Raskaaksi 2024

Mä aktivoidun itse myös tänne puolelle. Ei tullut meille joulun ihmettä joten yritys jatkukoon. Ensi kierrossa mulle tehdään kohdun immunologinen tutkimus jos sieltä löytyisi jotain hoidettavaa ja keskenmenoja selittävää. Mulla tässä syksyllä todettuna siis adenomyoosi joka osittain voi ainakin olla meidän keskenmenojen takana ja se voi aiheuttaa myös tulehdusta niin sitä nyt sit tutkitaan. Me kaks vuotta sitten uutena vuoten kirjotettiin uuden vuoden toiveet puhelimeen ja siellä mun miehen ykköstoive oli ” kunhan lapsen hankkiminen ei olisi ihan hirveän haastavaa”. No silloin ei tosiaankaan tiedetty mihin myllytykseen joudutaan. Sen jälkeen ei ookaan ollut muuta toiveita kuin oma elävä pieni. Ehkä nyt siis olisi meidän vuoro tänä vuonna.

Itekin siirryn tälle puolelle jo🙂 Meillä kolmas lapsi haaveissa, nyt menossa yk3. Lokakuussa lopetin pillerit ja kierto palautu heti normaaliksi, onneks🙏
Kp16 ja (oletettavasti) dpo1 menossa nyt, viikon päästä alkaa testailut!

@Kuuttituutti toivon todella että saisitte tulevana vuonna pienen syliin asti❤️ Jospa sieltä löytys joku asia joka selittäisi keskenmenot ja sitä pystyis hoitamaan🙏

Heipä hei! Siirryn nyt tänne 2023 ryhmästä kun tuskin enää tän vuoden puolella plussatestiä teen. Kp 21/31? Meneillään eli uuteen kiertoon tai plussa mitä todennäköisimmin vasta viikolla 2 ensi vuonna 😊

Kimpassa 2022/kevät ja yritys aloitettu 2022 lokakuussa, toistaiseksi tuloksetta 😕 Tietysti harmittaa ja huolestuttaa kun plussaa ei näy. Hoitojakin mietitty mutta annetaan vielä pari kiertoa mahis luomusti. Gynelle ois tarkoitus mennä jossain vaiheessa, eipä siitä haittaakaan ole. Jotenkin se on vaan kynnys lähteä hoitoihin, kun kuullut pelottelua painoindekseistä ym. Oltiin reilu vuos etäsuhteessa ja ovista päästiin harvoin hyödyntämään. Saman katon alle muutettiin elokuussa 2023 jolloin vasta päästiin tosissaan panostaa tähän raskaus haaveeseen 😇

Kp12 ja ei vielä ovisplussaa, viime kierrossa olis ovis plussa kp12. Tällä kertaa tulee myöhemmin ilmeisesti tai sitten ovuloimaton kierto. On ovisplussa tullut minulla välillä kp14 15 tai 16. Nyt en ottanut geleetä niin ehkä tulee pidempi kierto sit. Viime yönä oli nippailu tuntemuksia alamasussa ja kipuja että ehkä siellä se munis kypsyttelee.

Tässä viimeisimmät ovistestit ja niinkun näkyy ei muutosta ja ei plussaa lähelläkään vielä. Mutta viimeksikin plussa tuli yhtäkkiä seuraavana päivänä tälläisestä testistä että nopeesti se LH voi sit nousta piikkiin.

Liitteet

• IMG_20231228_174359.jpg
    IMG_20231228_174359.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 167
Tässä viimeisimmät ovistestit ja niinkun näkyy ei muutosta ja ei plussaa lähelläkään vielä. Mutta viimeksikin plussa tuli yhtäkkiä seuraavana päivänä tälläisestä testistä että nopeesti se LH voi sit nousta piikkiin.
Mulla oli myös viimekierrossa pitkään tollasta tasaista, kp 14 aamulla vielä. Kp14 ilta jo selkeästi tummempi ja kp15 aamulla ovis+. Toivottavasti saadaan ovikset bongattua 😊.

Tuun kans tänne. Kp1, vissiin oli just kemiallinen. Blaah. No ikä vaikuttaa. 10.1.24 ivf-hoitosuunnittelu, joka ahdistaa ainoastaan siks, koska mua ”paino-sheimattiin” viimeks ja ihmeteltiin, että mulla ei ole lasta. Siis se lääkäri oli ihan kamala! 🥴
Mun esikoinen haaveissa, miehellä toinen, yhdessä lähes 5v. Naimisissa lähes 2v. Yritystä takana about 2v. Kaksi keskenmenoa. Hoitojonossa. 39v., henkisesti 33v. 🫣 AMH 0.38, alhainen.

Muokattu viimeksi:
Moi kaikille, minäkin liityn seuraan! :Two-hearts:

Itse olen viimeisen 8 vuoden aikana vieraillut täällä muutamien jaksojen ajan ja tuona aikana lapsia on siunaantunut kolme. Ajatusta siitä milloin yrittäisimme uudelleen, ei ollut selvä sillä olen syksyllä aloittanut korkeakouluopinnot. Tätä ennen olimme aikeissa yrittää, kunnes ilmoitus paikasta varmistui!

Kuitenkin olen nyt menossa poistamaan kierukkaa lähipäivien aikana ja aloitamme neljännen yrittämisen. Jännittävää.. :Grinning Face With Smiling Eyes: Katsotaan mihin elämä vie, eikai sitä liikaa voi etukäteen suunnitella.

Kp13 ei vielä plussaa, illalla uusi testi vielä. Taitaa mennä huomiselle🤔

Liitteet

• IMG_20231229_125546__01.jpg
    IMG_20231229_125546__01.jpg
    606.1 KB · Katsottu: 95
Tein perään uuden laimeemmasta pissasta vain puolen tunnin pidätyksellä, ehkä vähän vajaa. Taitaa olla kuitenkin jo plussa😁 viim.illasta on👍 kipuja ollut edellis ja viime yönä eli siellä kypsytellään. Ovulaatio saattaa olla jo ens yönä tai viimeistään huomenna.

Liitteet

• IMG_20231229_133752.jpg
    IMG_20231229_133752.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 120
  • IMG_20231229_134236.jpg
    IMG_20231229_134236.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 114
Väärä hälytys! Ei ole ovisplussaa vielä. Tein uuden pidemmällä pidätyksellä ja en juonut jne. Ei todellakaan ole plussaa vielä. En tiedä miksi toi yksi testi näytti yhtäkkiä tuollaista plussaa lähellä olevaa ja sit taas ei. Vaikka tosiaan pidättelin kauemmin ja en juonut mitään. Outoa. Ehkä huomenna muuttuis plussaksi, saa nähdä🙈

Ei kai LH huippu voi muutamassa tunnissa mennä pois?

Väärä hälytys! Ei ole ovisplussaa vielä. Tein uuden pidemmällä pidätyksellä ja en juonut jne. Ei todellakaan ole plussaa vielä. En tiedä miksi toi yksi testi näytti yhtäkkiä tuollaista plussaa lähellä olevaa ja sit taas ei. Vaikka tosiaan pidättelin kauemmin ja en juonut mitään. Outoa. Ehkä huomenna muuttuis plussaksi, saa nähdä🙈

Ei kai LH huippu voi muutamassa tunnissa mennä pois?
Huoli pois, teillä ilmeisesti talletteluja usein oviksen ympärillä, eli sinuna en olis huolissaan, ja vaikka ei edes testais ovista! 😁 Kaipa se plussa jo oli tai vasta tulossa, mut eipä se lopputulosta tuu sitten kuitenkaan muuttamaan 😊

Noiden ovistestien tulkinta on kyllä hankalaa välillä. Olisin tulkinnut kuvan perusteella positiiviseksi tuon ekankin testin @Beanen

Mietin, pitäisikö ostaa digitestejä ensi kiertoon, mutta ne on kyllä kamalan kalliita. 😬

Pitäisi toisaalta yrittää keksiä jotain muutakin miettimistä, menee vähän liian kokonaisvaltaiseksi projektiksi itselläni tämä yrittäminen nyt. Jatkuva ylivireystila ei varmaan lisää mahdollisuuksia. Töissäkin ollut stressiä. 🙄

Siirryn myös tänne -23 ryhmästä. Eli esikoista toivotaan ja yritystä tulee 5/24 täyteen 3 vuotta. Minulla ilmeisesti ovulaatio tapahtuu harvoin, maaliskuussa plussasin luomusti ja se meni kesken varhaisessa vaiheessa. Meillä ollut induktiohoitoja muutama, joilla tarkoitus vielä toivon mukaan jatkaa yritystä. Mahdollisesti raskaampiin hoitoihin sitten jos ei näillä ala tärppiä kuulua. Taustalla raskautumista vaukeuttavat ylipaino, endometrioosi ja ilmeisesti myös pco.

Nyt siis hoitotauko menossa omasta halusta, jos saisi vähän stressiä lievitettyä. Tänään kp 23 ja mahdollisesta dpo:sta ei varmuutta. Testit näyttäneet viivanpaikkoja, joten vuotoa odotan alkavaksi lähipäivinä.

Noiden ovistestien tulkinta on kyllä hankalaa välillä. Olisin tulkinnut kuvan perusteella positiiviseksi tuon ekankin testin @Beanen

Mietin, pitäisikö ostaa digitestejä ensi kiertoon, mutta ne on kyllä kamalan kalliita. 😬

Pitäisi toisaalta yrittää keksiä jotain muutakin miettimistä, menee vähän liian kokonaisvaltaiseksi projektiksi itselläni tämä yrittäminen nyt. Jatkuva ylivireystila ei varmaan lisää mahdollisuuksia. Töissäkin ollut stressiä. 🙄
Mä oon Lykolta tilannut niitä digiovistestejä, kun usein on siellä alennuksessa. Näin pitkään yrittäneenä meni hermot tikkuihin ja on kyllä ollut ihanan selkeää.

Siirryn myös tänne -23 ryhmästä. Eli esikoista toivotaan ja yritystä tulee 5/24 täyteen 3 vuotta. Minulla ilmeisesti ovulaatio tapahtuu harvoin, maaliskuussa plussasin luomusti ja se meni kesken varhaisessa vaiheessa. Meillä ollut induktiohoitoja muutama, joilla tarkoitus vielä toivon mukaan jatkaa yritystä. Mahdollisesti raskaampiin hoitoihin sitten jos ei näillä ala tärppiä kuulua. Taustalla raskautumista vaukeuttavat ylipaino, endometrioosi ja ilmeisesti myös pco.

Nyt siis hoitotauko menossa omasta halusta, jos saisi vähän stressiä lievitettyä. Tänään kp 23 ja mahdollisesta dpo:sta ei varmuutta. Testit näyttäneet viivanpaikkoja, joten vuotoa odotan alkavaksi lähipäivinä.
Täällä sielunkumppani yrityksen pituudessa, 3v tulee täyteen 04/24. Meillä ei vaan mitään hoitoja ole aloitettu eikä näillä näkymin aloitetakaan. Mies olisi ehkä suostuvainen siemennestetutkimukseen mut sen enempää ei selvitellä missä vika. "Ikää" löytyy, että selittäiskö se sitten. Meillä yksi km loppuvuodesta -21, sen jälkeen ei mitään. Toki joka kk ei olla edes voitu yrittää.
Tsemppiä sinne extra paljon, josko se tärppi tulisi vielä ennemmin kun myöhemmin ❤️

Täällä sielunkumppani yrityksen pituudessa, 3v tulee täyteen 04/24. Meillä ei vaan mitään hoitoja ole aloitettu eikä näillä näkymin aloitetakaan. Mies olisi ehkä suostuvainen siemennestetutkimukseen mut sen enempää ei selvitellä missä vika. "Ikää" löytyy, että selittäiskö se sitten. Meillä yksi km loppuvuodesta -21, sen jälkeen ei mitään. Toki joka kk ei olla edes voitu yrittää.
Tsemppiä sinne extra paljon, josko se tärppi tulisi vielä ennemmin kun myöhemmin ❤️
Kiitos, kaikki tsemppi on enemmän kuin tervetullutta. Toivotaan meille molemmille vaikka heti alkuvuoteen plussatuulia! 💝

Takaisin