Raskaaksi 2024

Noniin nyt rekisteröidyin!

Mulla jossain tuli vastaa sellainen tympeä toteamus, että turhaan niitä testejä tekee ennen ku on viikon myöhässä niin oon sit jotenki aatellu, että oon ihan tyhmä ku haluisin testata aiemmin. Tosin mitäpä se kellekkään kuuluu ja pitäs ketää muuta liikauttaa millon ja kuinka monta testiä kukin haluaa tehdä.

Mun uskomukset taas jyllää. Kävin töiden jälkeen ostamassa miehelle synttärikortin jonka hauskasti saa muutettua myös isyysonnitteluksi ja sit ku tulin kotia niin tiputtelua näkyy.. Mut kupin jätin työpaikan pukkarin vessaan. Muistin sen juuri kun olin astumassa ulos ja päätin olla kääntymättä takasin. Kai tämä ajattelu nyt kumoaa tuon liian positiivisen ennakoinnin kortin ostossa.

Vaivaako muita tämmöiset hulluudet? Ettei saa olla liian optimisti muttei pessimistikään.

Täällä alkoi uusi kierto, kp3 menossa.
Harmittaa varsinkin kun ovis tuli saatua kiinni ja tuli hyödynnettyäkin hyvin..:sad-face:

No jospa vaikka tästä kierrosta sitten
Täällä sama tilanne, eniten harmittaa että ainakin cbn mukaan ovis saatiin kiinni ja hyödynnettiin hyvin. 🥺

Nyt kp2 on melko rauhallinen olo, mutta vähän pelkään että en saa pidettyä omaa pääkoppaa kasassa. Itkin miehellekin sitä, että haluan ja ajattelen ihan liikaa. Eli tässä kierrossa myös tavoitteena panostaa tuohon omaan henkiseen hyvinvointiin. Uudet ovistikut laitoin tilaukseen, kunnes muistin että taitaa postikin olla lakossa, mutta saapuvat sitten kun saapuvat😄

Aiheuttaako ovulaatio teille yleensä mitään ärtymystä, itkuisuutta tms? Vielä ei ole ihan huippua saavutettu, mutta luulen että ehkä huomenna. Ja nyt niin ärtynyt olo ja vähän itkuisuuttakin ollut. En muista että ihan kauhean usein olisi ollut tällaista oloa ovulaation aikaan. Kertooko sitten hormonitoiminnasta jotain vaiko ei.
En oo ainakaan ite kiinnittänyt huomiota että aiheuttaisi 🤔 mulla on ekat kpt sellasia et ihan kaikki ärsyttää ja kiukuttaa ja mikään ei huvita, eli ihan perus pms siis 🥲

Noniin, täällä dpo10 ja aamulla pc testi nega. Ehkä hyvillä viivalaseilla ja unenpöpperössä siihen saattoi kuvitella haamujen esiäidin mut toiveet ei kovin korkealla. Kummallista on, et nyt pari viimeistä päivää ollut ihan jäätävä väsymys vaikka nukkuisi sen 8-9h putkeen 😴 aamusta lähtien tuntuu siltä et voisi mennä vaan takasi nukkumaan 🙃

Dpo7 ja tuntuu ettei tää oo plussakierto. Lähinnä siksi, että esikoisesta alkoi reilu vv dpo6 ja nyt sellaista ei tapahtunut. Sinänsä ei haittaa yhtään, jos LA menis marraskuulle, niin saan syyskuun loppuun/ lokakuun alkuun 2 vk palkallista lomaa 😅 kuulin tästä tällä viikolla ja oon nyt innoissani tosta, koska kävi kummin tahansa tässä kierrossa niin kaikki kotiin päin 😁

Pääsinkin nyt kirjautumaan vihdoin sisään, eli bebekuumeilijana kirjoitin aiemmin, veve sama homma, testit kaapissa ja ihmettelen alkaako kuukautiset viikonloppuna vai ei, mietin pitäskö testata huomenaamuna vai odottaa maanantaille😀

Nojaa... Testasin ovistestin kuitenkin nyt jo ja olihan tuo selkeästi tummempi kuin viime kierrossa tähän aikaan, eli oletettavasti oviskin on palannut takaisin omalle paikalleen (kierto 26-28pv ollut ennen vkm). Eli ovista odottelen jo su/ma. 🙏

Kroppa tuntuu muutenkin nyt enemmän omalle. ♥️ Ei ylimääräisiä kipuja jne.

Liitteet

• IMG_20240201_170652.jpg
    IMG_20240201_170652.jpg
    2 MB · Katsottu: 83
Pääsinkin nyt kirjautumaan vihdoin sisään, eli bebekuumeilijana kirjoitin aiemmin, veve sama homma, testit kaapissa ja ihmettelen alkaako kuukautiset viikonloppuna vai ei, mietin pitäskö testata huomenaamuna vai odottaa maanantaille😀
Missä kohtaa kiertoa meet?
Ite kävin just tutkimassa Garminin kalenterista että yleensä se kierto on 26 päivää. Että nyt tää kp28 ilta, eikä merkkiäkään alkavista menkoista, saa pienen toivon nousemaan, ja siinä taustalla kuitenkin se pelko ettei uskalla innostua. Pitänee aamulla tehdä testi.

Muokattu viimeksi:
Hmmmm, hämmentävää... Eikös yleensä just ennen menkkoja paikat oo ihan kuivana? Tuli just tässä sängyssä ollessa semmonen tunne että jotain valuu, ja piti käydä vessassa tarkistamassa että alkoko ne menkat nyt, kun just vaihtu kp28, ja yleensä kierto on 27-28 päivää. No ei ollu pienintäkään punaisuutta paperissa, vaan ihan puhtaasti vaaleaa valkovuotoa reilummin..
Nyt en yhtään muista onko itellä aikasemmin ollut tämmöstä? Jäi vaan päähän kun tässä ketjussa just joku sano että "menkat tulossa kun paikat ihan kuivina" tms.. (olikin mymlan pari viestiä ylempänä, piti oikein tarkistaa)
Mullakin oli viime kierrossa jotenki tosi paljon valkovuotoa loppukierrosta mutta sieltä ne menkat kuitenkin tuli😬 toivotaan sulle parempaa tuuria!

Vuodosta tulikin mieleen, eilen illalla näihin aikoihin tuntu kunnon holahdus, ihan piti tsekata että mikä homma. 😅 Tänään jäi paperiin punaista tuhrua, muistelisin että ennen esikoisen plussaa olis jäänyt kans. Tästäpä tuli jännää..

Onneksi sitä menee ainakin vielä aika rennoin mielin, kun on vasta aloitettu yritys. Ei uskalla ehkä toivoa edes sitä plussaa vielä, vaikka silti sitä toivoo hyvinhyvin paljon. ❤️

Miten tässä nyt malttaa mieli, aiemmin tänään tuumasin että vielä odotetaan testien kanssa, mutta tuo iltapäivän tuhruvuoto vähän nyt nosti odotuksia. 😁

Täällä kp 7, premom sovellus sanoo, että tänään pitäis alkaa testaamaan ovista. Mietin, että eikö se oo vähän aikaisin, premom ennustaa ovista ens viikon perjantaille. Kuinka aikaisin muut oviksen tikuttelijat aloittaa tikuttamaan?
Mäki just tässä mietin, että alkaisin tikuttaa 6.2. jolloin ois kp 14, koska viime kierrossa oli ovis vasta kp 21. Mut sit kun sitä edellinen kierto oli viimeisintä paljon lyhempi nii ovishan voi kans olla nyt aiemmin, jos oiski lyhempi kierto🤔 ehkä täytyy jo sunnuntaina kokeilla eka tikku ja jos ei näy mitään suurempaa nii sit muutama päivä myöhemmin. Viime kierrossa tosiaan kutisi vas munasarjan kohdalla paljon parina päivänä, jonka takia tein testin niin myöhään. Loppukierrosta olikin kaikkia vihlasuja yms samalla puolella, mutta r-testit oli negoja tai pilalla ja menkathan sieltä sit alkoikin.

@Veve toivotaan plussaa sinne😍 loisi kivasti toivoa tännekin kun meillä tismalleen yhtä pitkä yritys takana.

Asiasta suolakurkkuun, etenkin oikeesti pitkään yrittäneet. Alkaako teijän miehille pikkuhiljaa tulla sellainen olo että seksi olis pelkkää suorittamista kuukaudesta toiseen? Tai alkaako teille itselle tulla sellasta fiilistä? Tänään mun mies uskalsi sanoa suoraan että alkaa seksi tuntua toisinaan suorittamiselta ja ei siksi saa aina. Ja tämä tietenkin tapahtuu nyt kun mulla ovis tänään/huomenna oireiden ja testien perusteella 🙄 tulee kyl tosi paska fiilis sen ja itsensä puolesta ja menee kokonaan maku tähän jatkuvaan kierron kyttäämiseen😭 mä siis yritän olla puhumatta sille milloin olis otollinen aika, mut kyllä se sen jo tietää ja sitten ne paineet iskee.
Surettaa niin helvetisti kun tietää ettei meille näköjään lasta suoda helpoimman kautta ja sitten menee vielä kierrot hukkaan tän takia.
Voiko ihminen olla näin itsekäs et miettii vaan kuinka miehen pitäis suoriutua just silloin kun tärppi voisi edes teoriassa tapahtua.

@Veve toivotaan plussaa sinne😍 loisi kivasti toivoa tännekin kun meillä tismalleen yhtä pitkä yritys takana.

Asiasta suolakurkkuun, etenkin oikeesti pitkään yrittäneet. Alkaako teijän miehille pikkuhiljaa tulla sellainen olo että seksi olis pelkkää suorittamista kuukaudesta toiseen? Tai alkaako teille itselle tulla sellasta fiilistä? Tänään mun mies uskalsi sanoa suoraan että alkaa seksi tuntua toisinaan suorittamiselta ja ei siksi saa aina. Ja tämä tietenkin tapahtuu nyt kun mulla ovis tänään/huomenna oireiden ja testien perusteella 🙄 tulee kyl tosi paska fiilis sen ja itsensä puolesta ja menee kokonaan maku tähän jatkuvaan kierron kyttäämiseen😭 mä siis yritän olla puhumatta sille milloin olis otollinen aika, mut kyllä se sen jo tietää ja sitten ne paineet iskee.
Surettaa niin helvetisti kun tietää ettei meille näköjään lasta suoda helpoimman kautta ja sitten menee vielä kierrot hukkaan tän takia.
Voiko ihminen olla näin itsekäs et miettii vaan kuinka miehen pitäis suoriutua just silloin kun tärppi voisi edes teoriassa tapahtua.
Meillä oli kans jossain vaiheessa samanlainen tilanne, vaikka yritin just vältellä sitä että tulis semmonen "hei nyt tänään _pitäis_...". Alkuun siis tikutin ovista, mutta en siitä maininnut miehelle mitään ihan ettei sillä tuu enemmän ns paineita. Nyt ei oo hetkeen tullut, mut joo, turhauttaa se todella paljon..

Missä kohtaa kiertoa meet?
Ite kävin just tutkimassa Garminin kalenterista että yleensä se kierto on 26 päivää. Että nyt tää kp28 ilta, eikä merkkiäkään alkavista menkoista, saa pienen toivon nousemaan, ja siinä taustalla kuitenkin se pelko ettei uskalla innostua. Pitänee aamulla tehdä testi.
Oi toivotaan plussaa😍 Tällä olisi huomenna kp 27/28, edellinen kierto oli 27 päivää mutta yleensä kierto 28 päivää☺️

Sieltähän ne kuukautiset nyt kuitenkin alkoivat. Eli kp1 ja yk 6 starttaa. Toivoton olo. Pitäisi nyt saada mieltä positiivisemmaksi.
Samaistun niin oloosi.. täällä kp 2, yk ties monesko. Kivut sitä luokkaa ettei särkylääkkeet riitä, jalat ei meinaa kantaa ja vuoto järkyttävää taas.. yritän ite keskittää ajatukset kaikkeen muuhun, mut vaikeeta on.

Samaistun niin oloosi.. täällä kp 2, yk ties monesko. Kivut sitä luokkaa ettei särkylääkkeet riitä, jalat ei meinaa kantaa ja vuoto järkyttävää taas.. yritän ite keskittää ajatukset kaikkeen muuhun, mut vaikeeta on.
En tiedä onko tuttu asia, mutta särkylääkettä voi ottaa kahvin/energiajuoman kanssa, monesti se kofeiini buustaa sitä tehoa vähän ❤️
Oi toivotaan plussaa😍 Tällä olisi huomenna kp 27/28, edellinen kierto oli 27 päivää mutta yleensä kierto 28 päivää☺️
Melkein samoissa mennään! Sovitaanko että mä saan huomenna plussan ja sä tuut perässä samaan suuntaan? 😌

Meillä oli kans jossain vaiheessa samanlainen tilanne, vaikka yritin just vältellä sitä että tulis semmonen "hei nyt tänään _pitäis_...". Alkuun siis tikutin ovista, mutta en siitä maininnut miehelle mitään ihan ettei sillä tuu enemmän ns paineita. Nyt ei oo hetkeen tullut, mut joo, turhauttaa se todella paljon..

Tosi raskasta kyllä tällänen 😭 sen lisäksi että muutenkin tää on hiton rankkaa kuukaudesta toiseen niin tämä siihen vielä lisäksi. Mä yritin tänään peitellä mun pettymystä, mut en vaan pystynyt. Saatiin vielä riitakin aikaiseksi vaikka me ei oikeestaan ikinä riidellä mistään.
Huoh, taitaa meijän lapsihaaveet kyllä pikkuhiljaa jäädä koska tällainen kyllä tehokkaasti tuhoaa muuten äärettömän hyvän suhteen 😔

Tuleeko muilla alavatsan kramppeja, jos nousee nopeasti ylös istumasta? Mulla tulee joka kierrossa aina pari kertaa ja lähes samoissa olosuhteissa. Joko jommalle kummalle puolelle tai koko leveydeltä. Nyt kun saunassa istuin etukumarassa ja lähdin siitä ihan rauhakseltaan suoristumaan, niin tuli sellanen tiukka koko leveyden kramppi, mikä jäi päälle joksikin aikaa, yleensä menevät ihan hetkessä ohi. Eli periaatteessa normioire, mutta kuitenkin vähän erilainen 😅

Tosi raskasta kyllä tällänen 😭 sen lisäksi että muutenkin tää on hiton rankkaa kuukaudesta toiseen niin tämä siihen vielä lisäksi. Mä yritin tänään peitellä mun pettymystä, mut en vaan pystynyt. Saatiin vielä riitakin aikaiseksi vaikka me ei oikeestaan ikinä riidellä mistään.
Huoh, taitaa meijän lapsihaaveet kyllä pikkuhiljaa jäädä koska tällainen kyllä tehokkaasti tuhoaa muuten äärettömän hyvän suhteen 😔
Musta ainakin ovulaation aikoihin välillä itsestäkin tuntuu, ettei millään jaksais/huvittais. Varsinkin, kun menot menee ristiin, niin on oikeen aikatauluttamisen aikataulutusta välillä. Ollaan muutamia kertoja jopa laitettu aamulla kello soimaan, että ehtii ennen töitä. Ne ei kyllä oo tän suhteen tähtihetkiä 😔

Onneks ollaan sit kuitenkin aina päästy fiilikseen ja yleensä se on kivaakin. Mut ei pitkässä yrityksessä oikein voi mitään sille, et aina välillä joku kerta on vaan tosi mekaanista suorittamista! Ja turhautuminen ja harmitus on musta ymmärrettävää kummankin kohdalla, eikä niiltäkään voi tällä matkalla välttyä 😒

Tsemppiä teille ❤️

Takaisin