Ovisjuttuja näkyy olevan täällä monenmoista. Itse koin helpoimmaksi ja parhaaksi (ja arvokkaaksi..) cb violetin dual hormone testin. Liuskoilla toki myös pärjäisin nyt, kun tiedän millä oirein ja viivanvahvuuksilla nyt oikeasti on se ovulaatio. Alkuun tikuttelen liuskoilla, sitten "otan kiinni" tuolla cbllä.
@Daiya kirjoittikin hyvin mitä myös itse ajan takaa.
Oviskivuista; mulla ainakin on ijan menkkamaisia kramppeja toisella puolen alamahaa. Tiedän myös päänsisällä, koska hermo on pinnassa ja väsyttää.
Just ennen ovista, en osaa kyllä sanoa onko silloin jotain spesifiä kipua/tunnetta, pitää kiinnittää huomiota jatkossa, jos nyt tässä kierrossa ei tärpännyt.
Aiemmin jo mainitsin tuosta närästyksestä joka on viimeksi vaivannut raskausaikana. Tähän lisäksi on nyt tullut hajuherkkyys - tein meille iltapalaksi tonnikalaleipiä, joita en itse voinutkaan ällötyksen vuoksi syödä. Ihan oma idea ja himo oli, mutta se siitä, piti syödä muuta.
Testiä piti uittaa, mutta negahan se oli. Esikoisesta tuli plussa vasta sitten, kun menkat oli jo myöhässä, eli ei pitäisi hätäillä.
Toivotaan plussia.