapselit kiinnostaa, onko niistä kokemusta kellään?
Rautaa syön menkkojen aikana kun huimaus on TODELLA kovaa, tuntuu kuin humalassa olisi.

Joku kyseli adhd-lääkkeistä, mulle lääkäri suositteli heti kierukan poiston yhteydessä, että lopetan lääkkeet, toki mulla käytössä tarvittaessa concerta, tosta elvansesta (vai olikohan se sellanen 😂) en osaa sanoo mikä on ohjeistus. Mulla esikoista odottaessa adhd-oireet lievittyi/poistui, olin muutenkin tosi tasanen ja eufoorisissa oloissa koko ajan. 😁

Täällä menossa kp 11/27 ja ovistuntemukset alkanut, Flo ennustaa sitä ylihuomiselle ja tässä kierrossa mulla kokeilussa one step -puikot, en vaan ymmärrä niiden käytöstä mitään, oon nyt testannut haaleaa viivaa iltapäivisin, tänään päivällä selkeä muttei kuitenkaan ihan kontrollin vahvuinen viiva. Nähtäväksi jää miten näiden kanssa sujuu. 😅

Kiitos. ❤️ Totta tuokin on. Jotenkin ajattelen, että kyse on jostain ovulaatiohäiriöstä tms., eikä tietenkään senkään hoito välttämättä iso juttu ole, mutta vaatinee varmaan kuitenkin labroja/tutkimuksia. Tai sitten miehen siittiöt ei ole parasta mahdollista laatua. Tai sitten ei ole mitään ”vikaa” ja tämä vain ottaa aikansa.
Mä niin toivon että kaikilla työpaikoilla, (kuten mun työpaikalla on) nämä meidän naisten"vaivat" oikeuttaisivat automaattisesti käymään työnantajan lukuun yksityisellä gynellä kerran vuoteen mukaan lukien ultra ja labrakokeet. On muuten oikeasti iso ja ihana palkanlisä, josta aioin pitää kiinni mikäli työpaikkaa joskus vaihdan.

Täällä oviksen metsästys aloitettu eilen kp13/34 eli tosi hyvissä ajoin kun viime kierrossa ovis tuli kp20.

Kp 11/27 eli ovis mahdollisesti tällä viikolla (en testaile) eiköhän saada parit tallettelut☺️ Sit alkaa taas jännittäminen ja toiveikkuus❤️ Oispa ihana saada marraskuinen🤗❤️ Plussaonnea taas kaikille☺️

Pakko vähän omaa napaa purkaa tänne.. kp 23/27-29 menossa tänään. Flon mukaan dpo 13.. Tissit elää ihan omaa elämää, tuntuvat koko ajan, illan edetessä jopa särkevät ja koskeminen ihan hirveetä.. Mut viime kierrossa rinnoissa oli myös paljon enemmän tuntemuksia niin koitan sivuuttaa niitä.. mutta mietityttää miksi nyt alkanut tällaiset tuntemukset jos raskaus ei nytkään ole kyseessä. Positiivista kuitenkin että paino laskusuunnassa, herkut vaikuttaa näköjään niin paljon😬 r testi oli pakko tehdä tänään, negahan se oli 😔 No tällaista tänne tällä kertaa. Nyt muutama päivä vapaata joten koitan nauttia siitä.
Plussatuulia muille🥰

Takaisin