Raskaaksi 2024

Kuulumisia tältä päivältä. Kp 22 . Täällä tänään olosuhteet kuivahkot nyt tänään. Kuitenkin alku illasta pyykisessä pari nuppineulanpään kokoista veripalleroa, eli muutama päivä veretöntä menkkojen alusta alkaen. Munasarjakivut ovat ohi, loppuivat eilen alkuillasta. Kohdussa ei oo keskeytyksen jälkeen ollut oireita.

Plaah, en tiedä yhtään missä mennään tällä hetkellä. Jos vielä viikon päästä tulee omituisia veijuttuja tai jos kivut tulee takaisin jossain vaiheessa eikä menkkoja kuulu, mars lääkäriin. Ennen en oo vuotanut koskaan oviksen aikaan, eikä ole niin kovia kipuja ollut munasarjassa mitä tässä kierrossa. Josko keho hakee itseään eka kierrossa keskeytyksen jälkeen. Vituttaa. Muutenkin mieli mennyt alamaissa keskeytyksen jälkeen ja ahdistanut koko asia ihan riittämiin. Viimeisin mitä toivon, on kiertoon jotain paskaa. 😩❤️

Tämmönen typerä kysymys kenties väliin, mutta miten nopeesti teillä on alkanu ovulaation jälkee heti viivat taas vaalenemaan?
Tässä näköjään mun kokemus tässä kierrossa. Jos ois päivällä jättäny tikuttamatta ni ois piikki jääny huomaamatta. On tää kyllä melkosta 🤔
Screenshot_2024-02-08-23-23-18-92_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg

Ei se haamulainen lähtenyt vahvistumaan. Nyt DPO 12 ja odottelen uutta kiertoa alkavaksi sunnuntaina.

Elämäntavoista, olen vähentänyt kofeiinin yhteen pieneen kahvikuppiin, syön terveellisesti eikä muuta vältettävää omaan ruokavalioon oikeastaan kuulu muuta kuin brie juusto harvakseltaan. Alkoa otan tosi harvoin , niin ei ole elämä kovin paljoa muuttunut, kun sen on jättänyt kokonaan pois. Yritän myös välttää tulehduskipulääkkeiden ottoa ovulaation aikana.

Jos näillä pienillä muutoksilla voisi edes hiukan varjella omia mummoutivia munasoluja niin mikä ettei.

Muokattu viimeksi:
Ohhoh, ensimmäistä kertaa ikinä saan testiin high lukeman. Tuo on jännä tuo keskimmäinen kun on noin paljon haaleampi, vaikka en kovin myöhään sitä tehnyt. Peitto jäi heilumatta eilen, isäntä oli niin väsyny että nukahti kun aloin hieroa hartioita 🤣 Jospa tänään onnistuisi niin voisi ajoituskin olla kohdallaan vielä.

Liitteet

• 1000012236.jpg
    1000012236.jpg
    147.7 KB · Katsottu: 92
Täällä kp 16 ja ihan selvästi lääkäri oli oikeassa ennusteluidensa suhteen. Fiilis on taas että semmoinen painava kovan tuntuinen mato olis tuolla alavatsalla. Sama kuin viime kierrossa, vaikka silloin en ovista testaillutkaan. Tunteetkin menee samaa vuoristorataa kuin viimeksi. Varmasti houkuttelee miestä heiluttamaan peittoa kun on tämmöinen kiukkuinen peikkoemo petikaverina:rolling: Tähän kun lisää että mies on nyt superväsynyt kun tehnyt monta aikaista aamuvuoroa putkeen ja lisää tulossa. Eihän tässä sillai kauhee kiire ole, mutta silti ei haluis tuhlata mahiksia. Kyllä te tiiätte.

En ole kovin innokkaasti testannut ovista tässäkään kierrossa, muutaman oon tehnyt mutta tuntuu että ei niissä mitään tapahdu. Ainoat mitä apteekista löytyi aiemmin oli joku apteekin oma merkki eikä jotenkin oo luottoa siihen. Viime yrityksessä parhaiten toimi cb:n tuplahormonitestit, mutta nyt ei jotenkin raski niitä ostaa. Ja en tiiä uskaltaako näillä keleillä tilata netistä kun jos ne jää postilaatikkoon ja jäätyy ja menee siksi rikki... hmmm...

Dpo 9, kellon merkannut nyt dpo5 alkaen ihon lämpötilat 0,6-1,2 astetta lämpimämmäksi mitä oletettu. Vahva tunne että tämäkään kierto ei ole meidän kierto eikä mitään isompaa testaushinkua ole. Mutta en tiedä joko sitä voisi alkaa testailemaan?

Täällä dpo12 edelleen odotettua negaa (rfsu herkällä) ja sellainen olo, että menkat alkaa ihan hetkenä minä hyvänsä.
Toivottavasti ensi kierrossa pääsisi vihdoin oikeasti aloittamaan tämän yrityksen!

Klo 10-20 suositellaan tikuttamaan liuskoilla 😊 Mutta jep, se voi joillakin mennä tosi nopeesti ohi!
Joo tätä se sovelluskin neuvo jossain vaiheessa 😄 mut pc ohje sanoo että vois tehä mihin aikaan vaan 🤔 LH-suurempi tuolla aikavälillä 10-20?

Joka tapauksessa tää oli nyt toinen kierto missä kokeilin ovistikkuja ja tähän nuo tikuttelut saa nyt ainaki hetkeks jäädä. Puolison kanssa juteltiin, että ei tää oo enää oikein kivaa ja rentoa puuhaa vaan hirveetä suorittamista 🙈 Nyt pitää ottaa napsu alaspäin ja vähä löysätä tän asian suhteen.

Dpo 4 ja ihmeen seesteinen olo. Oonkohan rikki, en oo ees tilannu tai ostanu raskaustestejä valmiiksi :Grinning Face: Viime kerralla oli jokaista sorttia kasa, nyt oon lisäillyt ostoskoriin ja jättänyt lopulta tilaamatta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Vähän jo suunnittelin että jos ystävänpäivänä testais, sit ois dpo9, mutta saa nähdä jos olot jatkuu seesteisenä että yllättäisinkö itseni ja odottaisinkin menkkoihin. Googlekaan ei oo laulanut enkä oo oloja kuulostellut juurikaan. Taisi maanantain inssin jälkeinen osteopatia sada mun mielenkin zen tilaan :Smiling Face With Halo:

Mulla ois pari sofin raskaustestiä mitkä sain kaverilta sofin ovistestien lisäksi, onko ne mistään kotoisin? Onestepin testejä muistelen että parjattiin aikanaan kun antoi muistaakseni räikeitä viivanpaikkoja 🤔

Dpo 4 ja ihmeen seesteinen olo. Oonkohan rikki, en oo ees tilannu tai ostanu raskaustestejä valmiiksi :Grinning Face: Viime kerralla oli jokaista sorttia kasa, nyt oon lisäillyt ostoskoriin ja jättänyt lopulta tilaamatta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Vähän jo suunnittelin että jos ystävänpäivänä testais, sit ois dpo9, mutta saa nähdä jos olot jatkuu seesteisenä että yllättäisinkö itseni ja odottaisinkin menkkoihin. Googlekaan ei oo laulanut enkä oo oloja kuulostellut juurikaan. Taisi maanantain inssin jälkeinen osteopatia sada mun mielenkin zen tilaan :Smiling Face With Halo:

Mulla ois pari sofin raskaustestiä mitkä sain kaverilta sofin ovistestien lisäksi, onko ne mistään kotoisin? Onestepin testejä muistelen että parjattiin aikanaan kun antoi muistaakseni räikeitä viivanpaikkoja 🤔
Mietinkin et millonhan sulla on testipäivä, inssi meni ilmeisesti hyvin? Toi seesteisyys kuulostaa todella hyvältä, voit lähettää osan siitä tänne 😅 ite kans kallistumassa siihen että parempi oikeasti olis vaan jos ei liian aikaisin testaa…

Nii ja Sofin testit ainaki mulla aiemmin toimi hyvin, ei ollu mitää viivanpaikkoja tai muita tulkinnanvaraisia.

Mietinkin et millonhan sulla on testipäivä, inssi meni ilmeisesti hyvin? Toi seesteisyys kuulostaa todella hyvältä, voit lähettää osan siitä tänne 😅 ite kans kallistumassa siihen että parempi oikeasti olis vaan jos ei liian aikaisin testaa…

Nii ja Sofin testit ainaki mulla aiemmin toimi hyvin, ei ollu mitää viivanpaikkoja tai muita tulkinnanvaraisia.

Joo meni! Vähän jäi kaivelemaan kun ei ultrannut ennen sitä mutta säästyipä nekin pennoset :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mäpä lähetän, tää on meinaan jopa vähän tylsää olla näin zen :tears:

Mitä sovellusta te käytätte noihin ovulaation seurailuihin?

Premom mullakin käytössä ja lisäksi mulla on vuosia ollut flo ihan yleiseen kierron seurantaan, nyt siitä katon sen arvioidun ovispäivän :Smiling Face With Smiling Eyes:

Heiheihei !
Apua!!! Testiajalla, rfsu herkkä. Edit kuva myös testiajan ulkopuolelta ja pregcheck

Liitteet

• IMG_20240209_185840.jpg
    IMG_20240209_185840.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 194
  • IMG_20240209_190342.jpg
    IMG_20240209_190342.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 176
  • IMG_20240209_190450.jpg
    IMG_20240209_190450.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Takaisin