Kyllä siinä näkyy!View attachment 130265
Mä nyt kuitenki laitoin vielä viivalasit päähän ja ihan niinku tuossa ois jotain Seuraava testi on vasta viikonloppuna, hulluks tässä tulee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä siinä näkyy!View attachment 130265
Mä nyt kuitenki laitoin vielä viivalasit päähän ja ihan niinku tuossa ois jotain Seuraava testi on vasta viikonloppuna, hulluks tässä tulee
Mä en ekasta huomannut mitään oviskipuja yms, mut nyt täs yrityksessä ku otettiin yk3 mukaan tikut nii selkeesti oli ke ilta+to aamu vahvat viivat tikussa ja to-pe välisenä yönä heräsin kovaan kipuun vas munasarjassa, mikä kesti ehkä minuutin. Sit tossa oisko ollu dpo9 tuntu vihlasuja et vissiin keltarauhanen meni siellä. Ja dpo11 alko menkat. Mulla clover näyttää oviksen väärään paikkaan koska epäsäännöllinen kierto.Tuleeko teille jotka tikutatte ovista, niin ovulaatiokivut samana päivänä ku ohistestistä tulee plussa?
Oon miettinyt, että pitäiskö alkaa tekee ovulaatiotestejä, kun nyt vuosi yritetty ja takana keskenmeno ja pari kemiallista Oon vaa luottanut Flo-sovellukseen, limoihin ja kipuihin
Tulee sen päivän iltana yleensä kivut, kun ovistesti ollut plussaTuleeko teille jotka tikutatte ovista, niin ovulaatiokivut samana päivänä ku ohistestistä tulee plussa?
Oon miettinyt, että pitäiskö alkaa tekee ovulaatiotestejä, kun nyt vuosi yritetty ja takana keskenmeno ja pari kemiallista Oon vaa luottanut Flo-sovellukseen, limoihin ja kipuihin
Ois toisaalta niin hauska, jos la olis lokakuun alussa, ku miul on itsellä kans synttärit silloinJaiks kohta alkaa toivottavasti tulla plussia lokakuisista, toivottavasti meistä mahdollisimman moni olis tossa jengissä
Ois toisaalta niin hauska, jos la olis lokakuun alussa, ku miul on itsellä kans synttärit silloin
Sit vois ilmoittaa raskaudesta kertomalla, et lokakuussa on yks tärkeä syntymäpäivä lisääMulla taas lopussa ois kyl hauska
Mä itse henkilökohtaisesti kallistuisin tuossa tilanteessa varmaan siihen, että haluisin silti jatkaa yrittämistä. Ajattelen ehkä niin, että 9 kk on pitkä aika ja sinä aikana tilanteet kerkee elää ja muuttua. Hankala tilanne joka tapauksessa.Mitä te tekisitte meidän tilanteessa? Jos tulen raskaaksi nyt helmi-, maalis- tai huhtikuussa, niin on todennäköistä, että isä ei pääsisi synnytykseen töistä mukaan Ja ei pystyisi heti pitämään isyyslomaakaan.
Pitäisittekö tauon yrityksessä?
Miehen ja mun tämän hetkinen mielipide asiaan on silti se, että ei pidetä taukoa, kun vuosi on jo yritetty