SovittuEn tiedä onko tuttu asia, mutta särkylääkettä voi ottaa kahvin/energiajuoman kanssa, monesti se kofeiini buustaa sitä tehoa vähän
Melkein samoissa mennään! Sovitaanko että mä saan huomenna plussan ja sä tuut perässä samaan suuntaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SovittuEn tiedä onko tuttu asia, mutta särkylääkettä voi ottaa kahvin/energiajuoman kanssa, monesti se kofeiini buustaa sitä tehoa vähän
Melkein samoissa mennään! Sovitaanko että mä saan huomenna plussan ja sä tuut perässä samaan suuntaan?
Kuulostaa kyllä kovasti kiinnitttymiseltä! on nää piinapäivät jänniä!Vuodosta tulikin mieleen, eilen illalla näihin aikoihin tuntu kunnon holahdus, ihan piti tsekata että mikä homma. Tänään jäi paperiin punaista tuhrua, muistelisin että ennen esikoisen plussaa olis jäänyt kans. Tästäpä tuli jännää..
Onneksi sitä menee ainakin vielä aika rennoin mielin, kun on vasta aloitettu yritys. Ei uskalla ehkä toivoa edes sitä plussaa vielä, vaikka silti sitä toivoo hyvinhyvin paljon.
Miten tässä nyt malttaa mieli, aiemmin tänään tuumasin että vielä odotetaan testien kanssa, mutta tuo iltapäivän tuhruvuoto vähän nyt nosti odotuksia.
Julkinen suhtautuu ylipäätänsä aika nihkeästi keltarauhastukeen. Mä oon myös kohdannut tosi tylyä kohtelua painon vuoksi julkisella. Meillä siis kolme keskenmenoa (kaikista nähty sykkeet ja sitten kehitys hidastunut ja lopulta pysähtynyt), julkisen tutkimuksissa ei löytynyt mitään joten papereihin kirjattu ”Kunhan potilas jatkaa laihduttamista (en edes sanonut laihduttavani koska mun on hyvä näin) niin tulee onnistunut raskaus”. Me ja meidän yksityisen lääkäri ei tätä allekirjoitettu ja jatkettiin asioiden selvittelyä ja syyksi keskenmenoille selvisi krooninen tulehdus kohdun limakalvolla, joka on antibiooteilla hoidettavissa. Ei siis mitään tekemistä mun painoni kanssa. Se on ihan hirveää, että nähdään vain ylipaino jos sellaista on. Ihan hurjasti tsemppiä sulleOnko joku täällä saanu keltarauhastuen julkiselta puolelta, vaikka painoindeksi yli 35?
Julkinen suhtautuu ylipäätänsä aika nihkeästi keltarauhastukeen. Mä oon myös kohdannut tosi tylyä kohtelua painon vuoksi julkisella. Meillä siis kolme keskenmenoa (kaikista nähty sykkeet ja sitten kehitys hidastunut ja lopulta pysähtynyt), julkisen tutkimuksissa ei löytynyt mitään joten papereihin kirjattu ”Kunhan potilas jatkaa laihduttamista (en edes sanonut laihduttavani koska mun on hyvä näin) niin tulee onnistunut raskaus”. Me ja meidän yksityisen lääkäri ei tätä allekirjoitettu ja jatkettiin asioiden selvittelyä ja syyksi keskenmenoille selvisi krooninen tulehdus kohdun limakalvolla, joka on antibiooteilla hoidettavissa. Ei siis mitään tekemistä mun painoni kanssa. Se on ihan hirveää, että nähdään vain ylipaino jos sellaista on. Ihan hurjasti tsemppiä sulle
Sulla oli samanpituinen luteaali tässä ku mulla aina sit vaa uutta odotteluaNonniih, dpo11 -> kp1. Miten sitä voikaan olla pettynyt omaan kehoonsa näin paljon loppukierrosta tuli kyllä vahva tunne ettei taaskaan tärpännyt, mutta on se silti isku vasten kasvoja huomata et taas meni kierto hukkaan
Aikaiset päivät on, joten välttämättä selvää vahvistumista ei edes tuu, niin yksilöllistä se hcg:n nousu ja testien herkkyyden myös huomaamaan niitä pieniä muutoksia. Kuitenkin puhutaan tässä vaiheessa vielä aika pienistä lukemista oireiden vahvistuminen on varmasti hyvä merkki, kertoisi että se hcg siellä nousee kun kroppa siihen reagoi. Varovaiset onnittelut, toivotaan että on pysyvä plussa!Täällä raskaustestin viiva on vähän vahvistunut mutta ei edelleenkään ole vahva. Epävarmoin mielin siis siitä että jatkuuko tämä vai ei. Tänään dpo14 ja kp24/21-26. Oireet on kyllä vahvistuneet, mutta en tiedä kertooko se mistään.
Mie oon nyt syksystä asti testannut ovista (yritys alotettiin kyllä vasta tänä vuonna), enkä saa noihin liuskoihin joka kierrossa tuon tummempaa viivaa. Huomaa vain milloin huippu oli, kun seuraava testi onkin sitten jo hailakampiViime kierrossa sain ovisplussan kp 15. Nyt kp 16 eikä vieläkään ihan plussa. Illalla voisi tehdä uuden testin. Mietin että viittisikö tuhlata digiä kun hommasin nyt semmoiset ekaa kertaa.
Ja kuukautisetkin alkoi eli Kp1Testasin negan aamulla kp 27/28, nyt sitten kohti uutta kiertoa, harmittaa tietty mutta tätä tämä on, kaks kiertoa mahdollista saada vauva vielä tälle vuodelle, toivon toivon toivon Eli yk 8 starttaa kakkosesta
Mullakin otettiin nyt labroja, jotka käsittääkseni oli viitearvoissa - lääkärin lausuntoa kuitenkin vielä niistä odotan. Minä oon nyt ottanut tiistaista asti teroluttia jotta kuukautiset tulisi ja pääsisi uuden kierron kimppuun, vaan ei vielä ainakaan näy merkkejäkään menkoista. Melko samoilla ajatuksilla siis mennään.Mä täällä oon saanu kamalan stressin itelleni aikaseksi otetusta prolaktiini-kokeesta pelkään siis, että jos se ois koholla.
Kaikki muut otetut labrat on vastattu ja ovat täysin viitearvoissa
Alotin eilen terolutin lääkärin ohjeen mukaan, jotta uus kierto saadaan alkamaan ja rinnat on tänään heti arat, en kyllä odota näitä sivuoireita taas haluan vaan nopsaa uuteen kiertoon ja uuden mahiksen kropalleni ovuloida. Vaikka en tiedä mitä tässä luomusti voisin enempää tehdä sen ovulaation edistämiseksi.