Raskaaksi 2024

Dpo7 ja niin se testihulluus iski takavasemmalta vaikka järkikin sen sanoo että ei vielä mitään näy :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jäätävällä tihrustamisella sain jonkun hailuran silmään ja ehkä kameraan mutta eiköhän se oo viivanpaikka vaan. Huomenna on kyllä niin hektinen aamu että josko sitä malttais keskiviikkoon odotella seuraavan tekoa :Speak No Evil Monkey:

Liitteet

• IMG_3598.jpeg
    IMG_3598.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 131
Voi, Luoja tätä omaa kiertoa. 😩
KP 26/28-36. Nyt alkanut taas tiputtelemaan ja alavatsalla ihme tuntemuksia, kun oli 5 tipatonta ja kivutonta päivää. Ei ole mitään raskauteen viittavia oireita, vaikka haamulainen näkyikin eilen. Ja tuo tiputtelu, mitä ihmettä, ei koskaan ennen raskaana tai ei-raskaanakaan tiputellut. Mitään sukupuolitauteja ei ole. Ultralla ei oo löytynyt mitään ihmeellistä mistään. Ei oo outoja tuoksuja. Mutta jokuhan se nyt on, kun tiputtelee, jäi viime menkoista ikäänkuin hanat auki. Onko mulla yhtäkkiä alkamassa vaihdevuodet, ikää 37? Vai keskeytyksen jälkeen vielä kehon hormoonit tosiaan vinksallaan 😟
Ajattelen kuitenkin keskiviikkona tehdä testin, vaikka asennoidun valmiiksi, että paskat mitään näy enää ja tää tiputtelu ajaa mut sen lisäksi vielä lääkäriin loppuviikosta 😭 Että kun oma keho sekoilee, se syö naista 😩
Piti vaan saada purkaa.

Muokattu viimeksi:
Onko tässä kemiallisessa muuten jotain rajoituksia seksin suhteen? Kun jostain luin, että keskenmenon jälkeen tulehdusriskin vuoksi vuodon ajan kannattaisi käyttää kondomia, mutta onko tämmönen tosi varhainen km tai kemiallinen sama homma? Saako kuukuppia käyttää normaalisti vai onko parempi mennä siteillä samalla logiikalla? Osaisko joku sanoa?
Me ei olla mitään rajotuksia pidetty kahden kemiallisen jälkeen. Aivan normaalisti vähintään jokatoinen päivä seksiä läpi kierron. En usko kemiallisissa vaikuttavan tulehduksiin yms.

Dpo7 ja niin se testihulluus iski takavasemmalta vaikka järkikin sen sanoo että ei vielä mitään näy :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jäätävällä tihrustamisella sain jonkun hailuran silmään ja ehkä kameraan mutta eiköhän se oo viivanpaikka vaan. Huomenna on kyllä niin hektinen aamu että josko sitä malttais keskiviikkoon odotella seuraavan tekoa :Speak No Evil Monkey:
Mulla on näyttänyt tällasta viivanpaikkaa joskus vaikka en oo ollu raskaana.
MUTTA on myös näyttänyt aluksi tältä, JOS oon ollut raskaana.
Mä yritän pitää tällaista itsellä viivanpaikkana lähtökohtaisesti, mutta jos on ääretön raskaustoive, niin kaikki pienetkin viivan aavistukset otan lisäämään testihulluutta. Se on sallittua ✌️😁

Oon kohtalontoveri... sain aamulla tällasen kans. Varmaan testi tekee tällaset aina oon sitä miettiny....taikka sitte nää vahvistuu meillä. Mää aijon testata ke-to sit ku pääsen kylille hakemaan lisää testejä...nyt ne on loppu.😛

Täällä jo kp 21 ja ovulaatiotestien viivat vaa haalistuu entisestään, vaihdoin kans merkkiä mutta sama homma. Oiskohan se ovis kuitenkin jo ollut silloin jo kp 13, kun oli vähän tummempi viiva testissä, ei kuitenkaan lähelläkään kontrolliviivan, vaikka edellisessä kierrossa oli kp 21🤨 kutinoita on kyllä kohdun kohdalla ja molemmissa munasarjoissa ollut useemman päivän ajoittain ja eilen oli lievää menkkakipua hetkellisesti. Että voi suututtaa tää oma kroppa, niinku jollain muullakin täällä ku ei mistään tiedä mitään🥱

Huoh. Dpo 9 ja tuhrut alkoi taas oletetusti ihan ajallaan. Ehdin jo vähän ajatella että oisiko voinut tärpätä, kun oli kummallinen raudan maku suussa yks päivä. Vaikka samaan aikaan toivo on kyllä jo vähän mennyt että ilman hoitoja tärppäisi.

Täällä tosiaan KP27. Ja sieltähän ne PMS oireet tuli. V*tuttaa ja sekin v*tuttaa 🥲😄

Väsymys, makeanhimo, ärtyneisyys, itkuisuus keskittymisvaikeudet, yleinen huono olo, alakulo pääkipu, sumea pää ja alaselkää särkee.
Mies yritti flirttailla ja mä sanoin, että älä edes aloita 😅 Kyllä on ihanaa olla nainen.

Teen uuden testin keskiviikkona, mutta miten mulla on 100%varmuus, että täti se punaisella autollaan tänne kurvailee tällä viikolla. 🍅

Täällä nyt DPO 15 ja ei vieläkään menkkoja. Eilinen iltatesti puhdasnega. Mulla on aina ollut säännöllinen 27-28 päivän kierto. Kuparikierukka ollut viimeiset 10 vuotta ehkäisynä ja se poistettiin 3.1. , jonka jälkeen tuli seuraavat menkat ajallaan. Nyt vielä tässä kierrossa ensimmäistä kertaa tikuttelin oviksenkin ja LH huippu oli kp 14. Että mitähän ihmettä 😩

Sais uusi kierto jo alkaa.
Nämä pc:t on huonontuneet, minusta antaa viivanpaikkaa vrt. entiseen, mut näissä taitaakin nykyään lukea one step. 😅

Kp. 31/32. 😮‍💨

Kauheet oireet, turvottaa, närästää ja Oksettaa, mutta negoja nämä testit on 😄

Liitteet

• 20240212_112533.jpg
    20240212_112533.jpg
    496.6 KB · Katsottu: 148
  • 20240212_115949.jpg
    20240212_115949.jpg
    635.3 KB · Katsottu: 154
Muokattu viimeksi:
Täällä nyt DPO 15 ja ei vieläkään menkkoja. Eilinen iltatesti puhdasnega. Mulla on aina ollut säännöllinen 27-28 päivän kierto. Kuparikierukka ollut viimeiset 10 vuotta ehkäisynä ja se poistettiin 3.1. , jonka jälkeen tuli seuraavat menkat ajallaan. Nyt vielä tässä kierrossa ensimmäistä kertaa tikuttelin oviksenkin ja LH huippu oli kp 14. Että mitähän ihmettä 😩
Sais uusi kierto jo alkaa.
Nämä pc:t on huonontuneet, minusta antaa viivanpaikkaa vrt. entiseen, mut näissä taitaakin nykyään lukea one step. 😅

Kp. 31/32. 😮‍💨

Kauheet oireet, turvottaa, närästää ja Oksettaa, mutta negoja nämä testit on 😄
Täällä täysin samat oireet ja pystyn samaistua teihin😄 Itse myös tänään puhtaan negan testasin ja oon ihmetelly kans tuota viivapaikkaa. 😳

Dpo 13, neuvolan mukaan rv 4+2, oviksesta laskettuna oisi 3+6. Viivat on kyllä hienosti vahvistunut.

Varovaisin mielin kohti Lokakuisia, tulettehan perässä, jooko? 🥲

Liitteet

• IMG_20240213_053553.jpg
    IMG_20240213_053553.jpg
    494.4 KB · Katsottu: 64
  • IMG_20240213_053047.jpg
    IMG_20240213_053047.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 66
No mie en kyllä uskalla liittyä mihinkään vasta ku varhaisultra on käyty 🙈 siis sitten jos sen aika joskus tulee.

Tänään apteekin ultrassa niin hailura viiva ettei oikein hyvää kuvaa saanut ja tämä testi joku Medigoo erittäin herkkä 🤷‍♀️

Liitteet

• IMG_9214.jpeg
    IMG_9214.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 144
No mie en kyllä uskalla liittyä mihinkään vasta ku varhaisultra on käyty 🙈 siis sitten jos sen aika joskus tulee.

Tänään apteekin ultrassa niin hailura viiva ettei oikein hyvää kuvaa saanut ja tämä testi joku Medigoo erittäin herkkä 🤷‍♀️
Mikä dpo on menossa?

Aika näyttää; kahden kemiallisen jälkeen usko raskauden jatkumiselle on kyllä aika vähäinen 😓
Nojoo, voin sanoa että pelot on täälläkin suuret. Ennen esikoista kkm, sen jälkeen hoidot josta esikoinen syntyi, esikoisella pieni rakenteellinen poikkeama joka leikattu (tämä todettu jo raskausaikana) joka teki myös esikoisen odotuksesta kamalaa +varhaiset supistukset, selkäkivut yms niin pelottaa onkohan tämäkin raskaus niin "kamala" ..
Tai se että kasvaako tuolla edes mitään.

Nojoo, voin sanoa että pelot on täälläkin suuret. Ennen esikoista kkm, sen jälkeen hoidot josta esikoinen syntyi, esikoisella pieni rakenteellinen poikkeama joka leikattu (tämä todettu jo raskausaikana) joka teki myös esikoisen odotuksesta kamalaa +varhaiset supistukset, selkäkivut yms niin pelottaa onkohan tämäkin raskaus niin "kamala" ..
Tai se että kasvaako tuolla edes mitään.
joo on tämä alku kyllä niin herkkää aikaa että 😥 itsellä mennyt kaksi edellistä raskautta todella hyvin, mutta seuraava raskaushan saattaa olla mitä vaan. Jos ylipäätään koskaan jatkuukaan. Meillä kuun lopussa lapsettomuuslääkärille aika, että katsotaan sitten mitä siellä sanotaan.🙏

Takaisin