B
Bebetuulia24
Vieras
Dpo11 ja niin nega ku olla ja voi, jospa sitä nyt oottelis vaikka sen viikonlopun yli ilman testailuja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä kyllä jotain näkyyNäkeekö joku muu tässä vähän jotakin? Viivanpaikka? Mun mielikuvitusta Tää tosin tuli testiajan jälkeen ja rfsun herkkä, dpo9View attachment 130245
Ja tää on ihan tosi selkeä, onnea ja tarrasukkiaKirjoittelin eilen illalla ihan sillä ajatuksella, että teen negan testin aamulla ja sitten odotellaan menkkoja ties kuinka kauan jne. Mutta mitä vielä jotenkin tosi epäuskoinen olo! Dpo 14 tänäänView attachment 130240
Ensin meinasin että ei, mutta kun zoomailee niin mahd. viivanpaikkaa? Lähikuvasta tosiaan olisi ehkä helpompi tulkita.Dpo9 näkyykö mitää
View attachment 130244 Näkyykö mitää
Tässä kyllä viivanpaikka!!Näkeekö joku muu tässä vähän jotakin? Viivanpaikka? Mun mielikuvitusta Tää tosin tuli testiajan jälkeen ja rfsun herkkä, dpo9View attachment 130245
Samassa kierronvaiheessa mennään täällä myös. Eli nyt 10/28. Sain pojalta kuumetaudin ja toivon, ettei se vaikuta tulevaan ovulaatioon. Nyt yritän mahdollisimman paljon lepäillä ja ottaa panadolia vain tarvittaessa. Opin vasta kuukausi sitten, että ibuprofeeni saattaa blokata ovulaation. Eipä tämmöstä aikaisempien kohdalla edes miettinyt.
Mäkin näen kyllä jotain!Näkeekö joku muu tässä vähän jotakin? Viivanpaikka? Mun mielikuvitusta Tää tosin tuli testiajan jälkeen ja rfsun herkkä, dpo9View attachment 130245
Kaikki mainitsemasi varmaan voi vaikuttaa, toki oon ymmärtänyt että ikä tekis enempi sen että kierto ensin lyhenee. Mutta näistä on niin vaikea sanoa, itekin googlettelin ja suunnilleen mikä vaan voi vaikuttaa Että yritäpä siinä sitte itekseen pähkäillä että millä vois lähteä korjaamaan Stressi lienee pahin, eli aina jos sitä saa helpotettua niin parempi, mutta helpommin toki sanottu kuin tehty...Dpo15 / Kp 38, eikä menkkoja vielä näy. Epämääräistä rusehtavia valkovuotoa. Toki tänään Ouran mukaan lämmöt hieman dropanneet ja tissikipu alkaa hellittää. Mulla on pääsääntöisesti aina rinnat arkana ennen menkkoja ja sit loppuu päivä ennen alkua. Eli ehkä ne nyt sit tässä tänään tai huomenna alkaa. On kyllä taas pitkä kierto viime kierto oli myös 37 päivää.. Vuosi sitten pysyi aina pääsääntöisesti alle 35 päivän, mut nyt on alkanut tulemaan toisinaan näitä 36-38 päivän kiertoja. Mistähän voisi johtua, et kierto pitkittyy? Ikä? Elämäntapamuutokset? Stressi?
Mitkä tukilääkkeet sait? Mulla tämä toiveessa myös, huomenna olis lääkäriaika, katotaan mitä sanoo kun meillä ei kuitenkaan pitkää yritystä oo takana mutta ikää toki jo on ettei tässä mahdottoman pitkään haluais yritelläkään.Plussa ja varovaisen onnellinen.
Esikoinen 2021 tärppäs heti ja toista yritetty noin puoli vuotta. Hakeuduin yksityiselle lyhyen luteaalivaiheen takia ja sain tukilääkkeet, jotka auttoivat heti ekalla kierrolla.
Ei ollut mitään oireita ja itkin jo menkkojen alkua, kun alkoi tiputtelu ja tein negatiivisen testin. Muutaman päivän päästä vuoto lakkasi ja testasin plussan. Sama esikoisen kanssa.
Iloinen, että hakeuduin yksityiselle, vaikka kallista on käydä hakemassa sieltä apua.
Kaikki mainitsemasi varmaan voi vaikuttaa, toki oon ymmärtänyt että ikä tekis enempi sen että kierto ensin lyhenee. Mutta näistä on niin vaikea sanoa, itekin googlettelin ja suunnilleen mikä vaan voi vaikuttaa Että yritäpä siinä sitte itekseen pähkäillä että millä vois lähteä korjaamaan Stressi lienee pahin, eli aina jos sitä saa helpotettua niin parempi, mutta helpommin toki sanottu kuin tehty...
Sama täällä katellaan tuleeko tästä kierrosta 26 vai 35 päivää vai jotain siltä väliltäKp1.
Mä tänään mietin kaupassa, että voisi ostaa testejä valmiiksi jo kaappiin, mutta totesin että siinä käy sitten just noin ja päädyn testaamaan liian aikaisinTein varmaan virheen, kun kävin ostamassa viikonloppua varten muutamat testit. Nyt ne kuumottelee mua tuolla kaapissa ja huutaa mun nimeä
Terveiset kaikille tutuille! Täällä on puhuttu paljon oireista, niin lohdutan oireettomia:Muullakaan ei nyt tällä kertaa tullut sitä nännikipua ja olin aivan varma että ei tuu plussaa! No tuli ja nyt RV 5+0 ja nännikipu on pahin mitä ikinä tuli nyt vasta paljon myöhemmin ja kauheena tulikin sit. Niin on erilaisia raskaudet näköjään.