Raskaaksi 2024

No ne testit huuteli vähän liikaa siellä kaapissa.. ja sai mut tekemään vastoin järkeä testin jos toisenkin, aivan liian aikasin. Tänään on about dpo8-9 ja tietysti sieltä negaa tuli :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::tears:
Tää on kyllä paha! 😄 Jos parin päivän päästä uusi..? 🤭

Jos mä en huomenna plussaa, nii sanonpahan vaan, että en tunne enää omaa kroppaani yhtään 😆

Jokainen raskaus on alkanut jo ennen plussaa tietynlaisella ällötysololla ja iltapäivällä tuntui, että järki lähtee ku etoi niin pahasti. Toki tiedän myös, et oon tosi hyvä kuvittelemaan kaikkea mitä tulee raskautumiseen 😁 Nyt illasta ollut myös aika koviakin menkkajomotuksia ja tissit on tiellä koko ajan.

Kävin tänään myös perussairauksien kontrollilabroissa. Ferrit oli onneksi jopa 71, mutta tsh melkein 4 ja tyroksiineja ei ollut edellisestä raskaudesta enää kaapissa eikä reseptikään ollu voimassa tietenkään.

En oo vielä kertonut puolisolle raskausepäilyistäni, kun on stressaaja ja jos onkin turhaa kuvitelmaa. Se on koko illan kysellyt, että miks oon outo 😂 Onneks se nyt luulee, että jännitän huomista työhaastattelua 😂💜

1000027258.jpg

Multa loppu one stepin testit eilen aamulla ja nyt kävin hakemassa Prismasta näitä Pregcheckin testejä. Tulkitsisin tän ekan testin nyt heti plussaksi? Latasin sen jonkun PreMom-sovelluksenkin ja se tarjosi lukemaa 1,08 high. Tän päivän voinee laskea Dpo-1 😁

Tuleeko siihen rfsun herkkään raskaustestiin herkästi viivanpaikka? Sillä vaan että testiajan ulkopuolella siihen mun tänään tehtyyn testiin on ilmestynyt viiva, mutta tooooosi haalea :Face With Ok Gesture:

Kauanko te ootte yrittänyt lasta?

Eka tärppäsi yk 4
Toista ei oikeastaan yritetty, imetin edellistä
Kolmas yk 4 tai 5, imetin edellistä
Nyt neljäs yk 3 starttaa kunhan menkat alkaa...

Eka sai alkunsa, olin 21, toinen 22 ja kolmas 25 vuotias.
Eka 7 kk, oisko ollu neljät menkat ja sit viidennet jäi tulematta, en tiiä onko se sit yk4 vai yk5. Ekaa imetin vuoden nii menkat alko vasta kolme vkoa imetyksen loppumisen jälkeen ja vissiin ovis tuli heti ku lopetin, koska ehin tosiaan kemiallisen saada tossa välissä (oisko ollu 4 haaleeta positiivista testiä ja sit katos viiva). Nyt sit tosiaan kolmannet menkat eli onko se sit yk3, ja toka yrityksessä🤭 mies sano et nyt saa testata r-testin vasta 12 päivää oviksen jälkeen🤣

Tuleeko teille jotka tikutatte ovista, niin ovulaatiokivut samana päivänä ku ohistestistä tulee plussa? 🤔

Oon miettinyt, että pitäiskö alkaa tekee ovulaatiotestejä, kun nyt vuosi yritetty ja takana keskenmeno ja pari kemiallista 🤔 Oon vaa luottanut Flo-sovellukseen, limoihin ja kipuihin 😯
Mulla oli alavatsakipuja 4 päivää ennen ovisplussaa + vielä 2 päivää sen jälkeen 🙄 toki en tiedä oliko ne varsinaisia oviskipuja mut ne toistuu joka kuukausi niin oon yhdistäny ne siihem 😅

Tuleeko siihen rfsun herkkään raskaustestiin herkästi viivanpaikka? Sillä vaan että testiajan ulkopuolella siihen mun tänään tehtyyn testiin on ilmestynyt viiva, mutta tooooosi haalea :Face With Ok Gesture:
Mä oon saanu siinä melkein joka kerta viivanpaikan näkyviin 😕

Kauanko te ootte yrittänyt lasta?

Eka tärppäsi yk 4
Toista ei oikeastaan yritetty, imetin edellistä
Kolmas yk 4 tai 5, imetin edellistä
Nyt neljäs yk 3 starttaa kunhan menkat alkaa...

Eka sai alkunsa, olin 21, toinen 22 ja kolmas 25 vuotias.
Ekaa yritettiin reilu vuosi ja tuon vuoden aikana oli yksi varhainen km ja kkm.
Nyt tokan yritys alkanut 8/23 ja yk6 menossa.
Mun kokemuksen mukaan tulee kyllä nykysin tosi herkästi viivanpaikka 😔 2017-2018 en muista saaneeni sellaisia kyseisiin testeihin, mut nyt useamman kerran kyllä tullut harmahtava viivanpaikka. Kerran tuli myös ihan testiajalla vaaleanpunertava haamulainen, josta jo innostuin, mutta se ei ollut mitään koska myöhemmin selvisi että en edes ovuloinut kyseisessä kierrossa.
Vannoin tuon haamun jälkeen, että kyseisiin testeihin en enää koske, mutta arvatkaa vaan löydänkö itteni ostamassa sellaisia joka kierron lopussa 🤯🙈

Tulee ja ei tule 🫢 olen saanut kerran viivanpaikan ja kerran haamun, en ollut raskaana. Mutta sitten taas tyylipuhtaita negoja suurimmaksi osaksi, kun en ole ollut raskaana. Eipä varmaan kovin auttanut tämä vastaus 😅

Onko jollain muulla kokemusta tällaisesta tai onko tyypillistä;

kp12 meneillään ja tein tänään aamulla ekan ovistestin, joka näytti lopulta räikeää plussaa (molemmat viivat todella vahvat). Olin yllättynyt, koska jos olen ylipäätään tuntenut niin oon tuntenut oviskipuja ~kp20 kohilla. Olin niin epäuskoinen, että tein myös cb dual testin, joka välkytti lähes 10min jonka jälkeen näytti tyhjää ympyrää. Hämmentävää. Mutta ilmeisesti siis perus liuskatesti näytti väärin vai kumpaan tässä luottaisi?? 🫢

kp12 meneillään ja tein tänään aamulla ekan ovistestin, joka näytti lopulta räikeää plussaa (molemmat viivat todella vahvat). Olin yllättynyt, koska jos olen ylipäätään tuntenut niin oon tuntenut oviskipuja ~kp20 kohilla. Olin niin epäuskoinen, että tein myös cb dual testin, joka välkytti lähes 10min jonka jälkeen näytti tyhjää ympyrää. Hämmentävää. Mutta ilmeisesti siis perus liuskatesti näytti väärin vai kumpaan tässä luottaisi?? 🫢
Luottaisin liuskatesti. Mul yleensä ovisplussa kp15 mutta täs kierrossa sain jo kp13 liuskatestillä vahva posin mutta liila cb digi näytti negaa. Kokeilin vielä pinkkiä cb digiä ja se näytti positiivista.

Taustalta huutelen et jos toi on se liila CB digi ja et ollut aiemmin tässä kierrossa yhtään sellaista käyttänyt: mun ymmärtääkseni joka kierron eka liila CB digi näyttää aina tyhjää palluraa, koska tavallaan ottaa silloin "lähtötason" hormoneista ja vertaa sit tulevien päivien arvoja niihin ekan testin arvoihin.

Kiitos super paljon vastauksista! ☺️
Taustalta huutelen et jos toi on se liila CB digi ja et ollut aiemmin tässä kierrossa yhtään sellaista käyttänyt: mun ymmärtääkseni joka kierron eka liila CB digi näyttää aina tyhjää palluraa, koska tavallaan ottaa silloin "lähtötason" hormoneista ja vertaa sit tulevien päivien arvoja niihin ekan testin arvoihin.
Tätä itekkin aloin sit epäilemään! Eilen oli joo eka liila testi tässä kierrossa, tosiaan oletin että ovis olis vasta reilun viikon päästä joten kuvittelin aloittavani testaukset vähän turhan aikasin🙈
No en ilmeisesti. Ja just kun ajattelin että tässä kierrossa nyt yritän saada oviksen kunnolla näkyviin ja vielä noilla cb testeillä ettei tarttis arvailla viivojen kanssa 😄

Taas dpo 11 tuli haamu, joka hävis sitten noin 15min päästä 🤔 Olisko nyt tosiaan kemiallista ollu tai sitten pc liuskassa joku vika 🫤

Screenshot_20240125_080354_WhatsApp.jpg

Niin ja vaikka sitä digin sisällä olevaa irtoavaa tikkua ei pitäis yksinään katsoa niin kyllä siihenkin ilmestyneet viivat jotain kertovat, eli jos siinäkin vahvat viivat niin eiköhän se liuskatesti ollut oikeassa. 😊

Tässä vanha kuva siitä, miltä yks mun ovisplussa tossa testissä näytti.

Takaisin