Raskaaksi 2024

Mä kans hairahduin testailemaan, nyt on kp22 ja oviksesta ei siis varmuutta, tapahtuiko edes. Negaa näytti rfsu herkkä. Terolut kuurin vikan pillerin otan huomenna illalla ja siitä sit toivottavasti pian menkat alkaa, että pääsee uuteen yritykseen. Yleensä tässä vaiheessa on jo menkkoja edeltävää tiputtelua niin siks jotenkin toiveet nousi, että mitä jos kuitenkin joku ihme ois käynyt ja oiskin tärpännyt. On kyllä taas mieli maassa :sad-face: ja huomaa, että somessa silmille hyppivät raskaus aiheiset postaukset alkaa tuntumaan pikkuhiljaa ikävämmältä ja ikävämmältä samaan tapaan, kuin esikoisen yritysaikana... Huoh.

Ens kiertoon ostin sopivan lämpömittarin ja harjoittelen tässä lämpöjen mittailua heti aamusta, tänään heti unohtui :Face With Tears Of Joy: mut ehkä sen tuosta rutiiniksi saa pikkuhiljaa. Sit ajattelin laittaa niitä geelee royaleja tilaukseen. Voiko/kannattaako niiden kanssa samaan aikaan syödä macaa?

Ei siis oo mitään erityistä vieläkään mikä kans teki pienen shokin saad plussaa testiin.
Ehkä pientä mietintää nyt että mitenkä noi salihommat ja ruokavaliot yms ja se että oon nyt erittäin hämmentyny koska tosiaan oviksesta laskettuna vasta dpo9 eikä ikinä oo tainnu plussaa tulla näin aikasin

Ei siis oo mitään erityistä vieläkään mikä kans teki pienen shokin saad plussaa testiin.
Ehkä pientä mietintää nyt että mitenkä noi salihommat ja ruokavaliot yms ja se että oon nyt erittäin hämmentyny koska tosiaan oviksesta laskettuna vasta dpo9 eikä ikinä oo tainnu plussaa tulla näin aikasin
Onnea 🤗

Itse testaan huomenna, ehkä dpo10... Pelkään ettei näytä viivaa ja tää sairastelu ja outo olo jatkuu ilman selitystä 🥹

Onnea 🤗

Itse testaan huomenna, ehkä dpo10... Pelkään ettei näytä viivaa ja tää sairastelu ja outo olo jatkuu ilman selitystä 🥹
Toivottavasti jotain näkyisi!
Ainut mistä miekin aloin oikeastaan testaamaan oli ne kellon tunnistamat normaalista poikkeavat lämmöt. Hiukan ehkä ollut oudon nuhaisa olo mutta ajattelin että kun esikoinen on nuhassa että tarttunut vaan minuun 😂

Varovaiset onnet @Mymms 🥰

Täällä kp10, kierrot olleet 36-37 päivää ja viimeisin 32 päivää niin en oikein tiedä milloin alkaisi ovista testailemaan. Cbn digejä ois kaapissa uusi paketti ja viime kierrosta muutama.

Dpo10 aamupissistä

Edelleen oon kauhuissani koska en ikinä oo näin aikasin saanu näin vahvaa viivaa. Mitä jos alkio on kiinnittynyt muualle..
Vai voisko olla että oonki ovuloinu kahdesti joista toinen on jääny testiin kii ja toinen ei... (Hyvin epätodennäköistä)
Tai jos tämä jääkin vain kemialliseksi... Ei olis pitäny testata, eikä mikään semmone erityinen antanut aihettakaan mutta tässä sitä ollaan... Raskaus sovellus sanoo että ois 3+6(vaikka pitäisi olla 3+3 ?) dpo on oviksesta tosiaan 10, kierronpäivä on 28. Oletettuihin menkkoihin n 4 päivää

Liitteet

• IMG_20240210_055812.jpg
    IMG_20240210_055812.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 145
Muokattu viimeksi:
Dpo10 aamupissistä

Edelleen oon kauhuissani koska en ikinä oo näin aikasin saanu näin vahvaa viivaa. Mitä jos alkio on kiinnittynyt muualle..
Vai voisko olla että oonki ovuloinu kahdesti joista toinen on jääny testiin kii ja toinen ei... (Hyvin epätodennäköistä)
Tai jos tämä jääkin vain kemialliseksi... Ei olis pitäny testata, eikä mikään semmone erityinen antanut aihettakaan mutta tässä sitä ollaan... Raskaus sovellus sanoo että ois 3+6(vaikka pitäisi olla 3+3 ?) dpo on oviksesta tosiaan 10, kierronpäivä on 28. Oletettuihin menkkoihin n 4 päivää
Onnittelut! Ja tiiän että varmaan turhaa sanoa mutta en olisi huolissani viivan vahvuudesta, ainakin kuvan perusteella näyttää aika samalta kuin muilla täällä nähnyt? 🤗

Ruokavalion ja salihommien kanssa ei varmaan tarvi vielä tässä vaiheessa tehdä mitään, jos ei ruokavaliossa ole sellaista mikä kiellettyä raskaana/pystyt muokkaan sen mukaan. Lisäravinteiden kanssa ei ole tutkittua tietoa, jos niitä käytät. Salilla voi tehdä aika pitkälle samaa kuin tähän asti, jossain vaiheessa kyykyt ainakin suositellaan jossain jättään pois mutta tästäkin varmimman vastauksen saat neuvolasta ja/tai sieltä valmennuksen toimittajalta. Salilla voi aika pitkään tehdä sitä mikä vaan onnistuu ja ei tunnu ikävältä, poislukien vatsalihasten tietyt reenit jotka kannattaa lopettaa hyvissä ajoin. Tsemppiä reeneihin 💪🏻

Dpo10 aamupissistä

Mä sain tälläisen jo dpo8 ja täällä porskutetaan huomenna 8+0👍

Dpo10 aamupissistä

Varovaisia onnitteluja 🫶.

Mitäs kun Pcn liuska antanut eilen ovispeakin, tänään vähän haaleampi (mutta vahvempi kuin kontrolli), mutta Cbn digi vaan negaa? Rtesti eilen nega.

Onneksi täällä voi purppasta näitä tunnetiloja, en vielä lokakuisiin lähtisi. Onhan tämä ihan käsittämätöntä vieläkin... Soitan ensiviikolla kyllä neuvolaan ja kyselen vähän että jos saatais varmistettua jotenki että mitkäköhän ne miun päivät/viikot oisi kun kierto on kaikkea 30 päivästä ylöspäin ja ovis sopisi 30-31 päivän kiertoon mutta muuten ei kyllä sovi mikään mihinkään.

Noista lisäravinteista että protskut ja kreatiinit on käytössä mutta täytynee varmaan sitäkin selvitellä että onko ne edelleen ok

Onneksi täällä voi purppasta näitä tunnetiloja, en vielä lokakuisiin lähtisi. Onhan tämä ihan käsittämätöntä vieläkin... Soitan ensiviikolla kyllä neuvolaan ja kyselen vähän että jos saatais varmistettua jotenki että mitkäköhän ne miun päivät/viikot oisi kun kierto on kaikkea 30 päivästä ylöspäin ja ovis sopisi 30-31 päivän kiertoon mutta muuten ei kyllä sovi mikään mihinkään.
Mulla ovis tikuttamatta, olojen mukaan 31 tai 1 päivä.... Ja en tosiaan saanut tikkuun viivaa aamulla 🫤

Ei hitto, pakko tulla tänne avautumaan mun 🙈🙈🙈 hetkestä. Lähdettiin miehen kanssa viikonlopuksi reissuun ja jätettiin koira anoppilaan. Noh, äsken sitten ajattelin että teen ovistestin, mut ne hemmetin testit ovat jääneet sinne anoppilaan (koiran kassiin). Fiksusti pakkasin ne sinne kiireessä just ennen kotoota lähtöä ajatuksella et ”otan ne sit siitä omaan kassiin” - noh enpä sitten ottanut…. Mahtaa anoppia ja appiukkoa ihmetyttää kun kaivelevat koiralle koiralle ruokaa kassista, mut käteen tarttuu minigripillinen ovistestejä. Ei siis olla todellakaan kerrottu niille yrityksestä, koska ovat taipuvaisia hössöttämiseen 🤣

Pohdiskelin tässä, että kuinkahan pian kiinnittymisen jälkeen voi ruveta ilmenemään oireita? Tai voiko oireita tulla jo kun hedelmöitys on tapahtunut? Millasia oireita teillä on ollut heti alussa ennen plussaa?

Täällä menossa dpo 7.

Takaisin