Raskaaksi 2024

Täälläkin tänään töiden jälkeen tämmöinen tulos, kp 17.

Liitteet

• IMG_20231230_172113.jpg
    IMG_20231230_172113.jpg
    223.8 KB · Katsottu: 69
Mulle on useampi terveydenhuollon ammattilainen sanonut, että kunnes saadaan positiivinen tulos eletään normaalisti.
Ja taas ruskuaispussihan se ravitsee alkiota alussa...

Mutta itse siis en suuremmin alkoholia kuluta, ehkä 1-3krt vuodessa.. niin mulle ihan sama olla ilman... Ja saunaan ostan normaalisti alkoholitonta kuivaa siideriä.. alkoholi pilaa minusta hyvän maun.. mutta kummasti kun pitää yrittää olla ilman niin ei muka malttais🤪
Mä meen kans tällä mentaliteetillä, et plussaan asti elän ihan normaalisti, syömisiä ja juomisia suuremmin miettimättä. Minäkään en kyllä alkoholia suuremmin käytä, enkä aio juoda nyt uutenavuotenakaan, kun ei vaan tee just nyt mieli. Pepsi max linjalla menee 😁 Enemmän mua omalla kohdalla jönnittää se, että alkoholi estäisi oviksen. Koska yks kierto, kun en todistetusti ovuloinut ollenkaan niin join viiniä just joitain päiviä ennen kuin oviksen ois pitänyt tapahtua. Niin mietin jälkikäteen vaikuttiko se alkoholi 😓
Odottelen just tällä hetkellä ovista, viime kierrossa ovuloin kp13 mikä on tänään. Aamulla vielä cb vilkutti hymynaamaa.

Kai se on siirryttävä tänne, testit negoja, menkat alkaa varmaan huomenna.

Täällä yritystä takana 08/23 lähtien ja molempien esikoinen toiveissa 💝 Ensi vuodelle toivon tänne super paljon plussia :folded:
Lainaan itseäni, ja niinhän ne menkat alkoikin nyt 😔 Muistelin jostain lukeneeni, että näin myöhään alkaneet menkat kirjataan alkavaksi vasta huomenna, muistaako joku täällä miten tämä menikään?

Minulle gyne ainakin ohjeisti, että ekasta kunnon vuotopäivästä lasketaan. Ei tuhruja ja jos alkaa vasta illalla/yöllä niin vasta seuraava päivä on 1 päivä

Mulla on tänään synttärit, 34vee! ☺️🎉

Väkisin sitä miettii, että ku parikymppisenä sain kolme lasta helpolla ja nyt on kivikkoisempi tie, että johtuuko iästä, mutta varmaan enemmän ylipainosta 🤔

Tänään kuitenkin huolet pois ja juhlin perheen kanssa uutta vuotta ja syntymäpäivää ❤️

Parempaa uutta vuotta kaikille! ❤️🎉

Mulla on tänään synttärit, 34vee! ☺️🎉

Väkisin sitä miettii, että ku parikymppisenä sain kolme lasta helpolla ja nyt on kivikkoisempi tie, että johtuuko iästä, mutta varmaan enemmän ylipainosta 🤔

Tänään kuitenkin huolet pois ja juhlin perheen kanssa uutta vuotta ja syntymäpäivää ❤️

Parempaa uutta vuotta kaikille! ❤️🎉

Hyvää Synttäripäivää🥳🥳

Itellä kans hiippailee pelko että raskautuukohan sitä enää ollenkaan. Kaks ensimmäistä on tullut nuorempana ja hoikempana melko helposti🤔 Nyt on ikää kohta jo 36v ja ylipainoa ainakin 15kg😖 Nyt tulevana vuonna aionkin keskittyä terveellisiin elintapoihin ja painon pudottamiseen, uskon ja toivon sen vaikuttavan raskautumiseen positiivisesti🤗 Ja jaksaahan sen raskausajankin sit mahdollisesti paremmin vähän kevyempänä.

Hyvää Synttäripäivää🥳🥳

Itellä kans hiippailee pelko että raskautuukohan sitä enää ollenkaan. Kaks ensimmäistä on tullut nuorempana ja hoikempana melko helposti🤔 Nyt on ikää kohta jo 36v ja ylipainoa ainakin 15kg😖 Nyt tulevana vuonna aionkin keskittyä terveellisiin elintapoihin ja painon pudottamiseen, uskon ja toivon sen vaikuttavan raskautumiseen positiivisesti🤗 Ja jaksaahan sen raskausajankin sit mahdollisesti paremmin vähän kevyempänä.

Mulla on painoindeksin mukaan ylipainoa yli 60kg 🫤😧😪 Mäkin aion keskittyä pudottamaan painoa hyvillä valinnoilla ja lisäämällä liikuntaa ☺️

Hitto vie, että ottaa päähän kun kaikki somekanavat tuuttaa raskaus- ja vauvajuttuja ja nyt on niin maailmanluokan menkkavitutus päällä. Uusi kierto ei siis ole vielä alkanut mutta ainakin hermostuneisuus kertoo siitä, että ajallaan ne tiistaina alkavat.

Myös loman loppu ahdistaa ja hermostuttaa, töissä oli koko syksyn raskasta eikä helpotusta ole luvassa.

Mietin jo että en ensi kierrossa testaisi ovulaatiota, mutta tiedän etten kuitenkaan malta olla testaamatta. Jotenkin vaan haluaisi tästä stressistä ja mielipahasta eroon.

Ihanaa uutta vuotta tänne jokaiselle! ❤️Helpottaa kun voi edes tänne purkaa niitä omia ajatuksia ja tuntoja, kun läheisille en ole joka vaiheesta kertonut.

Liitteet

• IMG_1517.jpeg
    IMG_1517.jpeg
    384.4 KB · Katsottu: 88
KP 15 ja tein vielä ovistestin niin ihan jäätävän tumma melki musta ovisplussa🤔 siis nyt kaksi päivää ollut selkee ovisplussa. Mutta enkö nyt lähde oviksen laskee eilisestä ovisplussasta eli ekasta ovisplussasta? Toivottavasti olis kunnon möhkäle munis joka on tarvinnut kunnon Lh nousun😅

KP 15 ja tein vielä ovistestin niin ihan jäätävän tumma melki musta ovisplussa🤔 siis nyt kaksi päivää ollut selkee ovisplussa. Mutta enkö nyt lähde oviksen laskee eilisestä ovisplussasta eli ekasta ovisplussasta?
Joo näin minä tekisin 👍🏻 joku tuolla toisella foorumilla selitti hyvin sen, että jollain ihmisellä se ovisplussa tai siis sen oviksen aikaansaamiseen vaadittava hormonimäärä voi olla ”täynnä” jo ennen kun testiviiva on täysin tumma eli välttämättä ei tiedä milloin se laskuri ovikseen (12-24h) lähtee oikeasti käyntiin. 😅🙏 en tiedä osasinko selittää.

Joo näin minä tekisin 👍🏻 joku tuolla toisella foorumilla selitti hyvin sen, että jollain ihmisellä se ovisplussa tai siis sen oviksen aikaansaamiseen vaadittava hormonimäärä voi olla ”täynnä” jo ennen kun testiviiva on täysin tumma eli välttämättä ei tiedä milloin se laskuri ovikseen (12-24h) lähtee oikeasti käyntiin. 😅🙏 en tiedä osasinko selittää.
Ok. Hyvä tietää! Mulla on viimekerroilla ollut testi aina haalistunut ovisplussaa seuraavana päivänä mutta muistan että silloin kun kuopus sai alkunsa oli ainakin kaksi päivää erittäin vahvaa ovisplussaa, toivottavasti tää tietäs hyvää nyt.

Varmuus tallettelut tehty ja nyt riittää kyllä hetkeksi petihommat🙈 Viime yönä tosi kova pistos/ pistoksia oikealla ja tunsin myös vasemmalla jossain vaiheessa mielestäni. Tänä aamuna ja päivällä hieman haaleaa verta 🤔 tiedän että joillain voi tulla pikkusen ihan haaleeta kun on ovis , mutta mulla ei ole ikinä ennen tullut. Tai sit tää kauhee monen päivän p*neminen aiheuttanut limakalvovuotoo. Mutta joka tapauksessa hyvää uutta vuotta kaikille ja toivotaan jo tammikuussa heti hurjaa plussa aaltoa!! 💥💥💥🎉🍾

Mie olin ihan varma oireiden perusteella et ovis oli kp14 ja ennen sitä hyvin talletettu ja sinä päivänäkin. Sit eilisiltana ihan yhtäkkiä alko kummallinen kylkipistos ja äkkiä piti hyödyntää jos olikin ovis eilen eli kp18🤣 Onneks mies on niin täysillä mukana et se suoriutuu hommasta vaikka itteeni ei huvittas enää yhtään🙈

Hyvää ja plussien täyteistä vuotta 2024 kaikille❤️

Täälläkin toista päivää aika vahvaa viivaa, toivottavasti lupailee hyvää. Aamulla oli jotain tuntemuksia mutta tuntuu että synnytyksen jälkeen oviskipuja ei juurikaan ole, tuntuu vain kyljessä hetkellistä outoa tunnetta. Viimekierrossa oli vasemmalla, tässä kierrossa oikealla.

Jännityksellä nyt odottaen, dpo0. Tallettelut tehty eilen kun oli se ovis+ ja tänään. Hoidoissa ovis+ tallettelut tosiaan toi meille tuon esikoispojan.
Onkohan sillä tosiaan perää mitä oon lukenu että ajoituksella voi vaikuttaa sukupuoleen 😂

Ja se poikkeavaa on tässä kierrossa että ei oo ovistestien viivat poukkoillut miten sattuu kuten ennen hoitoja esim. Saattoi tulla kolmekin ovisplussaa ilman ovulaatiota.. nyt nousi tasaseen päivä pari ennen oletettua ovista.

Liitteet

• IMG_20231231_192520.jpg
    IMG_20231231_192520.jpg
    356.7 KB · Katsottu: 97
Voi harmi kun oli lähikaupasta tyhjennetty pc:t. Tuli testiajalla se kuuluisa.. jonka sai nyt jopa ikuistettua kuvaan ja myös kuivuttua tikkuun jäi hiukan väriä. Tiedä sitten oliko liian nopeasti dipattu.
Oloja ei oikeastaan ole ollut, paitsi että kiinnitin huomiota limailuun joka on nyt jatkunut useita päiviä ja muutenkin kostea olo. Äsken kouraisi pari kertaa kohdun seudulta. Nyt kp 26 ja oletetusta oviksesta ei mitään hajua.

Takaisin