Raskaaksi 2024

Haamupotkuja voi tuntua ihan ilman sektiotakin. Ne on aika vinkeitä kun muistuttavat tosiaan vauvan liikkeitä vaikkei tasan tarkkaan ole silloin raskaana.

Maha yhtäkkiä sekaisin, ja mulla oli sama juttu aiemmassa raskaudessa just tässä kiiinnittymispäivien aikaan. Sattumaa ihan varmasti, mut saa tämä minut nyt elättelemään toiveita. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Plussa ja varovaisen onnellinen. 😭❤️

Esikoinen 2021 tärppäs heti ja toista yritetty noin puoli vuotta. Hakeuduin yksityiselle lyhyen luteaalivaiheen takia ja sain tukilääkkeet, jotka auttoivat heti ekalla kierrolla. 🥺

Ei ollut mitään oireita ja itkin jo menkkojen alkua, kun alkoi tiputtelu ja tein negatiivisen testin. Muutaman päivän päästä vuoto lakkasi ja testasin plussan. Sama esikoisen kanssa.

Iloinen, että hakeuduin yksityiselle, vaikka kallista on käydä hakemassa sieltä apua. 🫶

Täällä oletettavasti dpo1 eli se r-testi reagoi ilmeisesti mulla vaan ovikseen. Eilen tehty rfsu herkkä nimittäin ihan nega 🙄 saa nähdä tuleeko tästä vaihteeksi taas pitkä kierto (yleensä 25-26 päivää, pisimmillään 32 päivää). Pitkään saa piinailla 😏

Mulla on koko sektioarpi kyllä yks murheenkryyni nii on vaikka mitä tuntemuksia 😂

Maha yhtäkkiä sekaisin, ja mulla oli sama juttu aiemmassa raskaudessa just tässä kiiinnittymispäivien aikaan. Sattumaa ihan varmasti, mut saa tämä minut nyt elättelemään toiveita. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla oli kans tänään yhtäkkiä ja aloinkin miettimään, että liittyiskö kiinnittymiseen. Toivotaan parasta molemmille 🤞🏻

Mä aattelin, että testaan torstaina, mut mulle tulikin onneksi siihen työhaastattelu. Ehkä maltan odottaa perjantaihin 😁

Plussa ja varovaisen onnellinen. 😭❤️

Esikoinen 2021 tärppäs heti ja toista yritetty noin puoli vuotta. Hakeuduin yksityiselle lyhyen luteaalivaiheen takia ja sain tukilääkkeet, jotka auttoivat heti ekalla kierrolla. 🥺

Ei ollut mitään oireita ja itkin jo menkkojen alkua, kun alkoi tiputtelu ja tein negatiivisen testin. Muutaman päivän päästä vuoto lakkasi ja testasin plussan. Sama esikoisen kanssa.

Iloinen, että hakeuduin yksityiselle, vaikka kallista on käydä hakemassa sieltä apua. 🫶
Onnittelut plussasta, toivotaan että pysyy mukana matkassa 🥰 täällä just kävin hakemassa pari apteekin testiä ja sormet syyhyää että tekisikö vielä tänää illalla vai oottaisko aamuun🤣

Mulla on koko sektioarpi kyllä yks murheenkryyni nii on vaikka mitä tuntemuksia 😂

Mulla oli kans tänään yhtäkkiä ja aloinkin miettimään, että liittyiskö kiinnittymiseen. Toivotaan parasta molemmille 🤞🏻

Mä aattelin, että testaan torstaina, mut mulle tulikin onneksi siihen työhaastattelu. Ehkä maltan odottaa perjantaihin 😁
Peukut pystyssä! Sekä testaukseen, että työhaastatteluun. Perjantaille minäkin harkinnut testiä.

Heippa :) Oon nyt jokusen hetken seurannut tätä ketjua, nyt sain aikaiseksi heräteltyä vanhat tunnukset kun teki mieli itsekin jakaa omat piinailut. Esikoinen on mallia 03/22 ja vasta viime vuoden marraskuussa menkat palasivat. Siitä innostuneena vihdoin uutta yrittämään! Kierron pituudesta ei oikein vielä oo tietoa, eka kierto taisi olla 35 päivää.. Nyt luulen että bongasin oviksen ja nyt olisi dpo 13, kp 30. Perjantaina dpo 10 tuli testattua esikoisen testailuista jäänyt vanhaksi mennyt rfsu, joka oli niin negatiivinen kun voi olla. Ei tarvinnut miettiä näkyykö jotain 😅 Vielä vähän elättelen kuitenkin toiveita, huomenna täytyy varmaan testata tuoreella testillä vielä. Että voikin olla malttamaton olo!

Ihana seurata muiden matkaa 🥰

Moi! Minäkin hyppään uutena mukaan sekä ketjuun että foorumille.

Ensimmäinen lapsi täällä toiveissa ja tullut googlailtua varmaan jo yhden "tutkinnon" verran kaikkea lisääntymisbiologiaan liittyvää 🤭 Samalla tullut kuulosteltua ja opittua ja ylitulkittua omaa kehoakin aika lailla, kierronvaiheet ja tuntemukset opeteltu tarkkaan 😁 Vähän huolestuttaa, että kuinka syvälle tähän itsetutkiskeluun vielä uppoankaan.

Tekeeköhän muiden viestien seurailu vielä malttamattomammaksi😀
Täällä nyt arviolta dpo2, ensi viikon viikonloppuna alkaa kuukautiset, tai siis toivottavasti ei😅 Esikoisesta tein yhden testin ja sama linja nytkin, eli aikasintaan kahden viikon päästä testaan jos kuukautiset myöhässä☺️ Onpa vaan taas tässä(KIN) kierrossa toiveikas olo🥰 Nyt jo alkanut myöskin oireiden tulkinta😂
Hirjasti onnea plussanneille❤️

Moikka!
Mäkin oon seuraillut tätä ketjua jo muutaman viikon ajan ja nyt sain aikaseksi laittaa itsekkin tänne viestiä! 😄
Meillä myös ensimmäinen lapsi toiveissa, yk4 meneillään, ja tuntuu jo että kaipaa vertaistukea tähän yritykseen! Nyt meneillään kp10/33-36. Pitkät odottelut siis jälleen taaskin vielä edessä!!
Kiva seurailla muiden tunnelmia täältäkäsin!

Ihana kun on aktiivista porukkaa, luin monta sivua teidän päivityksiä. Onnea plussanneet ja onnentoivotuksia myös muille yrittäjille! 🥰

Täällä kp 9/28 ja Flo:n arvioima ovulaatio osuis lauantaille. "Hedelmälliset päivät" näkyis alkavan huomenna.

Tilasin raskauskeijulta niitä cb dual hormone ovulaatiotestejä, kun vähän mietityttää tuo ovulaation ajankohta. Kaapissa on esikoisen jäljiltä liuskatestejä, mutta nyt haluan mennä helpoimman kautta. 😄 Jospa ne ehtisi saapua ennen viikonloppua, niin ymmärtäisi taas paremmin omaa kehoa ja kiertoa. Kai sitä kaipaa varmuutta että se keho oikeasti toimii. Yliajattelun tulosta.

Jospa aika kuluis taas nopeaa, kun seurailee teidän kuulumisia. Kohta taas piinaillaan! 😁
Samassa kierronvaiheessa mennään täällä myös. Eli nyt 10/28. Sain pojalta kuumetaudin ja toivon, ettei se vaikuta tulevaan ovulaatioon. Nyt yritän mahdollisimman paljon lepäillä ja ottaa panadolia vain tarvittaessa. Opin vasta kuukausi sitten, että ibuprofeeni saattaa blokata ovulaation. Eipä tämmöstä aikaisempien kohdalla edes miettinyt.

Kirjoittelin eilen illalla ihan sillä ajatuksella, että teen negan testin aamulla ja sitten odotellaan menkkoja ties kuinka kauan jne. Mutta mitä vielä 😭❤️ jotenkin tosi epäuskoinen olo! Dpo 14 tänään
IMG_20240123_065332.jpg

Takaisin