Raskaaksi 2024

Väärä hälytys! Ei ole ovisplussaa vielä. Tein uuden pidemmällä pidätyksellä ja en juonut jne. Ei todellakaan ole plussaa vielä. En tiedä miksi toi yksi testi näytti yhtäkkiä tuollaista plussaa lähellä olevaa ja sit taas ei. Vaikka tosiaan pidättelin kauemmin ja en juonut mitään. Outoa. Ehkä huomenna muuttuis plussaksi, saa nähdä🙈

Ei kai LH huippu voi muutamassa tunnissa mennä pois?
Mä en saanut noilla pc:n ovisliuskoilla tasavahvaa tai testiviivaa vahvempaa ovisplussaa, vaan mulla oli juurikin tuon sun kuvan kaltainen oma positiivinen. Ja siitä tosiaan raskauduin vaikka kesken sitten menikin. Mulla ei viiva pitkään pysynyt vahvana, mutta epäilen itse, että ns. vahvin viiva olis tullut yön aikana jos olisin silloin testannut. Varsinainen ovis (kivut hyvin selkeet) tapahtui mulla myös yöllä, eli vois ajatella että n. vuorokausi lh-huipusta. Hyvin yksilöllisiä kokemuksia oon lueskellut, että ihmisillä noiden liuskojen kanssa ollut. Mulle gyne sanoi, että tikut on hyviä, mutta enemmän suuntaa antavia eikä 100% luotettavia. Digit on parempia. Ja toki niihin yhdistettynä lämpöjen ja limojen seuranta. Hyvä että teillä reilusti talletteluja, joten siitä tuskin kiinni jää 😊. Mua jotenkin jännittää ovuloinko tästä kierrosta edes lainkaan, ja että onko kierto sekaisin tuon kemiallisen jäljiltä.

@Nooraolivia ja @Lilja35 hurjasti voimia ja jaksamista yrittämiseen. ❤️ todella pitkät taipaleet jo teillä molemmilla takana.
Kiitos ❤️ raskas taival teilläkin takana😕
Mä oon omalla kohdallani realisti, koska 3v vain yksi tärppi vuosia sitten niin meille tuskin enää pientä tulee kovin suurella todennäköisyydellä. Erityisesti siis sen takia kun hoitoihin ei lähdetä(olkoot tämä sitä pettymyksen käsittelyä jo valmiiksi). Mut kai niitä ihmeitä tapahtuu, joten ei vielä olla valmiita luovuttamaan. Yritetään jaksaa kaikki ❤️

Moi kaikki! Ilmoittaudun tänne mukaan. Toinen lapsi saa tulla. Varsinaisesti yritys alkaa vasta seuraavasta kierrosta. Nyt on menossa kp 12. Pieni sauma on tällekin kierrolle, mutta en pidä todennäköisenä. Tilasin kuitenkin nipun testejä Raskauskeijulta. 😅

Ensimmäinen sai alkunsa aikanaan ekasta kierrosta, nyt ikää on toki jo enemmän (37). Jännittävää nähdä, miten asiat menevät tällä kertaa. Mukava olla täällä seurassa ja kuulla, miten teillä muilla tilanne etenee!

Kiitos ❤️ raskas taival teilläkin takana😕
Mä oon omalla kohdallani realisti, koska 3v vain yksi tärppi vuosia sitten niin meille tuskin enää pientä tulee kovin suurella todennäköisyydellä. Erityisesti siis sen takia kun hoitoihin ei lähdetä(olkoot tämä sitä pettymyksen käsittelyä jo valmiiksi). Mut kai niitä ihmeitä tapahtuu, joten ei vielä olla valmiita luovuttamaan. Yritetään jaksaa kaikki ❤️
Meille lääkäri sanoi, että kun on se yksikin luomuplussa tullut, niin se on jo tosi hyvä juttu. Eli ei kannata toivoa menettää, turvaudun heikolla hetkellä tuohon lääkärin toteamukseen ❤️

Meille lääkäri sanoi, että kun on se yksikin luomuplussa tullut, niin se on jo tosi hyvä juttu. Eli ei kannata toivoa menettää, turvaudun heikolla hetkellä tuohon lääkärin toteamukseen ❤️
Toi ajatus on muakin motivoinut vielä jatkamaan❤️. Mulla tosiaan on kaksi lasta entuudestaan, mutta niistä toinen lähenee jo täysi-ikäisyyttä ja toinenkin jo kohta 15v. Miehellä ei omia lapsia.
Jää nähtäväksi mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mulla se hyvä kuitenkin että kierto säännöllinen ja ovulaation saa tikulla kiinni. Helpottaa aikataulujen yhteensovittamista.

Minäkin siirryn tänne. Ovistestit eilen oli melkein tyhjiä, tänä aamuna onkin jo vahvempaa, lähes plussaa, ovista premom ennustelee huomiselle.
Sit jännitetään mitkä mahdollisuudet on, puolessa välin kuuta olisi yhdet synttärijuhlat ja pitänee testata ennen sitä kun menkkojen pitäsi alkaa 16 päivän tienoilla.

Nonni, pakko se on siirtyä tälle puolelle, ei tullut 2023 plussaa.

Meillä siis yritetään ensimmäistä yhteistä, itsellä kaksi lasta jo aiemmasta suhteesta, miehellä ei omia. Isommat lapset tuli hoidoilla, ja erityisesti toista jouduttiin yrittämään useampi vuosi. Minulla pcos, mutta nyt metformiinin ansiosta kierto on ollut säännöllinen ja ovulaatio hyvin löydetty sekä hyödynnetty.

Tiedän aiemmasta pitkästä hoitotaustasta johtuen, että muutaman kierron luomuyrityksen jälkeen vinkuminen tuntuu todella raivostuttavalta, mutta nyt kun siihen luomuplussaan olisi teoriassa mahdollisuus, mutta se ei tärppää, niin nämä pettymykset on kyllä tosi suuria. Ja taustan vuoksi sitä varmaan myös pelkää, että se tulee jatkossakin olemaan yhtä pettymystä.

Pitäisi saada ferritiini nousuun, uskon että sillä olisi iso merkitys, mutta en saa mistään infuusiota ja maha ei kestä rautalisää juurikaan.

Käytössä on nyt myös perusmonivitamiinien lisäksi Gelee Royal ja extra D-vitamiini. Mitäs poppaskonsteja teillä muilla on käytössä?

Toivotaan mahdollisimman lyhyttä vierailua jokaiselle tähän ryhmään ja sitä myötä parempaa uutta vuotta ❤️

Siirryn itsekkin tännekki myös. Ovisplussa oli kaksi päivää sitten ja talletettu on. Viimeisimmät ovis + ollut aina kp 15-17 tienoilla joten nytten tuli hieman aikasemmin kp13😳 Toukokuussa raskauduin kp11 ovis plussasta, joka johti sitten vkolla 12+2 kkm. Ensimmäinen lapsi haaveissa ja yk22 menossa nytten. Ei auta muu kun toivoa parasta ensi vuodelle.

@Mamif komppaan tuohon tuohon ferritiinin nousuun. Olen syönyt heinäkuusta lähtien rautaa, mutta arvot eivät ole nousseet ollenkaan vaan pysyvät siinä 17. Infuusiota ei annetta sillä hmg silti hyvä😳 Kokeilin itse tuota maca-jauhetta, mutta maku oli niin voimakas etten pystyny sitä kun pari kertaa vaan syömään🙈 käytössä Mama vitamiinit, Q10 ja magnesiumia. Kiinnostaisi tietää enemmän tuosta Glee Royalista. Oletko huomannut mitään vaikutusta siitä?🤔

Toivotaan, että vuosi 2024 tuo kaikille meille paljon plussia 🥰🥰

@Mem mä kans mietiskelin pitkään noiden digitestien hankkimista sen kalliin hinnan takia. Ostin kokeiluun tutulta yli jääneet halvemmalla ja voin kyllä nyt todeta, että onneksi ostin ja jatkossakin haluaisin kyllä näitä käyttää vaikka hinta kirpasee 🙈 oon siis käyttänyt cb dual hormone testejä ja se helpottaa tosi paljon, kun näyttää estrogeenin nousunkin, niin tietää milloin se hedelmällinen ikkuna "aukeaa" 😁 ja ei tartte tulkita niitä viivoja itse. Mulla kans mennyt välillä vähän turhan kokonaisvaltaiseksi miettimiseksi ja stressaamiseksi koko homma... Nyt oon kieltänyt itseltäni turhan googlettelun, koitan keskittyä hyvää mieltä tuoviin asioihin ja noi digitestitkin vähän auttaa, kun ei tartte niitä viivoja tulkita ite.

Täytyy tuolta kuuttituutin vinkkaamasta lykosta siis vilasta noita digitestejä, kun tulee aika tilata lisää! Kiitos siis vinkistä.

@Nooraolivia ja @Lilja35 paljon täältäkin teille tsemppiä ja voimia yritystaipaleelle, pitkät yritykset teillä takana ❤️

@Mamif ootko kokeillut sideral forte rautavalmistetta? Se imeytyy eri tavalla, kun normi rautavalmisteet ja nostaa tehokkaammin ferritiiniä. Voin omasta kokemuksesta suositella sitä (vaikka hinta on kyllä korkea..). Mulla nous ferrit ~30 - > ~60 kun söin 3kk kuurin ja ei ollut mitään vatsaoireita.
Täällä on käytössä ubikinoni+b6-vitamiini valmiste, maca jauhe aina osan kiertoa, sinkki, mama vitamiini ja vehnänalkioöljy ja sideral forte kuureina 🙈 ja tässä kierrossa oon vedellyt kokeiluna greippimehuakin.

Ja @Diiiina vinkkinä tuohon macaan, että itse on saanut vedettyä sen hyvin jogurtin joukossa! Vanilja/banaanijogurtista ei ainakaan maistu pahasti läpi 😁 sekotan sen aina noin 1dl. Koitin omenasosettakin, mutta se ei peittänyt makua yhtä hyvin.

@Nooraolivia ja @Lilja35 paljon täältäkin teille tsemppiä ja voimia yritystaipaleelle, pitkät yritykset teillä takana ❤️

@Mamif ootko kokeillut sideral forte rautavalmistetta? Se imeytyy eri tavalla, kun normi rautavalmisteet ja nostaa tehokkaammin ferritiiniä. Voin omasta kokemuksesta suositella sitä (vaikka hinta on kyllä korkea..). Mulla nous ferrit ~30 - > ~60 kun söin 3kk kuurin ja ei ollut mitään vatsaoireita.
Täällä on käytössä ubikinoni+b6-vitamiini valmiste, maca jauhe aina osan kiertoa, sinkki, mama vitamiini ja vehnänalkioöljy ja sideral forte kuureina 🙈 ja tässä kierrossa oon vedellyt kokeiluna greippimehuakin.

Ja @Diiiina vinkkinä tuohon macaan, että itse on saanut vedettyä sen hyvin jogurtin joukossa! Vanilja/banaanijogurtista ei ainakaan maistu pahasti läpi 😁 sekotan sen aina noin 1dl. Koitin omenasosettakin, mutta se ei peittänyt makua yhtä hyvin.
Ja toi sideral on myös vatsaystävällistä. Mä olen vedelly viime maaliskuusta asti joka toinen päivä, kun oli ferrit alhaset. Sen jälkeen kukaan ei kyl oo edes tarkistellut niitä ja syön edelleen. Mut ei oo ollut mitään vatsaoireita, vaik yleensä tulee helposti.

Vinkkinä digi ovistestejä käyttäville ja etsiville, apomera myy edullisesti, 29,95/10 tikkua dual hormone testejä.
Kokemusta verkkokaupasta ei toki itsellä ole mutta huomasin vain googlesta.

Siirryn itsekkin tännekki myös. Ovisplussa oli kaksi päivää sitten ja talletettu on. Viimeisimmät ovis + ollut aina kp 15-17 tienoilla joten nytten tuli hieman aikasemmin kp13😳 Toukokuussa raskauduin kp11 ovis plussasta, joka johti sitten vkolla 12+2 kkm. Ensimmäinen lapsi haaveissa ja yk22 menossa nytten. Ei auta muu kun toivoa parasta ensi vuodelle.

@Mamif komppaan tuohon tuohon ferritiinin nousuun. Olen syönyt heinäkuusta lähtien rautaa, mutta arvot eivät ole nousseet ollenkaan vaan pysyvät siinä 17. Infuusiota ei annetta sillä hmg silti hyvä😳 Kokeilin itse tuota maca-jauhetta, mutta maku oli niin voimakas etten pystyny sitä kun pari kertaa vaan syömään🙈 käytössä Mama vitamiinit, Q10 ja magnesiumia. Kiinnostaisi tietää enemmän tuosta Glee Royalista. Oletko huomannut mitään vaikutusta siitä?🤔

Toivotaan, että vuosi 2024 tuo kaikille meille paljon plussia 🥰🥰
Sillä Geleellä pitäisi kai olla vaikutusta limakalvoihin ja nyt kun sitä olen pari kiertoa syönyt niin ovulaation jälkeenkään ei ole tullut sellaista täysin kuivaa jaksoa valkkarin suhteen. Mutta en sitten tiedä onko muuta vaikutusta.

Tuota SiderAlia oon käyttänyt just. Siitä kapselista meni maha ihan todella sekaisin, mut sitä jauhetta oon voinut käyttää. Suurta vaikutusta ei kylläkään arvoissa ole sillä saanut aikaan, mutta jospa se hitaasti edes nousisi.

Mamif, Aika jännä että siderALista menee vatsa sekaisin, se on minulla ainoa rautalisä, joka ei vatsaa sekoita, sen kun voi ottaa ruuan kanssa, koska liukenee vasta vatsan jälkeen 🤔 mutta me ollaan kaikki yksilöllisiä 😊

Itse söin rautaa taas kolmen kuukauden satsin, runsaiden menkkojen vuoksi laskee välillä liian alas, toki letrozolit ohensi limakalvoa sen verran, että vuoto on ollut kohtuullisessa.

Minulla muuten on ollut 2 vuotta käytössä pcos vuoksi Donaferty... Gyne ei siihen usko, mutta minusta tuntuu, että valmiste on auttanut oireissa.. jauhopussit alkaa tökkiä.. ilmeisesti siitä on tapletti versio, joten sitä seuraavaksi, tai kokeilen ehkä olla pari kuukautta ilman... Näkee taas sitten onko eroa... Ja ostan erikseen lisää foolihappoa...

Raskausmonivitamiini valmiste on myös käytössä ollut jo varmaankin yli 2 vuotta, kalanmaksaöljy kapseleita ilman A vitamiinia.. Ubikinolia söin nyt yhden purkin 120kapselia 2/vrk saapa huomata ehtiikö 60 vuorokaudessa vaikuttaa vielä mitään... Illalla otin viimeisen siitä...

Tärkeintä olisi minun tapauksessa saada levättyä + painoa alas rauhallisesti... Viime vuonna sain 10kg pois.. tämä vuosi on ollut tasapainoilua.. keskenmenon jälkeen paino nousi vähän, mutta sain ne kilot taas pois... Uusi vuosi ja uudet tsempit taas ruokavalioon ja liikuntaan. Nyt olen joululomalla käynyt jo pari kertaa uimassa ja aion kyllä jatkaa taas ens vuonna ahkerammin. 😊

Täällä kans noi tuplahormonidigit käytössä, tykkään kun on selkeät. Hinta on vaan aika kova 😬 tilasin kans Lykosta kun oli joku tarjous ennen joulua. Oon tilannu vaihtelevasti mistä nyt sattuu tarjouksessa oleen. Liuskoilla en oo saanu koskaan kunnon plussaa mutta saa niillä suuntaa ainakin millon on nousussa… jos pidempään venyy niin yritän niillä varmaan enemmän sitte. Sekin on helppo ton digin kanssa kun sen voi tehdä aamulla, muuten on aika haastavaa tikuttelu kyllä 😬

Kp14 ja tänne tämmönen tänään vihdoin! En tiedä laskeako eilisestä siitä yhdestä tasavahvasta testistä kun muut oli negoja vai laskenko vasta tästä mutta varmaan tästä koska näitä tuli tänään kaksi peräkkäin että ilmeisesti huomenna sit se munis irtoaa👍 vertailuksi toisessa kuvassa se eilinen epäselvä tilanne.

Liitteet

• IMG_20231230_150130.jpg
    IMG_20231230_150130.jpg
    790.2 KB · Katsottu: 90
  • IMG_20231229_134236.jpg
    IMG_20231229_134236.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 90
Muokattu viimeksi:
Miten te joilla nyt sellainen vaihe että ovis on tai on mennyt niin uskallatteko mitään skumppaa lasillista ottaa vai onko alkoholittomia juomat? Itse nyt ostin alkoholitonta 0.0 olutta kun tykkään mausta kylmänä saunassa. Mutta mietin onko tää ihan ylihysteeristä🤔🙈 sit kun ei edes mikään olis edes kiinnittynyt vielä. Ja vaikka olis niin kuinka suhtaudutte?

Miten te joilla nyt sellainen vaihe että ovis on tai on mennyt niin uskallatteko mitään skumppaa lasillista ottaa vai onko alkoholittomia juomat? Itse nyt ostin alkoholitonta 0.0 olutta kun tykkään mausta kylmänä saunassa. Mutta mietin onko tää ihan ylihysteeristä🤔🙈 sit kun ei edes mikään olis edes kiinnittynyt vielä. Ja vaikka olis niin kuinka suhtaudutte?
Mulle on useampi terveydenhuollon ammattilainen sanonut, että kunnes saadaan positiivinen tulos eletään normaalisti.
Ja taas ruskuaispussihan se ravitsee alkiota alussa...

Mutta itse siis en suuremmin alkoholia kuluta, ehkä 1-3krt vuodessa.. niin mulle ihan sama olla ilman... Ja saunaan ostan normaalisti alkoholitonta kuivaa siideriä.. alkoholi pilaa minusta hyvän maun.. mutta kummasti kun pitää yrittää olla ilman niin ei muka malttais🤪

@Minnnis pitääpä kokeilla jos auttais🙈

@Mamif pitääpä laittaa kokeiluun sillä itsellä aina kuiva kausi ennen kk😳

Itse käytin tuota Sideral Fortea 4kk eikä noussut ferritiini ollenkaan. Toki oli vatsaystävällisempi, mutta ei ollut vaikutusta minuun ollenkaan🤷🏻‍♀️

Takaisin