Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä meen kans tällä mentaliteetillä, et plussaan asti elän ihan normaalisti, syömisiä ja juomisia suuremmin miettimättä. Minäkään en kyllä alkoholia suuremmin käytä, enkä aio juoda nyt uutenavuotenakaan, kun ei vaan tee just nyt mieli. Pepsi max linjalla menee Enemmän mua omalla kohdalla jönnittää se, että alkoholi estäisi oviksen. Koska yks kierto, kun en todistetusti ovuloinut ollenkaan niin join viiniä just joitain päiviä ennen kuin oviksen ois pitänyt tapahtua. Niin mietin jälkikäteen vaikuttiko se alkoholiMulle on useampi terveydenhuollon ammattilainen sanonut, että kunnes saadaan positiivinen tulos eletään normaalisti.
Ja taas ruskuaispussihan se ravitsee alkiota alussa...
Mutta itse siis en suuremmin alkoholia kuluta, ehkä 1-3krt vuodessa.. niin mulle ihan sama olla ilman... Ja saunaan ostan normaalisti alkoholitonta kuivaa siideriä.. alkoholi pilaa minusta hyvän maun.. mutta kummasti kun pitää yrittää olla ilman niin ei muka malttais
Lainaan itseäni, ja niinhän ne menkat alkoikin nyt Muistelin jostain lukeneeni, että näin myöhään alkaneet menkat kirjataan alkavaksi vasta huomenna, muistaako joku täällä miten tämä menikään?Kai se on siirryttävä tänne, testit negoja, menkat alkaa varmaan huomenna.
Täällä yritystä takana 08/23 lähtien ja molempien esikoinen toiveissa Ensi vuodelle toivon tänne super paljon plussia
Klo 18 on kai se raja. Ja tosiaan kunnon vuoto pitäisi alkaa ennen sitä.Lainaan itseäni, ja niinhän ne menkat alkoikin nyt Muistelin jostain lukeneeni, että näin myöhään alkaneet menkat kirjataan alkavaksi vasta huomenna, muistaako joku täällä miten tämä menikään?
Mulla on tänään synttärit, 34vee!
Väkisin sitä miettii, että ku parikymppisenä sain kolme lasta helpolla ja nyt on kivikkoisempi tie, että johtuuko iästä, mutta varmaan enemmän ylipainosta
Tänään kuitenkin huolet pois ja juhlin perheen kanssa uutta vuotta ja syntymäpäivää
Parempaa uutta vuotta kaikille!
Hyvää Synttäripäivää
Itellä kans hiippailee pelko että raskautuukohan sitä enää ollenkaan. Kaks ensimmäistä on tullut nuorempana ja hoikempana melko helposti Nyt on ikää kohta jo 36v ja ylipainoa ainakin 15kg Nyt tulevana vuonna aionkin keskittyä terveellisiin elintapoihin ja painon pudottamiseen, uskon ja toivon sen vaikuttavan raskautumiseen positiivisesti Ja jaksaahan sen raskausajankin sit mahdollisesti paremmin vähän kevyempänä.
Joo näin minä tekisin joku tuolla toisella foorumilla selitti hyvin sen, että jollain ihmisellä se ovisplussa tai siis sen oviksen aikaansaamiseen vaadittava hormonimäärä voi olla ”täynnä” jo ennen kun testiviiva on täysin tumma eli välttämättä ei tiedä milloin se laskuri ovikseen (12-24h) lähtee oikeasti käyntiin. en tiedä osasinko selittää.KP 15 ja tein vielä ovistestin niin ihan jäätävän tumma melki musta ovisplussa siis nyt kaksi päivää ollut selkee ovisplussa. Mutta enkö nyt lähde oviksen laskee eilisestä ovisplussasta eli ekasta ovisplussasta?
Ok. Hyvä tietää! Mulla on viimekerroilla ollut testi aina haalistunut ovisplussaa seuraavana päivänä mutta muistan että silloin kun kuopus sai alkunsa oli ainakin kaksi päivää erittäin vahvaa ovisplussaa, toivottavasti tää tietäs hyvää nyt.Joo näin minä tekisin joku tuolla toisella foorumilla selitti hyvin sen, että jollain ihmisellä se ovisplussa tai siis sen oviksen aikaansaamiseen vaadittava hormonimäärä voi olla ”täynnä” jo ennen kun testiviiva on täysin tumma eli välttämättä ei tiedä milloin se laskuri ovikseen (12-24h) lähtee oikeasti käyntiin. en tiedä osasinko selittää.