Raskaaksi 2024

Jaiks! Luulin tänään että menkat alkoi töissä, soitin miehelle, että onko kotona siteitä. Menin kotiin ja tadaa! Ei menkkoja vaikka lorahteli töissä ja hirveät menkkaolot. En testannut tänään... Ja nyt harmittaa ettei aamuksi ole testiä (tai sit ne menkat alkaa nyt yöllä). Tänään dpo 12 ja kp 32/28. 😬 Mun kroppa on ihan sekaisin siitä keskenmenosta!
Toivotaan, että kertois muusta ku menkoista ja kävisi parempi tuuri ku täällä😍

Miä jo illalla aattelin et nytkö iski varhaisia oireita ku vilutti ja väsytti. Mut ei, migreenihän se sieltä oli tulossa. Tänään testattu nega, mahdollinen dpo 11.

Dpo 7 vasta, miksi tää aika tuntuu nyt matelevan oikein kunnolla!
Varmaan se on uitettava tikkua jo perjantaina dpo 9 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jos edes sinne asti maltan,
vaikka tiedän että ei siinä vielä mitään voi näkyä

Oireita: tuntemuksia alavatsalla, vilunväreitä, koko ajan kauhea nälkä!

IMG_20240124_065756.jpg

Minä: "🤯🤯🤯"

Minä sitku tajusin et naarmu tuossa muovissa mikä antaa varjon tuohon testiin: "🙄🤦🏼‍♀️" 😂😂 mitä huijausta!

Tänään siis tyylipuhdas nega eli eilinen oli viivanpaikka 😄

Dpo 10 ja rfsu nega ja pc liuska niin haalea haamu, että ei tuu edes kuvaan. Olisko taas ollu vaa joku kiinnittymisyritys 😔

Ugh, kp1 ja uutta kohti.

Tähän kiertoon otan mukaan ovistestit, on sen verran nyt pitkittynyt nuo kierrot etten enää tiedä missä kohtaa se ovis tulee 😅 Toivotaan että nämä jeesaa.

Tuolla joku aikaisemmin puhui ravintolisistä. Voisihan sitä gelee royalea ja ubikinonia testailla. Ei kai niistä haittaa ole 😅

Dpo 9-10 cb varhainen niin nega ku voi olla. Ja myös PMS pireet saapuivat. Miks menin testaamaan, kun harmittaa nyt niin paljon 😂 Vaikka esikoisesta tosiaan plussa tuli vasta dpo 14, nii silti otti kyllä luonnon päälle 🙈 ehkä kun aikaa ei ole ja jokainen kierto on hyödynnettävä, niin tää harmittaa entisestään.

Huomenna en aio testata, koska on työhaastattelu, niin menee muuten sekin aivan pipariksi. Ehkä illalla, jos on aivan pakko 😁

Kattelin et tän 31 pvän kierron mukaan ens ovis sattuu ystävänpäivän tietämille, jos sais siihen lapsivapaata järkättyä 🤞🏻 Myös aattelin varata hedelmällisyysneuvolan/gynen siihen tietämille, niin näkis että kannattaako tässä ees enää odotella ihmettä 😁

No positiivisena se, että tän piinailun myötä otin vitamiinit käyttöön ja oon parantanut ravitsemusta 😊

Takaisin