Raskaaksi 2024

En tiedä onko tuttu asia, mutta särkylääkettä voi ottaa kahvin/energiajuoman kanssa, monesti se kofeiini buustaa sitä tehoa vähän ❤️

Melkein samoissa mennään! Sovitaanko että mä saan huomenna plussan ja sä tuut perässä samaan suuntaan? 😌
Sovittu🥰😀

Vuodosta tulikin mieleen, eilen illalla näihin aikoihin tuntu kunnon holahdus, ihan piti tsekata että mikä homma. 😅 Tänään jäi paperiin punaista tuhrua, muistelisin että ennen esikoisen plussaa olis jäänyt kans. Tästäpä tuli jännää..

Onneksi sitä menee ainakin vielä aika rennoin mielin, kun on vasta aloitettu yritys. Ei uskalla ehkä toivoa edes sitä plussaa vielä, vaikka silti sitä toivoo hyvinhyvin paljon. ❤️

Miten tässä nyt malttaa mieli, aiemmin tänään tuumasin että vielä odotetaan testien kanssa, mutta tuo iltapäivän tuhruvuoto vähän nyt nosti odotuksia. 😁
Kuulostaa kyllä kovasti kiinnitttymiseltä!🤞 on nää piinapäivät jänniä! 🤭❤️

Samaistun kyllä fiilikseen et seksi tuntuu välillä työltä ja sit lukee juttuja etteihän sitä väkisin kannata (en tietenkää tarkoita sillä pakottamista tms) mut kyllähän se pitkässä yrittämisessä vähän siihen menee, kun ei haluu haaskata kiertoja ku niistä tulee niin pitkän tuntusia tässä tilanteessa.

En jaksanut odottaa enää. Oli se jo dpo15. Viime yönä ja edeltävänä heräsin molempina öinä klo 2. Luen enteitä ihan kaikesta.. Viime yönä näin myös unen plussasta. Ei mitään menkkojen merkkejä enää. Sekin mitä eilen soimasin kortin oston aiheuttaneen niin sekin oli tyyliin yksittäinen pisara.

Vaikka kuin kääntelisi niin ei siihen haamuakaan saa kuviteltua. Kai se on sit maanantaiaamuna seuraava. Sit ois jo kp5.

Mut tavallaan tää testi vähän helpotti tätä piinaa vaikka tulos ei ollut oikea mut ei se toivoakaan vielä vienyt.

Onko joku täällä saanu keltarauhastuen julkiselta puolelta, vaikka painoindeksi yli 35?
Julkinen suhtautuu ylipäätänsä aika nihkeästi keltarauhastukeen. Mä oon myös kohdannut tosi tylyä kohtelua painon vuoksi julkisella. Meillä siis kolme keskenmenoa (kaikista nähty sykkeet ja sitten kehitys hidastunut ja lopulta pysähtynyt), julkisen tutkimuksissa ei löytynyt mitään joten papereihin kirjattu ”Kunhan potilas jatkaa laihduttamista (en edes sanonut laihduttavani koska mun on hyvä näin) niin tulee onnistunut raskaus”. Me ja meidän yksityisen lääkäri ei tätä allekirjoitettu ja jatkettiin asioiden selvittelyä ja syyksi keskenmenoille selvisi krooninen tulehdus kohdun limakalvolla, joka on antibiooteilla hoidettavissa. Ei siis mitään tekemistä mun painoni kanssa. Se on ihan hirveää, että nähdään vain ylipaino jos sellaista on. Ihan hurjasti tsemppiä sulle ❤️

Viime kierrossa sain ovisplussan kp 15. Nyt kp 16 eikä vieläkään ihan plussa. Illalla voisi tehdä uuden testin. Mietin että viittisikö tuhlata digiä kun hommasin nyt semmoiset ekaa kertaa. 🤔

Liitteet

• IMG_20240202_092148.jpg
    IMG_20240202_092148.jpg
    191.8 KB · Katsottu: 93
Julkinen suhtautuu ylipäätänsä aika nihkeästi keltarauhastukeen. Mä oon myös kohdannut tosi tylyä kohtelua painon vuoksi julkisella. Meillä siis kolme keskenmenoa (kaikista nähty sykkeet ja sitten kehitys hidastunut ja lopulta pysähtynyt), julkisen tutkimuksissa ei löytynyt mitään joten papereihin kirjattu ”Kunhan potilas jatkaa laihduttamista (en edes sanonut laihduttavani koska mun on hyvä näin) niin tulee onnistunut raskaus”. Me ja meidän yksityisen lääkäri ei tätä allekirjoitettu ja jatkettiin asioiden selvittelyä ja syyksi keskenmenoille selvisi krooninen tulehdus kohdun limakalvolla, joka on antibiooteilla hoidettavissa. Ei siis mitään tekemistä mun painoni kanssa. Se on ihan hirveää, että nähdään vain ylipaino jos sellaista on. Ihan hurjasti tsemppiä sulle ❤️

Kiitos ❤️ Joo oon mä varautunut, että pitää mennä sit yksityiselle pyytää sitä lääkitystä 🫤

Nonniih, dpo11 -> kp1. Miten sitä voikaan olla pettynyt omaan kehoonsa näin paljon 🥲 loppukierrosta tuli kyllä vahva tunne ettei taaskaan tärpännyt, mutta on se silti isku vasten kasvoja huomata et taas meni kierto hukkaan 😕
Sulla oli samanpituinen luteaali tässä ku mulla🥱 aina sit vaa uutta odottelua🙈

Täällä raskaustestin viiva on vähän vahvistunut mutta ei edelleenkään ole vahva. Epävarmoin mielin siis siitä että jatkuuko tämä vai ei. Tänään dpo14 ja kp24/21-26. Oireet on kyllä vahvistuneet, mutta en tiedä kertooko se mistään.

Täällä raskaustestin viiva on vähän vahvistunut mutta ei edelleenkään ole vahva. Epävarmoin mielin siis siitä että jatkuuko tämä vai ei. Tänään dpo14 ja kp24/21-26. Oireet on kyllä vahvistuneet, mutta en tiedä kertooko se mistään.
Aikaiset päivät on, joten välttämättä selvää vahvistumista ei edes tuu, niin yksilöllistä se hcg:n nousu ja testien herkkyyden myös huomaamaan niitä pieniä muutoksia. Kuitenkin puhutaan tässä vaiheessa vielä aika pienistä lukemista ☺️ oireiden vahvistuminen on varmasti hyvä merkki, kertoisi että se hcg siellä nousee kun kroppa siihen reagoi. Varovaiset onnittelut, toivotaan että on pysyvä plussa! 😍

Viime kierrossa sain ovisplussan kp 15. Nyt kp 16 eikä vieläkään ihan plussa. Illalla voisi tehdä uuden testin. Mietin että viittisikö tuhlata digiä kun hommasin nyt semmoiset ekaa kertaa. 🤔
Mie oon nyt syksystä asti testannut ovista (yritys alotettiin kyllä vasta tänä vuonna), enkä saa noihin liuskoihin joka kierrossa tuon tummempaa viivaa. Huomaa vain milloin huippu oli, kun seuraava testi onkin sitten jo hailakampi 💁‍♀️

Mä täällä oon saanu kamalan stressin itelleni aikaseksi otetusta prolaktiini-kokeesta 😬 pelkään siis, että jos se ois koholla.
Kaikki muut otetut labrat on vastattu ja ovat täysin viitearvoissa 🙏
Alotin eilen terolutin lääkärin ohjeen mukaan, jotta uus kierto saadaan alkamaan ja rinnat on tänään heti arat, en kyllä odota näitä sivuoireita taas 😑 haluan vaan nopsaa uuteen kiertoon ja uuden mahiksen kropalleni ovuloida. Vaikka en tiedä mitä tässä luomusti voisin enempää tehdä sen ovulaation edistämiseksi.

Tulin just ultrasta, hitto että teki kipeetä kun se lääkäri koitti saada vasemman munasarjan näkyviin :Grimacing Face: Folli oli 17mm, ennusti ovisplussaa sunnuntaille tai maanantaille.. peukut pystyyn että plussa tulis maanantaina niin päästään inssiin. Tai huomenna, ovat auki myös lauantaisin. Meinas eka että ois antanut reseptin irrotuspiikkiin ja oisin huomenna mennyt inssiin mutta koki sitten paremmaks et odotellaan ja jos ovisplussa on sunnuntaina ni sit vaan seuraavaan kiertoon odottelua. Toki se sano et jos se plussa tulee su iltana ni voi tehdä maanantaina inssin. Jännäks menee :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Onko kenelläkään tietoa mistä voisi johtua se, että on alkanut seksin jälkeen vuotaa verta? Tätä on nyt jonkin aikaa jatkunut (jostain loppuvuodesta lähtien). Ajattelin sen aiemmin johtuvan esim jos olis kuivat limakalvot. Sen lisäksi on ollut alkuvuoden jatkuvaa tiputtelua. Päivittäin tulee tyyliin tl verta ja joku päivä vähän runsaammin.. Pitäiskö huolestua?

Oiskohan tää hyvä merkki ku tulin äsken töistä ja itken nyt vessan lattialla ku oon niin loppu töistä tulevaan paineeseen ku pitäs revetä kahteen paikkaan yhtä aikaa. Ei ihan tavanomainen reaktio mulle et aggressio menee itkuksi🖕🖕🖕🖕

Heippa minäkin täällä pitkästä aikaa kirjottelen, kun ei vaan oo ollut kirjotettavaa. Kp41 menossa... 🫠 Edellinen kierto kesti 43 päivää.

Mä täällä oon saanu kamalan stressin itelleni aikaseksi otetusta prolaktiini-kokeesta 😬 pelkään siis, että jos se ois koholla.
Kaikki muut otetut labrat on vastattu ja ovat täysin viitearvoissa 🙏
Alotin eilen terolutin lääkärin ohjeen mukaan, jotta uus kierto saadaan alkamaan ja rinnat on tänään heti arat, en kyllä odota näitä sivuoireita taas 😑 haluan vaan nopsaa uuteen kiertoon ja uuden mahiksen kropalleni ovuloida. Vaikka en tiedä mitä tässä luomusti voisin enempää tehdä sen ovulaation edistämiseksi.
Mullakin otettiin nyt labroja, jotka käsittääkseni oli viitearvoissa - lääkärin lausuntoa kuitenkin vielä niistä odotan. Minä oon nyt ottanut tiistaista asti teroluttia jotta kuukautiset tulisi ja pääsisi uuden kierron kimppuun, vaan ei vielä ainakaan näy merkkejäkään menkoista. Melko samoilla ajatuksilla siis mennään. 👋🏼

Huomenna teen varmaan vielä varalta kertaalleen raskaustestin, vaikkakin negaa on viikottain testitulokset näyttäneet. Tarkoituksena on sitten seuraavat kierrot syödä teroluttia dpo3 alkaen kymmenen päivän ajan, jotta sais tämän kierron lyhenemään. Harmittaahan se tuplapitkä kiertokin, kun tällöin niitä mahdollisuuksia hedelmöitykselle tulee harvemmin.

Takaisin