Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnneaEi siis oo mitään erityistä vieläkään mikä kans teki pienen shokin saad plussaa testiin.
Ehkä pientä mietintää nyt että mitenkä noi salihommat ja ruokavaliot yms ja se että oon nyt erittäin hämmentyny koska tosiaan oviksesta laskettuna vasta dpo9 eikä ikinä oo tainnu plussaa tulla näin aikasin
Toivottavasti jotain näkyisi!Onnea
Itse testaan huomenna, ehkä dpo10... Pelkään ettei näytä viivaa ja tää sairastelu ja outo olo jatkuu ilman selitystä
Onnittelut! Ja tiiän että varmaan turhaa sanoa mutta en olisi huolissani viivan vahvuudesta, ainakin kuvan perusteella näyttää aika samalta kuin muilla täällä nähnyt?Dpo10 aamupissistä
Edelleen oon kauhuissani koska en ikinä oo näin aikasin saanu näin vahvaa viivaa. Mitä jos alkio on kiinnittynyt muualle..
Vai voisko olla että oonki ovuloinu kahdesti joista toinen on jääny testiin kii ja toinen ei... (Hyvin epätodennäköistä)
Tai jos tämä jääkin vain kemialliseksi... Ei olis pitäny testata, eikä mikään semmone erityinen antanut aihettakaan mutta tässä sitä ollaan... Raskaus sovellus sanoo että ois 3+6(vaikka pitäisi olla 3+3 ?) dpo on oviksesta tosiaan 10, kierronpäivä on 28. Oletettuihin menkkoihin n 4 päivää
Dpo10 aamupissistä
Edelleen oon kauhuissani koska en ikinä oo näin aikasin saanu näin vahvaa viivaa. Mitä jos alkio on kiinnittynyt muualle..
Vai voisko olla että oonki ovuloinu kahdesti joista toinen on jääny testiin kii ja toinen ei... (Hyvin epätodennäköistä)
Tai jos tämä jääkin vain kemialliseksi... Ei olis pitäny testata, eikä mikään semmone erityinen antanut aihettakaan mutta tässä sitä ollaan... Raskaus sovellus sanoo että ois 3+6(vaikka pitäisi olla 3+3 ?) dpo on oviksesta tosiaan 10, kierronpäivä on 28. Oletettuihin menkkoihin n 4 päivää
Varovaisia onnitteluja .Dpo10 aamupissistä
Mulla ovis tikuttamatta, olojen mukaan 31 tai 1 päivä.... Ja en tosiaan saanut tikkuun viivaa aamullaOnneksi täällä voi purppasta näitä tunnetiloja, en vielä lokakuisiin lähtisi. Onhan tämä ihan käsittämätöntä vieläkin... Soitan ensiviikolla kyllä neuvolaan ja kyselen vähän että jos saatais varmistettua jotenki että mitkäköhän ne miun päivät/viikot oisi kun kierto on kaikkea 30 päivästä ylöspäin ja ovis sopisi 30-31 päivän kiertoon mutta muuten ei kyllä sovi mikään mihinkään.