B
Bebetuulia24
Vieras
Tossa tokassa ehkä kaukaa katsottuna joku häiritsee silmää mut ei zoomattunaNäitkö noissa aiemmissa mitään? @bebetuulia24
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tossa tokassa ehkä kaukaa katsottuna joku häiritsee silmää mut ei zoomattunaNäitkö noissa aiemmissa mitään? @bebetuulia24
Toivotaan, että kertois muusta ku menkoista ja kävisi parempi tuuri ku täälläJaiks! Luulin tänään että menkat alkoi töissä, soitin miehelle, että onko kotona siteitä. Menin kotiin ja tadaa! Ei menkkoja vaikka lorahteli töissä ja hirveät menkkaolot. En testannut tänään... Ja nyt harmittaa ettei aamuksi ole testiä (tai sit ne menkat alkaa nyt yöllä). Tänään dpo 12 ja kp 32/28. Mun kroppa on ihan sekaisin siitä keskenmenosta!
View attachment 130264
Minä: ""
Minä sitku tajusin et naarmu tuossa muovissa mikä antaa varjon tuohon testiin: "" mitä huijausta!
Tänään siis tyylipuhdas nega eli eilinen oli viivanpaikka
Aika paha, näissä tuntuu olevan sutta ja sekundaa!View attachment 130264
Minä sitku tajusin et naarmu tuossa muovissa mikä antaa varjon tuohon testiin: "" mitä huijausta!
Ei hitto!! Ihan törkee toi naarmuView attachment 130264
View attachment 130265
Mä nyt kuitenki laitoin vielä viivalasit päähän ja ihan niinku tuossa ois jotain Seuraava testi on vasta viikonloppuna, hulluks tässä tulee
Mäkin näen jotain haamua! Tai sit mullakin on vahvat viivalasitView attachment 130265
Mä nyt kuitenki laitoin vielä viivalasit päähän ja ihan niinku tuossa ois jotain Seuraava testi on vasta viikonloppuna, hulluks tässä tulee
Miekin näen jotainView attachment 130265
Kyl mä kans jonkunlaisen haamulin tässä näenView attachment 130265
Tässä näkyy toivottavasti vahvistuu viiva viikonloppuun mennessä!View attachment 130265
Toivotaan!Tässä näkyy toivottavasti vahvistuu viiva viikonloppuun mennessä!
Rinnat arat ja kipeet